RallyMAN22 Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 Tak szczerze... co lepsze? 1.2 8v czy 16v? mysle, ze bede chcial wlozyc taki silnik... tylko nie wiem który... nie chce sie scigac na 1/4 mili w zawodach... ale lubie pocisnąć, moze na KJS kiedys bede jezdzil itp... który silnik jest lepszy? czy lepiej wsadzic ósemke i dłubnąć coś czy lepiej seryjną 16?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogo Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 fefnastkę wsadzaj i dłubnij Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > fefnastkę wsadzaj i dłubnij ale fefnastki sam nie dłubnie, a osemke owszem tjun fefnastki to wiekszy koszt, ale za to jak to jezdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogo Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > tjun fefnastki to wiekszy koszt, ale za to jak to jezdzi ano właśnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > ano właśnie panie bedziesz w toruniu na 1/4?? bo ciekaw jestem jak Twoja wiertareczka chodzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogo Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 w Toruniu pewnie będę, ale raczej na widowni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > w Toruniu pewnie będę, ale raczej na widowni eee no panie majac taka wiertareczke z tego co mówiłes w Borkach to pokusił bym sie o start w celu sprawdzenia furaka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogo Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > eee no panie majac taka wiertareczke z tego co mówiłes w Borkach to > pokusił bym sie o start w celu sprawdzenia furaka furak sprawdzony dobrze lata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 seryjna 16 wsadzaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > furak sprawdzony dobrze lata jakies czasy coby miec odniesienie?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 ale po co dlubac 8 mke jak mozna kupic seryjna 16 i bedzie lepiej smigac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 7 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > ale po co dlubac 8 mke jak mozna kupic seryjna 16 i bedzie lepiej > smigac?? generalnie to chciałbym mieć silnik, który bedzie mocny i bedzie miał 'żwawy' dół... (żeby nie trzeba było go bardzo krecic) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > ale po co dlubac 8 mke jak mozna kupic seryjna 16 i bedzie lepiej > smigac?? seria 16 lepiej smiga niz np dlubnieta na 90 koni 8?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > generalnie to chciałbym mieć silnik, który bedzie mocny i bedzie miał > 'żwawy' dół... (żeby nie trzeba było go bardzo krecic) to 8 zrobiona jak Artura "na seryjnych gratach" i jest czad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 16V jest lepsze, większa moc w serii, większy potencjał do dłubania. 8V jest bezapelacyjnie tańsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
David_sc Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 ja bym chcial fefnastke bardziej przyszłościowa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 7 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 a duza jest roznica w cenie? powiedzmy 1.2 8v ze wszystkim co potrzeba to ile wychodzi taki silnik? i ile wychodzi przekladka takiego silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > a duza jest roznica w cenie? powiedzmy 1.2 8v ze wszystkim co > potrzeba to ile wychodzi taki silnik? i ile wychodzi przekladka > takiego silnika? ceny od Darcyka 1,2 8v 75KM 1200pln 1,2 16v 86 kM 2200pln ceny z centogiełdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CZUCZU Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > ceny od Darcyka 1,2 8v 75KM 1200pln > 1,2 16v 86 kM 2200pln ceny z centogiełdy wsadzaj 16 v. po jakims czasie odłozysz kase i zdłubiesz 16ke ale i tak na starcie wieksza moc i mozliwosci. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 7 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > ceny od Darcyka 1,2 8v 75KM 1200pln > 1,2 16v 86 kM 2200pln ceny z centogiełdy hmmm w sumie 1000zł roznicy... to nie lepiej kupic faktycznie 1.2 8v i te 1000zł wlozyc w dłubniecie tego?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
David_sc Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > a duza jest roznica w cenie? powiedzmy 1.2 8v ze wszystkim co > potrzeba to ile wychodzi taki silnik? i ile wychodzi przekladka > takiego silnika? wydaje mi się że ciężko dokładnie powiedzieć tobie juz np. skrzynka zostaje ktoś jak ma 700 to musi dodatkowa kase dokładac na wiele pierdoł, niby wszystko grosze ale się zapewne nazbiera ładnych pare stówek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > hmmm w sumie 1000zł roznicy... to nie lepiej kupic faktycznie 1.2 8v > i te 1000zł wlozyc w dłubniecie tego?? za tysiaka az tak duzo nie nadlubiesz, 90konne 8v chodzi mniej wiecej jak seryjna 16 a w 16 zostaje jeszcze potencjal na dalsze dlubanie a w 8v mozliwosci sie koncza... oczywiscie da sie wyciagnac duzo wiecej ale wtedy auto staje sie mniej przyjazne na ulice.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 7 Sierpnia 2006 Autor Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > za tysiaka az tak duzo nie nadlubiesz, 90konne 8v chodzi mniej wiecej > jak seryjna 16 a w 16 zostaje jeszcze potencjal na dalsze > dlubanie a w 8v mozliwosci sie koncza... oczywiscie da sie > wyciagnac duzo wiecej ale wtedy auto staje sie mniej przyjazne > na ulice.... a taką 16tke to zeby to podciagnac na te 100 kucy to co by tam trzeba dlubnac? wałek jakiś czy co jeszcze? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > a taką 16tke to zeby to podciagnac na te 100 kucy to co by tam trzeba > dlubnac? wałek jakiś czy co jeszcze? dolot, glowica i wydech powinno dac jakies 95km, zakladajac walki + program powinny dac nastepne 10-15 km wszystko zalezy jaki setup wybierzesz czy max elastycznosc czy max moc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bfk Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > Tak szczerze... co lepsze? 1.2 8v czy 16v? mysle, ze bede chcial > wlozyc taki silnik... tylko nie wiem który... nie chce sie > scigac na 1/4 mili w zawodach... ale lubie pocisnąć, moze na KJS > kiedys bede jezdzil itp... który silnik jest lepszy? czy lepiej > wsadzic ósemke i dłubnąć coś czy lepiej seryjną 16?? Fefnastka lepsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > Tak szczerze... co lepsze? 1.2 8v czy 16v? mysle, ze bede chcial > wlozyc taki silnik... tylko nie wiem który... nie chce sie > scigac na 1/4 mili w zawodach... ale lubie pocisnąć, moze na KJS > kiedys bede jezdzil itp... który silnik jest lepszy? czy lepiej > wsadzic ósemke i dłubnąć coś czy lepiej seryjną 16?? 16V ofkors Ma dużo większy potencjał, ale niestety jest droższy w eksploatacji i w dłubaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 7 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 7 Sierpnia 2006 > ale po co dlubac 8 mke jak mozna kupic seryjna 16 i bedzie lepiej > smigac?? poczym wnosisz? chyba ze mowiac dlubmniete 8v masz na mysli serje z kibel dolotem i wydechem od duzego fiata Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melonic1242 Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 16v i zrobic to co w avatarku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kbaran Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > ceny od Darcyka 1,2 8v 75KM 1200pln > 1,2 16v 86 kM 2200pln ceny z centogiełdy ciekawe czy ma ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojti101 Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > hmmm w sumie 1000zł roznicy... to nie lepiej kupic faktycznie 1.2 8v > i te 1000zł wlozyc w dłubniecie tego?? ja bym tak robił. a le w zaleznosci do czego m słuzyc jak do jazdy po miescie i od czasu do czasu jakis rejsing to 8 jak sam street to 16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > Tak szczerze... co lepsze? 1.2 8v czy 16v? mysle, ze bede chcial > wlozyc taki silnik... tylko nie wiem który... nie chce sie > scigac na 1/4 mili w zawodach... ale lubie pocisnąć, moze na KJS > kiedys bede jezdzil itp... który silnik jest lepszy? czy lepiej > wsadzic ósemke i dłubnąć coś czy lepiej seryjną 16?? ..zalezy od 1. czy mocno chcesz dlubac 2. czy uzywasz LPG jesli oba pkt zachodza razem to wybierz 8V jesli ktorys z nich niekoniecznie (ba-2 to nawet bym wykluczyl od razy ze wzgledu na cene ) to wez 16v Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > poczym wnosisz? > chyba ze mowiac dlubmniete 8v masz na mysli serje z kibel dolotem i > wydechem od duzego fiata uwazasz ze 8v z kibel dolotem i przelot wydechem objedzie 16? śmiem twierdzic ze 90konne 8v w sprincie jezdzi podobnie do seryjnej 16 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 a 16v nie mozna dlubac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iksiu Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > za tysiaka az tak duzo nie nadlubiesz W 16V tym bardziej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 ja teraz dłubie 8V - zobaczymy co z tego wyjdzie , ale robie dlubanie mało budżetowe - wałek i głowica , może urwe z 0,5 s do 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > a 16v nie mozna dlubac? ..alez oczywiscie ze mozna kwestia kosztow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kbaran Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > ..alez oczywiscie ze mozna > kwestia kosztow a tutaj już zaczyna się cena.... ja bym wybrał 8V... może dlatego że mam taki silnik w aucie i jest nie zawodny a katuję go strasznie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogo Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > jakies czasy coby miec odniesienie?? myślę, że w pierwszej dziesiątce Centomanii się łapie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 Mi już malo mocy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > ..alez oczywiscie ze mozna > kwestia kosztow Jak się umie samemu to sprawa wyglada trochę inaczej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > Mi już malo mocy Mi też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 Bo ty masz 700 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > uwazasz ze 8v z kibel dolotem i przelot wydechem objedzie 16? śmiem > twierdzic ze 90konne 8v w sprincie jezdzi podobnie do seryjnej > 16 ale ja mam 80km i daje rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > w Toruniu pewnie będę, ale raczej na widowni mozesz zawsze dac mi auto i se popatrzec jak jedzie z widowni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > ale po co dlubac 8 mke jak mozna kupic seryjna 16 i bedzie lepiej > smigac?? ale ja mam serie 80km i łoje 16v seria serii nie równa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrix Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > Bo ty masz 700 Bo 700-ki są najszybsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 no troche racji masz ale np. wałek x 2 zaworki robione na zamówienie x 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lucasso Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 to 1,1 po drobnych modyfikacjach daje rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bfk Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > ale ja mam serie 80km i łoje 16v > seria serii nie równa które 16v ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Oscar Napisano 8 Sierpnia 2006 Udostępnij Napisano 8 Sierpnia 2006 > uwazasz ze 8v z kibel dolotem i przelot wydechem objedzie 16? śmiem > twierdzic ze 90konne 8v w sprincie jezdzi podobnie do seryjnej > 16 uwazam ze dlubniecie to cos wiecej niz kibel dolot i marny wydech myslalem o 8v ze zrobina glowica i kolektorami, jakims wmiare rozsadnym wydechem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.