Slawcio Napisano 8 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2006 Fiat Silnik: 1.8 DI Turbo - 190 - 230 KM Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 8 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2006 > Fiat > Silnik: > 1.8 DI Turbo - 190 - 230 KM > Pozdrawiam Ale to dieselek chyba nie jest co??? Sczerze to auto tylko będzie przy takim motorze do zabawy, bo chyba ekspluatacja takiej maszyny będzie kosztowna, zbyt wielkich przebiegów to robić nie będzie ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michuu Napisano 8 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2006 > Ale to dieselek chyba nie jest co??? > Sczerze to auto tylko będzie przy takim motorze do zabawy, bo chyba > ekspluatacja takiej maszyny będzie kosztowna, zbyt wielkich > przebiegów to robić nie będzie ... Ale to jest dieselek ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lukas246 Napisano 8 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2006 super silniczek ie fajnie jakby go do grande punto wkładali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchamed Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 Do tej pory koncern FIATa podobne moce uzyskiwal z 5 cylindrow i 2400ccm... Hmmmm... brzmi "muskularnie". Mam nadzieje, ze i takowym sie okaze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 > super silniczek ie fajnie jakby go do grande punto wkładali Szkoda takiego silnika do GP. Wyglądu auta to nie poprawi. mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marekpol1 Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 > Szkoda takiego silnika do GP. Wyglądu auta to nie poprawi. > mar00ha Szkoda jak szkoda, ale ile będzie kosztował? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woyt Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 > Ale to jest dieselek ! Dieselek? A czy czasemnie oznacz to Direct Injection jak w przypadku Mitsubishi (Gasoline Direct Injection) - czyli benzyna? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Myska Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 > Fiat > Silnik: > 1.8 DI Turbo - 190 - 230 KM > Pozdrawiam No jak diesel to sie postarali i moc przyjemna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 > super silniczek ie fajnie jakby go do grande punto wkładali nawet jesli włozą to auto bedzie kposztowało 100 tys i co Ci po tym? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarasW Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 > Szkoda takiego silnika do GP. Wyglądu auta to nie poprawi. > mar00ha Wygląd to kwestia gustu, nie zapominajmy o tym . A prawda jest taka, że w obecnej ofercie sinikowej, GP brakuje naprawde mocnego motoru. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 > Ale to jest dieselek ! ja tam widzę fajkocewki zapłonowe,a nie widu pompy i reszty CR Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 > Szkoda takiego silnika do GP. Wyglądu auta to nie poprawi. > mar00ha za to do Fabii silnik TDI naprawdę idealnie pasuje Jaki wygląd,taki silnik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yaboll Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 > Dieselek? A czy czasemnie oznacz to Direct Injection jak w przypadku > Mitsubishi (Gasoline Direct Injection) - czyli benzyna? to jest silnik benzynowy z bezpośrednim wtryskiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 > No jak diesel to sie postarali i moc przyjemna to chyba nie diesel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 > za to do Fabii silnik TDI naprawdę idealnie pasuje Nie wiem o co Ci chodzi, ale mnie nie zachwyca akurat wygląd Fabii... mar00ha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pieter2 Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 > Szkoda takiego silnika do GP. Wyglądu auta to nie poprawi. > mar00ha Wygląd GP krytykuje ktoś, kto jeździ Fabią. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
44lucas Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 > Szkoda takiego silnika do GP. Wyglądu auta to nie poprawi. > mar00ha No i po co Ci ta żałosna prowokacja? Wielu osobom GP bardzo się podoba, jeżeli masz inne zdanie to mógłbyś dodać że jest to twoja opinia. Uważam że GP z tym silnikiem byłoby świetną odpowiedzią np na Polo GTi albo dla Fabii RS. Jeżeli kosztowałoby, powiedzmy, 60 tys. to dalej byłoby ciekawą ofertą dla garstki klientów którzy kupują takie auta - hot -hatch'e zawsze będą samochodami niszowymi, ale zabronisz ludzom wydawać ich własne pieniądze tak jak chcą? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 > No i po co Ci ta żałosna prowokacja? Wielu osobom GP bardzo się > podoba, jeżeli masz inne zdanie to mógłbyś dodać że jest to > twoja opinia. > Uważam że GP z tym silnikiem byłoby świetną odpowiedzią np na Polo > GTi albo dla Fabii RS. Jeżeli kosztowałoby, powiedzmy, 60 tys. GP 1.3 Multijet 16v Sport kosztuje 62500 więc nie fantazjuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
44lucas Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 http://www.autoblog.it/post/5828/ghiotte-novita-da-fiat-powertrain rysunki są po angielsku, więc można więcej zrozumieć Myślę że dla zwykłego zjadacza chleba o wiele bardziej ciekawym silnikiem będzie małolitrażowy (0,9 l) silnik o mocy 90 - 110 KM: pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 > Myślę że dla zwykłego zjadacza chleba o wiele bardziej ciekawym > silnikiem będzie małolitrażowy (0,9 l) silnik o mocy 90 - 110 > KM: I wlasnie ten drugi silnik jest jak znalazl idealny do przeszczepienia do malucha. Mniut Kiedy bedzie mozna go kupic? Wiadomo z jakimi skrzynkami bedzie wspolpracowal i wjakich modelach bedzie jezdzil? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
44lucas Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 > GP 1.3 Multijet 16v Sport kosztuje 62500 więc nie fantazjuj Katalogowo panda 1.1 Actie kosztuje 32800 a bez problemu można kupić ją za 27 tys. - wiem bo tyle mi proponowano. Oficjalne cenniki fiata nijak się nie mają do rzeczywistości. No ale przyznaję Ci rację, z tymi 60 tys mnie trochę poniosło pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 ta kupno w salonie fiata to niezbyt madra decyzja,ja po roku sprowadzilem z zagranicy za 40% ceny... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
44lucas Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 > I wlasnie ten drugi silnik jest jak znalazl idealny do > przeszczepienia do malucha. Mniut Kiedy bedzie mozna go kupic? Jeszcze masz tego malucha z napędem nuklearnym? faktycznie, pasuje idealnie - też jest 2 cylindrowy, ciekawe czy by się zmieścił bez przeróbek.. > Wiadomo z jakimi skrzynkami bedzie wspolpracowal i wjakich > modelach bedzie jezdzil? To chyba pierwszy "przeciek" w sieci - napisali tylko że będzie w autach segmentu A. nic więcej. Edit: dla silnika 0,9 l - 2010 r. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Zuraw Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 > Jeszcze masz tego malucha z napędem nuklearnym? Co ty - juz dawno nie istnieje. Silnik sprzedany, jezdzi w kolejnym maluchu... > faktycznie, pasuje > idealnie - też jest 2 cylindrowy, ciekawe czy by się zmieścił > bez przeróbek.. Tu sie popiesci, tam sie popiesci... Skoro wszedl 1.2 4-cylindrowy to ten tym bardziej wejdzie. > Edit: > dla silnika 0,9 l - 2010 r. Jesli ten silnik bedzie jezdzil w nowej 500 to pogratulowac - fajna maszynka bedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 > http://www.autoblog.it/post/5828/ghiotte-novita-da-fiat-powertrain > rysunki są po angielsku, więc można więcej zrozumieć > Myślę że dla zwykłego zjadacza chleba o wiele bardziej ciekawym > silnikiem będzie małolitrażowy (0,9 l) silnik o mocy 90 - 110 > KM: > pozdrawiam Zwykły zjadacz to szybko zabije turbinę, ja pierdykam wysyp turbo dla mas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 > Katalogowo panda 1.1 Actie kosztuje 32800 a bez problemu można kupić > ją za 27 tys. - wiem bo tyle mi proponowano. Oficjalne cenniki > fiata nijak się nie mają do rzeczywistości. W przypadku aut, które nie stoją na placu u dealera, lub w najlepszym razie u importera - mają się dość dobrze do rzeczywistości, wręcz oddają ją z całkiem sporą dokładnością. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 > Zwykły zjadacz to szybko zabije turbinę, ja pierdykam wysyp turbo dla > mas Wszystko przez ograniczenia emisji substancji szkodliwych do atmosfery - mniejszy silnik = mniej spalin. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 > W przypadku aut, które nie stoją na placu u dealera, lub w najlepszym > razie u importera - mają się dość dobrze do rzeczywistości, > wręcz oddają ją z całkiem sporą dokładnością. też mi się tak wydaje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 > Wszystko przez ograniczenia emisji substancji szkodliwych do > atmosfery - mniejszy silnik = mniej spalin. Dlatego najlepszy silnik jaki kiedykolwiek zriobiono to rowerowy .... mięśniowy się znaczy pochałania on o2 z atmosfery przerabiając w nieznaczny ilości co2 co jest teraz na +, przy tym nie dużo spala, fakt troche obiadów trzeba fundować ale to w kosztach jest , no i żłopie mało oktanowe paliwo, które można kupić już od 1,48/5L (woda mineralna TIP) nie wiem czy ona taka mineralna, ja leje do siebie staropolanke i jest wydajniejsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
QuikSilver Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 > Fiat > Silnik: > 1.8 DI Turbo - 190 - 230 KM > Pozdrawiam silnik dobry bo ma TURBO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
muchenz Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 > Nie wiem o co Ci chodzi, ale mnie nie zachwyca akurat wygląd Fabii... > mar00ha Chodzi o to, że TDI PD nieco topornie pracuje, no kulturą, jak wiadomo, nie grzeszy, a i wygląd Fabia jest też troche taki 'od siekiery'. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tmtk Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 nie wydaje sie wam ze te silniki sa nad wyraz wysilone? 90 koni z 0.9 litra, to juz jest pewna przesada... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 9 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2006 > nie wydaje sie wam ze te silniki sa nad wyraz wysilone? > 90 koni z 0.9 litra, to juz jest pewna przesada... Będzie to jeździć tak Ale po maks. 100kkm silnik się rozsypie a koszt naprawy przekroczy koszt nowego auta. I o to chodzi - jeździj 3 lata, a potem kupuj nowy I cofnij licznik o 50kkm i sprzedaj do Polski - tam mistrzowie dłuta i młotka wyklepią i sprzedadzą jako "cud miód od dziadka niejeżdżone nówka". A w Polsce potem "nie ma to jak używane zachodnie - kupiłem trzylatka za 40% ceny i hula że aż miło, tylko że bierze 3 litry oleju na 1000 i coś go ściąga raz na lewo raz na prawo...". Taka jest polityka firm - głupi wyścig "kto da więcej koni z jednego litra", a co się będzie dziać z autem za 5 lat nikogo nie interesuje. Z drugiej strony - auta w stosunku do zarobków tanieją i na Zachodzie ludzi stać by zmieniać auto na nowe co 3 lata. Więc poniekąd istnienie takich "jednorazówek" jest uzasadnione. Polska pod tym względem to trzeci świat... Ale np. takie GP z takim silniczkiem to będzie fajna zabawka . Ale tylko zabawka (ze względu na zywotność takich jednostek), na dodatek dosyć droga. Wystarczy popatrzeć na żywotność silników motocyklowych, gdzie z jednego litra "wyciska się" 100 i więcej koni. Kapitalkę zaleca się robić po 100kkm, jak w starych Polonezach. Niestety, coś za coś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrachMK Napisano 10 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2006 > to chyba nie diesel Raczej napewno. A diesle idą powoli w odstawke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kris1983 Napisano 10 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2006 diesle w odstawke???pierwsze slysze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KrachMK Napisano 10 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2006 Tak, tak Teraz czas na małe silniki benzynowe z turbiną i bezpośrednim wtryskiem. Ekologia Panie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mojomax Napisano 11 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2006 A jeździłeś kiedyś tdi pd ? Mam teraz toledo II z silnikiem 1.9 tdi ARL, wcześniej jeździłem wieloma samochodami i kultura pracy obecnego wypada powyżej średniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lnk Napisano 11 Listopada 2006 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2006 Po ekspansji diesli przyszedł czas na uturbione benzynki, ekonomiczne i z powerem. Zobaczymy co przyszłość pokaże. Mam nadzieję że coś z tego wyniknie bo klekotów nie bardzo toleruję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.