zolu Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 Wiec sprawa ma sie tak. Kolega twierdzi, ze jego Seicento oraz stary Peugeot 106 XN jego kolegi maja znacznie lepszego na pelnym baku niz na pustym. Kolega tlumaczy to tym, ze moze jest wieksze cisnienie paliwa i wiecej go trafia do silnika . Prawda czy falsz? Jesli prawda to czy to niby wieksze cisnienie daje tak duzo, ze jest w stanie nadrobic z 30 kg wiecej paliwa? Dodam jeszcze, ze gdy mierza z pelnym bakiem to wychodza im lepsze czasy 0-100. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biniu Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 > Wiec sprawa ma sie tak. > Kolega twierdzi, ze jego Seicento oraz stary Peugeot 106 XN jego > kolegi maja znacznie lepszego na pelnym baku niz na pustym. > Kolega tlumaczy to tym, ze moze jest wieksze cisnienie paliwa i > wiecej go trafia do silnika . > Prawda czy falsz? Jesli prawda to czy to niby wieksze cisnienie daje > tak duzo, ze jest w stanie nadrobic z 30 kg wiecej paliwa? Pogadaj z nimi jak przetrzeźwieją Niezależnie od ilości paliwa pompa podaje i tak za dużo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 > Wiec sprawa ma sie tak. > Kolega twierdzi, ze jego Seicento oraz stary Peugeot 106 XN jego > kolegi maja znacznie lepszego na pelnym baku niz na pustym. > Kolega tlumaczy to tym, ze moze jest wieksze cisnienie paliwa i > wiecej go trafia do silnika Przeca pompa jest ta sama. to i cisnienie powinno być bez zmian. A jezeli nawet to ilośc paliwa nie zalezy od nieznacznych wahań cisnienia na poppie... Delco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
COffin Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 > Wiec sprawa ma sie tak. > Kolega twierdzi, ze jego Seicento oraz stary Peugeot 106 XN jego > kolegi maja znacznie lepszego na pelnym baku niz na pustym. > Kolega tlumaczy to tym, ze moze jest wieksze cisnienie paliwa i > wiecej go trafia do silnika . > Prawda czy falsz? Jesli prawda to czy to niby wieksze cisnienie daje > tak duzo, ze jest w stanie nadrobic z 30 kg wiecej paliwa? pogratulowac kolegi ... ja staram sie od takich zdaleka trzymać ... niech bajki opowiadają dzieciom totalna BEZEDURA ps. na listwie wtryskowej lub w pompie masz coś takiego jak regulator ciśnienia paliwa .. i to on dba o prawidłowe ciśnienie ... pompa jest liczona ze znaczną "nadwyżką" wydajności Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rob3rt Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 Pompa paliwa utrzymuje stałe cisnienie robocze niezależnie od ilości paliwa w zbiorniku.więc to chyba nie w tym leży różnica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 > Wiec sprawa ma sie tak. > Kolega twierdzi, ze jego Seicento oraz stary Peugeot 106 XN jego > kolegi maja znacznie lepszego na pelnym baku niz na pustym. > Kolega tlumaczy to tym, ze moze jest wieksze cisnienie paliwa i > wiecej go trafia do silnika . > Prawda czy falsz? Jesli prawda to czy to niby wieksze cisnienie daje > tak duzo, ze jest w stanie nadrobic z 30 kg wiecej paliwa? Fałsz. Ilość paliwa precyzyjnie odmierzają wtryskiwacze. Auto jedzie gorzej bo paliwo więcej waży. Ale niektórzy "czują" niesamowity wpływ magnetyzerów, Shella V-power, mogą więc też czuć pełny bak. Oczywiście szanujemy ich. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zolu Napisano 18 Marca 2007 Autor Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 > Wiec sprawa ma sie tak. > Kolega twierdzi, ze jego Seicento oraz stary Peugeot 106 XN jego > kolegi maja znacznie lepszego na pelnym baku niz na pustym. > Kolega tlumaczy to tym, ze moze jest wieksze cisnienie paliwa i > wiecej go trafia do silnika . > Prawda czy falsz? Jesli prawda to czy to niby wieksze cisnienie daje > tak duzo, ze jest w stanie nadrobic z 30 kg wiecej paliwa? IMO bzdura.... ciśnienie paliwa nie zależy od ilości tegoż paliwa w baku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badiss Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 hehe, ale fajna bajka. Jak juz to przy pustym baku auto ma wiekszego kopa, ale to z racji nizszej wagi. Tylko, ze roznice to Kubica w swoim bolidzie zauwazy a w Seicento to niebardzo... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gregor_BS Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 > hehe, ale fajna bajka. Jak juz to przy pustym baku auto ma wiekszego > kopa, ale to z racji nizszej wagi. Tylko, ze roznice to Kubica w > swoim bolidzie zauwazy a w Seicento to niebardzo... niby takie oczywiste, ale mam wrazenie ze na pełnym baku , mój maluch ma więszego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
biniu Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 > niby takie oczywiste, ale mam wrazenie ze na pełnym baku , mój maluch > ma więszego Bo jak dobrze nakarmiony to jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ralph Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 > kopa, ale to z racji nizszej wagi. Tylko, ze roznice to Kubica w > swoim bolidzie zauwazy a w Seicento to niebardzo... Moze ma Seicento w wersji Schumacher Wracajac do tematu, to taka sytuacja moglaby byc ale w przypadku gazu i prostych instalacji gazowych. Im mniej gazu w butli tym mniejsze cisnienie. Taka sytuacje odczuwa kolega ale dotyczy to gazu, a nie benzyny i pompy paliwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZUBERTO Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 > Wiec sprawa ma sie tak. > Kolega twierdzi, ze jego Seicento oraz stary Peugeot 106 XN jego > kolegi maja znacznie lepszego na pelnym baku niz na pustym. > Kolega tlumaczy to tym, ze moze jest wieksze cisnienie paliwa i > wiecej go trafia do silnika . > Prawda czy falsz? Jesli prawda to czy to niby wieksze cisnienie daje > tak duzo, ze jest w stanie nadrobic z 30 kg wiecej paliwa? > Dodam jeszcze, ze gdy mierza z pelnym bakiem to wychodza im lepsze > czasy 0-100. Spytaj sie go jakie cisnienie ma przy pustym i pelnym baku i czy duza roznica jest miedzy Pugiem a SC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CyberKasztan_2077 Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 > Wiec sprawa ma sie tak. > Kolega twierdzi, ze jego Seicento oraz stary Peugeot 106 XN jego > kolegi maja znacznie lepszego na pelnym baku niz na pustym. Ciekawe, bo IMO to raczej tych kilkanaście/kilkadziesiąt kg więcej robi swoje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rogas18 Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 > Wiec sprawa ma sie tak. > Kolega twierdzi, ze jego Seicento oraz stary Peugeot 106 XN jego > kolegi maja znacznie lepszego na pelnym baku niz na pustym. Maja racje...generalnie na pustym baku samochod nie ma prawa ruszyc z miejsca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 > hehe, ale fajna bajka. Jak juz to przy pustym baku auto ma wiekszego > kopa, ale to z racji nizszej wagi. Tylko, ze roznice to Kubica w > swoim bolidzie zauwazy a w Seicento to niebardzo... dokładnie ,a... -30 kg w seicento jest odczuwalne ... wiem ,bo miałem i testowałem HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 > tak duzo, ze jest w stanie nadrobic z 30 kg wiecej paliwa? > Dodam jeszcze, ze gdy mierza z pelnym bakiem to wychodza im lepsze > czasy 0-100. większej bzdury w życiu nie słyszałem cudów nie ma ...mniejsza masa = lepsze osiągi HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pigmej Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 > większej bzdury w życiu nie słyszałem > cudów nie ma ...mniejsza masa = lepsze osiągi > HanYs Może to dlatego, ze Seicento ma tak ogromną moc, że po prostu normalnie zwija asfalt i cała moc idzie na palenie gumy. A tak, to masa paliwa w baku dociąża samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 > Może to dlatego, ze Seicento ma tak ogromną moc, że po prostu > normalnie zwija asfalt i cała moc idzie na palenie gumy. A tak, > to masa paliwa w baku dociąża samochód dokładnie HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pigmej Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 > co ty piździsz malczik ? niejedno SC zostawi Cie w tyle ze łzami w > oczach zakład ? > bak w SC jest pod tylnym siedzeniem ,a silnik wraz z napędem przodu > druga sprawa to stosunek mocy do masy ... policz ile kg przypada na > 1KM > po trzecie nie wszyscy w SC/CC mają seryjne silniki > HanYs A zrozumiałeś to co napisałem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 > A zrozumiałeś to co napisałem? Wiadomo ze nie zrozumiał. Dziwne zawsze był rozsadny. Delco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 > A zrozumiałeś to co napisałem? zwracam honor tak to jest jak sie gada przez telefon i czyta HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HanYs Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 > Wiadomo ze nie zrozumiał. > Dziwne zawsze był rozsadny. > Delco ej ..stary... strzelilem gafe ....już edytuje HanYs Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 > Pogadaj z nimi jak przetrzeźwieją > Niezależnie od ilości paliwa pompa podaje i tak za dużo. chyba ze ma coś nie tak z odpowietrzeniem baku .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mDziubek Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 no chyba, ze nie ma pompy i samo paliwo sie przelewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tommy__ Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 > Wiec sprawa ma sie tak. > Kolega twierdzi, ze jego Seicento oraz stary Peugeot 106 XN jego > kolegi maja znacznie lepszego na pelnym baku niz na pustym. > Kolega tlumaczy to tym, ze moze jest wieksze cisnienie paliwa i > wiecej go trafia do silnika . > Prawda czy falsz? Jesli prawda to czy to niby wieksze cisnienie daje > tak duzo, ze jest w stanie nadrobic z 30 kg wiecej paliwa? > Dodam jeszcze, ze gdy mierza z pelnym bakiem to wychodza im lepsze > czasy 0-100. a to ciekawe bo większa masa równa się więcej energii potrzebnej do napędzenia tej masy, może jednako odkryli jakieś nowe prawo fizyki ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badger1 Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 UWAGA SENSOWNA TEORIA Jeśli wlejemy paliwo na gównianej stacji zbełtane z wodą i bóg wie czym jeszcze, to czasem nie będzie tak że na dół zbiornika spłynie coś zawierającego więcej soku z gumijagód? Wówczas faktycznie auto zalane po dach będzie miało więcej możliwości niż takie które ma wyłączenie wodę za 20 zeta zalaną na dno. Mnie to się wydaje jedynym sensownym wyjaśnieniem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 przychylam się do tej teorii 4 lata temu jechalismy w góry do Świeradowa, kuzyn przyoszczędzić chciał i zamiast na Orlenie zatankować brykę, zatankował za na jakiejś wiosce, stacja prawie jak na amerykańskiej pustynii w niektórych miejscach golfisko ledwo na II szło nawet kierowcy autobusów trąbili na niego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pol_sc Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 > Wiec sprawa ma sie tak. > Kolega twierdzi, ze jego Seicento oraz stary Peugeot 106 XN jego > kolegi maja znacznie lepszego na pelnym baku niz na pustym. > Kolega tlumaczy to tym, ze moze jest wieksze cisnienie paliwa i > wiecej go trafia do silnika . > Prawda czy falsz? Jesli prawda to czy to niby wieksze cisnienie daje > tak duzo, ze jest w stanie nadrobic z 30 kg wiecej paliwa? > Dodam jeszcze, ze gdy mierza z pelnym bakiem to wychodza im lepsze > czasy 0-100. dziwna teoria bo autko z pelnym bakiem jest ciezsze i to jus sprawia ze gorzej przyspiesza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badger1 Napisano 18 Marca 2007 Udostępnij Napisano 18 Marca 2007 > UWAGA SENSOWNA TEORIA > Jeśli wlejemy paliwo na gównianej stacji zbełtane z wodą i bóg wie > czym jeszcze, to czasem nie będzie tak że na dół zbiornika spłynie > coś zawierającego więcej soku z gumijagód? Wówczas faktycznie > auto zalane po dach będzie miało więcej możliwości niż takie które > ma wyłączenie wodę za 20 zeta zalaną na dno. > Mnie to się wydaje jedynym sensownym wyjaśnieniem... tyle, że benzyna jest lżejsza od wody Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 19 Marca 2007 Udostępnij Napisano 19 Marca 2007 Problem z odpowietrzeniem zbiornika - robi sie podcisnienie i pompa ma problemy z ciagnieciem paliwa. Spytaj czy syczy jak otwieraja korek... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.