Skocz do zawartości

Czy pelny bak robi roznice?


zolu

Rekomendowane odpowiedzi

Wiec sprawa ma sie tak.

Kolega twierdzi, ze jego Seicento oraz stary Peugeot 106 XN jego kolegi maja znacznie lepszego but.gif na pelnym baku niz na pustym.

Kolega tlumaczy to tym, ze moze jest wieksze cisnienie paliwa i wiecej go trafia do silnika hmm.gif.

Prawda czy falsz? Jesli prawda to czy to niby wieksze cisnienie daje tak duzo, ze jest w stanie nadrobic z 30 kg wiecej paliwa?

Dodam jeszcze, ze gdy mierza z pelnym bakiem to wychodza im lepsze czasy 0-100.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiec sprawa ma sie tak.

> Kolega twierdzi, ze jego Seicento oraz stary Peugeot 106 XN jego

> kolegi maja znacznie lepszego na pelnym baku niz na pustym.

> Kolega tlumaczy to tym, ze moze jest wieksze cisnienie paliwa i

> wiecej go trafia do silnika .

> Prawda czy falsz? Jesli prawda to czy to niby wieksze cisnienie daje

> tak duzo, ze jest w stanie nadrobic z 30 kg wiecej paliwa?

Pogadaj z nimi jak przetrzeźwieją grinser006.gif

Niezależnie od ilości paliwa pompa podaje i tak za dużo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiec sprawa ma sie tak.

> Kolega twierdzi, ze jego Seicento oraz stary Peugeot 106 XN jego

> kolegi maja znacznie lepszego na pelnym baku niz na pustym.

> Kolega tlumaczy to tym, ze moze jest wieksze cisnienie paliwa i

> wiecej go trafia do silnika

Przeca pompa jest ta sama. to i cisnienie powinno być bez zmian. A jezeli nawet to ilośc paliwa nie zalezy od nieznacznych wahań cisnienia na poppie...

Delco

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiec sprawa ma sie tak.

> Kolega twierdzi, ze jego Seicento oraz stary Peugeot 106 XN jego

> kolegi maja znacznie lepszego na pelnym baku niz na pustym.

> Kolega tlumaczy to tym, ze moze jest wieksze cisnienie paliwa i

> wiecej go trafia do silnika .

> Prawda czy falsz? Jesli prawda to czy to niby wieksze cisnienie daje

> tak duzo, ze jest w stanie nadrobic z 30 kg wiecej paliwa?

pogratulowac kolegi ... ja staram sie od takich zdaleka trzymać ... niech bajki opowiadają dzieciom

totalna BEZEDURA

ps. na listwie wtryskowej lub w pompie masz coś takiego jak regulator ciśnienia paliwa .. i to on dba o prawidłowe ciśnienie ... pompa jest liczona ze znaczną "nadwyżką" wydajności

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiec sprawa ma sie tak.

> Kolega twierdzi, ze jego Seicento oraz stary Peugeot 106 XN jego

> kolegi maja znacznie lepszego na pelnym baku niz na pustym.

> Kolega tlumaczy to tym, ze moze jest wieksze cisnienie paliwa i

> wiecej go trafia do silnika .

> Prawda czy falsz? Jesli prawda to czy to niby wieksze cisnienie daje

> tak duzo, ze jest w stanie nadrobic z 30 kg wiecej paliwa?

Fałsz. Ilość paliwa precyzyjnie odmierzają wtryskiwacze. Auto jedzie gorzej bo paliwo więcej waży. Ale niektórzy "czują" niesamowity wpływ magnetyzerów, Shella V-power, mogą więc też czuć pełny bak. Oczywiście szanujemy ich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiec sprawa ma sie tak.

> Kolega twierdzi, ze jego Seicento oraz stary Peugeot 106 XN jego

> kolegi maja znacznie lepszego na pelnym baku niz na pustym.

> Kolega tlumaczy to tym, ze moze jest wieksze cisnienie paliwa i

> wiecej go trafia do silnika .

> Prawda czy falsz? Jesli prawda to czy to niby wieksze cisnienie daje

> tak duzo, ze jest w stanie nadrobic z 30 kg wiecej paliwa?

IMO bzdura.... ciśnienie paliwa nie zależy od ilości tegoż paliwa w baku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hehe, ale fajna bajka. Jak juz to przy pustym baku auto ma wiekszego

> kopa, ale to z racji nizszej wagi. Tylko, ze roznice to Kubica w

> swoim bolidzie zauwazy a w Seicento to niebardzo...

niby takie oczywiste, ale mam wrazenie ze na pełnym baku , mój maluch ma więszego but.gifbiglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> kopa, ale to z racji nizszej wagi. Tylko, ze roznice to Kubica w

> swoim bolidzie zauwazy a w Seicento to niebardzo...

Moze ma Seicento w wersji Schumacher cool.gif

Wracajac do tematu, to taka sytuacja moglaby byc ale w przypadku gazu i prostych instalacji gazowych. Im mniej gazu w butli tym mniejsze cisnienie.

Taka sytuacje odczuwa kolega ale dotyczy to gazu, a nie benzyny i pompy paliwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiec sprawa ma sie tak.

> Kolega twierdzi, ze jego Seicento oraz stary Peugeot 106 XN jego

> kolegi maja znacznie lepszego na pelnym baku niz na pustym.

> Kolega tlumaczy to tym, ze moze jest wieksze cisnienie paliwa i

> wiecej go trafia do silnika .

> Prawda czy falsz? Jesli prawda to czy to niby wieksze cisnienie daje

> tak duzo, ze jest w stanie nadrobic z 30 kg wiecej paliwa?

> Dodam jeszcze, ze gdy mierza z pelnym bakiem to wychodza im lepsze

> czasy 0-100.

Spytaj sie go jakie cisnienie ma przy pustym i pelnym baku i czy duza roznica jest miedzy Pugiem a SC hahaha.gifhahaha.gifhahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiec sprawa ma sie tak.

> Kolega twierdzi, ze jego Seicento oraz stary Peugeot 106 XN jego

> kolegi maja znacznie lepszego na pelnym baku niz na pustym.

Maja racje...generalnie na pustym baku samochod nie ma prawa ruszyc z miejsca zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hehe, ale fajna bajka. Jak juz to przy pustym baku auto ma wiekszego

> kopa, ale to z racji nizszej wagi. Tylko, ze roznice to Kubica w

> swoim bolidzie zauwazy a w Seicento to niebardzo...

dokładnie ,a...

-30 kg w seicento jest odczuwalne ... wiem ,bo miałem i testowałem skromny.gif

HanYs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak duzo, ze jest w stanie nadrobic z 30 kg wiecej paliwa?

> Dodam jeszcze, ze gdy mierza z pelnym bakiem to wychodza im lepsze

> czasy 0-100.

większej bzdury w życiu nie słyszałem 893goodvibes.gif

cudów nie ma ...mniejsza masa = lepsze osiągi

HanYs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> większej bzdury w życiu nie słyszałem

> cudów nie ma ...mniejsza masa = lepsze osiągi

> HanYs

Może to dlatego, ze Seicento ma tak ogromną moc, że po prostu normalnie zwija asfalt i cała moc idzie na palenie gumy. A tak, to masa paliwa w baku dociąża samochód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może to dlatego, ze Seicento ma tak ogromną moc, że po prostu

> normalnie zwija asfalt i cała moc idzie na palenie gumy. A tak,

> to masa paliwa w baku dociąża samochód

dokładnie zlosnik.gifok.gif

HanYs

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> co ty piździsz malczik ? niejedno SC zostawi Cie w tyle ze łzami w

> oczach zakład ?

> bak w SC jest pod tylnym siedzeniem ,a silnik wraz z napędem przodu

> druga sprawa to stosunek mocy do masy ... policz ile kg przypada na

> 1KM

> po trzecie nie wszyscy w SC/CC mają seryjne silniki

> HanYs

A zrozumiałeś to co napisałem?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiec sprawa ma sie tak.

> Kolega twierdzi, ze jego Seicento oraz stary Peugeot 106 XN jego

> kolegi maja znacznie lepszego na pelnym baku niz na pustym.

> Kolega tlumaczy to tym, ze moze jest wieksze cisnienie paliwa i

> wiecej go trafia do silnika .

> Prawda czy falsz? Jesli prawda to czy to niby wieksze cisnienie daje

> tak duzo, ze jest w stanie nadrobic z 30 kg wiecej paliwa?

> Dodam jeszcze, ze gdy mierza z pelnym bakiem to wychodza im lepsze

> czasy 0-100.

a to ciekawe bo większa masa równa się więcej energii potrzebnej do napędzenia tej masy, może jednako odkryli jakieś nowe prawo fizyki ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

UWAGA SENSOWNA TEORIA

Jeśli wlejemy paliwo na gównianej stacji zbełtane z wodą i bóg wie

czym jeszcze, to czasem nie będzie tak że na dół zbiornika spłynie

coś zawierającego więcej soku z gumijagód? Wówczas faktycznie

auto zalane po dach będzie miało więcej możliwości niż takie które

ma wyłączenie wodę za 20 zeta zalaną na dno.

Mnie to się wydaje jedynym sensownym wyjaśnieniem...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przychylam się do tej teorii ok.gif

4 lata temu jechalismy w góry do Świeradowa, kuzyn przyoszczędzić chciał i zamiast na Orlenie zatankować brykę, zatankował za na jakiejś wiosce, stacja prawie jak na amerykańskiej pustynii biglaugh.gifbiglaugh.gifbiglaugh.gif

w niektórych miejscach golfisko ledwo na II szło nawet kierowcy autobusów trąbili na niego biglaugh.gifbiglaugh.gifbiglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wiec sprawa ma sie tak.

> Kolega twierdzi, ze jego Seicento oraz stary Peugeot 106 XN jego

> kolegi maja znacznie lepszego na pelnym baku niz na pustym.

> Kolega tlumaczy to tym, ze moze jest wieksze cisnienie paliwa i

> wiecej go trafia do silnika .

> Prawda czy falsz? Jesli prawda to czy to niby wieksze cisnienie daje

> tak duzo, ze jest w stanie nadrobic z 30 kg wiecej paliwa?

> Dodam jeszcze, ze gdy mierza z pelnym bakiem to wychodza im lepsze

> czasy 0-100.

dziwna teoria bo autko z pelnym bakiem jest ciezsze i to jus sprawia ze gorzej przyspiesza zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> UWAGA SENSOWNA TEORIA

> Jeśli wlejemy paliwo na gównianej stacji zbełtane z wodą i bóg wie

> czym jeszcze, to czasem nie będzie tak że na dół zbiornika spłynie

> coś zawierającego więcej soku z gumijagód? Wówczas faktycznie

> auto zalane po dach będzie miało więcej możliwości niż takie które

> ma wyłączenie wodę za 20 zeta zalaną na dno.

> Mnie to się wydaje jedynym sensownym wyjaśnieniem...

tyle, że benzyna jest lżejsza od wody wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.