Mikelos Napisano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2010 kto ma k03 z jakiegoś VAG-a? serial number poszukiwany:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2010 jesli k03 bez "s" to zapytaj usera maciek_cc Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CGsejacz Napisano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2010 > jesli k03 bez "s" to zapytaj usera maciek_cc ale on ma S Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2010 > ale on ma S i raczej nie wyciągnie jej z samochodu zeby odczytać numer. Jak nie zapomnę to jutro odczytam numer seryjny na swojej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 3 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 3 Czerwca 2010 > ale on ma S aha sory myslalem ze ma bez es Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mikelos Napisano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2010 > jesli k03 bez "s" to zapytaj usera maciek_cc w sumie z "s" tez może być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAR52 Napisano 4 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 4 Czerwca 2010 > kto ma k03 z jakiegoś VAG-a? serial number poszukiwany:) http://www.turbo-product.com/KKK/K03.ASP Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 A jakie macie EGT podczas sprintów np 1/4 mili??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 > A jakie macie EGT podczas sprintów np 1/4 mili??? Balbym sie miec wieksze jak 900-950 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 > A jakie macie EGT podczas sprintów np 1/4 mili??? U mnie na LPG jak mieszanka jest dobrze ustawiona (a różnie bywało) to przy pełnym butowaniu stabilizuje się na 810. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 Pany mam kilka pytan, moze ktos mi pomoze 1. Ma ktos jakis sprawdzony i w miare prosty wzor na obliczanie stopnia sprezania Moze mi ktos obliczyc, rozpisac to na przykladzie np naszego sprawdzonego 1,2 8v Bo ze mnie to jest taki matematyk jak z koziej dupy brieftasia 2. Czy wklad pompy z punto gt pasuje do kosza z seja? (PGT ma boscha a Sej walbro) 3. Czy do ssacego (np z 16v) wsadze wtryski np z PGT czy nie pasuja? Wtryski maja jakies wymiary, sa rozne rodzaje albo wtryski to sa wtryski? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 > Pany mam kilka pytan, moze ktos mi pomoze > 1. Ma ktos jakis sprawdzony i w miare prosty wzor na obliczanie stopnia sprezania > Moze mi ktos obliczyc, rozpisac to na przykladzie np naszego sprawdzonego 1,2 8v > Bo ze mnie to jest taki matematyk jak z koziej dupy brieftasia > 2. Czy wklad pompy z punto gt pasuje do kosza z seja? (PGT ma boscha a Sej walbro) > 3. Czy do ssacego (np z 16v) wsadze wtryski np z PGT czy nie pasuja? > Wtryski maja jakies wymiary, sa rozne rodzaje albo wtryski to sa wtryski? 2. ja wsadziłem naciąłem kosz i wsadziłem grubasa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCinek Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 > 3. Czy do ssacego (np z 16v) wsadze wtryski np z PGT czy nie pasuja? > Wtryski maja jakies wymiary, sa rozne rodzaje albo wtryski to sa wtryski? Wiem że pasują wtryski z 1.8T ale dokładnie z którego silnika to nie wiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lampar Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 > Pany mam kilka pytan, moze ktos mi pomoze > 1. Ma ktos jakis sprawdzony i w miare prosty wzor na obliczanie stopnia sprezania Proszzz BTW było brać, a nie kombinujesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 > Proszzz > BTW było brać, a nie kombinujesz ten wzor na stopien sprezania T jest jakis dziwny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 17 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2010 > Proszzz > BTW było brać, a nie kombinujesz Tak tylko mi sie nudzi BTW W lipcu mamy w planie przyjechac na szkolenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wiktor87 Napisano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 Witam, mam mały problem w ciśnieniem oleju. W cc mam zamontowaną turbinkę. Przy odpaleniu na zimnym oleju w cc jest około 7 Bar'ów. Do momentu aż auto się nagrzeje- turbo puszcza olej do wydechu i na zewnątrz. Czy jest jakiś sposób aby zmniejszyć ciśnienie oleju na wężu zasilającym turbo ? Miał ktoś kiedyś taki problem ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 > Witam, mam mały problem w ciśnieniem oleju. W cc mam zamontowaną turbinkę. Przy odpaleniu na zimnym > oleju w cc jest około 7 Bar'ów. Do momentu aż auto się nagrzeje- turbo puszcza olej do wydechu > i na zewnątrz. Czy jest jakiś sposób aby zmniejszyć ciśnienie oleju na wężu zasilającym turbo > ? Miał ktoś kiedyś taki problem ?? zastosuj restryktor oleju powiedzmy na te 1,2-1,5 mm (poprostu taka zwezka). bo problemem chyba nie jest ciśnienie tylko ilość leju dostającego sie do T. mailem kiedyś podobnie i waliło olejem przez wydech i kompresor.. tylko ze zastosowanie tego restryktora w tamtym turbo juz nic nie dało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 > zastosuj restryktor oleju powiedzmy na te 1,2-1,5 mm (poprostu taka zwezka). bo problemem chyba nie > jest ciśnienie tylko ilość leju dostającego sie do T. mailem kiedyś podobnie i waliło olejem > przez wydech i kompresor.. tylko ze zastosowanie tego restryktora w tamtym turbo juz nic nie > dało Moze juz mu poprostu turbo padlo i tyle ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 > Moze juz mu poprostu turbo padlo i tyle ... no masz racje .. tak czy siak jak juz puszcza olej to juz go nie odratuje... tylko regeneracja lub nowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wiktor87 Napisano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 Turbo jest po regeneracji i auto nie zrobiło na nim nawet 1 km więc raczej nie wchodzi w grę opcja, że jest uszkodzone. Z tego co wiem turbiny sprawdzane są na ciśnieniach 4,2-4,4 bar max. Jeżeli na starcie u mnie jest ponad 7 to olej będzie wywalać. Czy restryktor to dobre rozwiązanie ? On tylko zmniejsza przepływ oleju a nie ciśnienie a myślę, że problem jest w ciśnieniu. Jest tu sporo osób co mam cc turbo - każdy ciągnał przewód z magistrali do turbo i było ok ? Nic więcej nie przerabiał jeżeli chodzi o kwestie zasilania turbo ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 > Turbo jest po regeneracji i auto nie zrobiło na nim nawet 1 km więc raczej nie wchodzi w grę opcja, > że jest uszkodzone. Z tego co wiem turbiny sprawdzane są na ciśnieniach 4,2-4,4 bar max. > Jeżeli na starcie u mnie jest ponad 7 to olej będzie wywalać. Czy restryktor to dobre > rozwiązanie ? On tylko zmniejsza przepływ oleju a nie ciśnienie a myślę, że problem jest w > ciśnieniu. Jest tu sporo osób co mam cc turbo - każdy ciągnał przewód z magistrali do turbo i > było ok ? Nic więcej nie przerabiał jeżeli chodzi o kwestie zasilania turbo ? Reduktor 1.2 mm-1.5mm, koniecznie, jak napisał pieter. Bez reduktora, a) masz w turbinie za duże ciśnienie, b) silnik dostaje za mało oleju. Rachunek zrób sobie sam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 > Turbo jest po regeneracji i auto nie zrobiło na nim nawet 1 km więc raczej nie wchodzi w grę opcja, > że jest uszkodzone. Z tego co wiem turbiny sprawdzane są na ciśnieniach 4,2-4,4 bar max. > Jeżeli na starcie u mnie jest ponad 7 to olej będzie wywalać. Czy restryktor to dobre > rozwiązanie ? On tylko zmniejsza przepływ oleju a nie ciśnienie a myślę, że problem jest w > ciśnieniu. Jest tu sporo osób co mam cc turbo - każdy ciągnał przewód z magistrali do turbo i > było ok ? Nic więcej nie przerabiał jeżeli chodzi o kwestie zasilania turbo ? Restryktor zmniejsza i ciśnienie i tym samym przepływ oleju. Dla turbin na łożyskach ślizgowych powinno ono wynosić od ok 0.3bar na jalowych do 2.75 bar maks. ps. Uzupełnij profil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 > Turbo jest po regeneracji i auto nie zrobiło na nim nawet 1 km więc raczej nie wchodzi w grę opcja, > że jest uszkodzone. Z tego co wiem turbiny sprawdzane są na ciśnieniach 4,2-4,4 bar max. > Jeżeli na starcie u mnie jest ponad 7 to olej będzie wywalać. Czy restryktor to dobre > rozwiązanie ? On tylko zmniejsza przepływ oleju a nie ciśnienie a myślę, że problem jest w > ciśnieniu. Jest tu sporo osób co mam cc turbo - każdy ciągnał przewód z magistrali do turbo i > było ok ? Nic więcej nie przerabiał jeżeli chodzi o kwestie zasilania turbo ? Ja mam od początku restryktor 1mm. Zrobiłem go z dyszy do kuchenki gazowej, rozwierciłem otworek i zaokrągliłem sześciokąt po zewnątrz, potem wbiłem to na chama do redukcji, którą mam wkręconą w silnik (górny korek). Działa super, turbo nie puszcza i nic się nie dzieje z nim. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2010 > Ja mam od początku restryktor 1mm. > Zrobiłem go z dyszy do kuchenki gazowej, rozwierciłem otworek i zaokrągliłem sześciokąt po > zewnątrz, potem wbiłem to na chama do redukcji, którą mam wkręconą w silnik (górny korek). > Działa super, turbo nie puszcza i nic się nie dzieje z nim. ja wyciąłem maly krążek wielkości 1 groszówki tyle ze grubszy z aluminiowego kawałka , wywierciłem dziurkę, wsadziłem to miedzy wąż a redukcje w turbinie(mniej więcej) i tez działa już rok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2010 Jako, że mój silnik leży w częściach i czeka na dopływ kasy to w przypływie radości wypolerowałem denka tłoków. Jest sens pod T spolerować komory spalania i kanały? Do poszerzania kanałów nie mam sprzętu więc sobie daruję ale czy to coś daje pod T? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2010 > Jako, że mój silnik leży w częściach i czeka na dopływ kasy to w przypływie radości wypolerowałem > denka tłoków. Jest sens pod T spolerować komory spalania i kanały? > Do poszerzania kanałów nie mam sprzętu więc sobie daruję ale czy to coś daje pod T? przy zmienionej P na ciut wieksza, wydech ciut poprawiony i zrobionej glowicy tak jak piszesz wyszlo ~ 10hp i 20nm wiecej od poprzedniego setupu wiec chyba cos daje auta hamowane na tej samej hamowni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 Szukam stalowych UPG i nie mogę znaleźć nigdzie... po sklepach pytałem dzisiaj - nic. Kiedyś widziałem na allegro a teraz nawet w zakończonych nie ma Te które miałem wcześniej to były Reinz'a od Lanci Y. Ma ktoś może jakieś namiary na źródło takich uszczelek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > Szukam stalowych UPG i nie mogę znaleźć nigdzie... po sklepach pytałem dzisiaj - nic. > Kiedyś widziałem na allegro a teraz nawet w zakończonych nie ma Te które miałem wcześniej to były > Reinz'a od Lanci Y. > Ma ktoś może jakieś namiary na źródło takich uszczelek? kupujesz zwykla np z 1.4 8v i masz metalowa. Sa w ogolnym obiegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > kupujesz zwykla np z 1.4 8v i masz metalowa. Sa w ogolnym obiegu Nie do końca rozumiem, mają powłokę metalową czy są po prostu metalowe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > Nie do końca rozumiem, mają powłokę metalową czy są po prostu metalowe? dwu warstwowa metalo. W katalogach sa oznaczone jako: "z warstwa metalowa" ale ogolnie sa cale metalowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > dwu warstwowa metalo. W katalogach sa oznaczone jako: "z warstwa metalowa" ale ogolnie sa cale > metalowe Aha, czyli to samo co z lanci... to były na zamówienie za 64zł, jutro pewnie zamówię bo trzeba składać sprzęcika... Kolejne pytanie - wałkowane milion razy... jak dokręcać kanapkę na stalówkach??? Jakie śruby kupić, żeby nie było skuchy? Jak dokręcać, żeby dobrze dociągnąć? Poprzednio dokręcałem 30NM+90+90+45 i wydmuchało po 8km.... Splanowałem blok, zebrali jedynie 0.06mm więc źle nie było... głowica była splanowana, nie wiem czemu to wydmuchało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > Aha, czyli to samo co z lanci... to były na zamówienie za 64zł, jutro pewnie zamówię bo trzeba > składać sprzęcika... > Kolejne pytanie - wałkowane milion razy... jak dokręcać kanapkę na stalówkach??? > Jakie śruby kupić, żeby nie było skuchy? > Jak dokręcać, żeby dobrze dociągnąć? > Poprzednio dokręcałem 30NM+90+90+45 i wydmuchało po 8km.... > Splanowałem blok, zebrali jedynie 0.06mm więc źle nie było... głowica była splanowana, nie wiem > czemu to wydmuchało Ja skręcałem na śrubach Reinz. 30nM + 3 x 90. Tylko trzeba to na prawdę zrobić uważnie i według sztuki. Najechałem już 1100km, z czego ostatnie 100 strojeniowe, max boost póki co 0.3 bara (miejscami było więcej, ale przez pomyłkę ) i jeszcze trzyma, też się zastanawiam jak długo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > Ja skręcałem na śrubach Reinz. 30nM + 3 x 90. Tylko trzeba to na prawdę zrobić uważnie i według > sztuki. Najechałem już 1100km, z czego ostatnie 100 strojeniowe, max boost póki co 0.3 bara > (miejscami było więcej, ale przez pomyłkę ) i jeszcze trzyma, też się zastanawiam jak długo. A co tak mało dmuchasz? Nie odprężałeś czy jak? Też miałem śruby reinz'a.... Kilka minut temu złamałem pierścień przy próbie włożenia tłoka w blok.... mam ochotę kląć... ciekawe, co jeszcze popsuję przy tym złomie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > A co tak mało dmuchasz? Nie odprężałeś czy jak? Odprężyłem, tylko silnik jeszcze cały czas na dotarciu i program do końca nie zrobiony, więc jestem wstrzemięźliwy w naciskaniu gazu. > Też miałem śruby reinz'a.... > Kilka minut temu złamałem pierścień przy próbie włożenia tłoka w blok.... mam ochotę kląć... > ciekawe, co jeszcze popsuję przy tym złomie Współczuję, między innymi dlatego silnik dałem do zrobienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > A co tak mało dmuchasz? Nie odprężałeś czy jak? > Też miałem śruby reinz'a.... > Kilka minut temu złamałem pierścień przy próbie włożenia tłoka w blok.... mam ochotę kląć... > ciekawe, co jeszcze popsuję przy tym złomie jak mozna polamac pierscien w ten sposob ?? kupic najprostsze urzadzenie do tego za grosze i problemu brak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 22 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2010 > jak mozna polamac pierscien w ten sposob ?? kupic najprostsze urzadzenie do tego za grosze i > problemu brak NO bo urządzenie sobie sam zrobiłem i po prostu się nie przyłożyłem - moja wina.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter258 Napisano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2010 a jaki turbo dać do 1.2 16v zeby dobrze dmuchalo i żeby osiagnąć z 200km jest to możliwe i jaki wtryski dać od 1.8t dadzą rade czy nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czekdisaut Napisano 29 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 29 Czerwca 2010 Gdzie dostane zestaw regeneracyjny do IHI RHB5 i ile mniej więcej kosztuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 1 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 1 Lipca 2010 Które świece z NGK dać do lekko odprężonego 1.2 8v (kanapka 2x stalówka i przekładka 2mm) przy doładowaniu tak 0.8-0.9 bar? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 2 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2010 Pany a TO dało by rade do naszych turbawek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 2 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2010 > Pany a TO dało by rade do naszych turbawek? Transport i płatność Opcje dostawy Koszt wysyłki Paczka pocztowa ekonomiczna 1 800,00 zł Paczka pocztowa priorytetowa 1 800,00 zł Przesyłka kurierska 1 800,00 zł chciałes przechytrzyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 2 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2010 > Transport i płatność > Opcje dostawy Koszt wysyłki > Paczka pocztowa ekonomiczna > 1 800,00 zł > Paczka pocztowa priorytetowa > 1 800,00 zł > Przesyłka kurierska > 1 800,00 zł > chciałes przechytrzyć? no no to widziałem ale pytam o samo zapodanie takiego urządzenia do naszych fiatów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 2 Lipca 2010 Autor Udostępnij Napisano 2 Lipca 2010 > no no to widziałem ale pytam o samo zapodanie takiego urządzenia do naszych fiatów oczywiście że sie nada Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 2 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 2 Lipca 2010 > Pany a TO dało by rade do naszych turbawek? Złodziejstwo i tyle.. za pompkę, kilka śrubek, dysz.. tyle kasy!!! W dodatku ukrytej w kosztach przesyłki Ja ostatnio miałem wtrysk wody jak mi UPG siadała Auto jechało normalnie a EGT spadło o 80 stopni i to mnie zastanowiło... niedługo później była lokomotywa i cała okolica zadymiona na biało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 4 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2010 Pany gdzie jest bład przy mojej instalacji T.. ogolnie auto nie jedzie. Silnik wydawalo by sie bardzo OK, nie bierze oleju itp turbina -chyba wiecej nie jest potrzebne niz t25 na malym ar36... wtryski 240ccm, oruroowanie noviteca, ic pgt, eska skrzynia.. zauważyłem ze traci zadane ciśnienie. dziś jezdzilem na ok 0,6 bara.. gdy np wczoraj pompowalo 0,8.. 0,8 z duzej turbiny i nie jedzie. jakieś sugestie .. tylko proszę o mądre sugestie..aha remapowany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 4 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2010 > Pany gdzie jest bład przy mojej instalacji T.. ogolnie auto nie jedzie. Silnik wydawalo by sie > bardzo OK, nie bierze oleju itp turbina -chyba wiecej nie jest potrzebne niz t25 na malym > ar36... wtryski 240ccm, oruroowanie noviteca, ic pgt, eska skrzynia.. > zauważyłem ze traci zadane ciśnienie. dziś jezdzilem na ok 0,6 bara.. gdy np wczoraj pompowalo > 0,8.. 0,8 z duzej turbiny i nie jedzie. > jakieś sugestie .. tylko proszę o mądre sugestie..aha remapowany Mądra sugestia jest taka, żebyś pogadał z Hubą, bo ja znalazłem w programie małego zonka. Ten zonk nie powinien co prawda powodować spadku ciśnienia, ale trzeba by go poprawić, bo ja przez niego miałem zupełnie niepowtarzalne jazdy testowe i niepokojąco niskie AFR miejscami (jak na boost, 14.7). Tak pozatym, coś mi się kojarzy, widziałem twoje logi z prób, to tam nie było więcej niż 0.5 bara??? Inne sugestie to (a) nieszczelny dolot, (b) coś z WG, ale tutaj to raczej dostawałbyś większe ciśnienie niż zamierzone, jakby się zacinał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 4 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2010 > Mądra sugestia jest taka, żebyś pogadał z Hubą, bo ja znalazłem w programie małego zonka. Ten zonk > nie powinien co prawda powodować spadku ciśnienia, ale trzeba by go poprawić, bo ja przez > niego miałem zupełnie niepowtarzalne jazdy testowe i niepokojąco niskie AFR miejscami (jak na > boost, 14.7). > Tak pozatym, coś mi się kojarzy, widziałem twoje logi z prób, to tam nie było więcej niż 0.5 > bara??? > Inne sugestie to (a) nieszczelny dolot, (b) coś z WG, ale tutaj to raczej dostawałbyś większe > ciśnienie niż zamierzone, jakby się zacinał. logi z tego rempau ostatniego?? no niby mi pokazywalo na zegarze 0,7 bara do odcinki na tamtej ihi rhb5... ogolnie kurde przy 0,8 bara na tym garecie, przy dosc duzym zapewne stopniu sprezania powinno byc naprawde grubo.. a jest porażka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 4 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2010 > logi z tego rempau ostatniego?? no niby mi pokazywalo na zegarze 0,7 bara do odcinki na tamtej ihi > rhb5... Nie wiem, czy z ostatniego, jakieś 6 tygodni temu to było? I nie wiem, z którego przejazdu do było, ani na jakiej turbinie ale pamiętam, że doładowanie nie przekroczyło 1600hPa bezwględnego ciśnienia. > ogolnie kurde przy 0,8 bara na tym garecie, przy dosc duzym zapewne stopniu sprezania powinno byc > naprawde grubo.. a jest porażka Na serio to obadaj dolot, jedna mała nieszczelności i ciśnienie Ci idzie w atmosferę... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
piter01 Napisano 4 Lipca 2010 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2010 > Nie wiem, czy z ostatniego, jakieś 6 tygodni temu to było? I nie wiem, z którego przejazdu do było, > ani na jakiej turbinie ale pamiętam, że doładowanie nie przekroczyło 1600hPa bezwględnego > ciśnienia. > Na serio to obadaj dolot, jedna mała nieszczelności i ciśnienie Ci idzie w atmosferę... a to logi z ecumastera.. wystrojone. podlanym paliwem tylko i nic poaz tym.. lipa jeszce wieksza była;p sprawdze ten dolot ,ogolnie to chyba rury zmienie na fi 50 w calosci bo te noviteka sa ciulate.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.