sebec Napisano 15 Października 2010 Udostępnij Napisano 15 Października 2010 > Ty sie napij ja poupalam za Ciebie ... a tak na powaznie moze choc raz ktos z was na parade > pojedzie a nie wszyscy chlejeta mam nadzieje ze do tego czasu auto bedzie sprawne... to bedziesz mogł upalac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kyniuSCS Napisano 21 Października 2010 Udostępnij Napisano 21 Października 2010 Pany, a mam taki problem : na jesieni tamtego roku pewien - jak sie potem okazało - nieudacznik i oszust zrobił mi swapa na 1.2 16v. po długich przejściach żeby doprowadzić to po odebraniu auta do jazdy okazało sie że chleje oliwe i trzeba było dziada wydrzeć i od początku do końca po bożemu zreperować. Po założeniu wszystkiego do kupy i odpaleniu okazało się że Tyroli jak jasna cholera. Nie piłuje go ostro na razie bo jest na dotarciu (zmienione pierścienie, obrabiana głowica) ale w zakresie do 3 tyś obr. - bo wyżej go nie męcze - tyrkoli jak najęty. CO MOŻE BYĆ PRZYCZYNĄ jeśli wcześniej było wszystko ok. ?? Wiem że nie podacie mi gotowej odpowiedzi jak na patelni bo jestem świeżak i wiem że wiedza kosztuje, ale może jakaś mała sugestia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 21 Października 2010 Udostępnij Napisano 21 Października 2010 przebicie na kablach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vale46 Napisano 21 Października 2010 Udostępnij Napisano 21 Października 2010 pamietam ze ktos wykluczał(moze nie w 100% ) CPW ale... u mnie przed wymiana ( bo tego cos przegryzło czy cos) mniej tyrkolił,a gdy zmieniłem to jakos tak baardziej tyrkoli ;> Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kyniuSCS Napisano 28 Października 2010 Udostępnij Napisano 28 Października 2010 IMHO to wszystko rozbija sie o dolot. Jeżeli silnik w PI działał normalnie i nie tyrkolił a po przełożeniu do seja prawie wszystkiego z zachowaniem nalezytej staranności - tyrkoli - to przychodzi mi na myśl tylko jedna rzecz- nie jest przeniesiona puszka filtra wraz z resztą dolotu - wiadomo - bo sie nie zmieści. Więc zakładając "wolny" dolot i robiąc przelotowy wydech nie jest to już to samo co w punto. A pozatym z tego co słyszałem , tyrkolenie ma jakiś związek z tem. powietrza na zawnątrz więc nasuwa sie pytanie co z tym dolotem, Czy nie powstaja tam jakieś wibracje lub inne zjawiska ( nie jestem fizykiem więc improwizuje) które wpływają na prace silnika w tych własnie specyficznych sytuacjach - czyli dolnym zakresie onrotów przy wcisnięciu gazu ... Hmm, jak znajde chwile to sprawdze jeszcze jedną rzecz - spróbuje założyć stożek gąbkowy - może powierze będzie zasysane w bardziej "płynny sposób" i może będzie miało to wpływ na prace silnika !?! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniek11 Napisano 28 Października 2010 Udostępnij Napisano 28 Października 2010 > IMHO to wszystko rozbija sie o dolot. > Jeżeli silnik w PI działał normalnie i nie tyrkolił a po przełożeniu do seja prawie wszystkiego z > zachowaniem nalezytej staranności - tyrkoli - to przychodzi mi na myśl tylko jedna rzecz- nie > jest przeniesiona puszka filtra wraz z resztą dolotu - wiadomo - bo sie nie zmieści. Więc > zakładając "wolny" dolot i robiąc przelotowy wydech nie jest to już to samo co w punto. A > pozatym z tego co słyszałem , tyrkolenie ma jakiś związek z tem. powietrza na zawnątrz więc > nasuwa sie pytanie co z tym dolotem, Czy nie powstaja tam jakieś wibracje lub inne zjawiska ( > nie jestem fizykiem więc improwizuje) które wpływają na prace silnika w tych własnie > specyficznych sytuacjach - czyli dolnym zakresie onrotów przy wcisnięciu gazu ... > Hmm, jak znajde chwile to sprawdze jeszcze jedną rzecz - spróbuje założyć stożek gąbkowy - może > powierze będzie zasysane w bardziej "płynny sposób" i może będzie miało to wpływ na prace > silnika !?! ktoś już tu pisał, że brał silnik z punto z nieseryjnym dolotem i w punto ten silnik nie tyrkolił, a po przełożeniu do cento z tym samym dolotem tyrkolił. Z najsensowniejszej odpowiedzi wynika, że tyrkolenie jest wynikiem babolu w kompie i ma to związek z paliwem i mniejszą masą samochodu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vale46 Napisano 28 Października 2010 Udostępnij Napisano 28 Października 2010 a mnie sie jednak wydaje ze to nie z dolotem jeszcze mi sie przypomnialo ze jak zmienialem CPW to zmienialem kable WN i moze to przez kable zaczął bardzije tyrkolić ;> bo mialem jakies lepsze niz teraz, a teraz sentech(chyba )i sprobuje podmienic na te stare(chodz jeden sie powoli rozwala dlatego zmienialem ) moze akurat zaczniej ciut mnie tyrkolić( czyli tak jak wczesniej ) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vale46 Napisano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2010 odkopie troche i sie spytam cos glupiego jak wtrysi działaj w 16 parami, a w 8 'leja' naraz to co by sie stało jakby zrobić zeby w 16 lały wszystkie naraz, chodziło by to to wogole ? nie wiem nie znam sie to pytam z czystej ciekawosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 21 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 21 Grudnia 2010 > odkopie troche > i sie spytam cos glupiego jak wtrysi działaj w 16 parami, a w 8 'leja' naraz to co by sie stało > jakby zrobić zeby w 16 lały wszystkie naraz, chodziło by to to wogole ? nie wiem nie znam sie > to pytam z czystej ciekawosci normalnie by chodziło tylko na druga końcówke mocy trzeba założyć odpowiedni rezystor żeby komp nie głupiał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SportingEPA Napisano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2010 > A czy Ty bys tak chetnie wokol wszystkim pomagal np. zdobyta ciezko wiedza za ktora zaplaciles > jakas tam kase i do ktorej doszedles sam poswiecajac swoj czas?? > Z jednej strony tak, powinno tak byc ze powinnismy sie dzielic i pomagac sobie nawzajem, z drugiej > strony dlaczego mam komus dawac za darmo taka wiedze jezeli ktos inny na tym zbija dobra > gotowke ( np. slynny juz Blażej ). > Niestety ale doskonale rozumiem argumenty i jednej i drugiej strony i osobiscie jakbym mial wiedze > co i jak z tym tyrkoleniem to tez nie z kazdym bym sie tym podzielil. > A uwazam ze i tak Tommi duzo podpowiada i naprowadza choc wcale nie musi. Wywnioskowałem, że w Centomanii jest rywalizacja międzysobą i dlatego nikt nie chce sobie pomóż i podpowiedzieć "OCB z tym tyrkoleniem" bo jeden od drugiego chce być lepszy. Będąc w dwóch klubach jednocześnie bo i w Centomanii i także w Calibra-team mam porównanie. Na forum caliibry nigdy się nie spotkałem z takim czymś, żeby ktoś czegoś nie chciał powiedzieć, nawet jeżeli była to jakaś bardzo cięzka sprawa do rozgryźienia (np.jak zrobić bi-turbo do v6). Być może w Centomanii jest zbyt młoda ekipa (wiekowo). A to tyrkolenie to naprawde taka duża tajenmica ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LuQ Napisano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2010 > Wywnioskowałem, że w Centomanii jest rywalizacja międzysobą i dlatego nikt nie chce sobie pomóż i > podpowiedzieć "OCB z tym tyrkoleniem" bo jeden od drugiego chce być lepszy. > Będąc w dwóch klubach jednocześnie bo i w Centomanii i także w Calibra-team mam porównanie. Na > forum caliibry nigdy się nie spotkałem z takim czymś, żeby ktoś czegoś nie chciał powiedzieć, > nawet jeżeli była to jakaś bardzo cięzka sprawa do rozgryźienia (np.jak zrobić bi-turbo do > v6). > Być może w Centomanii jest zbyt młoda ekipa (wiekowo). > A to tyrkolenie to naprawde taka duża tajenmica ?? Pieniążki panie, pieniążki, czasami ludzka pazerność nie zna granic, no cóż ... bywa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2010 > Pieniążki panie, pieniążki, czasami ludzka pazerność nie zna granic, no cóż ... bywa. nie do konca...ja jak dzwonilem do Huby wafla paluchto sebeca i innych centomaniakow to zawsze dostalem odpowiedz, mimo, ze np paluchto nigdy mnie osobiscie nie poznal... czasem tez trzeba wyskoczyc z kasy bo nikt ci za darmo nie zrobi softu lub bedzie za free grzebal przy twoim aucie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SportingEPA Napisano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2010 > nie do konca...ja jak dzwonilem do Huby wafla paluchto sebeca i innych centomaniakow to zawsze > dostalem odpowiedz, mimo, ze np paluchto nigdy mnie osobiscie nie poznal... > czasem tez trzeba wyskoczyc z kasy bo nikt ci za darmo nie zrobi softu lub bedzie za free grzebal > przy twoim aucie... Mi osobiście np. Taquito też nigdy nie odmówił pomocy (np. lampy z ebay zamawiał) i zawsze jak się coś pytałem to dał odpowiedź. Ci co mają problem z tyrkoleniem niech może zwrócą się o pomoc do taquito jego 1.4 16 v nie tyrkoliło, przynajmniej na filmiku nie widac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2010 > Mi osobiście np. Taquito też nigdy nie odmówił pomocy (np. lampy z ebay zamawiał) i zawsze jak się > coś pytałem to dał odpowiedź. > Ci co mają problem z tyrkoleniem niech może zwrócą się o pomoc do taquito jego 1.4 16 v nie > tyrkoliło, przynajmniej na filmiku nie widac > bo to hybryda była Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruti Napisano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2010 > Mi osobiście np. Taquito też nigdy nie odmówił pomocy (np. lampy z ebay zamawiał) i zawsze jak się > coś pytałem to dał odpowiedź. > Ci co mają problem z tyrkoleniem niech może zwrócą się o pomoc do taquito jego 1.4 16 v nie > tyrkoliło, przynajmniej na filmiku nie widac > ja tam słyszę tyrkolenie na pierwszym biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ruti Napisano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2010 > bo to hybryda była jaka hybryda? osprzęt z P1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 22 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 22 Grudnia 2010 > Mi osobiście np. Taquito też nigdy nie odmówił pomocy (np. lampy z ebay zamawiał) i zawsze jak się > coś pytałem to dał odpowiedź. Film "Miś" mi właśnie do głowy przyszedł To też apropos wieku centomaniaków... > Ci co mają problem z tyrkoleniem niech może zwrócą się o pomoc do taquito jego 1.4 16 v nie > tyrkoliło, przynajmniej na filmiku nie widac > To się taquito ucieszy, jego privy już pewno w szwach pękają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2010 moje 1,4 16v na osprzęcie z P1 nie tyrkoli i niedługo całe auto będzie do kupienia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2010 > moje 1,4 16v na osprzęcie z P1 nie tyrkoli i niedługo całe auto będzie do kupienia dam 4 tysie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 23 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 23 Grudnia 2010 > dam 4 tysie podbijamy...4.2kpln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2011 > moje 1,4 16v na osprzęcie z P1 nie tyrkoli i niedługo całe auto będzie do kupienia Jak możesz to podaj numery kompa Jeden tu w Poznaniu jeździ, ostatnio się dowiedziałem, i mu nie tyrkoli. Ma kompa IAW 18FD 5Z. Ja leżę chory ale będę dzisiaj przy furze to spiszę swojego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2011 > Jak możesz to podaj numery kompa > Jeden tu w Poznaniu jeździ, ostatnio się dowiedziałem, i mu nie tyrkoli. Ma kompa IAW 18FD 5Z. > Ja leżę chory ale będę dzisiaj przy furze to spiszę swojego. w Zexela seju chyba grzebał arab z bytomia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 5 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 5 Stycznia 2011 > w Zexela seju chyba grzebał arab z bytomia Mamy w Poznaniu Jihada, może być ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > Jak możesz to podaj numery kompa > Jeden tu w Poznaniu jeździ, ostatnio się dowiedziałem, i mu nie tyrkoli. Ma kompa IAW 18FD 5Z. > Ja leżę chory ale będę dzisiaj przy furze to spiszę swojego. Mam ten sam. Nie ma co iść tym tropem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > w Zexela seju chyba grzebał arab z bytomia zgadza się, rok temu było grzebane i jeździ bez "tyrkolenia" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > Jak możesz to podaj numery kompa > Jeden tu w Poznaniu jeździ, ostatnio się dowiedziałem, i mu nie tyrkoli. Ma kompa IAW 18FD 5Z. > Ja leżę chory ale będę dzisiaj przy furze to spiszę swojego. jak będę przechodził obok parcha to zajrzę, pamiętam tylko że MM od 1,2 16v Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > zgadza się, rok temu było grzebane i jeździ bez "tyrkolenia" A zmieniało się coś w kwestii dolotu/wydechu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > A zmieniało się coś w kwestii dolotu/wydechu? nic, dolot węglara ze stożkiem i wydech przelot z tłumikiem końcowym Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > nic, dolot węglara ze stożkiem i wydech przelot z tłumikiem końcowym A jaki motor miałeś wcześniej? Może znaczenie mają różnice w pierwotnej wiązce? Kolega któremu nie tyrkoli miał 700 więc całą wiązkę miał robioną na nowo. Czy to jest jakaś zasada, że np. SC 900 nie tyrkoli a CCS tyrkoli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > A jaki motor miałeś wcześniej? Może znaczenie mają różnice w pierwotnej wiązce? Kolega któremu nie > tyrkoli miał 700 więc całą wiązkę miał robioną na nowo. > Czy to jest jakaś zasada, że np. SC 900 nie tyrkoli a CCS tyrkoli? kupiłem go od homera już poskładanego z 1,4, homer wcześniej miał tam 1,1 wsadzone, a przed homerem auto jeździło u arturo. W każdym przypadku tyrkoliło, ja zaryzykowałam z naprawą tyrkolenia i jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > kupiłem go od homera już poskładanego z 1,4, homer wcześniej miał tam 1,1 wsadzone, a przed homerem > auto jeździło u arturo. W każdym przypadku tyrkoliło, ja zaryzykowałam z naprawą tyrkolenia i > jest I nie zanotowałeś co się zmieniło ? Spotkałem się teraz z kolegą któremu nie tyrkoli i na pierwszy rzut oka zauważyliśmy, że u mnie jest podpięty ten filtr węglowy par paliwa a u niego nie. Ty go masz/miałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > I nie zanotowałeś co się zmieniło ? > Spotkałem się teraz z kolegą któremu nie tyrkoli i na pierwszy rzut oka zauważyliśmy, że u mnie > jest podpięty ten filtr węglowy par paliwa a u niego nie. Ty go masz/miałeś? No, no, czekałem na takie rozważania... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > No, no, czekałem na takie rozważania... Ciepło/zimno? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > Ciepło/zimno? Zasadniczo nie wiem, ale jeżeli tak jest, to ja dokładnie wiem dlaczego (tzn co się konkretnie dzieje), dlatego czekałem na takie rozważania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > Zasadniczo nie wiem, ale jeżeli tak jest, to ja dokładnie wiem dlaczego (tzn co się konkretnie > dzieje), dlatego czekałem na takie rozważania. Jeszcze pytanko techniczne. Od tego filtra idą dwa przewody - jeden do kolektora a drugi dokąd? Jego też odpiąć i zaślepić? Czy znajdę na nim jeszcze jakąś kostkę elektryczną. Ewentualnie gdzieś indziej trzeba coś odpiąć/wywalić pina z wtyczki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > Jeszcze pytanko techniczne. Od tego filtra idą dwa przewody - jeden do kolektora a drugi dokąd? > Jego też odpiąć i zaślepić? Czy znajdę na nim jeszcze jakąś kostkę elektryczną. Ewentualnie > gdzieś indziej trzeba coś odpiąć/wywalić pina z wtyczki? Odepnij po prostu wtyczkę od elektrozaworu tego filtra jeżeli chcesz potestować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > I nie zanotowałeś co się zmieniło ? > Spotkałem się teraz z kolegą któremu nie tyrkoli i na pierwszy rzut oka zauważyliśmy, że u mnie > jest podpięty ten filtr węglowy par paliwa a u niego nie. Ty go masz/miałeś? wizualnie pod maską nic się nie zmieniło przed i po naprawie, dolot i wydech jest ten sam, filtra węglowego par paliwa nie ma i nie było, silnik 1,4 nie dłubany, auto na codzień jest używane do jazdy po bułki i do roboty, głównie miasto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > Odepnij po prostu wtyczkę od elektrozaworu tego filtra jeżeli chcesz potestować. Gdzie jej szukać? Bo przy filtrze nie widzę (patrzę tylko na zdjęcia) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > Gdzie jej szukać? Bo przy filtrze nie widzę (patrzę tylko na zdjęcia) Przy filtrze jest elektro zawór, to do niego są podłączone przewody paliwowe (jeden z przepustnicy), i do tego zaworu jest wpięta wtyczka elekstryczna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > Przy filtrze jest elektro zawór, to do niego są podłączone przewody paliwowe (jeden z > przepustnicy), i do tego zaworu jest wpięta wtyczka elekstryczna. U mnie wygląda to tak (zderzak na dole, zdjęcie robione z góry) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > U mnie wygląda to tak (zderzak na dole, zdjęcie robione z góry) No i jeden z tych niebieskich z lewej z jednym z tych czarnych sprawej spotyka się w elektrozaworze, który tam gdzieś jest z boku/dołu skitrany, i tam też znajdziesz wtyczkę. Na zdjęciu tutaj to małe czarne z rurkami na prawo od filtra do niego przyczepione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > No i jeden z tych niebieskich z lewej z jednym z tych czarnych sprawej spotyka się w > elektrozaworze, który tam gdzieś jest z boku/dołu skitrany, i tam też znajdziesz wtyczkę. Na > zdjęciu tutaj to małe czarne z rurkami na prawo od filtra do niego przyczepione. Ok, znajdę Zauważyłem jeszcze, że nie mam tego okrągłego z tą żółtą pękatą rurą co ma ten na zdjęciu. Może to jest źródło wszelkich problemów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > Ok, znajdę > Zauważyłem jeszcze, że nie mam tego okrągłego z tą żółtą pękatą rurą co ma ten na zdjęciu. Może to > jest źródło wszelkich problemów Mówisz o moim haku holowniczym? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > Mówisz o moim haku holowniczym? Nieeeee, o tym: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vale46 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 ja nie mam tego pojemnika na opary paliwa czy jak to sie zwie i mi tyrkoli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > ja nie mam tego pojemnika na opary paliwa czy jak to sie zwie i mi tyrkoli Sugerujesz, że nie tędy droga ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > Nieeeee, o tym: A nie, to to jest dodatkowy grzejnik oleju a nie hak przecież Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 tez niemam filtra i tyrkoli. tylko u mnei o tyle dziwne ze zdarzaja sie momenty kiedy nie tyrkoli . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dawidp1984 Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 Chłopaki może to głupie ale może coś co doprowadza powietrze?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 6 Stycznia 2011 Udostępnij Napisano 6 Stycznia 2011 > Sugerujesz, że nie tędy droga ? ewidentnie problem trykolenia polega na elektronice. Podpowiem, ze są dwie możliwości, zasadniczo to jedna... Komputer sterujący. Dla czego tak myślę? Załóżmy, ze mamy 16v tak jak należy. Trykoli... I jest OK I teraz zmieniamy kompa na kompa z 8v 75, we wtyczce mostkujemy wtryskiwacze (pin 18 z 32 - piszę z pamięci, nie chce mi się schematu otwierać), wgrywamy przerobiony program (w 8v wtryski mają inną wydajność. Jak zostawiamy wtryski z 16v to trzeba przerobić mapę bo będzie za dużo paliwa). W instalacji nie przerabiamy kompletnie nic więcej, te same czujniki, te same cewki, świece itp. Odpalamy padlinę i pytanie, trykoli czy nie?? Moja odpowiedź - nie trykoli.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.