Skocz do zawartości

i20? rapid? taki dylemacik


Rejmi

Rekomendowane odpowiedzi

pare dni temu pytalem ile mozna urwac w hultaju i zeby nie bylo zbyt prosto pojawily sie nowe warianty takie jak ponizej

hyundai i20 1.4 100KM za 46 tys

skoda rapid 1.2 105 KM za 45tys

i teraz.. lekka rozterka

co przemawia za H a co za S?

w hultaju bardziej do mnie przemawia silnik (mam obiekcje zwiazane z turbina) oraz wnetrze - w skodziance wnetrze jest ... i to tyle dobrego mozna chyba o nim powiedziec

z drugiej strony rapid chyba jednak obszerniejszy we wnetrzu a gdyby tak rozwazyc spaceback to dodatkowy spory plus za przestrzen bagazowa - a moze i nawet lepiej wyglada bryla samochodu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w hultaju bardziej do mnie przemawia silnik

Jak to jest ten co w Kia 1,4/100koni to nawet się nie zastanawiaj! Majstersztyk techniki wolnossaków 21 wieku! Ostatnia rzecz, która może robić jakieś jaja w samochodzie ok.gif. Ciągnie jak głupi grinser006.gif, pali w mieście 6/100, łańcuch jak to kogoś obchodzi biglaugh.gif.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak to jest ten co w Kia 1,4/100koni to nawet się nie zastanawiaj! Majstersztyk techniki

> wolnossaków 21 wieku! Ostatnia rzecz, która może robić jakieś jaja w samochodzie . Ciągnie

> jak głupi , pali w mieście 6/100, łańcuch jak to kogoś obchodzi .

ja generalnie jestem lekko sceptyczny jezeli chodzi o turbinki

powiedzmy ze te 6 w miescie... wink.gif

nie jest wazne czy spali 6 czy 9

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,

nie wiem czy ma to dla Ciebie znaczenie, ale IMHO warto dowiedzieć się jaki jest czynnik klimatyzacji w w "h", a jaki w "s". AFAIK przynajmniej w nowej i30 (i prawie na pewno w i20) jest nowy 1234yf, którego serwisowanie będzie wielokrotnie droższe niż układów z R-134a. Gdzieś czytałem, że napełnienie klimy może kosztować nawet 1000PLN, ponadto nowy czynnik jest mniej wydajny i podobno bardzo niebezpieczny w przypadku kolizji. Wprawdzie nie mam doświadczenia w tej materii, ale sporo informacji można znaleźć w necie.

Pzdr - Artur S.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak to jest ten co w Kia 1,4/100koni to nawet się nie zastanawiaj! Majstersztyk techniki

> wolnossaków 21 wieku! Ostatnia rzecz, która może robić jakieś jaja w samochodzie . Ciągnie

> jak głupi , pali w mieście 6/100, łańcuch jak to kogoś obchodzi .

nie wiem, możesz jaśniej, bo nie łapię, czy to jest na poważnie czy sobie jaja robisz. zlosnik.gif

Ja mam ten silnik w Rio. W sumie zastrzeżeń nie mam, bo na razie ma 8 tys. km przebiegu, ale żeby go nazywać majstersztykiem... Taki zwykły wolnossący silnik, bez szaleństwa, na pewno nie pali 6l w mieście i na pewno nie ciągnie jak głupi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pare dni temu pytalem ile mozna urwac w hultaju i zeby nie bylo zbyt prosto pojawily sie nowe

> warianty takie jak ponizej

> hyundai i20 1.4 100KM za 46 tys

> skoda rapid 1.2 105 KM za 45tys

> i teraz.. lekka rozterka

> co przemawia za H a co za S?

> w hultaju bardziej do mnie przemawia silnik (mam obiekcje zwiazane z turbina) oraz wnetrze - w

> skodziance wnetrze jest ... i to tyle dobrego mozna chyba o nim powiedziec

> z drugiej strony rapid chyba jednak obszerniejszy we wnetrzu a gdyby tak rozwazyc spaceback to

> dodatkowy spory plus za przestrzen bagazowa - a moze i nawet lepiej wyglada bryla samochodu

z tych dwóch, gdybym miał wybierać dla siebie, na pewno bym wziął Rapida. Wnętrze w i20 może będzie trochę ładniejsze, ale to nadal tylko zwykły segment B. Przyzwyczaisz się i zapomnisz. Za to elastyczność i lepsze osiągi silnika z turbo będziesz doceniał przy każdym wciśnięciu gazu przez następne kilka lat, gdy będziesz tym jeździł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z tych dwóch, gdybym miał wybierać dla siebie, na pewno bym wziął Rapida. Wnętrze w i20 może będzie

> trochę ładniejsze, ale to nadal tylko zwykły segment B. Przyzwyczaisz się i zapomnisz. Za to

> elastyczność i lepsze osiągi silnika z turbo będziesz doceniał przy każdym wciśnięciu gazu

> przez następne kilka lat, gdy będziesz tym jeździł

tylko czy to samo turbo i bardziej wysilony silnik za to samo kilka lat nie zacznie byc zrodlem nerwow?

tego sie obawiam wlasnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Kupując nowy samochód przez pięć lat nie będziesz zwracał na to uwagi. W 2020 roku nabicie klimy

> nowym czynnikiem będzie kosztowało paczkę fajek .

az tak fajki zdrozeja?

tym bardziej wole zaplacic pol ramki bo drugie pol zostanie mi na wypalenie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tylko czy to samo turbo i bardziej wysilony silnik za to samo kilka lat nie zacznie byc zrodlem

> nerwow?

> tego sie obawiam wlasnie

Byłem tak samo nastawiony do 1.2 tsi znajomego jak Ty. pojeździłem ostatnio i byłem wręcz zachwycony. Z tego co wiem to te silniki wychodziły z fabryki z giftem i mają ok 120 KM. Jeżeli mam porównać wolnassące 1.6 i 1.2 tsi bez zastanowienia 1.2. Jeździ bardzo przyjemnie a przy stosownym użytkowaniu czyli nie katowanie na zimno i wymiana oleju częstsza niż wymaga prosucentw powinien troszkę polatac.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Byłem tak samo nastawiony do 1.2 tsi znajomego jak Ty. pojeździłem ostatnio i byłem wręcz

> zachwycony. Z tego co wiem to te silniki wychodziły z fabryki z giftem i mają ok 120 KM.

> Jeżeli mam porównać wolnassące 1.6 i 1.2 tsi bez zastanowienia 1.2. Jeździ bardzo przyjemnie a

> przy stosownym użytkowaniu czyli nie katowanie na zimno i wymiana oleju częstsza niż wymaga

> prosucentw powinien troszkę polatac.

no i widzisz... to mnie lekko stopuje - mam wsiasc do samochodu odpalic i.. tyle

a nie pamietac o tym ze nie wolno

za mocno depnac

za szybko zgasic

szybciej zmienic olej niz ustawa przewiduje ...

moze to sie wydawac dziwne ale... no wlasnie.. takie drobne "ale"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem BARDZO bliski zakupu rapida z silnikiem 1.2 TSI....

Jeździłem nawet, generalnie tragedii nie było, szału też nie wink.gif

Nowe wersje będą mieć teraz 110 KM ....

Nie kupiłem skody głównie z uwagi na bardzo niemiłe podejście do klienta i teksty typu " jeśli pan nie kupi, to po panu ktoś inny przyjdzie i kupi"

W decyzji pomogła mi też opinia mechanika z VW, który stanowczo odradził mi ten silnik ....

Koniec końców kupiłem CEE'Da z fajnym wypasem z silnikiem 1.6 135KM, za cenę Rapida też już nieźle wyposażonego jak na możliwości doposażenia rapida, ale np bez klimy dwustrefowej której nie ma nawet w opcji ...

Póki co nie żałuje, auto jeździ zdecydowanie lepiej od tsi, o jakości wykończenia nie wspominając ....

Niestety Rapid jest sprzedawany w skodzie jako auto budżetowe i wszędzie ma twarde plastiki....

Jeśli jednak będziesz dalej upierać się przy skodzie, polecam odwiedzić salon seata i obejrzeć toledo - to samo co rapid, tyle, że ma inne światła i kierownicę, za cenę, przynajmniej u mnie niższą o 7000 zł od Rapida. Co ciekawe toledo można lepiej doposażyć niż skodę, np o światła przednie i tylne LED wink.gif No i w standardzie są 4 lata gwarancji. Obsługa też DUŻO przyjemniejsza niż w salonie skody wink.gif

Jedyny minus seata, pewnie zobaczysz Leona i już Ci się toledo nie będzie podobać, ale jak zobaczysz ceny to pewnie wrócisz do toledo zlosnik.gif

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i widzisz... to mnie lekko stopuje - mam wsiasc do samochodu odpalic i.. tyle

> a nie pamietac o tym ze nie wolno

> za mocno depnac

> za szybko zgasic

> szybciej zmienic olej niz ustawa przewiduje ...

> moze to sie wydawac dziwne ale... no wlasnie.. takie drobne "ale"

Przejedź się jednym i drugim i już będziesz miał problem z głowy ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i widzisz... to mnie lekko stopuje - mam wsiasc do samochodu odpalic i.. tyle

> a nie pamietac o tym ze nie wolno

> za mocno depnac

> za szybko zgasic

> szybciej zmienic olej niz ustawa przewiduje ...

> moze to sie wydawac dziwne ale... no wlasnie.. takie drobne "ale"

troche pitolenie. jezdze od 2008 1.4 z turbina, 90tys przebiegu dobija i ... nic sie nie dzieje, oleju nie bierze, smiga jak prosto z fabryki.

takie troche zabobony z tymi turbinami. wolnossacego tez nie powinienes wylaczac od razu po katowaniu, tak jak i nie powinienes gazowac zimnego .. zasady sa takie same. wystarczy zdrowy rozsadek i wszystko bedzie cacy. ja nigdy turbiny nie chlodze.. bo po co? i tak nigdy nie wylacza sie silnika po ostrej jezdzie, zawsze jest jakas chwila na zaparkowanie, otworzenie garazu itd ..

btw co powiesz autom z systemem start/stop? silnik sam sie wylacza... a turbina zyje wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeśli jednak będziesz dalej upierać się przy skodzie, polecam odwiedzić salon seata i obejrzeć

> toledo - to samo co rapid, tyle, że ma inne światła i kierownicę, za cenę, przynajmniej u mnie

> niższą o 7000 zł od Rapida.

nie wiem skad wziales te 7 tys mniej ale toledo 57tys a odpowiadajacy mu rapid mnie wyniesie 45 tys

mi na innych bajerach poza klima i czyms co bedzie gralo nie zalezy wiec zawsze patrze na najnizsza wersje ktora ma to w wyposazeniu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> troche pitolenie. jezdze od 2008 1.4 z turbina, 90tys przebiegu dobija i ... nic sie nie dzieje,

> oleju nie bierze, smiga jak prosto z fabryki.

> takie troche zabobony z tymi turbinami. wolnossacego tez nie powinienes wylaczac od razu po

> katowaniu, tak jak i nie powinienes gazowac zimnego .. zasady sa takie same. wystarczy zdrowy

> rozsadek i wszystko bedzie cacy. ja nigdy turbiny nie chlodze.. bo po co? i tak nigdy nie

> wylacza sie silnika po ostrej jezdzie, zawsze jest jakas chwila na zaparkowanie, otworzenie

> garazu itd ..

no i widzisz ja wolnossacego traktuje na zasadzie wsiadam odpalam jade tak jak zawsze a po dojezdzie do celu gasze i tyle mnie to interesuje

mam swoje jakies tam moze nie obawy co "ale" zwiazane z turbina i niewielka pojemnoscia tak samo jak nigdy nie kupie ropniaka jako swojego prywatnego samochodu na codzienne turlania sie

> btw co powiesz autom z systemem start/stop? silnik sam sie wylacza... a turbina zyje

nic nie powiem bo nie biore takiego rozwiazania pod uwage

to nie jest tak ze szukam kazdego duperela by nie wziac 1,2 tsi

mam watpliwosci co do trwalosci takich silnikow i talkiego rozwiazania

dotyczy to kazdej marki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przejedź się jednym i drugim i już będziesz miał problem z głowy

oki

to bede mial wrazenia na teraz...

a co bedzie za soba nosilo dobrodziejstwo silnika wysilonego czyli malego z turbina przy przebiegach 100 150 200 tys?

o zwyklym silniku wolnossacym przy takich przebiegach bede pamietal zapewne tylko i wylacznie w chwili placenia za wymiane oleju czy swiec

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no i widzisz ja wolnossacego traktuje na zasadzie wsiadam odpalam jade tak jak zawsze a po

> dojezdzie do celu gasze i tyle mnie to interesuje

> mam swoje jakies tam moze nie obawy co "ale" zwiazane z turbina i niewielka pojemnoscia tak samo

> jak nigdy nie kupie ropniaka jako swojego prywatnego samochodu na codzienne turlania sie

> nic nie powiem bo nie biore takiego rozwiazania pod uwage

> to nie jest tak ze szukam kazdego duperela by nie wziac 1,2 tsi

> mam watpliwosci co do trwalosci takich silnikow i talkiego rozwiazania

> dotyczy to kazdej marki

ja mam w ośmioletnim samochodzie z przebiegiem 140 tys. km silnik 1.4 turbo. Nigdy nie było z nim żadnego problemu. Nawet oleju nie trzeba dolewać. Wymieniam tak jak w każdym innym swoim aucie co 12-13 tys. km i mam gdzieś co piszą w instrukcjach zlosnik.gif Nie bawię się w żadne studzenia turbiny itd, to są zabobony przy normalnej jeździe. A jak mi się zdarza jechać autostradą 150km/h i zjechać na stację, to czekam chwilę przed zgaszeniem nawet w aucie z silnikiem wolnossącym ok.gif

A jeździ się takim turbodoładowanym dużo przyjemniej niż wolnossącym o podobnej mocy.

Ale oczywiscie Twój wybór.

Pamiętaj, że turbo to żaden kosmiczny wynalazek. W benzynach są proste sprężarki ze stałą geometrią. Nawet jak Ci za 6 lat padnie, to wtedy będą pewnie tanie i popularne.

Niech takie 1.2 TSI spali chociaż pół litra na setkę mniej niż 1.4 wolnossące koreańskie (a to jest realne, bo TSI są naprawdę oszczędne), to zakładając cenę 5 pln za litr to po 100 tys. km masz zaoszczędzone 2.5 tys. pln. Akurat pewnie na nowe turbo gdyby padło. A jak nie padnie, to jesteś do przodu zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pare dni temu pytalem ile mozna urwac w hultaju i zeby nie bylo zbyt prosto pojawily sie nowe

> warianty takie jak ponizej

> hyundai i20 1.4 100KM za 46 tys

> skoda rapid 1.2 105 KM za 45tys

> i teraz.. lekka rozterka

> co przemawia za H a co za S?

swift: za 8 tys PLN mniej smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> swift: za 8 tys PLN mniej

8 tys. mniej niż co? Jak kupowałem auto w styczniu, to swifty były niby po 42 tys. Jak zapytałem dokładnie, jakie są dostępne od ręki, tylko były tylko takie z jakimiś dodatkami typu światła dzienne, tempomat za ponad 43 tys. pln. Rabatu już nie chcieli od tego dać.

Poza tym Swift jest mały. Niby to też klasa B, ale I20 czy Rapid to wielkościowo jest jednak całkiem inna klasa B

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 8 tys. mniej niż co? Jak kupowałem auto w styczniu, to swifty były niby po 42 tys. Jak zapytałem

> dokładnie, jakie są dostępne od ręki, tylko były tylko takie z jakimiś dodatkami typu światła

> dzienne, tempomat za ponad 43 tys. pln. Rabatu już nie chcieli od tego dać.

no to podniesli ceny. moje teście kupiły ładnie wypasionego swifta za 35 tys (tez prawie 100 KM).

poza tym: po co od ręki?

> Poza tym Swift jest mały. Niby to też klasa B, ale I20 czy Rapid to wielkościowo jest jednak

> całkiem inna klasa B

klasa b to klasa b. za taką różnicę w cenie nie warto dopłacać za te 3 cm. no chyba ze ceny się zrównały smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jako że jesteś anty turbinowcem to hyundai

Ja np. zaakceptowałem droższy koszt jak się turbo wywali i nie będę miał problemu żeby wydać na to kasę, bo po prostu mój silnik idealnie trafił w to czego szukałem i jestem gotowy za to zapłacić więcej

Jak tobie zależy na kosztach tylko to wybór wolnossącego silnika jest dużo rozsądniejszy i racjonalniejszy. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to podniesli ceny. moje teście kupiły ładnie wypasionego swifta za 35 tys (tez prawie 100 KM).

to chyba było dawno.

> poza tym: po co od ręki?

bo trzeba czymś jeździć. Auto zastępcze z AC było na 3 dni, auto pożyczone od siostry trzeba było oddać, jak siostrze kończyło się L4 i musiała czymś jeździć do pracy, a na wypożyczanie za 100pln dziennie nie bardzo mnie było stać wink.gif

> klasa b to klasa b. za taką różnicę w cenie nie warto dopłacać za te 3 cm. no chyba ze ceny się

> zrównały

Idź do salonu, usiądź w I20, usiądź w Swift, zajrzyj do bagażnika, to skumasz o czym piszę. To nie jest kwestia 3cm w tą czy w tamtą. To jest naprawdę spora odczuwalna różnica

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to podniesli ceny. moje teście kupiły ładnie wypasionego swifta za 35 tys (tez prawie 100 KM).

> poza tym: po co od ręki?

> klasa b to klasa b. za taką różnicę w cenie nie warto dopłacać za te 3 cm. no chyba ze ceny się

> zrównały

zobacz wymiary.. i nie jest to 3 cm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem skad wziales te 7 tys mniej ale toledo 57tys a odpowiadajacy mu rapid mnie wyniesie 45 tys

> mi na innych bajerach poza klima i czyms co bedzie gralo nie zalezy wiec zawsze patrze na najnizsza

> wersje ktora ma to w wyposazeniu

Wersje, które ja porównywałem i były dostępne praktycznie od ręki w salonie

Oba auta z silnikiem 1.2 105KM + z wyposażenia Climatronic, radio Bolero, 4x el. szyby itp, w skodzie na plus były alu-felgi, których nie było w seacie. Za to seat miał o 2 lata dłuższą gwarancję. Oba auta rocznik 2014. Skoda kosztowała 61 000, seat 53 700

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no to podniesli ceny. moje teście kupiły ładnie wypasionego swifta za 35 tys (tez prawie 100 KM).

Hmmmmm... daj dokladna specyfikacje: liczba dzrwi, rodaj lakieru, wersja wyposazeniowa.... bo cenie o ktorej piszesz to ja widzialem na swifty 4d w wersji comfort z metalikiem alarmem i wkladka do bagaznika oraz pierwszym przegladem...ale jak firma kupowala w sumie 250aut w tym 25 takich swiftow....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> oki

> to bede mial wrazenia na teraz...

> a co bedzie za soba nosilo dobrodziejstwo silnika wysilonego czyli malego z turbina przy

> przebiegach 100 150 200 tys?

> o zwyklym silniku wolnossacym przy takich przebiegach bede pamietal zapewne tylko i wylacznie w

> chwili placenia za wymiane oleju czy swiec

Po co pytasz, skoro już dawno zdecydowałeś niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezdzilem poprzednia generacja i20 po Malcie tylko silnik mniejszy... Wiec o silniku sie nie wypowiem. Srodek tragedia, dzwignia zmiany biegow tragedia, zawieszenie tragedia (kola 15tki). Brak atermicznych szyb tak jak u mnie w ceedzie. Duza kierownica i fotele bez trzymania bocznego.

Nowa wersja pewnie jest ciut lepsza ale czy o tyle? Skoda hmm.gif Rapid jest paskudny w srodku ale czy gorszy od I20?

Podsumowujac brac z tych dwoch Rapida albo isc po Fieste 1.4 (jest w sprzedazy) lub 1.25 bez turbo skoro Swift za maly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> pare dni temu pytalem ile mozna urwac w hultaju i zeby nie bylo zbyt prosto pojawily sie nowe

> warianty takie jak ponizej

> hyundai i20 1.4 100KM za 46 tys

> skoda rapid 1.2 105 KM za 45tys

> i teraz.. lekka rozterka

> co przemawia za H a co za S?

> w hultaju bardziej do mnie przemawia silnik (mam obiekcje zwiazane z turbina) oraz wnetrze - w

> skodziance wnetrze jest ... i to tyle dobrego mozna chyba o nim powiedziec

> z drugiej strony rapid chyba jednak obszerniejszy we wnetrzu a gdyby tak rozwazyc spaceback to

> dodatkowy spory plus za przestrzen bagazowa - a moze i nawet lepiej wyglada bryla samochodu

Seata Ibizę za 45k dostaniesz przyzwoicie wyposażoną z silnikiem 1,4 16V, zostało sporo z 2014 roku. A jakbyś mógł dołożyć to polecam Lancera Sportback 1,6 ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Srodek tragedia, dzwignia zmiany biegow tragedia, zawieszenie tragedia (kola 15tki).

> Nowa wersja pewnie jest ciut lepsza ale czy o tyle?

w starym nie siedzialem nawet wiec ciezko mi cokolwiek powiedziec ale w nowym bardzo pozytywne mam wrazenia

miejsce za kolkiem bez problemu znalazlem

fotel bardzo przyjemnie przez .upsko odbierany

kola 15? a co w tym zlego - samochod nie za duzy wiec kola na miare do samochodu - mozna miec na 16 ale to wiaze sie z nizszym profilem opony... mi 15 w niczym nie przeszkada

gorszy... ciezko powiedziec

za to nuda niestety typowo po niemiecku czyli funcjonalnosc w nudnym wydaniu

> Podsumowujac brac z tych dwoch Rapida albo isc po Fieste 1.4 (jest w sprzedazy) lub 1.25 bez turbo

fiasta do mnie nie przemawia wogole

predzej bmax... gdyby nie totalnie przeladowana deska rozdzielcza - przynajmniej ja ma wrazenie ze napierdzielone na niej nieco za duzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w starym nie siedzialem nawet wiec ciezko mi cokolwiek powiedziec ale w nowym bardzo pozytywne mam

> wrazenia

To kupuj. ok.gif

> miejsce za kolkiem bez problemu znalazlem

> fotel bardzo przyjemnie przez .upsko odbierany

> kola 15? a co w tym zlego - samochod nie za duzy wiec kola na miare do samochodu - mozna miec na 16

> ale to wiaze sie z nizszym profilem opony... mi 15 w niczym nie przeszkada

Skoro przy 60 w zakrecie czulem sie jakbym mial wpasc w poslizg tzn, ze nie jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skoro przy 60 w zakrecie czulem sie jakbym mial wpasc w poslizg tzn, ze nie jest ok.

to akurat znaczy tylko o tym ze opona nie trzyma smile.gif

wczoraj byla wizyta w skodzie jutro hultaj a moze i cytryna i jej cactus bo salony blisko siebie

z tym ze cactus ma wade spora ktora jednak prwdopodobnie zadacyduje o nie wybraniu tego sympatycznego samochodu - silnik a dokladnie brak jednego cylindra

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jezdzilem poprzednia generacja i20 po Malcie tylko silnik mniejszy... Wiec o silniku sie nie

> wypowiem. Srodek tragedia, dzwignia zmiany biegow tragedia, zawieszenie tragedia (kola 15tki).

> Brak atermicznych szyb tak jak u mnie w ceedzie. Duza kierownica i fotele bez trzymania

> bocznego.

> Nowa wersja pewnie jest ciut lepsza ale czy o tyle? Skoda Rapid jest paskudny w srodku ale czy

> gorszy od I20?

> Podsumowujac brac z tych dwoch Rapida albo isc po Fieste 1.4 (jest w sprzedazy) lub 1.25 bez turbo

> skoro Swift za maly.

ja jeździłem poprzednią wersją i20 2 dni. Silnik też 1.2 i potwierdzam Twoje wrażenia. To był okropny samochód pod chyba każdym względem. Niewygodny, ciasny, prowadzący się jak taczka, z dziwnie pracującym lewarkiem, podskakujący na byle dziurze, głośny. W sumie nie znalazłem w nim żadnego plusu. Ale obecny model to całkiem inny samochód. Mam porównanie, bo mam Rio, które jest bliźniakiem obecnego I20. W porównaniu ze starym I20 to jest inny świat. Niby też klasa B, a naprawdę są to samochody całkiem różne pod każdym względem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.