Skocz do zawartości

EuroNCAP Mustang **


Florydzialski

Rekomendowane odpowiedzi

Taka ciekawostka - okazuje się że samochód zaprojektowany do amerykańskich testów bezpieczeństwa w Europie wypada raczej kiepsko. Przede wszystkim wersja EU Mustanga jest bardzo zubożona w stosunku do wersji USA - w USA w standardzie jest Forward Collision Warning którego nie ma w EU. Po drugie testy są prowadzone w troszkę innych warunkach i to wystarcza żeby Mustang wyszedł kiepsko - np. przy uderzeniu w barierę z prędkością 50 km/h poduszki wystrzeliły z niewystarczająca siłą.

Ford się podobno nie spodziewał ze EuroNCAP przetestuje Mustanga.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Cherokee18 napisał:

A ile gwiazdek miało w amerykańskich testach?

Wiesz za co są gwiazdki w Euro NCAP? Starsze auto z 5 teraz dostałoby maks 2! Co więcej nie wolno ich porównywać z poprzednimi latami, bo są zmieniane kryteria.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, krowka napisał:

Wiesz za co są gwiazdki w Euro NCAP? Starsze auto z 5 teraz dostałoby maks 2! Co więcej nie wolno ich porównywać z poprzednimi latami, bo są zmieniane kryteria.

 

Domyślam się, że m.in. za brzęczki od pasów, itp. Co do dalszej wypowiedzi to chodzi mi o porównanie testów tego samego modelu samochodu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Cherokee18 napisał:

 

No faktycznie wyniki nie powalają. W głowie mi się nie mieści że Ford podobno nie spodziewał testów EuroNCAP :facepalm:

 

Auto dość niszowe, więc teoretycznie takie założenie mogłoby być ;]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

32 minuty temu, Cherokee18 napisał:

A ile gwiazdek miało w amerykańskich testach?

 

Tyle co na amerykańskiej fladze :phi:

 

Gwiazdki nie ruszają mnie to zupełnie, gdyż oznacza to tylko tyle, że w 2017 na europejskim rynku nowych pojazdów dostępne są bezpieczniejsze samochody niż Mustang. Podejrzewam jednak, że te dwie gwiazdki to i tak większe bezpieczeństwo niż np. w pierwszym w historii pięciogwiazdkowym aucie, czyli Lagunie II, czyli jest całkiem przyzwoicie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1/26/2017 o 08:25, simek18 napisał:

Absolutnie mnie to nie rusza. Europa to kibel wiec jak te testy maja nie byc kiblowate?

no to popacz. dobrze poczytać trochę merytoryki...

 

kiblowaty region, kiblowate testy, kiblowatego auta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezpieczeństwo pasażera z tyłu i dziecka w foteliku żadne. Z przodu nawet nieźle. Ogólnie słabo...


Na szczęście w Mustangu wsadzenie bachora na tylne siedzenie jest praktycznie niemożliwe z uwagi na trudny dostęp wiec ten problem nie istnieje.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, Florydziak napisał:

 


Na szczęście w Mustangu wsadzenie bachora na tylne siedzenie jest praktycznie niemożliwe z uwagi na trudny dostęp wiec ten problem nie istnieje.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

A ja mam garbuska - tez 3 drzwi, tylko dach wysoko i uwazam go za mega fajne auto do wozenia dzieci ;)

Tylko garbus ma ponad 90% bezpieczenstwa dzieci w euro ncap,  a mustang 30...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 
 
A ja mam garbuska - tez 3 drzwi, tylko dach wysoko i uwazam go za mega fajne auto do wozenia dzieci
Tylko garbus ma ponad 90% bezpieczenstwa dzieci w euro ncap,  a mustang 30...


Jak się kiedyś wkurzyłem na teściową to ja zainstalowałem na tylnym siedzeniu w Mustangu. Myślałem ze trzeba będzie rozcinać karoserie żeby ja stamtąd wyjąc. Mustang to samochód dwuosobowy a tylne siedzenia to taki większy schowek na zakupy.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, jimbo22 napisał:

mhm... oczywiście...żebym mógł je sprzedać i kupić w zamian jakieś fajne :) 

 

A ja bym z przyjemnością Mustangiem V8 się poruszał. Właściwe osiągi, właściwe koła napędzane, właściwy wygląd, właściwy dźwięk. To nie jakiś czterodrzwiowy subkompakt z czterocylindrowym silniczkiem od kosiarki któremu dołożono turbo i ma napędzać samochód. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Florydziak napisał:

 

A ja bym z przyjemnością Mustangiem V8 się poruszał. Właściwe osiągi, właściwe koła napędzane, właściwy wygląd, właściwy dźwięk. To nie jakiś czterodrzwiowy subkompakt z czterocylindrowym silniczkiem od kosiarki któremu dołożono turbo i ma napędzać samochód. 

V8 zawsze jestem za... zwłaszcza vs R4...

 

ale litości - w mniej dziecięcym opakowaniu. jako ze nie mam 15 lat poszedłbym bardziej w sedana klasy E.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

V8 zawsze jestem za... zwłaszcza vs R4...
 
ale litości - w mniej dziecięcym opakowaniu. jako ze nie mam 15 lat poszedłbym bardziej w sedana klasy E.


Śmieszne bo dla mnie sedan klasy E to najmniej interesujący segment rynku. No może drugi najmniej bo #1 to pseudo-SUV z napędem na przednie koła. Ale nadal samochody klasy E są za duże żeby można było nimi fajnie jeździć i za małe żeby jeździć nimi luksusowo. To taki kompromis poza samochodami klasy C czy BMW 3 series a S/7. A kompromisy są zawsze niedobre.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Florydziak napisał:

 


Śmieszne bo dla mnie sedan klasy E to najmniej interesujący segment rynku. No może drugi najmniej bo #1 to pseudo-SUV z napędem na przednie koła. Ale nadal samochody klasy E są za duże żeby można było nimi fajnie jeździć i za małe żeby jeździć nimi luksusowo. To taki kompromis poza samochodami klasy C czy BMW 3 series a S/7. A kompromisy są zawsze niedobre.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

a Mustang nie jest za duzy zeby nim "fajnie" jezdzic? 

 

segment E różni się od F kosztami utrzymania zwłaszcza;) a poza tym cechuje się wykonaniem wnętrza i wytłumieniem :) które w tym wypadku jest powyzej przeciętnej, a w mustangu - poniżej... krytyki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, jimbo22 napisał:

a Mustang nie jest za duzy zeby nim "fajnie" jezdzic? 

 

segment E różni się od F kosztami utrzymania zwłaszcza;) a poza tym cechuje się wykonaniem wnętrza i wytłumieniem :) które w tym wypadku jest powyzej przeciętnej, a w mustangu - poniżej... krytyki :)

nie, nie jest za duży :oki:

 

ale jakiś konkretny przykład tej "klasy E" w miejsce mustanga?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, akisel napisał:

nie, nie jest za duży :oki:

cóż. każdy inaczej rozumie "fajnie".

24 minuty temu, akisel napisał:

 

ale jakiś konkretny przykład tej "klasy E" w miejsce mustanga?

 

wybierz sobie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, akisel napisał:

 

no, w sumie same konkrety ;)

czuć mocną bazę teoretyczną

no w sumie. a jakich konkretów i "bazy praktycznej" oczekujesz? od moich osobistych preferencji motoryzacyjnych i osobistej opinii?

 

nie lubię mustanga (nowego - za wiele rzeczy, jezdzilem 2ma generacjami z V8, były IMHO "żenujące"... ale to nie pierwszy wątek o tym). wybrałbym mocnego sedana klasy E (ze względu na  ww. przykładowe atrybuty). co dalej chciałbyś przedyskutować? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Florydziak napisał:

 


Śmieszne bo dla mnie sedan klasy E to najmniej interesujący segment rynku. No może drugi najmniej bo #1 to pseudo-SUV z napędem na przednie koła. Ale nadal samochody klasy E są za duże żeby można było nimi fajnie jeździć i za małe żeby jeździć nimi luksusowo. To taki kompromis poza samochodami klasy C czy BMW 3 series a S/7. A kompromisy są zawsze niedobre.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

 

 

Eeeee tam, E63s, RS6 to naprawdę ciekawie jeżdzące samochody :)

Nie wierze abys u mnie poczuł, że jedzieś duzym samochodem, a nie 911 :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, jimbo22 napisał:

no w sumie. a jakich konkretów i "bazy praktycznej" oczekujesz? od moich osobistych preferencji motoryzacyjnych i osobistej opinii?

 

nie lubię mustanga (nowego - za wiele rzeczy, nie pierwszy wątek o tym). wybrałbym mocnego sedana klasy E (ze względu na  ww. przykładowe atrybuty). co dalej chciałbyś przedyskutować? 

 

dokładnie, chodzi o twoje osobiste preferencje,

bo, ciężko jednoznacznie odnieść się do twojego zapytania, "czy mustang nie jest za duzy zeby nim "fajnie" jezdzic" nie wiedząc, co znaczy "jeździć fajnie", lub, chociażby, czym, według Ciebie, "jeździ się fajnie"

 

nie lubisz, w czym problem

całkiem poważnie pytam, jaki sedan klasy E wybrałbyś (mam nadzieje, że coś zbliżonego, jeżeli chodzi o osiągi/cena)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, SzefSzefow napisał:

 

 

Eeeee tam, E63s, RS6 to naprawdę ciekawie jeżdzące samochody :)

Nie wierze abys u mnie poczuł, że jedzieś duzym samochodem, a nie 911 :)

 

ale cenniki tych s i RS, sprawdzałeś?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, akisel napisał:

 

dokładnie, chodzi o twoje osobiste preferencje,

bo, ciężko jednoznacznie odnieść się do twojego zapytania, "czy mustang nie jest za duzy zeby nim "fajnie" jezdzic" nie wiedząc, co znaczy "jeździć fajnie", lub, chociażby, czym, według Ciebie, "jeździ się fajnie"

 

to było pytanie retoryczne. bo to spora krowa...

 

a "fajnie" wg mnie jeździ się mocnymi i dobrze wyciszonymi autami z segmentu premium :)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, jimbo22 napisał:

 

to było pytanie retoryczne. bo to spora krowa...

 

a "fajnie" wg mnie jeździ się mocnymi i dobrze wyciszonymi autami z segmentu premium :)

 

 

widziałem większe :)

 

za cene mustanga, to możesz mieć w najlepszym wypadku połowe "mocnego i dobrze wyciszonego auta z segmentu premium"

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, akisel napisał:

 

widziałem większe :)

no jasne. ale czy z wielkości przychodzi "fajność"? bo chyba mustang to ma być pseudo sport - a sport to nie gabaryt, spport to grak gabarytu :) gabaryt to wlasnie komfort.

 

ale to moje preferencje...

 

3 minuty temu, akisel napisał:

 

za cene mustanga, to możesz mieć w najlepszym wypadku połowe "mocnego i dobrze wyciszonego auta z segmentu premium"

 

no ok. kwestia co dostajesz w cenie mustanga - bo dla mnie samo V8 to za mało. a to jest wyjątkowo tandetnie opakowane (odpowiednio do ceny).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


[...]Ford się podobno nie spodziewał ze EuroNCAP przetestuje Mustanga.
Sent from my iPhone using Tapatalk



Z tym nie było do końca tak...



ANCAP chciał kupić Mustang do testów - 1/2 roku czekania.

ANCAP chciał dostać Mustang od Ford Oz. Ale ich olali. Sposób w jaki to zrobili np nie było problemem im dać Focus RS sprawił ze ktoś coś zaczął podejrzewać w ANCAP.

ANCAP pogadał z EuroCAP. Znów Ford ich olał .

Wiec poszli i kupili Mustang . Booom ☄️

Rezulat wyszedł - można teoretyzować ze podobno znany w Ford od paru lat - jednak zmiany poniosły by $$$ - historia Ford Pinto???? -

c3bc7e1f515551732f126e5f528227b9.jpg

Z reszta nie jest tak złe jak się przyjrzymy wynika - kierowca jest chroniony a resztę mam w ... 4.

Ja się cieszę ze sprzedałem zanim EuroCAP dla wyniki bo rynek się unarmalizuje:

- policja stanowa kasuje zamówienie na 600 V8 Mustang - wg stanowego prawa auto musi być ***** a nie **
- są zwroty zamówień z prywatnych ludzi

Ergo cena się unarmoalizuje ... -30% na dzień dobry

3daa1035f6f5938429e18b12340b0d65.jpg


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, jimbo22 napisał:

no jasne. ale czy z wielkości przychodzi "fajność"? bo chyba mustang to ma być pseudo sport - a sport to nie gabaryt, spport to grak gabarytu :) gabaryt to wlasnie komfort.

 

ale to moje preferencje...

 

no ok. kwestia co dostajesz w cenie mustanga - bo dla mnie samo V8 to za mało. a to jest wyjątkowo tandetnie opakowane (odpowiednio do ceny).

to zależy który sport ...

 

a jeżeli chodzi o tandete

tak, żeby jeszcze przybliżyć, bo od Cibie czytamy wywody teoretyczne... i nie zobaczyliśmy przykładów "sport" a ni "komfort" na razie

 

jeśli porównać mustanga z którymś premium z podobnymi osiągami, to tak, jakość "opakowania" mocno się różni

 

tyle że, za cene mustanga, to z premium dostaniesz jakąś średio (a raczej słabo) wyposażoną 320 lub C200, które też mają średnio blisko do premium ;)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

58 minut temu, akisel napisał:

to zależy który sport ...

 

a jeżeli chodzi o tandete

tak, żeby jeszcze przybliżyć, bo od Cibie czytamy wywody teoretyczne... i nie zobaczyliśmy przykładów "sport" a ni "komfort" na razie

ja tam wywodów nie widzę. ot kilka subiektywnych zdań. 

 

a po co Ci przykłady "sportu"? Ty uważasz ze Mustang to sportowe auto? i chcesz go teraz bronić?

a przykład komfort - wybierz sobie coś z segmentu E. to już chyba pisałem co nie?

 

58 minut temu, akisel napisał:

jeśli porównać mustanga z którymś premium z podobnymi osiągami, to tak, jakość "opakowania" mocno się różni

 

tyle że, za cene mustanga, to z premium dostaniesz jakąś średio (a raczej słabo) wyposażoną 320 lub C200, które też mają średnio blisko do premium ;)

różnicy w cenie nie przeczę... ale nadal taka Cklasa to lata swietlne blizej niz mustang, do jakiejkolwiek jakości wnętrza i komfortu:)  ale co kto lubi...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale nadal taka Cklasa to lata swietlne blizej niz mustang, do jakiejkolwiek jakości wnętrza i komfortu  ale co kto lubi...

@jimbo22 na jakiej podstawie to napisane?

Miałem nowa E -Class od dealera z salonu. Miałem nowego Mustang od dealera z salonu. E-Class się pozbyłem po ok 1-1.5 roku, Mustang tez po ok roku.

Komfort - mustang wygrywa - ergonomia siedzeń.

Q wyklepania - Hmm - 50-50, mnie się z Mustang udało - wyklepany był w czwartek - Q problemów zero, inni Hmm- zależy jak się trafiło- większość ludzi nie miała żadnych/większych problemów od 12/2015 produkcji ale były.

Dwa specyfika RHD - tani design Muatang - hamulec - do przyzwyczajenia ale wpierdzielajace.

87be594f7450fd3acfe32ee776e84c57.jpg


Możemy dać punkt dla MB.

Q materiałów użytych - bazowy Mustang V8 - aussie specs - vs bazowy Merc - Mustang zostawia Merc w obłokach dymu tak jak V8 zostawia 4 cylindrowego EU wypierdka....

W Mustang kubkowaty ze śmietnika wypluty plastic masz na wstawkach drzwi - w Merc - za 20% ceny więcej niż Mustang - nawet nie ukrywali ze plastik w większości auta jest ze śmietnika.


2:1 dla The Stang - napisane po roku użytkowania obu.

Wiec ja bym tak Marketing MB za bardzo nie wierzył - co do komfortu i Q


Sent from my iPhone using Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, jimbo22 napisał:

ja tam wywodów nie widzę. ot kilka subiektywnych zdań. 

 

a po co Ci przykłady "sportu"? Ty uważasz ze Mustang to sportowe auto? i chcesz go teraz bronić?

a przykład komfort - wybierz sobie coś z segmentu E. to już chyba pisałem co nie?

 

różnicy w cenie nie przeczę... ale nadal taka Cklasa to lata swietlne blizej niz mustang, do jakiejkolwiek jakości wnętrza i komfortu:)  ale co kto lubi...

Ja tam, sportowcem nie jestem, a juz, tym bardziej, nigdzie nie napisałem ze mustang to sportowy samochód

sportowy samochod, to sportowy samochod,  ktory, jak sama nazwa wskazuje, przeznaczony do sportu

a mustang, to jest samochod przeznaczony do jazdy po drogach publicznych.

znowu, jeśli uważasz, ze C klasa w cenie do 200 kzl, jest "lata świetlne" przed nowym mustangiem 

hmm

widocznie widzieliśmy i jeździliśmy innymi mercedesami i mustangami 

pozdro 

edit

jakbys napisał, ze lexus (widze ze masz w podpisie) w podobnej cenie jest lata świetlne przed mustangiem, to zgodziłbym sie chętniej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę przyznać ze jakość wykończenia nowej klasy C jest rewelacyjna. Ale to dopiero teraz Mercedes wziął się za wnętrza. Wcześniej było nieciekawie. Natomiast Ford poprawia wnętrza już od dawna i nowy Mustang jest bardzo przyzwoicie zrobiony. Może spokojnie konkurować z Accordem czy Camry. A jak chcesz porównywać z Mercem czy BMW to porównuj z samochodem o podobnych osiągach - np. C63AMG czy M4. Wedy okaże się ze płacisz ponad 2x więcej a dostajesz troszkę więcej.

Myśle ze za kilka lat zmienię Corvette właśnie na Mustanga. Pewnie jakaś śmieszna wersje typu GT350 czy nadchodzący GT500.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Muszę przyznać ze jakość wykończenia nowej klasy C jest rewelacyjna. Ale to dopiero teraz Mercedes wziął się za wnętrza. Wcześniej było nieciekawie. Natomiast Ford poprawia wnętrza już od dawna i nowy Mustang jest bardzo przyzwoicie zrobiony. Może spokojnie konkurować z Accordem czy Camry. A jak chcesz porównywać z Mercem czy BMW to porównuj z samochodem o podobnych osiągach - np. C63AMG czy M4. Wedy okaże się ze płacisz ponad 2x więcej a dostajesz troszkę więcej.

Myśle ze za kilka lat zmienię Corvette właśnie na Mustanga. Pewnie jakaś śmieszna wersje typu GT350 czy nadchodzący GT500.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 hours ago, akisel said:

{,,]

edit

jakbys napisał, ze lexus (widze ze masz w podpisie) w podobnej cenie jest lata świetlne przed mustangiem, to zgodziłbym sie chętniej 

 

ja stanolem przed wyborem co zostawic - Lexus IS250 V6 30k km czy Mustang GT 5,0l V8. 26k km

 

Zostawilem Lexus - powody dwa:

 

1. Q obslugi klienta - Ford vs Lexus to tak jak zarcie z Maccas vs **** z Michelin ...

2.  Q uzytych materialow - nie przepasc ale IMVHO odczuwalna.

3, Wartosc i jej spadek - o ile po 3 -4 latach jestem wstanie dostac od dealer-a Lexus cos za moj trade-in IS250 to u dealer-a Ford nie zabardzo.

 

 

Numer 3 przesadzial sprawe, 1+2 byly tylko dodatkiem....

 

Stracilem dynamike jazdy ... i zabawe ...

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, akisel napisał:

Ja tam, sportowcem nie jestem, a juz, tym bardziej, nigdzie nie napisałem ze mustang to sportowy samochód

sportowy samochod, to sportowy samochod,  ktory, jak sama nazwa wskazuje, przeznaczony do sportu

a mustang, to jest samochod przeznaczony do jazdy po drogach publicznych.

to czego się uczepiłeś tego "przykladow" sportu? ja tez nigdzie nie twierdzilem ze to sport... a pseudo sport :)

Cytuj

znowu, jeśli uważasz, ze C klasa w cenie do 200 kzl, jest "lata świetlne" przed nowym mustangiem 

hmm

widocznie widzieliśmy i jeździliśmy innymi mercedesami i mustangami 

pozdro 

edit

jakbys napisał, ze lexus (widze ze masz w podpisie) w podobnej cenie jest lata świetlne przed mustangiem, to zgodziłbym sie chętniej 

kurde jezdzilem nową Cklasą i jakościowo wnętrze było porównywalne do lexa (dotyk), estetyka merca - bije na głowę archaicznego lexa... ale co do trwałości - nie znam bo za krotko jezdzilem :)

 

obok tego masz mustanga, który w szranki moze stawac conajwyzej z seatem (czyli dno motoryzacji, kartony do jajek i plastik ala pudełka od tic tac)...

 

ale ok. w sumie nieistotne... dla mnie mustang to zupelnie nie interesujące auto.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, jimbo22 napisał:

 

obok tego masz mustanga, który w szranki moze stawac conajwyzej z seatem (czyli dno motoryzacji, kartony do jajek i plastik ala pudełka od tic tac)...

 

ale ok. w sumie nieistotne... dla mnie mustang to zupelnie nie interesujące auto.

 

Jezdziłeś nowym mustangiem czy wnioskujesz z kolorowych magazynów?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w sumie nie wiem po co Ci odpisuję... ale...

 

przecież napisałem wyżej - jeździłem dwoma generacjami (V - dawno temu i VI jakos 2 lata temu). oba konkretnie z V8 (ale nie topowy). 

 

poza tym cytujesz post nt wykonczenia wnętrza. a do tego wystarczy wsiąść zeby ocenić, nie trzeba jezdzic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, jimbo22 napisał:

 

ale ok. w sumie nieistotne... dla mnie mustang to zupelnie nie interesujące auto.

Az sie dziwie, ze zaczales czytac ten watek :)

Dla Ciebie to zupelnie nie interezujace auto, a Ty go probujesz porownywac

To do premium 

To do sportow 

;)

Czyli, jakis tam kimpromis chyba jest 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 2/3/2017 o 22:38, akisel napisał:

Az sie dziwie, ze zaczales czytac ten watek :)

Dla Ciebie to zupelnie nie interezujace auto, a Ty go probujesz porownywac

To do premium 

To do sportow 

;)

Czyli, jakis tam kimpromis chyba jest 

do niczego go nie porownuje. przeczytaj uważnie.

 

ja poprostu napisałem co bym wybrał i dlaczego. nikt nie musi przeciez sie do tego stosować... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.