Skocz do zawartości

Nieszczelność dolotu


sherif

Rekomendowane odpowiedzi

Pytanie błahe jak domowym sposobem znaleźć nieszczelność w dolocie (w klasyku) ?

Czujnik podciśnienia podpięty pod wyjście do serwa lata od ok połowy skali do min. Układ nie trzyma też podciśnienia, po odpięciu przewodów. Gaźnik wyregulowany, zapłon też.

Nieszczelności przy nadciśnieniu łatwo sprawdzić poprzez np wodę z mydłem, ale z podciśnieniem jest gorzej. Czy jak w przewód od serwa będe dmuchał kompresorem ok 2bar to będzie ok ? Wtedy można pokusić się o patent z mydłem :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 minuty temu, sherif napisał:

Pytanie błahe jak domowym sposobem znaleźć nieszczelność w dolocie (w klasyku) ?

Czujnik podciśnienia podpięty pod wyjście do serwa lata od ok połowy skali do min. Układ nie trzyma też podciśnienia, po odpięciu przewodów. Gaźnik wyregulowany, zapłon też.

Nieszczelności przy nadciśnieniu łatwo sprawdzić poprzez np wodę z mydłem, ale z podciśnieniem jest gorzej. Czy jak w przewód od serwa będe dmuchał kompresorem ok 2bar to będzie ok ? Wtedy można pokusić się o patent z mydłem :)

 

Gdzieś widziałem jak wdmuchiwali w dolot dym z fajka. Widać było gdzie jest rozszczelniony.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, Maxit napisał:

 

Gdzieś widziałem jak wdmuchiwali w dolot dym z fajka. Widać było gdzie jest rozszczelniony.

Nie palę i generatora dymu też nie posiadam :).

 

14 minut temu, gondoljerzy napisał:

Czytałem o pomyśle na pryskanie na dolot samostartem podczas pracy silnika. Gdy się trafi w okolice nieszczelności, obroty silnika wzrastają.

Też o tym czytałem, tylko kolektor jest dość duży i ładny :) trochę nie chcę go plakiem uwalić. NIe jestem też pewien czy nie szczelność nie jest gdzieś na przewodach kolektor-trójnik- serwo-skrzynia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, sherif napisał:

Nie palę i generatora dymu też nie posiadam :).

 

Ja też nie, ale jak przygotujesz wszystko to ktoś palący do nadmuchania w rurkę się znajdzie. Od biedy z butelki i fajka możesz sobie zrobić maszynę do dymu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, sherif napisał:

Nie palę i generatora dymu też nie posiadam :).

 

Też o tym czytałem, tylko kolektor jest dość duży i ładny :) trochę nie chcę go plakiem uwalić. NIe jestem też pewien czy nie szczelność nie jest gdzieś na przewodach kolektor-trójnik- serwo-skrzynia.

 

Kup zwykłe chińskie kadzidełka, są tanie, śmierdzą i kopcą...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, sherif napisał:

Pytanie błahe jak domowym sposobem znaleźć nieszczelność w dolocie (w klasyku) ?

Czujnik podciśnienia podpięty pod wyjście do serwa lata od ok połowy skali do min. Układ nie trzyma też podciśnienia, po odpięciu przewodów. Gaźnik wyregulowany, zapłon też.

Nieszczelności przy nadciśnieniu łatwo sprawdzić poprzez np wodę z mydłem, ale z podciśnieniem jest gorzej. Czy jak w przewód od serwa będe dmuchał kompresorem ok 2bar to będzie ok ? Wtedy można pokusić się o patent z mydłem :)

 

 

 

Plak :)

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, sherif napisał:

Nie palę i generatora dymu też nie posiadam :).

 

Też o tym czytałem, tylko kolektor jest dość duży i ładny :) trochę nie chcę go plakiem uwalić. NIe jestem też pewien czy nie szczelność nie jest gdzieś na przewodach kolektor-trójnik- serwo-skrzynia.

Benzyna ekstrakcyjna lub nitro w rozpylaczu - nic nie ubrudzisz.

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.06.2021 o 17:23, sherif napisał:

o tym czytałem, tylko kolektor jest dość duży i ładny :) trochę nie chcę go plakiem uwalić

To brake cleanerem psikaj, tyle że też sprawdź czy nie zostawi śladu, raczej nie powinien

  • Lubię to 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.06.2021 o 16:38, sherif napisał:

Pytanie błahe jak domowym sposobem znaleźć nieszczelność w dolocie (w klasyku) ?

Czujnik podciśnienia podpięty pod wyjście do serwa lata od ok połowy skali do min. Układ nie trzyma też podciśnienia, po odpięciu przewodów. Gaźnik wyregulowany, zapłon też.

Nieszczelności przy nadciśnieniu łatwo sprawdzić poprzez np wodę z mydłem, ale z podciśnieniem jest gorzej. Czy jak w przewód od serwa będe dmuchał kompresorem ok 2bar to będzie ok ? Wtedy można pokusić się o patent z mydłem :)

 

 

Jestes pewien ze rzeczywiscie podciśnienie ucieka? Normalnie przy wakuometrach trzeba zastosować dławik bo będzie sie tak zachowywal.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, bluczek napisał:

Jestes pewien ze rzeczywiscie podciśnienie ucieka? Normalnie przy wakuometrach trzeba zastosować dławik bo będzie sie tak zachowywal.

Gdzieś ucieka, bo przy rozpinaniu przewodów zaraz po zgaszeniu silnika powinno choć zasyczeć a nie ma nic.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 28.06.2021 o 16:38, sherif napisał:

Pytanie błahe jak domowym sposobem znaleźć nieszczelność w dolocie (w klasyku) ?

Czujnik podciśnienia podpięty pod wyjście do serwa lata od ok połowy skali do min. Układ nie trzyma też podciśnienia, po odpięciu przewodów. Gaźnik wyregulowany, zapłon też.

Nieszczelności przy nadciśnieniu łatwo sprawdzić poprzez np wodę z mydłem, ale z podciśnieniem jest gorzej. Czy jak w przewód od serwa będe dmuchał kompresorem ok 2bar to będzie ok ? Wtedy można pokusić się o patent z mydłem :)

 

 

Napisz w czym jest problem... -  czyli co jest nie tak - co nie działa.
A nie szukaj po  omacku.

Podaj dokładnie o jaki pojazd chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

39 minut temu, pawel_78 napisał:

Napisz w czym jest problem... -  czyli co jest nie tak - co nie działa.
A nie szukaj po  omacku.

Podaj dokładnie o jaki pojazd chodzi.

Pisałem wyżej podciśnienie skacze, serwo słabo działa a obroty falują.

Zapłon i gaźnik był przez fachowca ustawiany.

Auto to Mustang V8.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.