woj76 Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > Może ktoś mi wyjaśni o co sie rozchodzi. > Jadąc w podciśnieniu daje pedał w podłoge,doładowanie rośnie 0,8,0,9 bara i przy 3 tyś obrotów > dostaje czkawki,objaw nie występuje jak sie na chwile odejmie i przyłoży, wtedy idzie płynnie. > AFR jest w okolicy 12. > MBC rozkręcone. > Patyk od gruchy na turbinie wyciągnięty na ile gwint pozwalał. Trochę szybko ta turbina wstaje, co to za jedna? Soft żeście już zapdejtowali i dalej jest to samo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guido_ Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 Panowie potrzebowałbym wykres mapy turbiny z tjeta. Miałem kiedyś na kompie k03s, ale potrzeba mi tej z tjeta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czaka Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > Trochę szybko ta turbina wstaje, co to za jedna? Soft żeście już zapdejtowali i dalej jest to samo? K03 z Citroena 2.2 Diesla,w Sobotę jeździliśmy, wydaje mi się, że się to pojawiło jak wyciągnąłem patyk od gruchy, teraz słychać jak westgate pracuje, ale za to dostaje czkawki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 17 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2013 > K03 z Citroena 2.2 Diesla,w Sobotę jeździliśmy, wydaje mi się, że się to pojawiło jak wyciągnąłem > patyk od gruchy, teraz słychać jak westgate pracuje, ale za to dostaje czkawki. No to biorąc pod uwagę rozmiar tej turbiny i tempo wstawania stawiam, że się WG nie otwiera tak jak powinien, czyli tak jak sugerujesz. A jaja ze sterowaniem są z powodu boost-cuta wtedy, Huba będzie wiedział o co biega. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Czaka Napisano 23 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 23 Czerwca 2013 > No to biorąc pod uwagę rozmiar tej turbiny i tempo wstawania stawiam, że się WG nie otwiera tak jak > powinien, czyli tak jak sugerujesz. A jaja ze sterowaniem są z powodu boost-cuta wtedy, Huba > będzie wiedział o co biega. Wymieniłem kable WN na Magnecora i czkawka przeszła, także wychodzi na to ,że winien nie był westgate ani zapłon tylko kable z dupy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 7 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2013 Panowie mam pytanko co do trwalosci przekladek. Bede wsadzal 2mm do uszczelki z T-jeta. Powiedzmy, ze przesadze z dmuchnieciem i wywali mi upg (hipotetycznie), to czy taka przekladka nadaje sie do kolejnego uzycia z kolejna uszczelka ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 7 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2013 > Panowie mam pytanko co do trwalosci przekladek. Bede wsadzal 2mm do uszczelki z T-jeta. Powiedzmy, > ze przesadze z dmuchnieciem i wywali mi upg (hipotetycznie), to czy taka przekladka nadaje sie > do kolejnego uzycia z kolejna uszczelka ?? nierdzewki Ci nie zniszczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
taquito Napisano 7 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2013 > nierdzewki Ci nie zniszczy dokladnie moja kilka razy wyjmowana i zero sladow i odciskow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 7 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 7 Lipca 2013 > Panowie mam pytanko co do trwalosci przekladek. Bede wsadzal 2mm do uszczelki z T-jeta. Powiedzmy, > ze przesadze z dmuchnieciem i wywali mi upg (hipotetycznie), to czy taka przekladka nadaje sie > do kolejnego uzycia z kolejna uszczelka ?? Zawór stopiłem, tłok popękał a kanapki nie dmuchnęło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 to good Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 Ogólnie to cały patent z przkładką na metalowych upg to jest małe skaranie. Nie sposób tego zarżnąć (jeszcze tutaj nie słyszałem, ale może słabo czytam, żeby komuś wywaliło taki zestaw, dobrze skręcony rzecz jasna) i właśnie leci najpierw wszystko inne, np. tłoki. Nie jest to w każdym razie zawór bezpieczeństwa, tak jak normalnie powinien być. Z drugiej strony, ratuje to czasami tyłek, ja bym raz na pewno z hamowania nie wrócił "żywy" jakbym miał miękką upg, bo zdrowo sobie wtedy postukałem . A po tym zdarzeniu przelatał następne 50kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 > Ogólnie to cały patent z przkładką na metalowych upg to jest małe skaranie. Nie sposób tego zarżnąć > (jeszcze tutaj nie słyszałem, ale może słabo czytam, żeby komuś wywaliło taki zestaw, dobrze > skręcony rzecz jasna) i właśnie leci najpierw wszystko inne, np. tłoki. Nie jest to w każdym > razie zawór bezpieczeństwa, tak jak normalnie powinien być. Z drugiej strony, ratuje to > czasami tyłek, ja bym raz na pewno z hamowania nie wrócił "żywy" jakbym miał miękką upg, bo > zdrowo sobie wtedy postukałem . A po tym zdarzeniu przelatał następne 50kkm no ja mam taki zestaw jak pisalem, ale kolega skladajacy zestaw na kkk03 chce to zrobic na upg metalowej z GP 1.4 8v (wyglada identycznie jak moja tylko bez przekladki w srodku) i do tego 1mm przekladki. Z tego co mi sie wydaje to wyjdzie mu dosc nisko ta glowica i bedzie jezdzil na nie odprezonym motorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 8 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2013 > no ja mam taki zestaw jak pisalem, ale kolega skladajacy zestaw na kkk03 chce to zrobic na upg > metalowej z GP 1.4 8v (wyglada identycznie jak moja tylko bez przekladki w srodku) i do tego > 1mm przekladki. Z tego co mi sie wydaje to wyjdzie mu dosc nisko ta glowica i bedzie jezdzil > na nie odprezonym motorze Z tego co obliczałem to jak dasz taką kanapkę na 2mm przekładce to głowica idzie do góry 1.1 mm (o ile dobrze pamiętam). Jeśli on da 1mm to tak jakby nic nie zrobił. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 18 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 18 Lipca 2013 Pytanko mam ja Planuje zamontowac wieksze turbo do mojego małego silnika 1.1 mpi. Plan padł na TD04 czy moze proponujecie cos innego, myślałem nad jakas wieksza przepustnica czy jest sens, jak jest to jaką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 19 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2013 K03 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 19 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 19 Lipca 2013 > K03 TD04 jeste chyba wydajniejsza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
folgi Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 > TD04 jeste chyba wydajniejsza Do 1.1 mpi styknie imho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 > TD04 jeste chyba wydajniejsza ale tych TD04 to są chyba różne rodzaje, nie? Ja mam taką w 2.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
moritz86 Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 Dokładnie jest kilka, chyba najmniejsza Td04-11g z dyszli 2.5 tds, a potem to już jakieś 14, 16 najcześciej z volvo, ale różnią się flanszą. Do 1.1 myśle, że styknie 11g u mnie gania w 1.6 i jest troszkę za mała. No i są tanie jak barszcz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 > Dokładnie jest kilka, chyba najmniejsza Td04-11g z dyszli 2.5 tds, a potem to już jakieś 14, 16 > najcześciej z volvo, ale różnią się flanszą. Do 1.1 myśle, że styknie 11g u mnie gania w 1.6 i > jest troszkę za mała. No i są tanie jak barszcz. Jeszcze jest 13t z jamprezy Ale w 1,1 to ona wstanie przy 4000 ale potem bedzie juz milo bo ona wydajna jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 21 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 21 Lipca 2013 > Jeszcze jest 13t z jamprezy Ale w 1,1 to ona wstanie przy 4000 ale potem bedzie juz milo bo ona > wydajna jest no ja własnie planuje taką u siebie zainstalowac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 ja bym zapodał tą co jest oryginalnie w tjecie cos pokroju garreta gt15 tam chyba jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 > ja bym zapodał tą co jest oryginalnie w tjecie cos pokroju garreta gt15 tam chyba jest troche mała chyba GT 15 jak cos to wolałbym GT20 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 > ja bym zapodał tą co jest oryginalnie w tjecie cos pokroju garreta gt15 tam chyba jest to to t-jetowe nadaje się do 704 do niczego więcej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareksc106 Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 no ja wam powiem że do 1.1 to gt2052s za mała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mosek Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 > to to t-jetowe nadaje się do 704 do niczego więcej dobra dobra nic juz nie gadam mistrzuniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
badzid Napisano 22 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 22 Lipca 2013 > no ja wam powiem że do 1.1 to gt2052s za mała ja mam teraz RHB4 i tez troche mała jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 23 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 > ja mam teraz RHB4 i tez troche mała jest masz na zasilaniu jakis restryktor czy tylko oryginalny przewod z soczewkami ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 23 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 23 Lipca 2013 > masz na zasilaniu jakis restryktor czy tylko oryginalny przewod z soczewkami ?? Ja mam restryktor 1.2mm na tej turbinie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojownik89 Napisano 27 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 27 Lipca 2013 To jak wkońcu jest,mam TBO228 z volvo 1.7 seryjnie nie ma zadnego restryktora jest przewód 5mm i taki wchodzi do turbosprezarki, chcąc włozyc to do innego pojazdu o cisnieniu oleju wiekszym o 1bara musze stosować jakis restryktor?Zebym nie zatarł wirnika... A tak wogóle ma ktos jakies informacje co do tej turbosprezarki? bo nigdzie nic niemoge znaleśc ,historia widze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 28 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 Volvo 1,7? Benzyna czy diesel? Nie jest to rhb4 z isuzu? Restryktor moze byc w srubie drazonej jesli przy T jest banjo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojownik89 Napisano 28 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > Volvo 1,7? Benzyna czy diesel? > Nie jest to rhb4 z isuzu? > Restryktor moze byc w srubie drazonej jesli przy T jest banjo volvo 440 92r. 1.7 benzyna ,podalem model to jest TBO228,starocie wiem.Nie znalazlem fabrycznego restryktora przy demontazu turbosprezarki.U siebie zastosowalem 2mm na wejsciu do niej zobaczymy czy będzie dobrze...moze jej nie rozwale A pytanie jeszcze do was na postoju na jałowym jak gazuje to nie daje cisnienia, wskazówka dochodzi do 0 nie wiecej wg sie nierusza,czy tak ma być?czy tylko pod obciazeniem będzie dmuchac? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dippaolo Napisano 28 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > A pytanie jeszcze do was na postoju na jałowym jak gazuje to nie daje cisnienia, wskazówka > dochodzi do 0 nie wiecej wg sie nierusza,czy tak ma być?czy tylko pod obciazeniem będzie > dmuchac? Pod obciążeniem sprawdź bo na jałowym nie nabije ciśnienia. ps. jeżeli dobrze kojarzę to na racingforum już ci odpowiedzieli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 28 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > Pod obciążeniem sprawdź bo na jałowym nie nabije ciśnienia. > ps. jeżeli dobrze kojarzę to na racingforum już ci odpowiedzieli no nie osiągnie max doładowania, ale wskazka powyżej "0" powinna się bez problemu wychylać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojownik89 Napisano 28 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > no nie osiągnie max doładowania, ale wskazka powyżej "0" powinna się bez problemu wychylać... No właśnie i o to mi chodzi,ale przejade sie i jeszcze zobacze co dalej kolego dippaolo tak juz mi odpowiedzieli ale dręczy mnie ten temat jak duza roznica w ilosci wydalanego powietrza z kolektora moze być na obciązonym silniku lub na nieobciazonym,z moich logicznych mysli roznica nie powinna byc duza,chciałbym usłyszeć wytlumaczenie dlaczego na obciazonym ma dmuchac a na jalowym duzo slabiej skoro doprowadzam silnik do tych samych obrotów a sprezarka sama pobiera takie same ilosci powietrza,roznica jest tylko w otwarciu przepustnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
woj76 Napisano 28 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 28 Lipca 2013 > No właśnie i o to mi chodzi,ale przejade sie i jeszcze zobacze co dalej > kolego dippaolo tak juz mi odpowiedzieli ale dręczy mnie ten temat jak duza roznica w ilosci > wydalanego powietrza z kolektora moze być na obciązonym silniku lub na nieobciazonym,z moich > logicznych mysli roznica nie powinna byc duza,chciałbym usłyszeć wytlumaczenie dlaczego na > obciazonym ma dmuchac a na jalowym duzo slabiej skoro doprowadzam silnik do tych samych > obrotów a sprezarka sama pobiera takie same ilosci powietrza,roznica jest tylko w otwarciu > przepustnicy Obroty nie mają nic wspólnego z obciążeniem. Obciążenie jest wtedy, kiedy silnik ma "opór" we wkręceniu się na obroty. Przy przegazówkach jest minimalny, zanim zdąży się "zmęczyć" ma już max obroty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > Obroty nie mają nic wspólnego z obciążeniem. Obciążenie jest wtedy, kiedy silnik ma "opór" we > wkręceniu się na obroty. Przy przegazówkach jest minimalny, zanim zdąży się "zmęczyć" ma już > max obroty. Woj76 już Ci naświetlił wstępnie - nie od samych obrotów to zależy. Energia nie bierze się z powietrza. Do wkręcenia silnika na obroty bez obciążenia nie trzeba wiele - wiele paliwa+powietrza. Stąd i spalin mało. Jak silnik ma obciążenie - musi wygenerować więcej mocy, zużyć więcej paliwa i powstaje więcej gazów spalinowych a to one napędzają turbinę. Dlatego używa się tak ważnego parametru jak OBCIĄŻENIE SILNIKA a nie same obroty. P.S. Miała być to odpowiedź pod postem wojownika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojownik89 Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > Woj76 już Ci naświetlił wstępnie - nie od samych obrotów to zależy. > Energia nie bierze się z powietrza. > Do wkręcenia silnika na obroty bez obciążenia nie trzeba wiele - wiele paliwa+powietrza. Stąd i > spalin mało. > Jak silnik ma obciążenie - musi wygenerować więcej mocy, zużyć więcej paliwa i powstaje więcej > gazów spalinowych a to one napędzają turbinę. > Dlatego używa się tak ważnego parametru jak OBCIĄŻENIE SILNIKA a nie same obroty. > P.S. > Miała być to odpowiedź pod postem wojownika. Dziękuje Panowie naswietliliscie mi juz tą kwestie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 29 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > no nie osiągnie max doładowania, ale wskazka powyżej "0" powinna się bez problemu wychylać... u mnie dochodzi bez problemu do 0.4 bara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojownik89 Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > u mnie dochodzi bez problemu do 0.4 bara A mozesz powiedziec przy jakich obrotach ci wychyla sie powyzej 0?oczywiscie na postoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 29 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > A mozesz powiedziec przy jakich obrotach ci wychyla sie powyzej 0?oczywiscie na postoju 4,5tyś ale trochę inny setup i inna konfiguracja niż twoja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojownik89 Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > 4,5tyś ale trochę inny setup i inna konfiguracja niż twoja nom wiem wiem wszystko ma znaczenie,czytam od poczatku watek dochodze do 40 strony ,z tego co pamietam miales gt15 lub gt17 to pewnie juz siedzi cos wiekszego skoro od 4500obr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 29 Lipca 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > nom wiem wiem wszystko ma znaczenie,czytam od poczatku watek dochodze do 40 strony ,z tego co > pamietam miales gt15 lub gt17 to pewnie juz siedzi cos wiekszego skoro od 4500obr Delikatnie Uploaded with ImageShack.us Jak chcesz żeby napompował na postoju to zrób ALS, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojownik89 Napisano 29 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 29 Lipca 2013 > Delikatnie > Uploaded with ImageShack.us > Jak chcesz żeby napompował na postoju to zrób ALS, hehe to niezle ale mysle ze do 1.2 w zupelnosci wystarcza cos wielkosci gt20,na tym co masz to przydala by sie chyba jeszcze druga mniesza zeby zniwelowac laga,ale ja w tym temacie jestem swierzy i tylko teoretyzuje.. a co do ALSa odpada ...przy tym kolektorze który tymczasowo wystrugałem jako prototyp to pewnie spłynoł by razem z ta sprezarka he Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojownik89 Napisano 30 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 30 Lipca 2013 > hehe to niezle ale mysle ze do 1.2 w zupelnosci wystarcza cos wielkosci gt20,na tym co masz to > przydala by sie chyba jeszcze druga mniesza zeby zniwelowac laga,ale ja w tym temacie jestem > swierzy i tylko teoretyzuje.. > a co do ALSa odpada ...przy tym kolektorze który tymczasowo wystrugałem jako prototyp to pewnie > spłynoł by razem z ta sprezarka he Mam pytanie bo kupilem sobie egt kopia apexiego i jezdzilem kawalek dwa razy wentylator sie wlaczyl a wskaznik wogole sie nie podniusł ,skale ma od 300st. i wyjoplem termopare i grzeje palnikiem to dopiero wstaje do 400 jak sie juz robi czerwona... termopara uszkodzona? do kolektora wsunolem sama koncówke moze 1cm sondy,wsadzic dalej? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojownik89 Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 > Mam pytanie bo kupilem sobie egt kopia apexiego i jezdzilem kawalek dwa razy wentylator sie wlaczyl > a wskaznik wogole sie nie podniusł ,skale ma od 300st. i wyjoplem termopare i grzeje palnikiem > to dopiero wstaje do 400 jak sie juz robi czerwona... termopara uszkodzona? do kolektora > wsunolem sama koncówke moze 1cm sondy,wsadzic dalej? Widze ze nikomu juz na tym forum sie niechce pomagać i odpowiadac... Podlączylem DET3 i w injector model ustawiam batch fire autput 1 i injector divider 2 dobrze? czy 1? oznaczac to będzie wtrysk co 180stopni obr.wału. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 > Mam pytanie bo kupilem sobie egt kopia apexiego i jezdzilem kawalek dwa razy wentylator sie wlaczyl > a wskaznik wogole sie nie podniusł ,skale ma od 300st. i wyjoplem termopare i grzeje palnikiem > to dopiero wstaje do 400 jak sie juz robi czerwona... termopara uszkodzona? do kolektora > wsunolem sama koncówke moze 1cm sondy,wsadzic dalej? A miałeś tam jakąś instrukcję? Czytałeś ją? Końcówka termopary ba być w połowie przekroju "rury" a nie "centymetr" czy ileś tam. Jak jest czerwona to tam powinno być powyżej 800 a nie 400. Ile to EGT kosztowało? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojownik89 Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 > A miałeś tam jakąś instrukcję? Czytałeś ją? > Końcówka termopary ba być w połowie przekroju "rury" a nie "centymetr" czy ileś tam. > Jak jest czerwona to tam powinno być powyżej 800 a nie 400. Ile to EGT kosztowało? byl tylko schemat podlaczenia,ogolnie da sie podlaczyc tylko tak bo jak podlacze odwrotnie kabelki to wskazówka wcale nie wstanie. To ten wskaźnik http://allegro.pl/apexi-elii-styl-egt-60mm-temperatura-spalin-czarny-i3421655905.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 2 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2013 > byl tylko schemat podlaczenia,ogolnie da sie podlaczyc tylko tak bo jak podlacze odwrotnie kabelki > to wskazówka wcale nie wstanie. > To ten wskaźnik > http://allegro.pl/apexi-elii-styl-egt-60mm-temperatura-spalin-czarny-i3421655905.html Tani chinolek no i są efekty. Pewnie walnięta sonda tak jak pisałeś. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 3 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 3 Sierpnia 2013 Panowie macie ktos schemat podlaczenia mapa, ktory kabelek jest ktory No i ma ktos charakterystyke zebym mogl sobie w det'cie zmienic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.