misiekdrupi Napisano 2 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 2 Listopada 2008 > poszukać warsztatu gdzie wycinają metal laserowo > dac im UPG i kazać wyciąć taką samą z metalu A czy wycinanie woda tez moze byc. Czy moze jakosciowo to nie bardzo dobre rozwiazanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 15 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 15 Listopada 2008 Pytanie do Tommi, czy da się to przykręcić do głowicy seicento 1.1??? chodzi mi o rozstaw śrub i kanałów wylotowych na głowicy. jest to turbosprężarka kkk k03 niby do Audi ale napisałeś że taka może być. fotka w załączniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DjAvrix Napisano 16 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2008 Nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bartekk Napisano 16 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2008 To jest turbina od diesla a nie od benzyny ze zmienna geometria lopatek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spruchberyl Napisano 19 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2008 szybkie pytanie jakie swiece zastosowac do 1,2 suszarka z astry 1,7d cisnienie 0,8bar-a?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 19 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2008 > szybkie pytanie > jakie swiece zastosowac do 1,2 suszarka z astry 1,7d cisnienie > 0,8bar-a?? seryjne pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 19 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2008 > Pytanie do Tommi, czy da się to przykręcić do głowicy seicento 1.1??? > chodzi mi o rozstaw śrub i kanałów wylotowych na głowicy. jest > to turbosprężarka kkk k03 niby do Audi ale napisałeś że taka > może być. fotka w załączniku jemu chodziło o samą turbinę a nie cały kolektor pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 19 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2008 > jemu chodziło o samą turbinę a nie cały kolektor > pzdr tak, ale turbina jest nierozłącznie z kolektorem w tym przypadku, poza tym ma zmienną geowmtrie łopatek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gn11wasyl Napisano 19 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2008 > tak, ale turbina jest nierozłącznie z kolektorem w tym przypadku, > poza tym ma zmienną geowmtrie łopatek bo tommiemu chodziło zapewne o k03-01 lub 02 z audi 2,7 bi turbo, sam taka miałem, marcin1289 nie sprawdził że więcej niż jeden model/silnik audi miał turbiny, jak by nie miała zmiennej geometrii to nie był by problem, po prostu odciąć i przyspawać do kolektora, odpada ci problem uszczelniania w tym miejscu pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spruchberyl Napisano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2008 takie pytanie do kolegow z jakich sprzegiel korzystacie ?? ja mam valeo od 1,2 16V i zaczyna sie troche slizgac dlatego zaczelem sie zastanawiac nad sprzeglem od radzikowskiego tylko nie wiem czy jest sens moze ktos juz wczesniej bral od niego sprzegla ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2008 > takie pytanie do kolegow z jakich sprzegiel korzystacie ?? ja mam > valeo od 1,2 16V i zaczyna sie troche slizgac dlatego zaczelem > sie zastanawiac nad sprzeglem od radzikowskiego tylko nie wiem > czy jest sens moze ktos juz wczesniej bral od niego sprzegla ?? Ja mialem caly zestaw od 16V - koło, tarcza i docisk i dawało rade do konca. Moze wystarczy Ci mocniejszy docisk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 24 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 24 Grudnia 2008 > takie pytanie do kolegow z jakich sprzegiel korzystacie ?? ja mam > valeo od 1,2 16V i zaczyna sie troche slizgac dlatego zaczelem > sie zastanawiac nad sprzeglem od radzikowskiego tylko nie wiem > czy jest sens moze ktos juz wczesniej bral od niego sprzegla ?? powinieneś jeszcze spróbować kompletu z 1.4 16v 200mm średnicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spruchberyl Napisano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2009 Pany potrzeba mi pomocy bo zaczyna mi koncepcji brakowac caly czas mam problem z wydmuchujaca uszczelka pod glowica pacjet 1,2 8V zalozona kanapka 2 uszczelki tym razem elringa ale byly tez gotza i kwasiak teraz 2 mm byl 1mm cisnienie doladowania 1Bar glowica dokrecona tak jak fabryka kaze 20 niutoonow 40niutonow 90 stopni 90 stopni czy ja robie cos nie tak ze mi uszczelki jak muchy padaja ?? watpie ze to winna glowicy albo bloku bo od pierwszego wydmuchania do teraz (razem bylo ich chyba 4 albo 5) zmienila sie miedzy czasie i glowica i dol silnika i dalej jest to samo ma ktos jakies sugestie ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
james89 Napisano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2009 > Pany potrzeba mi pomocy bo zaczyna mi koncepcji brakowac caly czas > mam problem z wydmuchujaca uszczelka pod glowica pacjet 1,2 8V > zalozona kanapka 2 uszczelki tym razem elringa ale byly tez > gotza i kwasiak teraz 2 mm byl 1mm cisnienie doladowania 1Bar > glowica dokrecona tak jak fabryka kaze 20 niutoonow 40niutonow > 90 stopni 90 stopni czy ja robie cos nie tak ze mi uszczelki jak > muchy padaja ?? watpie ze to winna glowicy albo bloku bo od > pierwszego wydmuchania do teraz (razem bylo ich chyba 4 albo 5) > zmienila sie miedzy czasie i glowica i dol silnika i dalej jest > to samo ma ktos jakies sugestie ?? moim zdaniem troche zbyt duże ciśnienie(silnik nieodprężony) kanapka może być za mało na 1bar... ale możliwe,że się myle jeśli tak to prosze mnie poprawić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 7 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2009 > Pany potrzeba mi pomocy bo zaczyna mi koncepcji brakowac caly czas > mam problem z wydmuchujaca uszczelka pod glowica pacjet 1,2 8V > zalozona kanapka 2 uszczelki tym razem elringa ale byly tez > gotza i kwasiak teraz 2 mm byl 1mm cisnienie doladowania 1Bar > glowica dokrecona tak jak fabryka kaze 20 niutoonow 40niutonow > 90 stopni 90 stopni czy ja robie cos nie tak ze mi uszczelki jak > muchy padaja ?? watpie ze to winna glowicy albo bloku bo od > pierwszego wydmuchania do teraz (razem bylo ich chyba 4 albo 5) > zmienila sie miedzy czasie i glowica i dol silnika i dalej jest > to samo ma ktos jakies sugestie ?? to nie ciśnienie "wydmuchuje" uszczelkę.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
james89 Napisano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2009 > to nie ciśnienie "wydmuchuje" uszczelkę.... a więc co? myślałem,że mieszanka paliwa + powietrze pod wysokim ciśnieniem właśnie to robi,kiedy następuje spalanie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spruchberyl Napisano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2009 Tommi jakies sugestie ?? moze nalezalo by glowice mocniej dociagnac dodam tylko ze uszczelka pada przy jazdach testowych czyli przebieg w okolicach 100 - 200 KM moze ja robie cos nie tak podczas urzytkowania motoru ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 7 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2009 > a więc co? myślałem,że mieszanka paliwa + powietrze pod wysokim > ciśnieniem właśnie to robi,kiedy następuje spalanie... mimochodem napisałeś własnie to co powoduje wywalenie uszczelki..... TAK... mieszanka jest zła TAK... jest pod wysokim ciśnieniem TAK... stuka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 7 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2009 > Tommi jakies sugestie ?? moze nalezalo by glowice mocniej dociagnac > dodam tylko ze uszczelka pada przy jazdach testowych czyli > przebieg w okolicach 100 - 200 KM > moze ja robie cos nie tak podczas urzytkowania motoru ?? albo coś nie tak robi ten co je stroił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bemol Napisano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2009 > Tommi jakies sugestie ?? moze nalezalo by glowice mocniej dociagnac > dodam tylko ze uszczelka pada przy jazdach testowych czyli > przebieg w okolicach 100 - 200 KM > moze ja robie cos nie tak podczas urzytkowania motoru ?? AFR i program dobry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spruchberyl Napisano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2009 auto jest wystrojone na SMT 6 niestety nie mam mozliwosci sprawdzenia AFR bynajmniej narazie a czy przy obecnym programie zmniejszenie cisnienia doladowania moglo by pomoc?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2009 > auto jest wystrojone na SMT 6 niestety nie mam mozliwosci sprawdzenia > AFR bynajmniej narazie > a czy przy obecnym programie zmniejszenie cisnienia doladowania moglo > by pomoc?? no to jak to masz wystrojone bez pomiaru AFRu? Mieszanka "na oko"???? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spruchberyl Napisano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2009 > no to jak to masz wystrojone bez pomiaru AFRu? Mieszanka "na oko"???? ja kupilem gotowy silnik ktory wczesniej jedzil i byl strojony sonda szerokopasmowa ale od mometu jak go zakupilem caly czas go odbudowoje bo okazal sie totalnym szrotem jedzil on na smt6 i powielu problemach ze sprzedajacym dostalem od niego i kompa i smt6 na ktorym to jedzilo wiec teoretycznie program powinien byc ok ale jak widac nie jest niewiem tez czy jedna z przyczyna moze byc paliwo poniewaz w polsce auto jedzilo niby na 98 oktanowej ja do takowej nie mam dostepu i leje 95 oktanowke Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2009 > smt6 na ktorym to jedzilo wiec teoretycznie program powinien byc > ok ale jak widac nie jest no widzisz, trzeba było nie kombinować tylko zrobić to porządnie od nowa. Z tego co czytam to wychodzi, ze auto jest poza granicami kraju. Szkoda, gdyby było w bydgoszczy to bym Ci polecił "kogoś" z torunia i szybko byśmy Ci to wystroili tak jak nalezy A na odległość nie pomoge Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spruchberyl Napisano 7 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2009 tak auto jest w irlandii a tak z ciekawosci kogo z torunia bo sprzedajacy w toruniu mieszka i troche sie tam osob zna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szymon1988 Napisano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2009 A jak jest panowie z chlodnicą oleju oraz regulatorem cisnienia?? Potrzebne czy można obyć się bez tego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2009 Panowie, co byście polecili z dwóch wariantów: regulator grabowskiego czy dwa dodatkowe wtryski włączane włącznikiem ciśnieniowym? silnik jest 1.1 mpi seicento, ciśnienie ma być 0.45-0.5bar dodam że smt i remap odpada bo ja sie na tym nie znam i nie znam nikogo kto by się na tym znał a nie chce jeździc po całej polsce i szukać elektronika. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mobii Napisano 8 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 8 Stycznia 2009 > Panowie, co byście polecili z dwóch wariantów: regulator grabowskiego > czy dwa dodatkowe wtryski włączane włącznikiem ciśnieniowym? > silnik jest 1.1 mpi seicento, ciśnienie ma być 0.45-0.5bar dodam > że smt i remap odpada bo ja sie na tym nie znam i nie znam > nikogo kto by się na tym znał a nie chce jeździc po całej polsce > i szukać elektronika. pozdr jak chcesz regulator grabowskiego to daj znac ostal sie w garazu i czeka az ktos go wezmie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2009 > jak chcesz regulator grabowskiego to daj znac ostal sie w garazu i > czeka az ktos go wezmie a jeździłeś na nim? jak działa? bo słyszałem że w niektórych przypadkach zalewa silnik przy małym cisnieniu lub daje za słabą mieszankę przy maksymalnym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2009 > a jeździłeś na nim? jak działa? bo słyszałem że w niektórych > przypadkach zalewa silnik przy małym cisnieniu lub daje za słabą > mieszankę przy maksymalnym. do 1.1 mpi mozesz miec problem zeby go zamontować, chyba ze zmienisz listwe i kolektor ssacy na taki z 1.2 75. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2009 > do 1.1 mpi mozesz miec problem zeby go zamontować, chyba ze zmienisz > listwe i kolektor ssacy na taki z 1.2 75. uu to nie dobrze, ale czy nie wpłynie to źle na kompa? tzn czy nie będzie wykazywał błędów, gdybym zmienił tę listwę? czyli jednak lepiej dwa dodatkowe wtryski? a mam pytanie jeszcze jak macie wskaźnik ciśnienia doładowania to jak wygląda w praktyce moment "załączenia" turbosprężarki to znaczy czy ona wstaje natychmiast przy konkretnych obrotach , czy płynnie bo nie wiem jak to zrobić czy żeby od razu włączały się dwa wtryski, czy najpierw jeden przy 0.25 i drugi przy 0.4-0.5? bo chciałbym uniknąć szarpnięcia samochodu w momencie rozpoczęcia doładowania. Następna sprawa jaka mnie nurtuje to instalacja gazowa, bo znam jednego gościa który ma skode felicje 1.3 turbo z instalacją gazową drugiej gen na mieszalniku z podłączoną kompensacją i chodzi mu to płynnie ale ja chciałbym założyć sekwencję i właśnie nie wiem czym się różni sekwencja do N/A od sekwencji do T, przepraszam że piszę o tym na tym forum,ale założyłem temat w "gaz na ulicach" i jak narazie zero odzewu. pozdrawiam wszytkich Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2009 > uu to nie dobrze, ale czy nie wpłynie to źle na kompa? tzn czy nie Hmm ,zainwestuj w świnke. Ecumaster jakieś 450pln, mapsensor 90, podłączenie tego i wystrojenie to w zalezności od umiejętności od 0 do jakieś 300pln (tak sądze) a spokojna głowa o prawidłowe działanie - bezcenna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2009 > Hmm ,zainwestuj w świnke. Ecumaster jakieś 450pln, mapsensor 90, > podłączenie tego i wystrojenie to w zalezności od umiejętności > od 0 do jakieś 300pln (tak sądze) a spokojna głowa o prawidłowe > działanie - bezcenna oczywiście że to by było w sumie najlepsze rozwiązanie, no ale ja w dziedzinie elektroniki to jestem dno:) a pozatym myślę o instalacji gazowej a benzyna miałaby mi tylko służyć w nagłych i ekstremanych sytuacjach np gdyby brakło gazu:) a ze świnką nigdy nie miałem do czynienia i nie wiem wogóle co do czego:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2009 tzn znam jedną firmę która mogłaby to zrobić, ale raz byłem się pytać ile kosztuje zrobienie dolotu z chipem i jak mi powiedzieli że 2200zł to podziekowałem.... to na pewno za wystrojenie silnika z turbem też by nie mało zawołali, za taką kasę to kupiłbym 2 nowe turbiny i jeszcze by mi zostało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2009 > uu to nie dobrze, ale czy nie wpłynie to źle na kompa? tzn czy nie > będzie wykazywał błędów, gdybym zmienił tę listwę? czyli jednak > lepiej dwa dodatkowe wtryski? a mam pytanie jeszcze jak macie > wskaźnik ciśnienia doładowania to jak wygląda w praktyce moment > "załączenia" turbosprężarki to znaczy czy ona wstaje natychmiast > przy konkretnych obrotach , czy płynnie bo nie wiem jak to > zrobić czy żeby od razu włączały się dwa wtryski, czy najpierw > jeden przy 0.25 i drugi przy 0.4-0.5? bo chciałbym uniknąć > szarpnięcia samochodu w momencie rozpoczęcia doładowania. > Następna sprawa jaka mnie nurtuje to instalacja gazowa, bo znam > jednego gościa który ma skode felicje 1.3 turbo z instalacją > gazową drugiej gen na mieszalniku z podłączoną kompensacją i > chodzi mu to płynnie ale ja chciałbym założyć sekwencję i > właśnie nie wiem czym się różni sekwencja do N/A od sekwencji do > T, przepraszam że piszę o tym na tym forum,ale założyłem temat w > "gaz na ulicach" i jak narazie zero odzewu. pozdrawiam wszytkich Co do regulatora to musialbys zrobic tak - wymienic kolektor ssacy i listwe, Przerobic pompe paliwa. Wtryski zostawić swoje ale tu też nie obejdzie sie bez rzeźby bo wtryski z 1.1 sa krótsze. Jak lubisz druciarnie to powiem Ci jak to sie robilo kilka lat temu. Jeden wtrysk dajesz zalaczany czujnikiem od malucha - tak jak w patencie grabowskiego, drugi wtrysk dajesz załączany czujnikiem cisnienia oleju poprzez przekaźnik (lampka na desce gaśnie jak pojawi sie wlasnie 0,5 bara) Ale takie cos to moim zdaniem rzezba w kupie. Robilo sie tak 5 lat temu jak nie było dostępu do niczego. Teraz proponowałbym Ci kupić świnkę - choćby tego ECU Mastera + map sensor który widzi nadcisnienie. Można to podłączyć tak aby ta świnka sterowała tylko dodatkowymi wtryskami co jest nietrudne. A potem jak bedziesz miał apetyt na wiecej to masz wieksze możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2009 > Co do regulatora to musialbys zrobic tak - wymienic kolektor ssacy i > listwe, Przerobic pompe paliwa. Wtryski zostawić swoje ale tu > też nie obejdzie sie bez rzeźby bo wtryski z 1.1 sa krótsze. > Jak lubisz druciarnie to powiem Ci jak to sie robilo kilka lat temu. > Jeden wtrysk dajesz zalaczany czujnikiem od malucha - tak jak w > patencie grabowskiego, drugi wtrysk dajesz załączany czujnikiem > cisnienia oleju poprzez przekaźnik (lampka na desce gaśnie jak > pojawi sie wlasnie 0,5 bara) Ale takie cos to moim zdaniem > rzezba w kupie. Robilo sie tak 5 lat temu jak nie było dostępu > do niczego. Teraz proponowałbym Ci kupić świnkę - choćby tego > ECU Mastera + map sensor który widzi nadcisnienie. Można to > podłączyć tak aby ta świnka sterowała tylko dodatkowymi > wtryskami co jest nietrudne. A potem jak bedziesz miał apetyt na > wiecej to masz wieksze możliwości. nie wiem może i tak zrobie... ale narazie nie będę stroił benzyny tylko założe instalacje gazową na blosie z kompensacją i będę tak śmigał, myślę że w 3 tysiacach się wyrobię z nową turbiną, bo na więcej narazie mnie nie stać, a na benzynie jakoś się dowlokę na wolnych obrotach do stacji jakby mi gazu brakło, ale będę pilnował wskaźnika to raczej nie braknie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2009 > nie wiem może i tak zrobie... ale narazie nie będę stroił benzyny > tylko założe instalacje gazową na blosie z kompensacją i będę > tak śmigał, myślę że w 3 tysiacach się wyrobię z nową turbiną, > bo na więcej narazie mnie nie stać, a na benzynie jakoś się > dowlokę na wolnych obrotach do stacji jakby mi gazu brakło, ale > będę pilnował wskaźnika to raczej nie braknie:) O jakiej turbinie myślisz ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2009 > O jakiej turbinie myślisz ? garrett gt15 z Berlingo HDI nowa w SZIKu kosztuje 800zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2009 > O jakiej turbinie myślisz ? myślałem jeszcze nad dwiema gt12 ale nigdzie nie mogę tego dostać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
InterMan Napisano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2009 > myślałem jeszcze nad dwiema gt12 ale nigdzie nie mogę tego dostać. odpal auto na jednej, a potem kombinuj dalej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 9 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2009 > odpal auto na jednej, a potem kombinuj dalej jak będę miał jedną to i tak będzie git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 11 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2009 > jak będę miał jedną to i tak będzie git jak na takiej małej to będzie mały git Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 11 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2009 > jak na takiej małej to będzie mały git na gt 15?? małej??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 11 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2009 > na gt 15?? małej??? no a co? wielka?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2009 > no a co? wielka?? w sam raz chyba a nie mała:) ja nie będę uczestniczył w rajdach, tylko to ma być do jazdy codziennej raczej;) to nie chcę żeby mi ładowało gdzieś tam dopiero od 3-4 tys obrotów, tylko przynajmniej od około 2tys. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2009 > w sam raz chyba a nie mała:) ja nie będę uczestniczył w rajdach, > tylko to ma być do jazdy codziennej raczej;) to nie chcę żeby mi > ładowało gdzieś tam dopiero od 3-4 tys obrotów, tylko > przynajmniej od około 2tys. pozdr Troche taka pici jest ale sie nie znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2009 > Troche taka pici jest ale sie nie znam hehe pici:) myślę że powinna być Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2009 > hehe pici:) myślę że powinna być Zreszta rob jak chcesz, twoje auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2009 > Zreszta rob jak chcesz, twoje auto nom Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tommi Napisano 12 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Napisano 12 Stycznia 2009 > w sam raz chyba a nie mała:) ja nie będę uczestniczył w rajdach, > tylko to ma być do jazdy codziennej raczej;) to nie chcę żeby mi > ładowało gdzieś tam dopiero od 3-4 tys obrotów, tylko > przynajmniej od około 2tys. pozdr następny co turbine dobiera na oko weź mape turbiny którą chcesz zasadzić i zobacz w jakim zakresie obrotów będzie działała..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.