azazel_ Posted October 4, 2007 Share Posted October 4, 2007 Jaki jest ok koszt zrobienia remapu? i na jakiej zasadzie sie to dokladnie robi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommi Posted October 4, 2007 Author Share Posted October 4, 2007 > Jaki jest ok koszt zrobienia remapu? i na jakiej zasadzie sie to > dokladnie robi? od 100pln do 1tyś robi sie to tak, że zmienia sie mapy paliwa i zapłonu i masz remap Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Matheus Posted October 4, 2007 Share Posted October 4, 2007 A kto się tego podejmie na śląsku? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gonzo_BB Posted October 4, 2007 Share Posted October 4, 2007 a ja mam takie pytanie: czy da sie zwiekszyc dawke paliwa wtryskiwanego tylko metodą mechaniczną? Przyklad dobieram sobie wtryski pod zadaną moc, zapewniam im odpowiednie cisnienie i wtedy trzeba jeszcze kombinowac cos z mapami paliwa? Czy to wystarczy aby zapewnic silnikowi odpowiednia mieszanke, i pozostaje tylko remap zaplonu.... druga sprawa, czy ciezko jest dobrac idealne wtryski i zawsze trzeba je cos remapem "dostroić" i ponawiam pytanie, ma ktos jakies wzorki na dobranie wydajnosci wtryskiwaczy? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gn11wasyl Posted October 4, 2007 Share Posted October 4, 2007 > a ja mam takie pytanie: czy da sie zwiekszyc dawke paliwa > wtryskiwanego tylko metodą mechaniczną? Przyklad dobieram sobie > wtryski pod zadaną moc, zapewniam im odpowiednie cisnienie i > wtedy trzeba jeszcze kombinowac cos z mapami paliwa? Czy to > wystarczy aby zapewnic silnikowi odpowiednia mieszanke, i > pozostaje tylko remap zaplonu.... druga sprawa, czy ciezko jest > dobrac idealne wtryski i zawsze trzeba je cos remapem "dostroić" > i ponawiam pytanie, ma ktos jakies wzorki na dobranie wydajnosci > wtryskiwaczy? tak to się nazywa pseudo FMU, grabowski takie robi, na podstawie podciśnień ( i nad) FMU zwiększa ciśnienie na listwie paliwowej teoretycznie idzie dobrać wtryski i wyregulować ciśnieniem na listwie paliwowej pod konkretny wynik ale jest to dość niebezpieczne wzoru nie pamiętam pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
staryyy Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 > (...) Do silników 1.1 1.2 8v trzeba szukać czegoś w rodzaju > GT15 GT20 GT25 KKK K03/K03s IHI RHB5 itp. (...) która z tych turbinek według was byla by najodpowiedniejsza do seryjnego 1.1 MPI? i czy ktos wie czy z ibizy (tej po liftingu, chyba 2) podejdzie intercooler(?), bo nie wiem jaki jest duzy, a byl by taki po kasie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gn11wasyl Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 > która z tych turbinek według was byla by najodpowiedniejsza do > seryjnego 1.1 MPI? i czy ktos wie czy z ibizy (tej po liftingu, > chyba 2) podejdzie intercooler(?), bo nie wiem jaki jest duzy, a > byl by taki po kasie. GT15, GT20 i najmniejsza k03, k03s radze szerokim łukiem omijać bo zrobienie do tego DP i wpasować to rzeźba pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
azazel_ Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 > GT15, GT20 i najmniejsza k03, k03s radze szerokim łukiem omijać bo > zrobienie do tego DP i wpasować to rzeźba > pzdr a ktora turbinka jest z tzw "wąsem"? bo widzialem juz taka, ale nie pamietam jak sie nazywa i z jakiego auta jest... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gn11wasyl Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 > a ktora turbinka jest z tzw "wąsem"? > bo widzialem juz taka, ale nie pamietam jak sie nazywa i z jakiego > auta jest... k03 bodajże lewa z audi RS biturbo, ja taką mam i polecam pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
staryyy Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 > GT15, GT20 i najmniejsza k03, k03s radze szerokim łukiem omijać bo > zrobienie do tego DP i wpasować to rzeźba > pzdr czyli teoretycznie powinienem sie zainteresowac turbinką z uno turbo (IHI RHB5 czy cos w tym stylu) lub KKK. A ta KKK jest z grupy VW, w dieslach?? Z czego mozna ja wyszarpac? pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badi_ Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 > czyli teoretycznie powinienem sie zainteresowac turbinką z uno turbo > (IHI RHB5 czy cos w tym stylu) lub KKK. A ta KKK jest z grupy > VW, w dieslach?? Z czego mozna ja wyszarpac? > pzdr mozesz tez poszukac turbiny z lublina gt25 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roswell Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 > k03 bodajże lewa z audi RS biturbo, ja taką mam i polecam > pzdr Ale tego to ze świecą szukać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gn11wasyl Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 > Ale tego to ze świecą szukać trochę tego jest jak się poszuka pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gn11wasyl Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 > czyli teoretycznie powinienem sie zainteresowac turbinką z uno turbo > (IHI RHB5 czy cos w tym stylu) lub KKK. A ta KKK jest z grupy > VW, w dieslach?? Z czego mozna ja wyszarpac? > pzdr za niedługo zapodam link ze wszystkimi turbo i tam podaje w jakich furach to było pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soren Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 > za niedługo zapodam link ze wszystkimi turbo i tam podaje w jakich > furach to było > pzdr łłłooooo, dzięki Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roswell Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 > trochę tego jest jak się poszuka > pzdr Ciekawe czy któraś z tych w tej suprze biturbo z allegro by się nadawała Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gn11wasyl Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 > Ciekawe czy któraś z tych w tej suprze biturbo z allegro by się > nadawała daj linka pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roswell Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 > daj linka > pzdr http://moto.allegro.pl/item249673088_supra_jza80_mk4_biturbo.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roswell Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 > daj linka > pzdr Chyba takie turbiny (CT26) http://www.spiceisle.com/nutmeg/turbo.htm tam siedzą, ale nie jestem pewny Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gn11wasyl Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 > http://moto.allegro.pl/item249673088_supra_jza80_mk4_biturbo.html myślałem ze masz do samych turbin, tak to ci nie powiem bo nie pamiętam jakie tam siedziały ale pewnie mniejsza da radę pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roswell Posted October 5, 2007 Share Posted October 5, 2007 > myślałem ze masz do samych turbin, tak to ci nie powiem bo nie > pamiętam jakie tam siedziały ale pewnie mniejsza da radę > pzdr Chyba CT 26 tak jak wkleiłem wyżej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
staryyy Posted October 6, 2007 Share Posted October 6, 2007 > za niedługo zapodam link ze wszystkimi turbo i tam podaje w jakich > furach to było > pzdr szacuken Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lesiu_Zett Posted October 6, 2007 Share Posted October 6, 2007 > za niedługo zapodam link ze wszystkimi turbo i tam podaje w jakich > furach to było > pzdr Mówisz o linkach w tym poscie? Sam je juz zapodawałem w tym wątku kilka dni temu :d Pozdro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
azazel_ Posted October 6, 2007 Share Posted October 6, 2007 > k03 bodajże lewa z audi RS biturbo, ja taką mam i polecam > pzdr Sprawdzalem, w rs jest k04 k03 jest w s4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gn11wasyl Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 > Mówisz o linkach w tym poscie? Sam je juz zapodawałem w tym wątku > kilka dni temu :d > Pozdro dokładnie o ten drugi mi chodziło pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Roswell Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 > dokładnie o ten drugi mi chodziło > pzdr A co powiecie na tą turbine CT26 będzie to dobre? Gadałem z gościem od tej supry i właśnie CT26 tam siedzi Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
staryyy Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 sory za zamieszanie zwiazane z przeoczeniem posta z linkami do turbinek.. sie poprawie. A tak btw które turbinki najlatwiej spasowac z seria mpi? Bo z tego co mi juz uswiadomiono z k03 jest troche rzezbienia. PozdrO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Oscar Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 > sory za zamieszanie zwiazane z przeoczeniem posta z linkami do > turbinek.. sie poprawie. A tak btw które turbinki najlatwiej > spasowac z seria mpi? Bo z tego co mi juz uswiadomiono z k03 > jest troche rzezbienia. > PozdrO chlopie z kazda jest rzezba, co ty myslisz ze kupisz pare gratow i wsio bedzie plug n play? jezeli tak to daj sobie spokoj odrazu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pirat7993 Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 Majstry mam takie ptytanie czy podkładka pod głowice moze byc wykonana z kwasówki lub aluminium ?? wiem ze matka natura nakazuje zeby dac tam miedz ale niemam dostempu a do 2 poprzednich materiałów bez zadnego problemu wiec pytam co to by z tego było ?? mozna zastosowas kwasówke lub aluminium ?? i jaka ma byc grubosc ? 1mm czy moze 2?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gn11wasyl Posted October 7, 2007 Share Posted October 7, 2007 > sory za zamieszanie zwiazane z przeoczeniem posta z linkami do > turbinek.. sie poprawie. A tak btw które turbinki najlatwiej > spasowac z seria mpi? Bo z tego co mi juz uswiadomiono z k03 > jest troche rzezbienia. > PozdrO z k03 nie ma rzeźby, z k03s tak bo tam DP trzeba kombinować pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommi Posted October 8, 2007 Author Share Posted October 8, 2007 > Majstry mam takie ptytanie czy podkładka pod głowice moze byc > wykonana z kwasówki lub aluminium ?? wiem ze matka natura > nakazuje zeby dac tam miedz ale niemam dostempu a do 2 > poprzednich materiałów bez zadnego problemu wiec pytam co to by > z tego było ?? mozna zastosowas kwasówke lub aluminium ?? i jaka > ma byc grubosc ? 1mm czy moze 2?? aluminium odpada... popłynie, kwasiak może być Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sajmon Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 tommi napisz jeszcze cos o prostych sposobach odprężania - ja dodam od siebie ze civica odprężyłem poprzez danie 2 uszczelek metalowych pod głowice (wiem ze to śmiesznie brzmi- ale pomysł działa do dzis ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
leszcz Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 zlituj sie i tnij cytaty pozdr. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sajmon Posted October 8, 2007 Share Posted October 8, 2007 > zlituj sie i tnij cytaty > pozdr. ok juz - dzięki nie spojrzalem ze taka kupa wyszła Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Soren Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 > ok juz - dzięki nie spojrzalem ze taka kupa wyszła ile max. KM mozna wycisnąć przy standardowych wtryskiwaczach z 1.2 mpi (pompa 3bara)??? tak +/- Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gn11wasyl Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 > ile max. KM mozna wycisnąć przy standardowych wtryskiwaczach z 1.2 > mpi (pompa 3bara)??? tak +/- 110KM pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konew Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 > 110KM > pzdr no to zobaczymy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
huba301 Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 > no to zobaczymy a jaką one mają wydajność ? jakby podnieść ciśnienie na listwie do 3 bar to do soft turbo w sam raz na początek zabawy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woj76 Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 Jak juz zbieramy wiedze, to pytanko dodatkowe wzgledem odprezania. Jezeli sie nie myle, to przy "wiekszym" odprezeniu przesuna sie czasy otwarcia zaworow, przy zalozeniu, ze nie podniesiemy glowicy tak wysoko, ze mozna pasek przelozyc o caly zabek. Wiem, ze mozna do tego zastosowac kola napedzajace walek z regulacja. Ktos z was takich uzywa? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GreenCC Posted October 10, 2007 Share Posted October 10, 2007 w 16v ten problem nie wystepuje bo w serii masz regulowane kolko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
woj76 Posted October 11, 2007 Share Posted October 11, 2007 > w 16v ten problem nie wystepuje bo w serii masz regulowane kolko No jo, ale nie wszysscy maja 16v, a wszyscy chcieliby miec T Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommi Posted October 11, 2007 Author Share Posted October 11, 2007 Ze staroci ale bardzo ładnie opisanych jeszcze jest taki manualik Linka do starej strony CM Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gn11wasyl Posted October 15, 2007 Share Posted October 15, 2007 ŚWIECE - nie bawcie się w żadne mega świece żadne z punto GT i innych wynalazków, dziś nauczyłem się nowej zasady która brzmi: "Świece nie droższe niż 7 zł sztuka", i wiecie co sprawdza się pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muzyk Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 > ŚWIECE - nie bawcie się w żadne mega świece żadne z punto GT i innych > wynalazków, dziś nauczyłem się nowej zasady która brzmi: "Świece > nie droższe niż 7 zł sztuka", i wiecie co sprawdza się > pzdr a niby ile swiece z punto kosztuja?? kolo 10 za sztuke Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommi Posted October 16, 2007 Author Share Posted October 16, 2007 > a niby ile swiece z punto kosztuja?? kolo 10 za sztuke już taki jeden dokładnie sprawdził co to są za świeczki w U/P Turbo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muzyk Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 > już taki jeden dokładnie sprawdził co to są za świeczki w U/P Turbo zaznaczam ze Ut i PGT maja inna cieplote swiec... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommi Posted October 16, 2007 Author Share Posted October 16, 2007 > zaznaczam ze Ut i PGT maja inna cieplote swiec... wiem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Muzyk Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 > wiem ze ty wiesz to nie watpie, pisze dla informacji innych ze swiece UT sa zimniejsze... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gn11wasyl Posted October 16, 2007 Share Posted October 16, 2007 > a niby ile swiece z punto kosztuja?? kolo 10 za sztuke ja najtaniej co miałem to 16 zł/szt, nie ważne chodzi o to ze zazwyczaj te droższe i tak odrazu padają pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommi Posted October 16, 2007 Author Share Posted October 16, 2007 > ja najtaniej co miałem to 16 zł/szt, nie ważne chodzi o to ze > zazwyczaj te droższe i tak odrazu padają > pzdr moje świeczki NGK pod serie przelatały już ze trzy setupy silnika i zawsze było ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.