k0nd0 Posted October 28, 2007 Share Posted October 28, 2007 > [kurza twarz], bo ja mam przełożenie 14/57 z tym przelozeniem i ta turbinka to bys sie chyba zamachal Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sportingkbc Posted October 29, 2007 Share Posted October 29, 2007 > z tym przelozeniem i ta turbinka to bys sie chyba zamachal I chyba tak bedzie jak na razie ze bede machał, zobaczymy w praniu ja to bedzie wygladało. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebaok Posted November 3, 2007 Share Posted November 3, 2007 > tak cały pic żeby zacząć samemu je programować a nie zmieniać > wartości map Jesli masz znajomych którzy to ogarneli to nie jest trudne widocznie , wtedy podchodzisz do tematu jak do S.A . Jak widzisz mało kto chce sie dzielić taką wiedzą w PL Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommi Posted November 4, 2007 Author Share Posted November 4, 2007 > Jesli masz znajomych którzy to ogarneli to nie jest trudne widocznie > , wtedy podchodzisz do tematu jak do S.A . > Jak widzisz mało kto chce sie dzielić taką wiedzą w PL Jest sporo osób która tą wiedzą się dzieli z innymi ale nikt nie idzie na "gotowe". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sebaok Posted November 4, 2007 Share Posted November 4, 2007 > Jest sporo osób która tą wiedzą się dzieli z innymi ale nikt nie > idzie na "gotowe". Kazdy ma inaczej wiec kazde auto to inna baja niema cudownego programu ,,cud wirusik,, nie ma co sie gorączkować tak mysle na gotowe mozna popatrzyc co kto psuł reszte sam wiesz .. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sportingkbc Posted November 4, 2007 Share Posted November 4, 2007 Czy pod barana trzeba zawsze wycinać pas przedni ?? czy jest jakies opcjonalne wyjście ?? Albo moze ktoś ma fotki różnich kolektorów wydechowych pod turbo , bede wdzieczny za foto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bialy11 Posted November 4, 2007 Share Posted November 4, 2007 > wyregulować gaźnikiem > pzdr Ciekawe jakby ten gaźniczek działał w nadciśnieniu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sportingkbc Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 Koledzy moze mi powiecie ile może dmuchnąć max turbina GT12 ?? Bo chce dać 0,4 bara nią na silnik podoła temu ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GreenCC Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 > Koledzy moze mi powiecie ile może dmuchnąć max turbina GT12 ?? Bo > chce dać 0,4 bara nią na silnik podoła temu ?? bez sensu bawic sie w turbo na 0,4 bara Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sportingkbc Posted November 6, 2007 Share Posted November 6, 2007 To na razie tyle, ma to wystarczyć do wiosny a wtedy bedzie sie dalej modziło. A co do pytania ty moze ty znasz odpowiedź, ja chce max 120KM u seju 1,2 8v nic więcej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bemol Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 > Koledzy moze mi powiecie ile może dmuchnąć max turbina GT12 ?? Bo > chce dać 0,4 bara nią na silnik podoła temu ?? bartekk dmuchal wiecej niz 0,4 bara , ale pojawiało sie stukowe Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boksa Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 Mam takie pytanie przy rozwierceniu 1.1 pod tloki z 1.2 odpreza sie silnik czy cos jeszcze trzeba robic czy tylko tyle?????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sportingkbc Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 > bartekk dmuchal wiecej niz 0,4 bara , ale pojawiało sie stukowe Ja chce jak na razie to 0,4 na wiosnę będzie większa turbina i SMT6, Czyli mówisz że 0,4 dmuchnie i bedzie gicior - zobaczymy bo już zawiozłem to do Olka i czekam na termin. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Magic18 Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 Same tloki odpreza a do kompleciku mozesz dac jeszcze uszczelke metalowa z 1.2 16V, jaks ie nie myle tak ma Urwis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mati_Krk Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 A czy turbina GARRETT A/R 48M27 montowana w Volvo 850 się nada do czegoś? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boksa Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 Uszczelka podchodzi bez problemu nie trzeba jej nic przerabiac???? Jak zawioze blok i tloki i powiem zeby mi pod te tloki rozwert zrobili czy mam podac im wymiar ???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mati_Krk Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 Po co chcesz rozwiercać do 1.2? Nie łatwiej i taniej będzie założyć głowice z Pandy 1.2 60KM? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boksa Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 Bo mam dobre znizki u kumpla ojca. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GreenCC Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 > Same tloki odpreza a do kompleciku mozesz dac jeszcze uszczelke > metalowa z 1.2 16V, jaks ie nie myle tak ma Urwis ale taką uszczelką w porównaniu do zwykłej z 8v doprażysz silnik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boksa Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 Czyli zwykla uszczelke od 1.2 zapodac czy jaka???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bemol Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 > Po co chcesz rozwiercać do 1.2? Nie łatwiej i taniej będzie założyć > głowice z Pandy 1.2 60KM? a co ona ma dac? i czemu proownujesz to do rozwiertu? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mati_Krk Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 > a co ona ma dac? i czemu proownujesz to do rozwiertu? Z tego co widziałem ta głowica ma wyżej gniazda zaworowe, czyli chyba lepiej tym sposobem odprężać? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bemol Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 > Z tego co widziałem ta głowica ma wyżej gniazda zaworowe, czyli chyba > lepiej tym sposobem odprężać? to by oznaczalo ze albo ma inny doł albo tłoki/korby i teraz pytanie czemu fiat mialby to zmieniac w stosunku do puntoII/seicento 1.1 mpi? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boksa Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 Panowie jak jest z ta uszczelka jaka trzeba zalozyc seryjna z 1.2 8v Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mati_Krk Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 > to by oznaczalo ze albo ma inny doł albo tłoki/korby > i teraz pytanie czemu fiat mialby to zmieniac w stosunku do > puntoII/seicento 1.1 mpi? No chyba że ta z 1.1 była suto zebrana i tym się zasugerowałem przy porównaniu? Może lepiej powiedzcie Boksie co i jak z tą uszczelką Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
huba301 Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 > Panowie jak jest z ta uszczelka jaka trzeba zalozyc seryjna z 1.2 8v Tak seria 1.2, proponuje Goetz Co do rozwiertu to jedziesz z blokiem i tłokami i oni sami mierzą tłoki i pod nie rozwiercają silnik. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boksa Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 A jest jakis lepszy sposob na odprezenie silnika czy ten jest wystarczajacy??????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
huba301 Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 > A jest jakis lepszy sposob na odprezenie silnika czy ten jest > wystarczajacy??????? Ten sposób jest dobry i sprawdzony, przy dobrze skręconym silniku 1,5 bara wytrzyma albo wiecej Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boksa Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 A co do wydechu fi 50 wystarcza czy trzeba fi 60 robic wydech????Jak jest z dlugoscia dolotu jak go policzyc????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
huba301 Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 > A co do wydechu fi 50 wystarcza czy trzeba fi 60 robic wydech????Jak > jest z dlugoscia dolotu jak go policzyc????? To zależy jaką turbinę dasz ? Dolot im krótszy tym mniejszy lag. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boksa Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 turbonke kkk k03 bo mam za drmo czyli co dobierac metoda prob i bledow ???? a co do barana to wszystkie rury maja miec taka sama dlugosc???? Jak policzyc ich srednice czy srednice dac taka jak jest w glowicy na kanalach???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badi_ Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 > turbonke kkk k03 bo mam za drmo czyli co dobierac metoda prob i > bledow ???? a co do barana to wszystkie rury maja miec taka sama > dlugosc???? Jak policzyc ich srednice czy srednice dac taka jak > jest w glowicy na kanalach???? przy tej turbinie nie wiecej niz wewn 55 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
boksa Posted November 7, 2007 Share Posted November 7, 2007 Acha. Jak jak z tym kolektorem wydechowym jest jest???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gn11wasyl Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 > A co do wydechu fi 50 wystarcza czy trzeba fi 60 robic wydech???? phi 50 styka do 200km > Jak > jest z dlugoscia dolotu jak go policzyc????? rób jak najkrótszy, będzie mały lag PZDR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gn11wasyl Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 > Acha. Jak jak z tym kolektorem wydechowym jest jest???? ja mam K03 i taki kolektor wszyscy mówią że to badziew i wogóle nie tak, u mnie działa nadwyraz dobrze bo silnik laga prawie wogóle nie ma, luzem ładuje 1,5 bara i je utrzymuje pasa ciąć nie musiałem pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommi Posted November 8, 2007 Author Share Posted November 8, 2007 > turbonke kkk k03 bo mam za drmo czyli co dobierac metoda prob i > bledow ???? a co do barana to wszystkie rury maja miec taka sama > dlugosc???? Jak policzyc ich srednice czy srednice dac taka jak > jest w glowicy na kanalach???? średnica kolektora to nie mniej jak 38 i nie więcej niż 42 bo reszta to strata prędkości spalin i niepotrzebne rozprężanie, wydech ma nie stawiać oporów więc od turbiny dajedz DP o średnicy większej niż całość np 65 a reszta w 60 będzie ok jeden tłumik dla wyciszenia lekkiego i back pressure i będzie ok Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommi Posted November 8, 2007 Author Share Posted November 8, 2007 > ja mam K03 i taki kolektor > wszyscy mówią że to badziew i wogóle nie tak, u mnie działa nadwyraz > dobrze bo silnik laga prawie wogóle nie ma, luzem ładuje 1,5 > bara i je utrzymuje pasa ciąć nie musiałem > pzdr jak byś zasadził dobry kolektor to różnice byś odczuł i to znaczną. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konew Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 > jak byś zasadził dobry kolektor to różnice byś odczuł i to znaczną. nie bo bedzie miał laga ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badi_ Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 > ja mam K03 i taki kolektor > wszyscy mówią że to badziew i wogóle nie tak, u mnie działa nadwyraz > dobrze bo silnik laga prawie wogóle nie ma, luzem ładuje 1,5 > bara i je utrzymuje pasa ciąć nie musiałem > pzdr a drut, skad ja znam ten drut i gruzzz Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommi Posted November 8, 2007 Author Share Posted November 8, 2007 > nie bo bedzie miał laga ... opinia jednego 10s "W porownaniu z zeliwnym czy innym krotkim kolektorem - spool poprawil sie (mniejszy lag) o 1500 obr!!!" Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badi_ Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 > opinia jednego 10s > "W porownaniu z zeliwnym czy innym krotkim kolektorem - spool > poprawil sie (mniejszy lag) o 1500 obr!!!" a od witka zgodze dostales na pokazywanie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konew Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 > opinia jednego 10s > "W porownaniu z zeliwnym czy innym krotkim kolektorem - spool > poprawil sie (mniejszy lag) o 1500 obr!!!" herezje prawisz .... a tamten sie nie zna ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommi Posted November 8, 2007 Author Share Posted November 8, 2007 > a od witka zgodze dostales na pokazywanie fotka ze strony producenta Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Badi_ Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 > fotka ze strony producenta chba ze tak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gn11wasyl Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 > jak byś zasadził dobry kolektor to różnice byś odczuł i to znaczną. narazie się sprawdza i to najważniejsze, narazie mam inne wydatki a jak już wszytko inne będzie gotowe to pokombinuje z kolektorem ale skoro na tym daję radę pogonić Imprezki to chyba źle nie jest ale tak wiem i pamiętam że moze być lepiej pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gn11wasyl Posted November 8, 2007 Share Posted November 8, 2007 > opinia jednego 10s > "W porownaniu z zeliwnym czy innym krotkim kolektorem - spool > poprawil sie (mniejszy lag) o 1500 obr!!!" ty ale mi turbo wstaje przy jakiś 1500 obr więc po co ma mi wstawać przy 0 obr. pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommi Posted November 9, 2007 Author Share Posted November 9, 2007 > ty ale mi turbo wstaje przy jakiś 1500 obr więc po co ma mi wstawać > przy 0 obr. > pzdr nie turbo tylko mały ślimaczek zasadź coś menskiego to zobaczysz co to znaczy dobry kolektor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gn11wasyl Posted November 9, 2007 Share Posted November 9, 2007 > nie turbo tylko mały ślimaczek zasadź coś menskiego to zobaczysz > co to znaczy dobry kolektor Tommi ja to wszystko wiem tyle ze utrzymywanie 3 wozów to kosztowna sprawa a Pontiac też swoje kosztuje, zasadzę k04 i jeśli będą problemy z napędzaniem to wtedy pomyślę nad nowym kolektorem pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tommi Posted November 9, 2007 Author Share Posted November 9, 2007 > Tommi ja to wszystko wiem tyle ze utrzymywanie 3 wozów to kosztowna > sprawa a Pontiac też swoje kosztuje, zasadzę k04 i jeśli będą > problemy z napędzaniem to wtedy pomyślę nad nowym kolektorem > pzdr ten fajerptakus to ci potrzebny jak plaster na baranie jajca Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gn11wasyl Posted November 9, 2007 Share Posted November 9, 2007 > ten fajerptakus to ci potrzebny jak plaster na baranie jajca jak się już zrobi to się będzie można siem lansować po mieście i małolaty wyrywać z przystanków prosto do Parku pzdr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.