Gripen Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 .... to oznacza, że hamują, ale są ...... jakie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boossu Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > .... to oznacza, że hamują, ale są ...... jakie ? piszczące IMO nie ocenia sie skutecznosci hamowania, po glosnosci MOga byc conajwyzej twarde? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > .... to oznacza, że hamują, ale są ...... jakie ? Z tym to różnie - jedne piszczą, bo TTTM, inne jak sie "kończą".... Chyba nie ma reguły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 To zależy... Ja wiem, że beznadziejne klocki "włoskie" potrafią piszczeć... Klocki ze wskaźnikiem zużycia mogą piszczeć... A może być tak, że wpadnie coś między klocek, a tarczę i też piszczy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > Klocki ze wskaźnikiem zużycia mogą piszczeć... To mnie zaciekawiło A czemu ma piszczeć ? Mam takie z czujnikiem zużycia, nie wiem czy to jednoznaczne ze wskaźnikiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > .... to oznacza, że hamują, ale są ...... jakie ? Jeszcze mi się przypomniało - w astrze hamulce piszczały, bo tarcze były już zjechane poniżej min. (klocki jeszcze ok). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > .... to oznacza, że hamują, ale są ...... jakie ? No porostu trzeba kiedyś zdjąć to koło i sprawdzić ich stan, może tarcza już wymiękka albo klocki, albo jakw moim przypadki i klocków nie było i tarczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KotLarry Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > To mnie zaciekawiło A czemu ma piszczeć ? Mam takie z czujnikiem > zużycia, nie wiem czy to jednoznaczne ze wskaźnikiem Z tego co wiem, wskaźnik ten to po prostu wyprofilowany drucik, który jak klocki zejdą z grubością poniżej pewnego minimum, zaczyna o coś trzeć i wydaje z siebie pisk... Są też chyba wersje, gdzie czujnik to kawałek kabelka i gdy klocki są cienkie, zaczyna stykać i świeci się kontrolka jakaś... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > Są też chyba wersje, gdzie czujnik to kawałek kabelka > i gdy klocki są cienkie, zaczyna stykać i świeci się kontrolka > jakaś... I owszem, ja tak mam, ale czujnik nie podłączony bo kabel sie urwał przy kole Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > Z tego co wiem, wskaźnik ten to po prostu wyprofilowany drucik, > który jak klocki zejdą z grubością poniżej pewnego minimum, > zaczyna o coś trzeć i wydaje z siebie pisk... > Są też chyba wersje, gdzie czujnik to kawałek kabelka > i gdy klocki są cienkie, zaczyna stykać i świeci się kontrolka > jakaś... Dobra, dobra, klocki mają kilka dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubajg Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > .... to oznacza, że hamują, ale są ...... jakie ? na pewno nie zawsze oznacza ze sa zle... zalezy od tarczy i klocka przykladowo w rajdówkach hamulce potrafia naprawde glosno piszczec a nie jest to jakis zły objaw ich działania czasami jak sie docierają od nowosci to potrafia na poczatku popiskiwac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > Dobra, dobra, klocki mają kilka dni Docierają się pewnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > Docierają się pewnie. To powiem jeszcze, że tarcze i klocki sa funkiel nówki: tarcze ATE Power DIsc, klocki Ferodo FSL1398 (jakaś niskobudżetowa wersja FDB, dostałem cały zestaw więc zamontowac musiałem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pi_ Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > To powiem jeszcze, że tarcze i klocki sa funkiel nówki: tarcze ATE > Power DIsc, klocki Ferodo FSL1398 (jakaś niskobudżetowa wersja > FDB) mi kiedyś ferodo piszczały w punciaku - TTTM - teraz kupiłem tarcze ferodo do fabii a oryginalne klocki. I miód - nic nie piszczy a hamowanie jest subiektywnie lepsze niż przed wymianą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > Dobra, dobra, klocki mają kilka dni zdarłeś przed montażem wierzchnią warstwę klocka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > zdarłeś przed montażem wierzchnią warstwę klocka ? Serwis montował, wątpię czy cos robił. Alej jak oglądałem klocki to nie było tam nic poza materiałem ciernym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ozarek Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > Serwis montował, wątpię czy cos robił. Alej jak oglądałem klocki to > nie było tam nic poza materiałem ciernym częściowo utlenionym od leżenia w pudelku albo olej, samo się zedrze, albo zdejmij i przeszlifuj jakimś grubym papierem, ew po betonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > częściowo utlenionym od leżenia w pudelku > albo olej, samo się zedrze, albo zdejmij i przeszlifuj jakimś grubym > papierem, ew po betonie. Za dużo roboty ze ściąganiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Twister74 Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > Dobra, dobra, klocki mają kilka dni U mnie piszczą już rok, ale praktycznie się nie zmniejszyły. Siakieś twarde mam, a hamują b. dobrze. Czasami jest aż mi głupio jak ludziska się oglądają i krzywo patrzą jak im uszy piłuję Tarcze też są ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Karo Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 To jakiś placyk albo pusta droga i przyhamuj parę razy porządnie. Może pomoże Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > .... to oznacza, że hamują, ale są ...... jakie ? Za twarde. Ale może być, że zaciski źle chodzą - trzeba je oczyścić i przesmarować smarem miedzianym. Może być, że klocki zostały źle zamontowane (źle lub w ogóle nie założone blaszki). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > Za twarde. Hmmm, czyli mogą spsuć tarcze ? Mam tarcze nacinane > Ale może być, że zaciski źle chodzą - trzeba je oczyścić i > przesmarować smarem miedzianym. > Może być, że klocki zostały źle zamontowane (źle lub w ogóle nie > założone blaszki). No w ASO montowałem, czort ich wie czy zrobili to dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > Hmmm, czyli mogą spuć tarcze ? Mam tarcze nacinane Raczej nie popsują, ale szybciej będzie się tarcza zużywać, niż klocki > No w ASO montowałem, czort ich wie czy zrobili to dobrze Przeciw piszczeniu powinni oczyścić dobrze zacisk i użyć specjalnego smaru. Może klocki są ok, ale słabo zamontowali. Jak nie dopasują się i dalej będą piszczeć, to niech poprawią montaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 co do klocków ferrofo to mam je od około 20 tyś.km / została jeszcze dobra połowa okładziny ciernej/ , na poczatku było potem zaczęły piszczeć, szczególnie przy stopniowym wciskaniu pedału hamulca, nie robia tego np. jak się mocno go depnie poczatkowo ściagałem klocki i czyściłem prowadnice, teraz już olałem to, bo nie widzę w tym sensu skoro dobrze hamują maja jedna moim zdaniem zayebiaszczą wadę, pylą okrutnie, felga aluminiowa moment jest usyfiona. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pi_ Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > Serwis montował, wątpię czy cos robił. Alej jak oglądałem klocki to > nie było tam nic poza materiałem ciernym Konieczne jest też odtłuszczenie tarcz przed założeniem - moje byłe polane oliwą w celu zakonserwowania w pudełku. Jeśli tego nie zrobiono to psuje Ci akustykę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > Konieczne jest też odtłuszczenie tarcz przed założeniem - moje byłe > polane oliwą w celu zakonserwowania w pudełku. Jeśli tego nie > zrobiono to psuje Ci akustykę... Instrukcja montazu tych tarcz wyraźnie zabraniała czyszczenia przed montażem, bo mają specjalną powłokę antykorozyjną Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > Raczej nie popsują, ale szybciej będzie się tarcza zużywać, niż > klocki No to nie jest fajnie Mam jeszcze MS Sport jakiś tekst , miekkie, ale to dostałem je jakiś czas temu w ramach eksperymentu > Przeciw piszczeniu powinni oczyścić dobrze zacisk i użyć specjalnego > smaru. > Może klocki są ok, ale słabo zamontowali. > Jak nie dopasują się i dalej będą piszczeć, to niech poprawią montaż. Będe na przeglądzie, zlecę kontrolę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pi_ Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > Instrukcja montazu tych tarcz wyraźnie zabraniała czyszczenia przed > montażem, bo mają specjalną powłokę antykorozyjną ciekawe - mi mechanik wyraźnie podkreślał to, że trzeba odtłuszczać.... a, że robił to widziałem... Wydawało mi się to nawet sensowne, bo jak hamujesz to i tak ta "zabezpieczająca" warstwa się spali / zetrze więc za dużo jej nie będziesz miał no to teraz jestem gupi - zardzewieją mi tarcze... a przynajmniej nie piszczą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > ciekawe - mi mechanik wyraźnie podkreślał to, że trzeba > odtłuszczać.... a, że robił to widziałem... Wydawało mi się to > nawet sensowne, bo jak hamujesz to i tak ta "zabezpieczająca" > warstwa się spali / zetrze więc za dużo jej nie będziesz miał > no to teraz jestem gupi - zardzewieją mi tarcze... a przynajmniej > nie piszczą Szkoda, że wywaliłem ten świstek z opakowania, zeskanowałbym i byłoby wszystko jasne Ja tylko pisze co tam przeczytałem, mała szansa jest (ale jest ), że mogłem sie pomylić, dotyczyło to tylko tych tarcz, nigdzie nie napisałem, że tak trzeba robić przy każdych tarczach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jarecki88 Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > I owszem, ja tak mam, ale czujnik nie podłączony bo kabel sie urwał > przy kole TTTM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > co do klocków ferrofo to mam je od około 20 tyś.km / została jeszcze > dobra połowa okładziny ciernej/ , na poczatku było potem > zaczęły piszczeć, szczególnie przy stopniowym wciskaniu pedału > hamulca, nie robia tego np. jak się mocno go depnie poczatkowo > ściagałem klocki i czyściłem prowadnice, teraz już olałem to, bo > nie widzę w tym sensu skoro dobrze hamują > maja jedna moim zdaniem zayebiaszczą wadę, pylą okrutnie, felga > aluminiowa moment jest usyfiona. Ten sam model wystepuje w róznych wykonaniach i obawiam sie, że dostałem te gorsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JJ85 Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > ciekawe - mi mechanik wyraźnie podkreślał to, że trzeba > odtłuszczać.... a, że robił to widziałem... Wydawało mi się to > nawet sensowne, bo jak hamujesz to i tak ta "zabezpieczająca" > warstwa się spali / zetrze więc za dużo jej nie będziesz miał > no to teraz jestem gupi - zardzewieją mi tarcze... a przynajmniej > nie piszczą dokladnie masz racje przed zalozeniem tarcze nalezy odtluszczac. Jeśli odtłuszczenie tarczy będzie niezupełne, może to prowadzić do wadliwego działania tarcz i klocków w samochodzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > dokladnie masz racje przed zalozeniem tarcze nalezy odtluszczac. > Jeśli odtłuszczenie tarczy będzie niezupełne, może to prowadzić > do wadliwego działania tarcz i klocków w samochodzie. Zatem jak wytłumaczysz to co tam było napisane, musisz mi wierzyć, że taka informacja była Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > Ten sam model wystepuje w róznych wykonaniach i obawiam sie, że > dostałem te gorsze e chyba tak nie jest jak coś jest określonej kategorii i jakości to nie wydaje mi się, żeby jakieś 2 linie montazowe na ten sam produkt ktos miał- np. na lini A dodajemy paździerz, a na linii B robimy jak trzeba co do kocków hamulcowych to musżą spełniac jakąś normę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > Zatem jak wytłumaczysz to co tam było napisane, musisz mi wierzyć, że > taka informacja była Gripen - ale tak na logikę - przecież tarcza cały czas pracuje. Żadne nałożona wartstwa ochronna nie ma szans się utrzymać na tarczy. Widać to po postaoju np. w deszczowy dzień przez dłuższy czas - tarcze pokrywają się cienką warstwą rudej. Może pisali o miejscu przylegania tarczy do piasty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > Ten sam model wystepuje w róznych wykonaniach i obawiam sie, że > dostałem te gorsze nie ma czegos takiego jak "zle wykonanie" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > nie ma czegos takiego jak "zle wykonanie" OK, taki niefortunny skrót myślowy, miałem na myśli inny skład mieszanki ciernej, mam Ferodo FSL1389, podobnież sa inne pod tym względem od FDB1389 Dobrze całkuję ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 powody: - klocki twarde - klocki zle zalozone, nieoczyszczone zaciski (najczesciej) - klocki zle dopasowane do tarczy (szczegolnie jak oba elem. twarde) - zla jakosc mieszanki to najwazniejsze punkty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > Gripen - ale tak na logikę - przecież tarcza cały czas pracuje. Żadne > nałożona wartstwa ochronna nie ma szans się utrzymać na tarczy. > Widać to po postaoju np. w deszczowy dzień przez dłuższy czas - > tarcze pokrywają się cienką warstwą rudej. > Może pisali o miejscu przylegania tarczy do piasty? Hmm, to z ta warstwą to jasna sprawa, nie wiem po co to pisali, ale, że to napisali jest jednoznaczne, dodatkowo załączyli obrazek, który pokazywał tarczę, rękę ze ścierą i ta ręka była przekreślona i podpis po polsku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > powody: > - klocki twarde > - klocki zle zalozone, nieoczyszczone zaciski (najczesciej) > - klocki zle dopasowane do tarczy (szczegolnie jak oba elem. twarde) > - zla jakosc mieszanki > to najwazniejsze punkty Potrafisz zidentyfikować po typie czy te klocki to twarde czy nie ? Info - tarcze sa nacinane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JJ85 Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > Zatem jak wytłumaczysz to co tam było napisane, musisz mi wierzyć, że > taka informacja była troche poczytalem i faktycznie cos tam pisze ze nie musza byc wycierane bo maja jakas nowoczesna powloke, ciekawe co znowu wymyslili (pisze o tym zaraz pod zaletami ) tak czy inaczej ja swoje ATE odtluszczalem i zadnych problemow nie mialem klocki tez ATE , coby juz komplet miec http://www.swistak.pl/aukcje/2866503 Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
irekw Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > Ten sam model wystepuje w róznych wykonaniach i obawiam sie, że > dostałem te gorsze Dosyć dawno temu słyszałem taką teorię. W czasie hamowania z klocka sypie się "pył"- to wiemy.Jeżeli klocki nie są "dobrane" do tarczy to sypiący się pył wpada w" nieodpowiednią częstotliwość drgań" co powoduje piski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
JJ85 Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > Dosyć dawno temu słyszałem taką teorię. > W czasie hamowania z klocka sypie się "pył"- to wiemy.Jeżeli klocki > nie są "dobrane" do tarczy to sypiący się pył wpada w" > nieodpowiednią częstotliwość drgań" co powoduje piski. Dlatego ja wolalem sobie dolozyc i kupic klocki tez z ATE i wiem ze wszystko super ze soba gra pozatym na bezpieczenstwie nie ma co oszczedzac.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > Potrafisz zidentyfikować po typie czy te klocki to twarde czy nie ? > Info - tarcze sa nacinane. nie jest to jednoznaczne ale dawaj, co to jest, Textar może? Dobre klocki to kilkanaście mieszanek w zalezności od auta, te najprostsze to 6-8. Stąd też może wynkac nienajlepsza praca w danym modelu. Dla porównania, mieszanki OE to około 80 typów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > OK, taki niefortunny skrót myślowy, miałem na myśli inny skład > mieszanki ciernej, mam Ferodo FSL1389, podobnież sa inne pod tym > względem od FDB1389 Dobrze całkuję ? Dawny Ferodo Target czyli taniocha pod ładnym brandem... ale to i tak nie powinno piszczeć. Sugeruję udać się do DOBREGO mechanika (nie ASO) by ładnie przeczyscil zaciski. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 4 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > Dawny Ferodo Target czyli taniocha pod ładnym brandem... ale to i tak > nie powinno piszczeć. > Sugeruję udać się do DOBREGO mechanika (nie ASO) by ładnie > przeczyscil zaciski. Dzięki, zlecę czyszczenie u osiedlowego mechanika, zna się na robicie, pozwala patrzec na ręce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomcat Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > Dosyć dawno temu słyszałem taką teorię. > W czasie hamowania z klocka sypie się "pył"- to wiemy.Jeżeli klocki > nie są "dobrane" do tarczy to sypiący się pył wpada w" > nieodpowiednią częstotliwość drgań" co powoduje piski. Ja slyszalem z kolei, ze czesc producentow klockow szczegolnie w wyczynowych modelach dodaje do masy bitumicznej opilki mosiadzu i to wlasnie te opilki trac podczas hamowania o tarcze piszcza. U mnie w Hundzie jest tak, ze jak zle zaloze blaszki separujace tlok i zeby zacisku od samego klocka, to zaraz zaczynaja sie dziwne dzwieki przy hamowaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mobii Napisano 4 Marca 2008 Udostępnij Napisano 4 Marca 2008 > .... to oznacza, że hamują, ale są ...... jakie ? wyciagnij, przelec papierem sciermnym drobnym troche i nie beda piszczec przez jakis czas zacznij sie martwic jak zaczniesz slyszec szuranie ja dzis uslyszalem.... fotki klocka nie chcesz widziec hehe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pi_ Napisano 5 Marca 2008 Udostępnij Napisano 5 Marca 2008 > Jeśli odtłuszczenie tarczy będzie niezupełne, może to prowadzić > do wadliwego działania tarcz i klocków w samochodzie. I właśnie tego się trzymam - czy mam rację to jak zajrzę pod tarcze za 100 kkm to będę wiedział, czy im od spodu to odtłuszczenie jakoś zaszkodziło. Pozdro, Pi_ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gripen Napisano 22 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 22 Marca 2008 Trochę czasu minęło, troche juz przejechałem na tych klockach. Niestety piszczą Piszczą tylko wtedy jak hamuję przy dojazdach do świateł, przed zatrzymaniem się. Co jest ? Może te FSL1398 wywalić ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.