Skocz do zawartości

Kto ma 1.2 16V z LPG?


wrc16

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Chciałem sie dowiedziec czy ktos z was ma w swoim cento

1.2 16V z LPG?

Czy ma instalacje sekwencyjna czy zwykła?

jakie jest spalanie gazu?

i ile go kosztowało załozenie instalacji?

Pozdrawiam palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do instalacji to bierz sekwencje z firm: BRC, LandiRezno, OMVL i nic innego, bo to jedne z najlepszych instalek. Renault nawet sobie wprowadził coś takiego ze samochody z instalacją LandiRenzo nie tracą gwarancji producenta. Spalanie będzie takie samo jak na Pb bo dawkowaniem gazu steruje komputer benzynowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Rozumiem że auto już jest seryjnie wyposażone w taki silnik

no właśnie nie.

Chodzi mi o takie cento ze swapem...

czy juz sie ktos spotkał z seicento lub ciquecento 1.2 16V na LPG?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no właśnie nie.

> Chodzi mi o takie cento ze swapem...

> czy juz sie ktos spotkał z seicento lub ciquecento 1.2 16V na LPG?

Bezsens....ludzie to mają pomysły hehe.gif chyba po to się swapuje żeby jakoś jechało a nie żeby potem to gazem zamulać screwy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no właśnie nie.

> Chodzi mi o takie cento ze swapem...

> czy juz sie ktos spotkał z seicento lub ciquecento 1.2 16V na LPG?

co za roznica czy to 1,2 16V w cento , punto czy padace (bbm) . mozesz spokojnie zakladac gaz (taki jak wyzej to jest sekwencja i to markowa a nie jakis drut po bandzie) jak masz sprawnie dzialajacy silnik na benie bo jak nie to bedziesz jezdzil od gazownika do gazownika az cie krew zaleje i znienawidzisz swoje auto np jak moj kumpel swojego rovera 1,4 16V zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Chciałem sie dowiedziec czy ktos z was ma w swoim cento

> 1.2 16V z LPG?

...bylo takie CC

> Czy ma instalacje sekwencyjna czy zwykła?

..sequent BRC

> jakie jest spalanie gazu?

circa 7-8 litrow

> i ile go kosztowało załozenie instalacji?

..3,5kpln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bezsens....ludzie to mają pomysły chyba po to się swapuje żeby

> jakoś jechało a nie żeby potem to gazem zamulać

..i jedzie

nieseryjne ponoc 1,2 8V dostalo po ...i to bez wiekszego problemu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> bo gaz to zło

Nie jest to dobre dla silnika to ja akurat wiem.

Chcialem po prostu uzyskac jakies info na ten temat ok.gif

Zadnemu silnikowi gaz nie pomaga chocby to był gaz montowany w fabryce.

Ale realia polskie sa jakie sa sick.gif

A zapytac zawsze można zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam ten silniczek w Punto1 Sporting, jest założony gaz na Stagu 300 i daje radę, jakieś 20kkm zrobione i wszystko waytogo.gif, silniczek pracuje równo, a spalanie średnie około 8,5l/100km przy spokojnej jeździe, chociaż 10-11l też potrafi łyknąć, oponki fabryczne - 185/55r14

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie jest to dobre dla silnika to ja akurat wiem.

> Chcialem po prostu uzyskac jakies info na ten temat

> Zadnemu silnikowi gaz nie pomaga chocby to był gaz montowany w

> fabryce.

...a cos na poparcie tej zaiste smiesznej teorii ?

> Ale realia polskie sa jakie sa

..nie stac to nie uzywaj

proste

> A zapytac zawsze można

...i najciekawsze ze z reguly uzyska sie odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kurcze ostatnio techniczny sie troche posypal ciezko sie dowiedziec czegos konkretnego smirk.gif

autor watku pytal o gazownie tzn ze ja chce nie pytal o to czy zakladac czy nie czy niszczy silnik itp a kazdy ze gaz to zlo itp oki moze zasyfia silnik ale jak bym potrzebowal na miasto auto male i zwinne nie do wsciekania tylko normalnej jazdy to czemu nie , malo pali i w miare jedzie a gabaryty pozwalaja na parkowanie prawie wszedzie.

A jak do sciganek i palowania to tez odradzam bo to sie mija z celem wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam.

> Chciałem sie dowiedziec czy ktos z was ma w swoim cento

> 1.2 16V z LPG?

> Czy ma instalacje sekwencyjna czy zwykła?

> jakie jest spalanie gazu?

> i ile go kosztowało załozenie instalacji?

> Pozdrawiam

tylko seqwencja a koszt w tej chwili to okolo 2500-3000 zalezy co biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> żebyś się nie zdziwił, bo takie 1,2 16v na dobrze ustawionej

> sekwencji może śmigać lepiej niż na noPb

O to to to grinser006.gif Mój ojciec założył do swojego Diamante 3,0 V6 (odpowiednik europejskiej Sigmy) gaz BRC oczywiscie sekwencja i każdy by się zdziwił jak auto zap......la na gazie wg lepiej niż na Pb. Nie wiem jak większość centomaniaków ale dam sobie rękę uciąć że polowa z wypowiadających się na temat LPG nie ma zielonego pojęcia co mówi bo pewnie samo słowo LPG zna z dystrybutorów na stacji benzynowej, a tutaj udaje speców od tego. Bez obrazy ale myślę że przyznacie mi rację. Owszem są silniki które nie tolerują gazu jak np. Ford Escort bodajże II generacji, nie znam osoby która ma w takim samochodzie gaz żeby była zadowolona. Ot takie moje trzy słowa w tym temacie smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

..

1. nie zasyfia silnika, bo w wyniku jego spalania nie ma nagaru

2. wrecz zmywa nagar ze silnika co powoduje w wielu zlomach szybki ich zgon (trzymaja sie na nagarze ktory sie wypala/znika)

3. liczba oktanowa wyzsza

4. kalorycznosc z kilograma wyzsza, tyle ze spalanie liczymy ogolnie w litrach a nie kilogramach, ale klania sie fizyka i termodynamika

Jedyne kontr argumenty to zasadniczo niewiedza i nieumiejetnosc uzycia LPG, oraz niedoskonala technika LPG

Wez pod uwage ze obecnie stosowane instalacje wtrysku w fazie cieklej bez zadnej dodatkowej ingerencji, korzystajac z samej wyzszosci ktora przytoczylem, potrafia podniesc moc o kilka koni. Nie chce mi sie teraz szukac ale czytalem pare roznych testow i niestety, prawda byla wlasnie taka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> żebyś się nie zdziwił, bo takie 1,2 16v na dobrze ustawionej

> sekwencji może śmigać lepiej niż na noPb

..nawet na niekoniecznie dobrze ustawionej sekwencji

@BoloSR pewnie pamieta jak @jamiro dostawal w koszalinie od @piotrkaCC

piotrek mial cc 1,2 16V z motorem z bravy (82km)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie żebym się z tobą nie zgadzał, pytam z niewiedzy, bo nie mam z LPG

> żadnych doświadczeń ... jeśli jest tak dobrze, to skąd

> powszechna opinia, że jest tak źle ?

..bo w wiekszosci kazdy zaklada najtaniej i najgorsze mozliwe instalacje

niestety

a i z dbaloscia o juz posiadane jest tez czesto roznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie żebym się z tobą nie zgadzał, pytam z niewiedzy, bo nie mam z LPG

> żadnych doświadczeń ... jeśli jest tak dobrze, to skąd

> powszechna opinia, że jest tak źle ?

bo to sa opinie ludzi którzy nigdy nie jezdzili na gazie. nasłuchaja sie i powielają opinie innych...

ja mam juz drugie SC ( poprzednie 899) i w obydwu był gaz. nie zalezalo mi na osiagach. bo dla mnie nie ma roznicy czy moj sej ma do setki 13 czy 14 sekund. wazne ze na stacji za tekst do pełna płace 40-45zł i przejezdzam na tym 300km. dodatkowym kosztem jest róznica na przeglądzie ( 50zł) i raz w roku regulacja gazu ( 30zł). na tym koncza sie wydatki zwiazane z lpg. zeby nie bylo w poprzednim seju (na gazie) zrobilem 40kkm, a w obecnym 120kkm i oleju nie bierze, silnik równo pracuje...

a najlepiej lubie opinie ludzi którzy narzekaja na gaza potem mówia: jedziemy twoim bo taniej wychodzi hehe.gifhehe.gifhehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie żebym się z tobą nie zgadzał, pytam z niewiedzy, bo nie mam z LPG

> żadnych doświadczeń ... jeśli jest tak dobrze, to skąd

> powszechna opinia, że jest tak źle ?

Ta opinia pojawiła się, kiedy montowane były głownie instalacje I gen, ustawiane na śrubkę, często gazownik nie miał za dużego doświadczenia. Do tego każdy chciał przyoszczędzić jeszcze bardziej i unikał regulacji itp, więc wypalały się zawory itp, a potem każdy mówił, że gaz to zło..

Teraz składem mieszanki steruje komputer a jeżeli instalacja jest prawidłowo założona i odpowiednio serwisowana to nic złego nie ma prawa się dziać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a mam pytanie czy instalacja pierwszej generacji moze byc z kompem? tzn odpala na benie i po przygazowce na np 2,5 tys przelacza na gaz. Bo kurcze ojciec mial takie gazy w autach i nie zabarzo mi gaz podchodzi jak jezdzilem tym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a mam pytanie czy instalacja pierwszej generacji moze byc z kompem?

> tzn odpala na benie i po przygazowce na np 2,5 tys przelacza na

> gaz. Bo kurcze ojciec mial takie gazy w autach i nie zabarzo mi

> gaz podchodzi jak jezdzilem tym.

nie wiem, II generacja ma elektronikę i też przełącza przy danych obrotach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> a mam pytanie czy instalacja pierwszej generacji moze byc z kompem?

..nie

> tzn odpala na benie i po przygazowce na np 2,5 tys przelacza na

> gaz. Bo kurcze ojciec mial takie gazy w autach i nie zabarzo mi

> gaz podchodzi jak jezdzilem tym.

...co nei zmienia faktu ze moze byc jakis czujnik podlaczany pod TPS, ktory tym steruje

i dziala to niezaleznie od podlaczenia kompa, silnika krokowego.

to po prostu w sumie funkcja przelacznika bardziej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cos tam bylo z krokowcem ze falowaly oborty. ale dobra mam zle doswiadczenia z tym i niechcem gazu bo sejo i tak malo pali. hehh ale tak jak diter mowi fajne te texty jedziemy twoim bo malo pali i na gazie hehehhe ja nie lubie jakos czyims autem jezdzic sick.gif jezdze zawsze swoim i wszedzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> cos tam bylo z krokowcem ze falowaly oborty. ale dobra mam zle

> doswiadczenia z tym i niechcem gazu bo sejo i tak malo pali.

...ale takie cos wynmika albo z wady urzadzenia albo z wady montazu

no a potem sie dorabia cala ideologie ze gaz to, i gaz tamtook.gif

> hehh ale tak jak diter mowi fajne te texty jedziemy twoim bo

> malo pali i na gazie hehehhe ja nie lubie jakos czyims autem

> jezdzic jezdze zawsze swoim i wszedzie.

..widzisz, czasami jest tak ze se mozna i latac na paliwie za 30 czy 50 pln za litr

jak sie robi 1000 czy 2000 rocznie zlosnik.gif

jak sie tych km robi pare razy wiecej to sie mimo wszystko zaczyna liczyc

jedni kupuja auta na gnojowke, inni montuja LPG

ja wole LPG, bo co ja...rolnik jestem ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem że znaczna część osób piszących o słabszych osiągach ma na myśli instalki starszych generacji... wink.gif Instalacja sekwencyjna daje w zasadzie zerowy spadek mocy. Dla przykładu na instalce stag 300... nie pamiętam dokladnej nazwy w hondzie accord 3.0 vtec do 60 km na godzine na sekwencji był przyrost mocy względem pb, powyżej 60 spadek mocy rzędu 1% czyli nie odczuwalne pod pedałem odczuwalne w kieszeni. Chociaż auto było gazowane bardziej w celach testowych niż z uwagi na koszta utrzymania.

Czytałem jakiś czas temu artykul o tuningu silnikow z instalacją gazową gdzie poprawiano Nissana Almere z gazem. Podkręcono ją do mocy osiąganych lub przekraczających Almere GT .... W kreatorze mocy równierz jest auto napędzane lpg które z powodzeniem ściga się na 1/4 mili. Tak więc pisanie o nowoczesnych instalacjach gazowych w negatywnym kontekscie odnośnie osiągów jest nie na miejscu wink.gif

Obecnie sekwencja do 1.2 16 v kosztuje w granicach 2 000zł wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jak sie robi 1000 czy 2000 rocznie

> jak sie tych km robi pare razy wiecej to sie mimo wszystko zaczyna

> liczyc

zgadza sie , ja robie srednio 25-30 tys rocznie moze jak bym zalozyl sekwencje moze bym sie przekonal ale jakos jestem zrazony do gazu, niechchem tego montowac i nie zamierzam. Niewiem co bym mowil jak bym mial 5.0 silnik ale by mi bylo wstyd podjezdzac jakims extra wozkiem pod dystrybutor lpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zgadza sie , ja robie srednio 25-30 tys rocznie moze jak bym zalozyl

> sekwencje moze bym sie przekonal ale jakos jestem zrazony do

> gazu, niechchem tego montowac i nie zamierzam. Niewiem co bym

> mowil jak bym mial 5.0 silnik ale by mi bylo wstyd podjezdzac

> jakims extra wozkiem pod dystrybutor lpg

Aleś poszedł teraz rotfl.gif A co tu ma wstyd do rzeczy ?

Dopóki lejesz za swoje a nie kradzione to wstydzić się IMHO nie ma czego screwy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ..bo w wiekszosci kazdy zaklada najtaniej i najgorsze mozliwe

> instalacje

> niestety

> a i z dbaloscia o juz posiadane jest tez czesto roznie

Aha, no to jest jakieś wytłumaczenie ... z drugiej strony do taniego autka ładuje się tanie podzespoły ... chyba nawet tania instalacja zaczyna się w cento "opłacać" dopiero jak się jeździ niecywilnie ?

Tak czy inaczej mody typu swap+LPG nie mają sensu, wartość takiego wozidełka urosłaby niepomiernie no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak czy inaczej mody typu swap+LPG nie mają sensu, wartość takiego

> wozidełka urosłaby niepomiernie

dla mnie mialoby to sens. nawet swapujac na 16V zastanawiałbym sie nad lpg. szybko sie zwroci ( w moim przypadku), przeciez moge potem sprzedac takie autko po cenie rynkowej nie zwazajac na to ze zainwestowałem 2tys w gaz. w koncu zanim bym go sprzedał to inwestycja bylaby juz spłacona, a lpg jest dobrą kartą przetargową wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Idąc tym tropem cały tuning jest niepomierny bo po co ładować

> kase....no ale ;d

To chyba nowy trend tjuningowy ? clown.gif Wkładanie drogiego LPG do cento w celu poprawienia osiągów, w sytuacji kiedy można osiągnąć lepsze efekty innymi sposobami raczej sensu nie ma no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To chyba nowy trend tjuningowy ? Wkładanie drogiego LPG do cento w

> celu poprawienia osiągów, w sytuacji kiedy można osiągnąć lepsze

> efekty innymi sposobami raczej sensu nie ma

Widocznie się nie zrozumieliśmy. Napisałeś że ładowanie porządnych instalacji lpg do sc cc jest niepomierne z względu na koszta to i ładowanie czego kolwiek do naszych fiacików również jest niepomierne bo wykracza nie raz poza cenę auta wink.gif

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To chyba nowy trend tjuningowy ? Wkładanie drogiego LPG do cento w

> celu poprawienia osiągów, w sytuacji kiedy można osiągnąć lepsze

> efekty innymi sposobami raczej sensu nie ma

...mowisz ze mozna mniej placic za paliwo, nie majac LPG ?

bo wiesz. taki sam sens dla jednego moze miec pakowanie do autka o wartosci 3000 silnika i calego balaganu za 7000

jak dla innego zalozenie instalacji LPG do juz posiadanego auta

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ...mowisz ze mozna mniej placic za paliwo, nie majac LPG ?

> bo wiesz. taki sam sens dla jednego moze miec pakowanie do autka o

> wartosci 3000 silnika i calego balaganu za 7000

> jak dla innego zalozenie instalacji LPG do juz posiadanego auta

Mam wrażenie, że mówimy o dwóch różnych sprawach ...

Dla mnie celowym jest wkładania LPG do aut o dużych rocznych przebiegach, eksploatowanych przy tym latami, żeby ta instalacja miała się okazję zwrócić.Tu dominuje walor ekonomiczny. Osiągi są na drugim miejscu.

Inaczej jest w przypadku typowego (z mich przynajmniej obserwacji) autka poddawanego modom ... z reguły jest to projekt na rok-dwa, ktoś ma plana, robi swap, żyłuje osiągi, odelża, poprawia zawias i hamulce a często także walory optyczne i w momencie ukończenia projektu zaczyna coś nowego.

W takim przypadku na drogie LPG miejsca nie ma, tanie LPG tym bardziej ma się do tego nijak.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Widocznie się nie zrozumieliśmy. Napisałeś że ładowanie porządnych

> instalacji lpg do sc cc jest niepomierne z względu na koszta to

> i ładowanie czego kolwiek do naszych fiacików również jest

> niepomierne bo wykracza nie raz poza cenę auta

> Pozdro

Nie chodzi o to, że nie warto ładować niczego, bo warto i przykładem tego są ciekawe realizacje taquito, badiego, artura czy sebeca ... po prostu w moim odczuciu w takich projektach instalacja LPG nie wnosi niczego, a jedynie podwyższa koszta i pociąga za sobą cały szereg komplikacji czysto technicznych.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie żebym się z tobą nie zgadzał, pytam z niewiedzy, bo nie mam z LPG

> żadnych doświadczeń ... jeśli jest tak dobrze, to skąd

> powszechna opinia, że jest tak źle ?

a stad ze koszmarna liczba ludzi kupuje stare padlo z niemiec ktore niedomaga z WN i jedzie ladowac gaz. potem sie okazuje ze wybuchy , strzaly , szarpanki i cuda na kiju no i zaczyna sie szukanie winnych . gazownicy zazwyczaj maja racje i mowia ze to przewody, swiece albo cewki ale ze cewka to koszt kilka setek to ludzie nie wymieniaja i wala do gazownikow na ciagle regulacje i poprawki. z drugiej strony zly wybor instalki ktos wali 2gen do dlugiego dolotu i potem jeczy ze mu sie dzieje to czy tamto zaoszczedzil 500zl w czasie gdy zakladal instalke.

ps dobrze dobrana gazownia na dobrej elektronice i autko ssmiga az milo. juz rozna auta widzialm na gazie i jak wsio jest zrobione tip top a fura byla sprawna to klopotow nie ma wiekszych jak posiadanie auta na samej benie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam wrażenie, że mówimy o dwóch różnych sprawach ...

> Dla mnie celowym jest wkładania LPG do aut o dużych rocznych

> przebiegach, eksploatowanych przy tym latami, żeby ta instalacja

> miała się okazję zwrócić.Tu dominuje walor ekonomiczny. Osiągi

> są na drugim miejscu.

..jak juz pisalem

niekoniecznie osiagi sa na drugim miejscu

byly tu juz SC turbo na LPG

byly na 2 gazach(lpg i nitro)

nie wiem cy nie sklamie ale cos mi swita ze bylo tez auto z LPG turbo i nitro..ale moze z czym innym myle

wiec i osiagi byly i koszty paliwa sensowne

> Inaczej jest w przypadku typowego (z mich przynajmniej obserwacji)

> autka poddawanego modom ... z reguły jest to projekt na rok-dwa,

> ktoś ma plana, robi swap, żyłuje osiągi, odelża, poprawia zawias

> i hamulce a często także walory optyczne i w momencie ukończenia

> projektu zaczyna coś nowego.

> W takim przypadku na drogie LPG miejsca nie ma, tanie LPG tym

> bardziej ma się do tego nijak.

..dlatego pisalem, ze robiac 2-3kkm rocznie to mozna i wache za 50pln za litr lac

jak sie lata wiecej to sie zaczyna liczyc, chyba ze komus manna z nieba leci biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam wrażenie, że mówimy o dwóch różnych sprawach ...

> Dla mnie celowym jest wkładania LPG do aut o dużych rocznych

> przebiegach, eksploatowanych przy tym latami, żeby ta instalacja

> miała się okazję zwrócić.Tu dominuje walor ekonomiczny. Osiągi

> są na drugim miejscu.

> Inaczej jest w przypadku typowego (z mich przynajmniej obserwacji)

> autka poddawanego modom ... z reguły jest to projekt na rok-dwa,

> ktoś ma plana, robi swap, żyłuje osiągi, odelża, poprawia zawias

> i hamulce a często także walory optyczne i w momencie ukończenia

> projektu zaczyna coś nowego.

> W takim przypadku na drogie LPG miejsca nie ma, tanie LPG tym

> bardziej ma się do tego nijak.

Montaż gazu do autka po swapie, które ma robić 5.000 km miesięcznie na spoty/zloty i do domu jest bez sensu. Chyba, ze ma to być też autko do jazdy na co dzień, wtedy czemu nie, zbiera się spod świateł szybciej niż reszta a do pełna tankujesz za 60 pln.. Jeżeli ktoś ma taką zachciankę i nie myśli o wyścigach na 1/4 i podobnych zawodach to czemu nie - jego sprawa.

Natomiast faktycznie, budowa autka z dobrym motorem, zawiasem, odelżonego itp itd i na koniec skundlonego gazem... no coś tutaj nie pasuje zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ..

> 1. nie zasyfia silnika, bo w wyniku jego spalania nie ma nagaru

> 2. wrecz zmywa nagar ze silnika co powoduje w wielu zlomach szybki

> ich zgon (trzymaja sie na nagarze ktory sie wypala/znika)

> 3. liczba oktanowa wyzsza

> 4. kalorycznosc z kilograma wyzsza, tyle ze spalanie liczymy ogolnie

> w litrach a nie kilogramach, ale klania sie fizyka i

> termodynamika

> Jedyne kontr argumenty to zasadniczo niewiedza i nieumiejetnosc

> uzycia LPG, oraz niedoskonala technika LPG

> Wez pod uwage ze obecnie stosowane instalacje wtrysku w fazie cieklej

> bez zadnej dodatkowej ingerencji, korzystajac z samej wyzszosci

> ktora przytoczylem, potrafia podniesc moc o kilka koni. Nie chce

> mi sie teraz szukac ale czytalem pare roznych testow i niestety,

> prawda byla wlasnie taka.

Wawer myślałem że Ciebie ne bede poprawiał.

Gaz nie ma wartości oktanowej tylko cetanową zlosnik.gif. po drugie nie kalorycznośc tylko wartość opałowa-energetyczna jest wyżasz ale tylko w przypadku-bodajże butanu- po propan mam niższą niż Pb. Więc wszystko zależy od ich mieszanki na stacjach. pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.