Orochimaru Napisano 4 Marca 2012 Udostępnij Napisano 4 Marca 2012 W pudełkach Rouville znajdziesz za pewne rolki Litensa, czyli takie jakie szły na pierwszy montaż. Ja bym brał tańszy zestaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tracex Napisano 5 Marca 2012 Udostępnij Napisano 5 Marca 2012 > Witam. > Wiosena idzie trzeba by cos zrobic w autku > Zaczynam sie rozgladac za rozrzadem - 190 tys km na budziku .... na alledrogo znalazlem 2 opcje : > 1)zestaw > W skład zestawu wchodzą : > PASEK firmy CONTITECH ( CT 1078 ) - ( Germany ) > ROLKA NAPINACZA firmy SKF ( VKM 15218 ) - ( Germany ) > ROLKA KIERUNKOWA firmy SKF ( VKM 25216 ) - ( Germany ) > 2)zestaw > W skład zestawu wchodzą : > PASEK firmy CONTITECH ( CT1078 ) - ( Germany ) > ROLKA NAPINACZA firmy RUVILLE ( 55344 ) - ( Germany ) > ROLKA KIERUNKOWA firmy RUVILLE ( 55368 ) - ( Germany ) > roznica w cenie miedzy nimi 40 zl na korzysc SKF... i sie zastanawiam co lepsze u mnie zestaw numer 2, wczesniej byl Gates, napinacz RUVILLE oraz rolka prowadzaca SKF i tez smigalo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benypb Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 Chciałem przestrzec czy też uczulić użytkowników owego producenta pompy wody abyście zwrócili uwagę czy u Was też i przy jakim przebiegu czasem nie pada pompa firmy Ruville. Nie pisałbym tego wątku, ale to mój drugi przypadek w przeciągu 1,5 roku. W grudniu 2011 owa pompa padła przy przebiegu 45 tysięcy - zerwał się kołnierz i o mało nie zerwał paska, skończyło się na wymianie kompletnego rozrządu. Wczoraj znów byłem zmuszony wymienić kompletny rozrząd bo owa pompa padła po 39 tysiącach - 1,5 roku (hałasuje) a jazda z taką pompą może się skończyć remontem silnika. Wrzucam poglądowy filmik. Filmik na youtube Jak możecie to piszcie przy jakich przebiegach u was była potrzeba wymiany pompy wody oraz producent ? Teraz w aucie założony jest kompletny rozrząd SKF - 2x rolka + pompa wody + napinacz (śmieszne ale w pudełku była INA) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
technix Napisano 17 Lipca 2013 Udostępnij Napisano 17 Lipca 2013 > Teraz w aucie założony jest kompletny rozrząd SKF - 2x rolka + pompa wody + napinacz (śmieszne ale > w pudełku była INA) ja też zakładałem taki zestaw, ale nie było nic inaczej firmowane aniżeli SKF, a ponadtto w zestawie był jeszcze nowa śruba do przykręcenia napinacza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 Czy taki "ruch" napinacza jest normalny ?. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 25 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 25 Czerwca 2014 Jak dobrze pamiętam to mój napinacz z zestawu rozrządu który kupiłem oryginał GM też tak pracował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2014 aha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2014 To źle? W środku jest podkładka sprężysta, dzięki której jest kasowany luz osiowy i rolka może się obracać na mimośrodzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2014 > To źle? > W środku jest podkładka sprężysta, dzięki której jest kasowany luz osiowy i rolka może się obracać > na mimośrodzie. z jednej strony dobrze ale z drugiej źle Wymieniłem rozrząd, 3 tygodnie pojeździłem i z okolic rozrządu zaczał dobiegać odgłos tak jakby drgał pasek ale na obudowie nic nie czuć - ogólnie dziwny dźwięk, nie silny ale jak się chce go usłyszeć to go słychać. Wydaje mi się, że wcześniej go nie było Pojechałem do warsztatu co mi wymieniał rozrząd, rozebrali obudowy i bez demontażu elementów sprawdzali co może wydawać taki dźwięk. I w sumie do niczego nie doszli po za tym, że pokazali mi iż napinacz ma taki ruch co według nich nie jest normalne. Wróciłem do domu i zacząłem sprawdzać stary zdemontowany napinacz. W pierwszy dzień nie zauważyłem aby on miał taki luz więc przyjąłem, że napinacz ma jakąs wadę. Wczoraj po robocie miałem jechać do warsztatu umówić sie na wymianę tego napinacza ale coś mnie skusiło aby zjechać do domu i jeszcze raz popatrzeć na stary napinacz. No i masz, ściaskam go tak jak na filmie i "luz" też jest I teraz nie wiem, czy to moje ucho za duzo chce słyszeć czy faktycznie coś wydaje dziwny dźwięk. O ile nie tyczyło by się to rozrządu to olałbym sprawę, ale wiadomo jakie mogą być konsekwencje uszkodzenia rozrządu Dlatego z jednej strony dobrze, że jest to normalne a z drugiej źle bo dalej jestem w punkcie wyjścia. Zamierzam jeszcze umówić się w drugim warsztacie na diagnozę żeby spać tzn jeździć spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2014 A co to za dźwięk? Najważniejsze to żeby napinacz przy zakładaniu zestawu rozrządu ustawić w odpowiedniej pozycji. Może całość jest za mocno ściągnięta, albo za luźno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 26 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2014 > A co to za dźwięk? Najważniejsze to żeby napinacz przy zakładaniu zestawu rozrządu ustawić w > odpowiedniej pozycji. Może całość jest za mocno ściągnięta, albo za luźno wskaźnik niby pokazuje dobry naciąg a dźwięk ciężko opisać ale przypomina tak jakby drgania - sam nie wiem do czego go przyrównać- w obudowie on się jeszcze potęguje bo po zdjęciu górnej "połówki" już nie jest tak wyrazisty Zobaczę co mi powiedzą w drugim warsztacie bo może to jest normalny dźwięk a ja nie zwracałem wcześniej na niego uwagi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2014 A jeżeli byłby ponownie napinany pasek rozrządu to jeżeli jest on zamontowany na aucie około miesiąca ( 900 km) to naciągnąć go w pozycję NEW czy USED? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2014 Hehe, sam się kiedyś nad tym zastanawiałem, osobiście założyłbym go już w pozycję USED. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gwpraca Napisano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2014 Przy demontażu zobacz jak będzie ustawiony napinacz, podejrzewam że bliżej "NEW". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2014 No to jestem po wizycie w drugim warsztacie. Zdjęto obudowę i w sumie też nic konkretnego nie określono, bo wszystko wygląda na dobre. Jedynie: - stwierdzili, żę z napinacza (jego rolki) widać, żę wypływa delikatnie smar ale żadnych oznak zużycia nie ma - postawili tezę, że może pompa taki dźwięk wydawać bo jak to określili jest ona dość mocno opasana w tym silniku + napinacz w pobliżu co bardzo ją obciąża. Ale też nie dają 100% pewności, żę to ona. Pompa jest DOLZ więc nie najtańsza ale mimo to sugerowali wymianę na SKF bo jak to określili DOLZ to nie SKF. - napinacz wskazywał dobry naciąg jako NEW a przy obrotach 2000 obr/min. wskazówka skakała pomiedzy NEW a USED, ale dla pewności zrobili jeszcze raz naciąg na NEW. Narazie postanowiłem złożyć wszystko tak jak było i jeździć dopóki nie będzie jakiś innych oznak pompy. Bo dawać 150 zł za nową bez pewności, że to ona to nie ma sensu. Będę jeździł i słuchał co może być. Mówili, że mieli podobny przypadek w jakiejś Vectrze 16V. Dwa razy wymieniali u faceta pompy "z poziomu jakościowego DOLZ" i dopiero wymiana na SKF zlikwidowała wszystkie niedomagania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2014 SKF to też znowu nie jest jakiś pompowy hi-end...jak nie mają pewności to po co od razu pompę podejrzewać, a może winna jest rolka? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 27 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2014 > SKF to też znowu nie jest jakiś pompowy hi-end...jak nie mają pewności to po co od razu pompę > podejrzewać, a może winna jest rolka? żaden z elementów rozrządu nie wykazuje żadnego zużycia czy usterki więc ciężko powiedzieć co to stałem razem z nimi przy aucie i oglądaliśmy to wszystko razem i naprawdę temat jest ciężki do rozkminienia może to po ich sugestii ale przy zdjętych osłonach też słyszałem ten dźwięk z okolic pompy aczkolwiek jest on na tyle specyficzny, że nie można jednoznacznie wskazać jego źródła. Pojeżdzę trochę to zobaczę co się będzie działało, A odnośnie SKF i DOLZ to wiem, jakie to są firmy i dlatego nie zgodziłem się na wymianę pompy bo DOLZ do złych nie należy. No ale jak we wszystkich czasem trafiają się wadliwe sztuki... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
benypb Napisano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2014 U mnie w astrze dobiegał też dziwny hałas który został dopiero zlokalizowany po użyciu stetoskopu - winna pompa. Na filmiku słychać. Teraz mam cały zestaw SKF. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2014 > U mnie w astrze dobiegał też dziwny hałas który został dopiero zlokalizowany po użyciu stetoskopu - > winna pompa. Na filmiku słychać. Teraz mam cały zestaw SKF. Czyli jednak w tych1.8 albo coś faktycznie jest nie tak albo zbieg okoliczności, że u ciebie tez tak było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
L_R Napisano 4 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2014 Witam. Co ile należy wymienić rozrząd w silniku 1,9 CDTI 100KM? Pytam bo spotkałem się z różnymi opiniami. np na stronie Dixi-Car podano że co 150 kkm lub 10 lat. moja Astra jest z 2006r i ma wpisaną wymianę rozrządu przy przebiegu 152 kkm w 2011r, aktualny przebieg to 205 kkm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 4 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 4 Lipca 2014 > co 150 kkm lub 10 lat. Zgadza się. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
L_R Napisano 8 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2014 > Zgadza się. Dzięki Orochimaru . Czyli teoretycznie mam jeszcze do wymiany 100 kkm? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 8 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2014 Tak, choć ja osobiście skróciłbym te 150 do 120k. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 8 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 8 Lipca 2014 > Tak, choć ja osobiście skróciłbym te 150 do 120k. 150tkm to zalecenia GM, zgadza się? Zawsze zastanawiam się do kogo uderzałbym jak coś się stanie wczesniej. 150tkm zakładam że GM założył na rozrządzie GM Ja zmieniam po stówce. Na wszelki. Ale nie GM. I teraz pytanie: w innych silnikach zaleca się zmianę nawet co 60tkm. W czym problem? Pasek w silnikach Isuzu widziałem z warstwą teflonu (?), ale pasek 1,9 od 1.4/1.6 wizualnie to niczym się nie różni nie uwzględniając ilości zębów, długości czy szerokości. Pamiętam info o zmianie oleju Gm 5W40 GM-LL-B-025 (zielony) w dieslach co ... 50tkm. Kolejne przegięcie. Sumując: marketing? Myślisz, że zaraz będzie gwarancja na 10 lat ukryta w obowiązkowych kosztach serwisu? W praktyce martwy zapis? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 Chodziło mi o to, że Opel miał już parę akcji z całkiem sporym skracaniem okresów między wymianami rozrządów. Paski są wzmacniane w środku i trochę szersze niż te na 60tyś. Gdybyś miał auto na gwarancji i rozrząd wymieniony w ASO, mógłbyś dochodzić swoich praw. A tak, mooże dwa lata od wymiany. Ale można w parę minut znaleźć takie dowody, że nic nie zrobisz. Poza tym co to jest rozrząd GM? Gates/Conti + SKF/Litens . Pamiętajmy, że samochody nie są projektowane dla Polaków, tylko dla ludzi, których stać na kupno nowego co 5-8 lat. Jak ktoś widział środek silnika, który ma olej wymieniany co 30tyś km, to nie trzeba mu tłumaczyć, że to chyba troszkę za długo. Amerykany wymieniają oleje nawet co 8-10tyś km, ale kto bogatemu zabroni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 9 Lipca 2014 Udostępnij Napisano 9 Lipca 2014 > Paski są wzmacniane w środku i trochę szersze niż te na 60tyś. o to mi chodziło, pamiętam pierwsze rozrządy w ecotecach z wymianą na 120tkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2014 Cześć, pojawiła się Astra H 1.7 CDTI w rodzinie i szykujemy się do wymiany rozrządu. Wyczytałem, że dobrym zwyczajem jest przygotowanie się na wymianę uszczelek wału, wałka rozrządu i pompy oleju. Czy ktoś posiada odpowiednie numery katalogowe tych części? Niestety do EPC nie mam dostępu. Uszczelkę wałka rozrządu znalazłem na necie taką: http://doopla.pl/pl/p/uszczelniacz-walka-rozrzadu-90322669/1402 , ale nie wiem czy to na pewno ten numer i dobry model, bo póki co Astry zaczynam się uczyć Pomożecie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
51cent Napisano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2014 > pojawiła się Astra H 1.7 DTI w rodzinie w AH nie było takiego silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2014 > Wyczytałem, że dobrym > zwyczajem jest przygotowanie się na wymianę uszczelek wału trochę się zapędziłes, uszczelkę wału a nie uszczelki tzn. można wymienic obie uszczelki wału ale aby drugą wymienić trzeba zwalać skrzynie biegów a chyba tego nie będziecie robić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamianB Napisano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2014 > trochę się zapędziłes, uszczelkę wału a nie uszczelki > tzn. można wymienic obie uszczelki wału ale aby drugą wymienić trzeba zwalać skrzynie biegów a > chyba tego nie będziecie robić ? Nie zapędziłem, chodzi o jedną uszczelką wału, jedną wałka i jedną oleju, czyli w liczbie mnogiej są to uszczelki. Źle napisane, teraz już wiadomo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
przemty Napisano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2014 > Nie zapędziłem, chodzi o jedną uszczelką wału, jedną wałka i jedną oleju, czyli w liczbie mnogiej > są to uszczelki. Źle napisane, teraz już wiadomo. no teraz już wiadomo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
balus Napisano 25 Sierpnia 2014 Udostępnij Napisano 25 Sierpnia 2014 >Niestety do EPC nie mam dostępu.< Tu masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilk_26 Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 Witam, Kupiłem Astrę G Z18XE kombi to trzeba rozrząd wymienić pojechałem do sklepu a tu pierwsza skucha. Do tej pory w mojej F-ce mówiłem co chcę i pasowało wszystko, a tu się okazuje, że owszem mają i sprzedadzą ale rolki prowadzące różnią się od numeru silnika Według VIN nr silnika to: 20AW8972 więc dobrałem sobie takie części: T98 90543935 13 34 135 POMPA WODNA, ZESP. - Dolz T98 9129207 6 14 546 KOŁO ZĘBATE ROZRZĄDU, WAŁ KORBOWY - (jeszcze nie zamówiłem sprawdzę jak wygląda) T98 (9240033) (6 36 420) ROLKA POWROTNA, PASEK ROZRZĄDU, 52.5 MM ŚR.ZEW. - INA T98 (9128739) (56 36 426) -ROLKA POWROTNA, PASEK ROZRZĄDU, 62.7 MM ŚR.ZEW. - INA T98 (24426500) (56 36 740) -NAPINACZ, PASEK ROZRZĄDU -SKF T98 24451895 56 36 564 -PASEK ROZRZĄDU (162 ZĘBÓW) -Contitech Ale mam poważniejszy problem bo chcę wymienić olej w automatycznej skrzyni ale nie wiem jaki i ile Z tego co znalazłem to powinna to być skrzynia AF17, ale EPC po VIN - nie pokazuje jednoznacznie tej skrzyni tylko wszystkie Skoro AF17 to T98 90444592 7 03 478 FILTR OLEJU, ZESP., ale jaki olej i ile ?? może powinienem coś jeszcze kupić?? jakby mógł to ktoś zweryfikować to z góry dziękuję bo mechanik za moją astrą już w ten czwartek rano będzie wyglądał Pozdrawiam, Kamil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 W wątku o rozrządzie pytasz o olej. I co ja mam teraz zrobić? Przecie nie rozerwę tematu . To już niech będzie jako ta reszta . Prawie połowa oleju zostanie w skrzyni przy wymianie, więc musisz zalać olej od Opla: 19 40 767 (GM 09117946). 4L starczą. Filtra nie wymienisz bez rozpołowienia skrzyni, więc nie musisz się nim przejmować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilk_26 Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 Dzięki za odpowiedź. Nie chciałem zakładać nowego bo dostane po uszach a jak już zacząłem od rozrządu to nie dzieliłem myśli na dwa tematy, ale rzeczywiście nie bardzo ten olej tu pasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 > Witam, > Kupiłem Astrę G Z18XE (...) a tu się okazuje, że owszem mają i sprzedadzą ale rolki prowadzące różnią się od > numeru silnika amatorzy niech zamkną katalog Toprana czy innego renomowanego producenta i do dzieła Numer-klucz: 1606306 i będzie dobrze Panie, będzie dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bratPit Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 > amatorzy > niech zamkną katalog Toprana czy innego renomowanego producenta i do dzieła > Numer-klucz: 1606306 i będzie dobrze Panie, będzie dobrze hehe też masz wrażenie, że niektórzy sprzedawcy części jak coś nie jest do grupy VW zachowują się tak jakby nigdy samochodu na oczy nie widzieli? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krisb Napisano 28 Października 2014 Udostępnij Napisano 28 Października 2014 > hehe też masz wrażenie, że niektórzy sprzedawcy części jak coś nie jest do grupy VW zachowują się > tak jakby nigdy samochodu na oczy nie widzieli? Kazda marka ma jakiś niuans. Jak go nie poznasz to nie że jesteś osioł tylko robisz cos 2-3x dłużej. Tracisz pewność. A tu musisz być pewny bo będzie Zdarzyło się i owszem ale to na palcach chyba nawet tylko jednej ręki. Znajomi z branży strasznie psioczą na opla i epc a dla mnie to trochę jak Ty masz dodatkowo wiedzę z TISa jak Ojciec Oro której z kolei ja aż tak nie potrzebuję. Ale myśleć trzeba zawsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamilk_26 Napisano 29 Października 2014 Udostępnij Napisano 29 Października 2014 > amatorzy > niech zamkną katalog Toprana czy innego renomowanego producenta i do dzieła > Numer-klucz: 1606306 i będzie dobrze Panie, będzie dobrze Aaa toż to komplet rolek z paskiem Widziałem ten zestaw ale nie ma tu pompy wody to walczyłem z pojedynczymi częściami. Dziś będę odbierał części ze sklepu więc o poprawne do mojego silnika cobym się nie najeździł i nie nadmieniał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ned Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 Potrzebuję numery rolki prowadzącej i napinającej firmy INA do mojego silnika. W aukcjach podają różne, najczęściej mieszając je ze sobą i już sam nie wiem które wziąć Polecacie pompę wody z Dolz'a, bo ostatnio gdzieś czytałem, że podupadli z jakością....? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czachabrava Napisano 17 Czerwca 2015 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2015 > Potrzebuję numery rolki prowadzącej i napinającej firmy INA do mojego silnika. > W aukcjach podają różne, najczęściej mieszając je ze sobą i już sam nie wiem które wziąć > Polecacie pompę wody z Dolz'a, bo ostatnio gdzieś czytałem, że podupadli z jakością....? Co do pompy dolz to faktycznie, czytałem na forum vkp duzo negatywnych opinii swojego czasu. Wybrałem pompe boscha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kamileeek Napisano 6 Października 2015 Udostępnij Napisano 6 Października 2015 Witam,chciałem zapytać czy jest róznica w pasku rozrządu ile ma zębów? Na allegro podają 131 zebów a na stronie intercarsu 129 ,jak to jest? Chodzi o ah 1,7cdti 100KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orochimaru Napisano 6 Października 2015 Udostępnij Napisano 6 Października 2015 Silniki DTL i DTH (to ten Twój) mają 129 zębów. Reszta - 131. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawlento Napisano 3 Kwietnia 2016 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2016 Witam Zakupiłem Opla Astrę 1,4 16v rok 98r i szykuje się na wymianę rozrządu, jaki zestaw polecacie np z Allegro z góry dziękuje pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szypkiwonsz Napisano 13 Września 2016 Udostępnij Napisano 13 Września 2016 Witam, Jaki rozrząd wybrać do astry G 2.0 16v benzyna? Na allegro jest co najmniej 50 zł taniej ze wszystkim w porównaniu ze sklepami dlatego prosiłbym o pomoc w wyborze, czytałem, że sprzęt od contitecha jest solidny ale sprzedają z pompą KRAFTa a o tym nic nie wiem. :/ http://allegro.pl/conti-rozrzad-pompa-opel-astra-ii-g-2-0-16v-136km-i5840031784.html Są ą tutaj też inne rozrządy, prosiłbym o pomoc Pozdrawiam http://allegro.pl/listing/listing.php?order=qd&string=astra+g+2.0+16v&search_scope=category-50844&bmatch=base-roger-mot-1-5-0913 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.