Tomasso Napisano 30 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2008 > ale po co to zrobiłeś, sam nie wiem. Przedstawiam sposób regeneracji sworznia. Poza tym - TY wiesz, jak wygląda wahacz - gratuluję. Są jednak tacy, którzy nie wiedzą. > Tyle razy reklamowałeś > wahacze TRW i kicha. Życie weryfikuje poglądy. Jak dotąd nie było problemów z tym producentem. Poza tym - na razie krytykuję SWAG, a nie TRW - ten drugi trzeba wyjąć i ocenić. > zrobiłem 50 kkm i wychodzi na to, że jest lepszy od Twojego TRW Zazdraszczam! > Życzę Ci, żeby po regeneracji, Ci służyły. A dziękuję, dziękuję. Póki co, czeka mnie reklamacja TRW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tower Napisano 30 Marca 2008 Udostępnij Napisano 30 Marca 2008 > Oto foto, dla potomności: > -wahacz w całości > -wahacz w całości, na plecach > -tuleja duża Impergom (tylna) > - tuleja mała (przednia) > - sworzeń zregenerowany (od spodu) > - sworzeń zregenerowany (od góry) rozwiazanie eleganckie nawet bardzo wg mnie ciekawe czy da sie taka tuleje PU dobracz zeby byla miekka albo nawet miekciejsza od gumy to by bylo konkretne rozwiazanie A jesli sworzen sprawny ale ma przebieg 110 kkm to warto go robic wkrecany jak uwarzasz?? Pozdro i gratuluje podjecia temtu wg mnie taki wachacz napewno lepszy od jakiegos szitu za 110 zloty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tower Napisano 30 Marca 2008 Udostępnij Napisano 30 Marca 2008 > widziałem na brazylijskiej stronie, teraz nie pamiętam na którym > forum http://www.allegro.pl/item330993050_sworzen_wahacza_ford_escort_1_1_l_p_ohvsara.html kurde moze cos podrzezbic z innego modelu najlepiej w jakims durzym sklepie motoryzayjnym, podobnie wyglada wlasnie escort fioesta mazda 323 corsa kangoo megany, nubira moze by cos podebrac jednak z tego co juz kiedys widzialem to wiekszosc samochodow o masie zblizonej do bbm ma sworznie na 3 sruby a nie na dwie ale tu wlasnie eskort ma na dwie i by moze podpasilo ciekawe jak z srednica sworznia albo jakas wprasowywanka http://www.allegro.pl/item331192581_sworzen_wahacza_mercedes_124_201_nowy_.html jednak za rozwiazaniem tomasso przemiawia mozliwosc okresowego dokrecania jabluszka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasso Napisano 30 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 30 Marca 2008 > ciekawe czy da sie taka tuleje PU dobracz zeby byla miekka albo nawet > miekciejsza od gumy Technicznie da się Standardowa guma (elastomer) silentbloków ma twardość nieprzekraczającą 80. Do rajdów stosuje się wkładki sztywne, nawet 90. Raczej nic nie stoi na przeszkodzie, żeby sobie zamówić miękkie wkładki (techniczne wibroizolatory z PU mają i 50 stopni w skali Shore'a) > A jesli sworzen sprawny ale ma przebieg 110 kkm to warto go robic > wkrecany jak uwarzasz?? Nie wiem jak będzie za parę tysięcy kilometrów, ale na razie uważam, że warto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naxxos Napisano 31 Marca 2008 Udostępnij Napisano 31 Marca 2008 ktos wrzucal fotki regenerowanych wahaczy, takze i ja dorzuce od siebie ogolnie niewielkim kosztem mozna podniesc znaczaco komfort jazdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasso Napisano 31 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2008 > ktos wrzucal fotki regenerowanych wahaczy, takze i ja dorzuce od > siebie A co ze sworzniami? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 31 Marca 2008 Udostępnij Napisano 31 Marca 2008 > A co ze sworzniami? jak dobry to po co ruszac , zazwyczaj tuleje siadaja a nie sworzen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasso Napisano 31 Marca 2008 Autor Udostępnij Napisano 31 Marca 2008 > jak dobry to po co ruszac , zazwyczaj tuleje siadaja a nie sworzen W przypadku fabrycznych wahaczy masz rację. Zamienniki padają jak muchy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naxxos Napisano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2008 > W przypadku fabrycznych wahaczy masz rację. Zamienniki padają jak > muchy. jesli chodzi o moje sworznie to sa dobre - sa sztywne i zadnego luzu nie maja. ps na fotce wyzej widac małą tulejke, która sie zsuneła, bo guma została w całości na wahaczu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tarna Napisano 1 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 1 Kwietnia 2008 mam pytanko co do wahaczy serwis zaoferowal mi w tej samej cenie stalowe lub zeliwne jakie wybrac? jestem swierzo upieczonym posiadaczem maryski i po prostu nie wiem to moje pierwsze autko:P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paw123los Napisano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2008 > btw nie zauważyliście, że prawa strona szybciej wysiada ?????? Dokładnie. Może po prostu z tego względu że te wszystkie p...ne kanały i inne dziury są właśnie przy prawej krawędzi jezdni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
magda11 Napisano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2008 > Dokładnie. Może po prostu z tego względu że te wszystkie p...ne > kanały i inne dziury są właśnie przy prawej krawędzi jezdni. no właśnie , dlaczego zadałem to pytanie??? bo u mnie w mieście jest całkowicie odwrotnie wszystkie studzienki sa po środku , jest pełno kostek brukowych w mieście , ale ich wyboje sa równomiernie po prawej jak i lewej stronie , a juz od wakacji prawa strona wysiada w moim bravolotku i "tłuce i tłuce"..... dodam jeszcze ,że jak jest jakas nierówność po prawej stronie to omijam wielkim łukiem i staram się jeździć jak najbliżej środka jezdni więc skąd ta prawa strona???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paw123los Napisano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2008 > dodam jeszcze ,że jak jest jakas nierówność po prawej stronie to > omijam wielkim łukiem i staram się jeździć jak najbliżej środka > jezdni więc skąd ta prawa strona???? Ja to zawsze łączyłem jednak z tymi dziurami ... może jest jakiś inny powód. Ale faktem jest że przy remoncie zawieszenia prawa strona wyglądała u mnie tragicznie podczas gdy lewa była w całkiem znośnym stanie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lepki Napisano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2008 Trzeba było walić do mnie z tymi wahaczami i regeneracją w Sosnowcu, to robią moi kumple i zrobili by to po znajomości za pół ceny, ja tam robiłem Bravo i Marysię i jest LUX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu Napisano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2008 > Silentbloki 49 za parę Do zwolenników wymiany całych wahaczy. Dziś w Auto Sam łódzkim kupiłem tuleję dużą za 18,03 małych nie mieli, tzn mieli na półce ale nie w ewidencji kompa i sprzedawca nie był w stanie ich sprzedać (ogólnie trafiłem na jakiegoś b niekompetentnego ) małe pewnie nie kosztują wiecej niż 14 zł to razem na strone... a sami sobie policzcie . Kupiłem też łączniki stabilizatora, pudełko TRW, plastikowy dekiel kosza , cena 38,37 zł za sztukę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_guapo Napisano 3 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 3 Kwietnia 2008 > Montaż silentbloków 15 PLN Tomek, wahacz widziałem ze 3 lata temu, więc pytam: montaż tulei met.-gum. polega na wyciśnięciu na prasce starych i wciśnięciu na prasce nowych, czy tam coś jeszcze się dłubie? Czy tuleje met.-gum. do Marei są jakieś inne niż do BB? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasso Napisano 4 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2008 > Trzeba było walić do mnie z tymi wahaczami i regeneracją w Sosnowcu Jakoś... nie pomyślałem, że masz niedaleko. I spot by był i korzyść. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasso Napisano 4 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2008 > Tomek, wahacz widziałem ze 3 lata temu Masz na foto powyżej > met.-gum. polega na wyciśnięciu na prasce starych Stare (zwykle zostają same tuleje wewnętrzne) można wycisnąć, można przecinać, a można tak jak panowie w Sosnowcu przyp... parę razy solidnym młotem, aż się zdeformują i same spadną. Co chyba jest najszybsze. > Czy tuleje met.-gum. do Marei są jakieś inne niż do BB? Tak - to to samo, wewn średnica tulei 21 mm. Są też 20 mm, ale to chyba do tipo/tempry. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
themark Napisano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2008 Hej WITAM Jeszcze raz ponowię pytanie... Podłączę się do tematu bo też nie długo czeka mnie wymiana wahadełek w mojej Marejce. Moje pytanko brzmi: Czy Ktos Miał styczność z tymi wahadełkami firmy KRAFT http://www.allegro.pl/item333285192_wah_fiat_marea_fiat_coupe_alfa_145_146_155_prawy.html ?? Pozdrawiam Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tower Napisano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2008 > Hej WITAM > Jeszcze raz ponowię pytanie... > Podłączę się do tematu bo też nie długo czeka mnie wymiana wahadełek > w mojej Marejce. > Moje pytanko brzmi: > Czy Ktos Miał styczność z tymi wahadełkami firmy KRAFT > http://www.allegro.pl/item333285192_wah_fiat_marea_fiat_coupe_alfa_145_146_155_prawy.html > ?? > Pozdrawiam > Marek wahacz jak wahacz na 20 kkm moze starczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
themark Napisano 4 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 4 Kwietnia 2008 > wahacz jak wahacz na 20 kkm moze starczy Hej Witam Wiem że nie ma się co cudów spodziewać jeżeli chodzi o przebieg. Ale jak czytam że te wahadełka np. Britha z Alledrogo potrafią się rozpaść po 3 DNIACH to już wolę nieco dopłacić i przejechać te 20 tyś a nie 3 dni Pozdrawiam Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SLAYER_GG Napisano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2008 > Hej Witam > Wiem że nie ma się co cudów spodziewać jeżeli chodzi o przebieg. > Ale jak czytam że te wahadełka np. Britha z Alledrogo potrafią się > rozpaść po 3 DNIACH to już wolę nieco dopłacić i przejechać > te 20 tyś a nie 3 dni > Pozdrawiam > Marek Bzdura - moje Brith - ponad 30tkm. Ostatni tłucze się przednia tuleja. Reszta stoi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
klocek14 Napisano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2008 > Hej Witam > Wiem że nie ma się co cudów spodziewać jeżeli chodzi o przebieg. > Ale jak czytam że te wahadełka np. Britha z Alledrogo potrafią się > rozpaść po 3 DNIACH to już wolę nieco dopłacić i przejechać > te 20 tyś a nie 3 dni > Pozdrawiam > Marek Kup jakieś tanie, ale w miarę znanej marki: Vema, Delphi. I tak się po 20 tysiącach "rozjadą" i będą stukać. Cudów nie ma. Ja kupiłem półtora roku temu w ASO za 350 zł wahacz i po roku jazdy po Wrocławiu się rozleciał. Moim zdaniem jeśli chodzi o wahacze to zasada kolegi Rostka jest słuszna: kupować tanie, bo za rok lub półtora będzie to samo. Chyba że jeździsz po drogach jak stół......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bandi1 Napisano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2008 a ja dzisiaj jestem już po wymianie wahaczóffff , dwa dni mi to zajeło...wczoraj się zabrałem ,wahacze Delphi ,trzy żubry i o 10 zabrałem się za to...na podwórku dwa wielkie dwuteowniki jako rampa na klockach autko ustawione , myk myk wahacze podmienione i ...zonk , koła jakoś dziwnie stoją... ,no to z dużym piskiem opon na zakrętach przejechałem kilometr na stację diagnostyczną i diagnosta stwierdza że nie da się ustawić zbieżności ...różnica po 3 cm na kole ,no to ja z powrotem na swoją rampę kukam wszędzie no i wzrok mój się zatrzymał na workach foliowych po wahaczach ...może by numery sprawdzić ? ja do internetu wrzucam symbole i mi wyskakuje że to od tempry...szlag by to trafił...wykręciłem ,zawiozłem do sprzedawcy z reklamacją a ten już czeka na mnie ,daje mi inne i mówi że pracownik się pomylił przy pobieraniu z magazynu , no dobra dzień się kończył to myślę sobie że założe jutro (to znaczy dzisiaj w sobotę) ,rano wstaje po śniadanku idę do bryczki coś tam przymierzam a tu jak nie pierdyknie ... i auto spadło z lewarka ,lewy próg uszkodzony ,,,już mnie trafiało powoli ale cóż ...założyłem te inne i jakoś lepiej się prowadzi tak amerykańsko nie stuka nie puka i jakoś tak kierownica sztywno chodzi...tylko chyba długo nie pochodzą te wahacze bo dali mi Optimale po 94 zł , ale różnicę od Delphi zwrócili.Czeka mnie teraz korygowanie zbieżności i naprawa progu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob96 Napisano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2008 Tak się zastanawiam, jak taki zepsuty wahacz po użytkowaniu około pól roku ma się do gwarancji ?? Da się np. odzyskać kasę ??? Przerabiał już to ktoś ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
themark Napisano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2008 Hej Witam Jeszcze raz zapytuję sie o wahadełka firmy KRAFT . Jeszcze raz przypominam link http://moto.allegro.pl/item341215293_wah_fiat_marea_fiat_coupe_alfa_145_146_155_lewy.html Kiedyś gdzieś słyszałem o tej firmie, i jest to firma znana jak Vema czy Delphi, ale czy Ktoś z Was miał może do czynienia z częściami tej firmy, jej jakością. Wiem że na nasze czołgowiska nie ma części niezniszczalnych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KAMIKADZE Napisano 5 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 5 Kwietnia 2008 moje wachacze wytrzymały 13 tys km OBA !!! poprzednie koło 20 tys. ręce opadają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robert1982 Napisano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2008 Witam a co sądzicie o wahaczach firmy Talosa, kupilem taki jeden bo tylko takie były w sklepie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2008 > moje wachacze wytrzymały 13 tys km OBA !!! > poprzednie koło 20 tys. > ręce opadają A może poprostu trzeba tylko tuleje wymienić a nie wahacz? Mysle że wiekszość waszych wahaczy idzie do wymiany dlatego że tuleje się powybijały. Raz na 1,5 roku moja marea zawsze miała wymieniane tuleje i toczyła sie dalej. Sworzeń zazwyczaj dłużej się trzyma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu Napisano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2008 > Mysle że wiekszość waszych wahaczy idzie do wymiany dlatego że tuleje > się powybijały. .... Sworzeń zazwyczaj dłużej > się trzyma. Jesteśmy w mniejszości. Własnie kupiłem jedną dużą za 18,03 i dwie małe po 13,94 /szt. 95 % naszych użytkowników twierdzi że taka naprawa jest nieopłacalna , dzięki temu tulejki są tanie . Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2008 No wymiana dwóch tulei, małej i dużej wychodzi z pewnościa taniej niż wymiana całego wahacza ... przynajmniej kiedys tak płaciłem. Zobaczymy kiedy polecą mi znowu tuleje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu Napisano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2008 > Zobaczymy kiedy polecą mi znowu tuleje szybko, ale ja przyjałem że wymiana raz w roku to optymalne rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2008 > szybko, ale ja przyjałem że wymiana raz w roku to optymalne > rozwiązanie Eeee-- jak były oby 2 oryginalne fabryczne wahacze to wymiana była cos co ok. 1,5-2 lata a autko wtedy bardzo dużo jeździło. Tylko że najwięcej po trasach więc też możliwe że to miało największy wpływ na zużycie ... jednak te asfalty na krajówkach są o wiele lepszej jakości niż drogi w mieście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SLAYER_GG Napisano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2008 Gdzie takie ceny znalazłeś. Wczoraj dałem za dużą 25 a za małą 23. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu Napisano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2008 > Gdzie takie ceny znalazłeś. Autosam w Łodzi dodatkowo łaczniki TRW po 38 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SLAYER_GG Napisano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2008 > Autosam w Łodzi dodatkowo łaczniki TRW po 38 No ja po tulejki do Łodzi jechał nie będę. A jeździsz jeszcze przez Ostrowiec czasami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu Napisano 10 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 10 Kwietnia 2008 > No ja po tulejki do Łodzi jechał nie będę. > A jeździsz jeszcze przez Ostrowiec czasami niestety, wiele lat temu bywało, ale już nie . Pamietam że zjeżdżałem z wiaduktu i zaraz w prawo skręcałem, ale firmy i ulicy już nie pamiętam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
KAMIKADZE Napisano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2008 poleciał sworzeń Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SLAYER_GG Napisano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2008 Wczoraj się wziołem za robotę. Odkręciłem tuleje, bez wyciągania sworznia. Okazało się, że luz jest tylko na przedniej tulejce. Góra tulejki zeszła bez najmniejszego oporu. Reszta po 30 sekundowym przecięciu jej szlifierką kątową i puknięciu kilkanaście razy młotkiem. Założyłem nową i zaskoczenie. Tulejka weszła jak palec w masło. Coś nie tak. Zmierzyłem suwmiarką średnicę trzpienia i okazało się że ma 20.7 zamiast 20.9. Ale dobrze, że człowiek ma zapas piwa. Po wypiciu pifka, puszka z niego okazała się zbawienna. Wyciąłem prostokąt ok.50x60mm i wsadziłem go w tulejkę. Całość zabiłem młotkiem na trzpień i marejka loto jak nowa. A tłukło sie wczesniej jakby cały wahacz był do życi. Wahacz był Briht za 90 zeta. Tulejka impergum. Tylnej tylejki nie wymieniałem bo była O.K. Koszt wymiany (23zł tulejka, 2,15 Warka, rozwalony palec młotkiem i 1,5godzinki roboty) Przy okazji zajrzałem do bębnów. Szczęki jeszcze z rok pochodzą, bębny przeszlifowałem z progów, cylinderki do wymiany bo leją. P.S. i po co wymieniać wahacz po rok jak tulejkę można wymienić dość szybko. Drugim razem to w 40 minut to zrobię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wilu Napisano 13 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 13 Kwietnia 2008 > Wczoraj się wziołem za robotę.........i okazało się że ma 20.7 >zamiast 20.9. ktoś pewno wcześniej eksperymentował z wymianą i zrobił szlif żeby lżej mu weszło > Wyciąłem prostokąt ok.50x60mm i > wsadziłem go w tulejkę. Całość zabiłem młotkiem na trzpień i > marejka loto jak nowa. oby sie trzymało > P.S. i po co wymieniać wahacz po rok jak tulejkę można wymienić ja to od dawna powtarzam ale ..... Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SLAYER_GG Napisano 14 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 14 Kwietnia 2008 > ktoś pewno wcześniej eksperymentował z wymianą i zrobił szlif żeby > lżej mu weszło Wcześniej był nowy. Sam go kupowałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tede2 Napisano 15 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 15 Kwietnia 2008 > Wcześniej był nowy. Sam go kupowałem. i ile Ci wytrzymały te brith'y?? BO mam dylemat co kupić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SLAYER_GG Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > i ile Ci wytrzymały te brith'y?? BO mam dylemat co kupić Ponad rok. Ok. 30tkm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xmarcin Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 co sądzicie o febi za 130/szt, warto?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adamdn Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 > co sądzicie o febi za 130/szt, warto?? Kolega mechanik poleca Delphi i SWAGi. Podobno dobra cena i wytrzymalosc w normie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
xmarcin Napisano 17 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 17 Kwietnia 2008 a jeśli by się okazało że mam luz na tych tulejach czy można to jakoś wymienić bez koniecznosci demoontowania całego wahacza?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomasso Napisano 18 Kwietnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2008 > Kolega mechanik poleca Delphi i SWAGi A ja nie polecam Swagów. Poleciały po roku, jak każde inne. Podobnie jak TRW niestety. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vosiek Napisano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2008 > A ja nie polecam Swagów. Poleciały po roku, jak każde inne. > Podobnie jak TRW niestety. a ja polecami SWAG'i. kulam sie na nich ponad roczek i........cisza. a nasze mazurskie drogi są jeszcze "lepsze" , niż wpozostałej Polszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2008 > a ja polecami SWAG'i. kulam sie na nich ponad roczek i........cisza. > a nasze mazurskie drogi są jeszcze "lepsze" , niż wpozostałej Polszy. a tramwaje macie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vosiek Napisano 18 Kwietnia 2008 Udostępnij Napisano 18 Kwietnia 2008 > a tramwaje macie ? jakby nam to G... zamontowali, to trza by autka spredać i motolotnie sobie kupić. z "szynowcami" to już byłby poligon. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.