BUGI Napisano 6 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2008 Kalendarz MŚ Formuły 1 w 2009 roku: 29 marca - Grand Prix Australii (Melbourne) 5 kwietnia - Grand Prix Malezji (Sepang) 19 kwietnia - Grand Prix Chin (Szanghaj) 26 kwietnia - Grand Prix Bahrajnu 10 maja - Grand Prix Hiszpanii (Barcelona) 24 maja - Grand Prix Monako 7 czerwca - Grand Prix Turcji (Stambuł) 21 czerwca - Grand Prix Wielkiej Brytanii (Silverstone) 12 lipca - Grand Prix Niemiec (Nuerburgring) 26 lipca - Grand Prix Węgier (Budapeszt) 23 sierpnia - Grand Prix Europy (Walencja) 30 sierpnia - Grand Prix Belgii (Spa) 13 września - Grand Prix Włoch (Monza) 27 września - Grand Prix Singapuru 4 października - Grand Prix Japonii (Tokio) 18 października - Grand Prix Brazylii (Sao Paulo) 1 listopada - Grand Prix Abu Zabi silnik na 3 wyścigi... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 6 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2008 > Kalendarz MŚ Formuły 1 w 2009 roku: > 29 marca - Grand Prix Australii (Melbourne) > 5 kwietnia - Grand Prix Malezji (Sepang) > 19 kwietnia - Grand Prix Chin (Szanghaj) > 26 kwietnia - Grand Prix Bahrajnu > 10 maja - Grand Prix Hiszpanii (Barcelona) > 24 maja - Grand Prix Monako > 7 czerwca - Grand Prix Turcji (Stambuł) > 21 czerwca - Grand Prix Wielkiej Brytanii (Silverstone) > 12 lipca - Grand Prix Niemiec (Nuerburgring) > 26 lipca - Grand Prix Węgier (Budapeszt) > 23 sierpnia - Grand Prix Europy (Walencja) > 30 sierpnia - Grand Prix Belgii (Spa) > 13 września - Grand Prix Włoch (Monza) > 27 września - Grand Prix Singapuru > 4 października - Grand Prix Japonii (Tokio) > 18 października - Grand Prix Brazylii (Sao Paulo) > 1 listopada - Grand Prix Abu Zabi > silnik na 3 wyścigi... już obstawiamy wyniki ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BUGI Napisano 6 Listopada 2008 Autor Udostępnij Napisano 6 Listopada 2008 > już obstawiamy wyniki ? Niech Manx wystawi informator danego wyścigu i zaczynamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 6 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2008 ciekawe ile szejkowie dali łapówy żeby ostatni wyścig był w Abu Zabi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ociec Napisano 6 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2008 > ciekawe ile szejkowie dali łapówy żeby ostatni wyścig był w Abu Zabi Ile by to nie było, to stać ich na to. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 6 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2008 > Niech Manx wystawi informator danego wyścigu i zaczynamy Serio chcecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 6 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2008 > Serio chcecie stawiam 3 dychy że Hamilton przyjedzie na pierwsze GP z tatą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 6 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2008 > ciekawe ile szejkowie dali łapówy żeby ostatni wyścig był w Abu Zabi Pewno niedużo jak na ich możliwosci - pewno wystarczyłaby nowa willa dla Berniego i nowy mundur niemiecki dla Maxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 6 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2008 > stawiam 3 dychy że Hamilton przyjedzie na pierwsze GP z tatą może Robert podłapie temat od Hamiltona i też przyjedzie z tatą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 6 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2008 > może Robert podłapie temat od Hamiltona i też przyjedzie z tatą a zientarski sam będize studio prowadził... no chyba że weźmie sobie do pomocy strażaka Kevina (jak w tym roku w Australii) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marek t Napisano 6 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2008 > a zientarski sam będize studio prowadził... no chyba że weźmie sobie > do pomocy strażaka Kevina (jak w tym roku w Australii) dla mnie to on może i z samym prezydentem prowadzić i tak nigdy nie oglądam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 6 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 6 Listopada 2008 > dla mnie to on może i z samym prezydentem prowadzić i tak nigdy nie > oglądam Ale to trzeba by premiera zapytac o zgode czy pusci prezydenta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Chorzyn Napisano 7 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 > dla mnie to on może i z samym prezydentem prowadzić i tak nigdy nie > oglądam a szkoda , że prezydent nie zajrzy do studia F1...mogły by powstać nowe ciekawe imiona i nazwiska zawodników typu Barubar Kubica Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jajo81 Napisano 7 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 > mogły by powstać nowe ciekawe imiona i nazwiska zawodników typu Barubar Kubica Zwłaszcza że nasz prezydent w tym ma mistrza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 7 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 7 Listopada 2008 Skoro jest kalendarz to i można zobaczyć, jak wygląda (będzie) nowy bolid w porównaniu ze starym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 8 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2008 > Skoro jest kalendarz to i można zobaczyć, jak wygląda (będzie) nowy > bolid w porównaniu ze starym Ten tylny spojler będzie wyglądał ... dość dziwacznie . Ciekawi mnie jakie będą czasy okrążeń w przyszłym roku - czy lepsza przyczepność opon zrekompensuje gorszą aerodynamikę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 8 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2008 > Ten tylny spojler będzie wyglądał ... dość dziwacznie . Były już dziwaczniejsze pomysły: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
SzefSzefow Napisano 8 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 8 Listopada 2008 > Były już dziwaczniejsze pomysły: a propos dziwacznych pomyslow z przeszlosci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 9 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2008 > Ten tylny spojler będzie wyglądał ... dość dziwacznie . > Ciekawi mnie jakie będą czasy okrążeń w przyszłym roku - czy lepsza > przyczepność opon zrekompensuje gorszą aerodynamikę Podobno slicki dadzą 3 sekundy na okrążeniu a nowe aero odbierze ok. 4 sekund. Suma sumarum powinny być trochę wolniejsze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 9 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2008 > Podobno slicki dadzą 3 sekundy na okrążeniu a nowe aero odbierze ok. > 4 sekund. Suma sumarum powinny być trochę wolniejsze I co z tego ze beda troszeczke wolniejsze. I tak sa wystrczajaca szybkie. Najwazniejsze jest zeby byly zmiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 9 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 9 Listopada 2008 > I co z tego ze beda troszeczke wolniejsze. I tak sa wystrczajaca > szybkie. Na youtube poszukaj sobie filmiki z onboardów z sezonów np. 2002-2005 i będziesz wiedział o czym mówię. To czym teraz jeżdżą w porównaniu do poprzednich lat to popierdółka jest. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 10 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 10 Listopada 2008 > Podobno slicki dadzą 3 sekundy na okrążeniu a nowe aero odbierze ok. > 4 sekund. Suma sumarum powinny być trochę wolniejsze Historia zatoczyła koło. Kiedyś wprowadzając opony z rowkami chcieli F1 spowolnić - rozwinęła się aerodynamika i nici z tego wyszły W sumie na tych nowych przepisach to widzowie mogą zyskać - dotychczas jadący z przodu strasznie zakłócał strugę powietrza i przyczepność na tym cierpiała, w nowym sezonie aerodynamika będzie grała mniejszą rolę, to będą mogli częściej sobie siedzieć "na ogonie". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 11 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 11 Listopada 2008 > Historia zatoczyła koło. Kiedyś wprowadzając opony z rowkami chcieli > F1 spowolnić - rozwinęła się aerodynamika i nici z tego wyszły > W sumie na tych nowych przepisach to widzowie mogą zyskać - > dotychczas jadący z przodu strasznie zakłócał strugę powietrza i > przyczepność na tym cierpiała, w nowym sezonie aerodynamika > będzie grała mniejszą rolę, to będą mogli częściej sobie > siedzieć > "na ogonie". Teoria swoje - życie, a raczej inżynierowie swoje. Najładniejsza jak do tej pory wizualizacja nowych przepisów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 12 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2008 > Teoria swoje - życie, a raczej inżynierowie swoje. > Najładniejsza jak do tej pory wizualizacja nowych przepisów Ciekawe, czy mniejsza powierzchnia stateczników nie obniży bezpieczeństwa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
anton Napisano 12 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2008 Ten też nie brzydki f1.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiotrekS(axo) Napisano 12 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2008 > Ten też nie brzydki Ale jakos tak nie bardzo wyglada na model 2009 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 12 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2008 > Ciekawe, czy mniejsza powierzchnia stateczników nie obniży > bezpieczeństwa ? W sumie to teraz było bardziej niebezpiecznie (o ile można to nazwać niebezpieczeństwem). Było czasami widać (zwłaszcza po szybkim dojściu do poprzedzającego bolidu na do hamowaniu przed lekkim łukiem), gdy całe te ospojlerowanie znalazło się w strudze powietrza którą zaburzał jadący z przodu. Bolid delikatnie mówiąc stawał się niestabilny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 12 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 12 Listopada 2008 > Ten też nie brzydki > f1.com Przecież to już w muzeum stoi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
anton Napisano 13 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2008 > Przecież to już w muzeum stoi Faktycznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 13 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 13 Listopada 2008 > Teoria swoje - życie, a raczej inżynierowie swoje. > Najładniejsza jak do tej pory wizualizacja nowych przepisów Wygląda to całkiem ciekawie. Niektóre poprzednie wizualizacje wyglądały dziwacznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 17 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2008 > Ten też nie brzydki > f1.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dymny Napisano 17 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2008 Fuuj, ale brzydal Przypomina mi BMW Williams z 2004 roku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 17 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2008 To nie jest finalna wersja ale zajawki Szerokie dzioby to już chyba można zaliczyć do dodatkowej powierzchni ospojlerowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 17 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2008 > Fuuj, ale brzydal Przypomina mi BMW Williams z 2004 roku Tzw. drzwi od stodoły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 17 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2008 Zwróćcie uwagę na naklejkę przy wlocie powietrza do silnika oraz na ręce pracowników Ach ci Niemcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jajo81 Napisano 17 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2008 Rękawice musi mieć bo jeszcze popalcuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gfr Napisano 17 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2008 > Zwróćcie uwagę na naklejkę przy wlocie powietrza do silnika oraz na > ręce pracowników Ach ci Niemcy Gumowe rękawice po to żeby ich KERS nie popiescił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 17 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2008 > Gumowe rękawice po to żeby ich KERS nie popiescił. dokładnie - to po tych wypadkach podczas testów....tyle że mogli jakieś dyskretniejsze użyć, bo to wygląda nieco dziwnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mobii Napisano 17 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 17 Listopada 2008 > dokładnie - to po tych wypadkach podczas testów....tyle że mogli > jakieś dyskretniejsze użyć, bo to wygląda nieco dziwnie nie maja byc estetyczne, maja byc bezpieczne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 18 Listopada 2008 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2008 > Gumowe rękawice po to żeby ich KERS nie popiescił. Nie zrozumiałeś przesłania - wiadomo przecież o co chodzi. Pytanie tylko czy obsługa toru też takie będzie miała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 4 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 4 Grudnia 2008 Cicho głucho, więc rzucę parę newsów Wygląda na to, że Hamilton będzie miał trudniejsze zadanie w przyszłym sezonie - możne mu przybyć jeden poważny rywal. Kovalainen delikatnie zaczyna domagać się równego traktowania LINK FIA nie patrzy przychylnie na system medalowy, więc są szanse że ten pomysł przepadnie i tym samym FIA obroni F1 przed rozdwojeniem jaźni Ecclestone`a (w 2003 roku rozszerzono punktację, żeby premiować jeżdżących równo, teraz chciał zawężać, żeby premiować zwycięzców). LINK Czarne chmury wiszą nad F1 - scenariusz o wycofywaniu się producentów z powodu kryzysu, staje się coraz bardziej realny - na pierwszy ogień idzie Honda LINK Toyota zrezygnowała z typowej uroczystej prezentacji bolidu na sezon 2009 - bolid po raz pierwszy będzie można zobaczyć podczas styczniowych testów. Znamy już daty prezentacji bolidów niektórych zespołów: - Ferrari - 13 lutego - McLaren - 16 stycznia - BMW - 20 stycznia - Renault - 20 stycznia Webber już jest w lepszym stanie po wypadku rowerowym (podczas akcji charytatywnej potracił go samochód, wskutek czego Webber złamał nogę). Na razie Webber liczy na udział w lutowych testach. Na marzec ma być gotowy do startów. Fisichella podpisał kontrakt z Force India na przyszły rok. Alonso powiedział, że nie odejdzie z F1 bez zdobycia trzeciego tytułu. Trio Barichello, Ferrari, M. Schumacher obrzuca się błotem od kilku tygodni - posłżo o to że Barichello wypłynął z sensacją że w ramach zespołu wyścigi były ustawiane pod Michaela. Serial dość nudny, toteż linkował nie będę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2008 dobra honda odchodzi, nikt nie przejmuje zespolu i co? F1 upada?? Przeciez maja ten zapis, ze musi byc minimum 10 zespolow, aby widowisko bylo, bez hondy mamy 9 zespolow i kapa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 5 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2008 Jeżeli jeden zespół odejdzie, to podejrzewam że zmienią ten zapis (nie ma innego wyjścia) i napiszą 9 zespołów. Można się teraz obawiać czy podobnego kroku jak Honda, nie podejmie Toyota - gigantyczny spadek sprzedaży bardzo mocno ich dotknął na całym świecie. Na razie oszczędności ograniczyli do rezygnacji z prezentacji. Oby na tym się skońćzyło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BUGI Napisano 5 Grudnia 2008 Autor Udostępnij Napisano 5 Grudnia 2008 ...przypadkowo znalazłem dziś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2008 > dobra honda odchodzi, nikt nie przejmuje zespolu i co? F1 upada?? > Przeciez maja ten zapis, ze musi byc minimum 10 zespolow, aby > widowisko bylo, bez hondy mamy 9 zespolow i kapa Chodzą plotki o jeszcze jednym zespole Honde wykupi najprawdopodobniej Richards z Prodrive. Na razie czeka na atrakcyjną cenę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2008 > Chodzą plotki o jeszcze jednym zespole > Honde wykupi najprawdopodobniej Richards z Prodrive. Na razie czeka > na atrakcyjną cenę Nie liczyłbym na to, takie dziwne zapowiedzi czasami mają za zadanie zrobić tylko firmie darmową reklamę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
stig Napisano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2008 > Nie liczyłbym na to, takie dziwne zapowiedzi czasami mają za zadanie > zrobić tylko firmie darmową reklamę. Firma Prodrive przymierzała się już przecież do F1. O ile pamiętam to właśnie limit zespołów w stawce był największą przeszkodą. Przy okazji - Robcio miał dzisiaj urodziny Taki dostał prezent - na chwilę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Manx Napisano 8 Grudnia 2008 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2008 > Firma Prodrive przymierzała się już przecież do F1. O ile pamiętam to > właśnie limit zespołów w stawce był największą przeszkodą. Wtedy chyba też poszło o to że zespół musi samodzielnie skonstruować bolid - nie może korzystać z bolidu skonstruowanego przez inny zespół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.