pamus89 Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 siemanko mam pytanko jak podniesc moc sc 11 mpi. do okolo 100-130 koni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djorlepioro Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 Turbawka panie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > siemanko mam pytanko jak podniesc moc sc 11 mpi. do okolo 100-130 > koni zmienić auto na normalne a tak na serio to poszukaj w wyszukiwarce coś na temat uturbiania innej opcji do użytku na codzień 130KM z 1,1 nie widze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > siemanko mam pytanko jak podniesc moc sc 11 mpi. do okolo 100-130 > koni No to ja napiszę tylko tyle...SWAP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitepawer Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > No to ja napiszę tylko tyle...SWAP tylko zeby miec w serii taka moc to chyba 1,6 odrazu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lincoln Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 ciagle tylko ta moc i moc ,a co z momentem ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lincoln Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 1,4 t jet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > tylko zeby miec w serii taka moc to chyba 1,6 odrazu e tam.. 1,4 T-jeta niech montuje. Pierwszy będzie A tak na serio to: 1) bardzo, ale to bardzo wysilony variant-kit na 2/4p spalający 30litrów przy spokojnej jeździe. Tak żeby to miało ręce i nogi to koszt około 10-15tys za sam silnik. koszty eksploatacji zabiją ale frajda... dopóki coś nie wybuchnie. 2) turbo przy 1.1 (moc ile chcesz odpowiednio zmniejszając przebieg do kaboom) 3)swap i turbo (jeśli chcesz bezawaryjnie więcej mocy) 4) na początek to proponowałbym się przejechac cento z 80-cio konnym silnikiem i krótka skrzynią a potem myśleć o tym ile ja chcę mieć. bo coś mnie się wydaje, że jeszcze nie widziałeś takiego czegoś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > No to ja napiszę tylko tyle...SWAP Za cene swapu na 1.4 16V mozna kupic auto ktore bedzie szybsze od cc/sc po swapie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czinol700 Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > No to ja napiszę tylko tyle...SWAP zaczyna sie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kojdus Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > ciagle tylko ta moc i moc ,a co z momentem ? nie znasz sie! przeciez najwazniesze to miec 140 hp dostepne przy 8000 obr/min a moment jest dla frajerów nie warto sie tym przejmowac i to ze wykres wyglada jak z kardiogramu to tez nie przeszkadza bo przeciez jest 140koni!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > nie znasz sie! przeciez najwazniesze to miec 140 hp dostepne przy > 8000 obr/min a moment jest dla frajerów nie warto sie tym > przejmowac > i to ze wykres wyglada jak z kardiogramu to tez nie przeszkadza bo > przeciez jest 140koni!!! Moc jest funkcja momentu wzgledem obrotów silnika. Nie może być mocy bez momentu. Przebieg wykresu to zupelnie co innego. A jak sie chce duzo momentu przy niskich obrotach to zostaje diesel. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > Moc jest funkcja momentu wzgledem obrotów silnika. Nie może być mocy > bez momentu. Przebieg wykresu to zupelnie co innego. A jak sie > chce duzo momentu przy niskich obrotach to zostaje diesel. dla ścisłości... turbodiesel chyba lepszy;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > dla ścisłości... turbodiesel chyba lepszy;) Nie. Lepszy wolnossacy o duzej pojemnosci. Bedzie wiecej momentu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > Nie. Lepszy wolnossacy o duzej pojemnosci. Bedzie wiecej momentu. tylko trzeba jeszcze o tym pomyśleć jaki moment będzie na kołach, bo na tym jednak dyszle tracą. inne przełożenia po prostu no ale bez OT: da się zrobic te 130 koni w seju ale koszt takiej zabawy jeśli się nie robi w 100% samemu... no cóż. Nie każdy zdaje sobie z tego sprawę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > tylko trzeba jeszcze o tym pomyśleć jaki moment będzie na kołach, bo > na tym jednak dyszle tracą. inne przełożenia po prostu A co to niby ma do rzeczy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amg86 Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > dla ścisłości... turbodiesel chyba lepszy;) podłącze się pod temat.a co sądzicie o chipie zwiększającym moc oferowanym na alledrogo?niby podnosi moc ale właśnie momentu by się przydało. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hory555 Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > podłącze się pod temat.a co sądzicie o chipie zwiększającym moc > oferowanym na alledrogo?niby podnosi moc ale właśnie momentu by > się przydało. Działa raczej na niekorzyść Kiedys nawet ktos testy tego zrobil. Shit jednym słowem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > podłącze się pod temat.a co sądzicie o chipie zwiększającym moc > oferowanym na alledrogo?niby podnosi moc ale właśnie momentu by > się przydało. a o jakim czipie mówisz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitepawer Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > podłącze się pod temat.a co sądzicie o chipie zwiększającym moc > oferowanym na alledrogo?niby podnosi moc ale właśnie momentu by > się przydało. wszyscy tu maja takie chipy i sciemniaja ze maja 1.2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amg86 Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > wszyscy tu maja takie chipy > i sciemniaja ze maja 1.2 szukałem linku tego co o 10 kucy i ileś tam niby momentu zwiększa a teraz znalazłem coś takiego: http://allegro.pl/item496803309_tuning_chip_47km_fiat_seicento_cinquecento_uno.html a tu: http://allegro.pl/item538566028_chiptuning_seicento_cinquecento_1100ccm_10km.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Morgan Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 jak by tak było to już dawno zamówił bym ze 10 takich Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertinio Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > tylko trzeba jeszcze o tym pomyśleć jaki moment będzie na kołach, bo > na tym jednak dyszle tracą. inne przełożenia po prostu > no ale bez OT: trudno żeby diesel miał skrzynie o takich samych przełożeniach jak benzyniak skoro w dieslu masz przedział obrotów 1-4 tys (czyli 3 tyś) a w benzynie 1-7 tyś (czyli 2 razy więcej) koniec końcu przecież i tak wychodzi na to samo bo dajmy na to i w golfie 1,6 i w golfie TDI na 2 biegu pojedziesz max 80km/h a na 3cim 110 km/h itd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VojciechU Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > szukałem linku tego co o 10 kucy i ileś tam niby momentu zwiększa a > teraz znalazłem coś takiego: > http://allegro.pl/item496803309_tuning_chip_47km_fiat_seicento_cinquecento_uno.html > a tu: > http://allegro.pl/item538566028_chiptuning_seicento_cinquecento_1100ccm_10km.html mam taki w telefonie komórkowym - nie dość, że dzięki niemu dzwonię za darmo to jeszcze spadło zużycie baterii a aparat robi zdjęcia w rozdzielczości 20 Mpix. Ludzie, dajcie spokój, tuning nie jest tanią zabawą, jeżeli chcecie zwiększyć sobie moc o 50 koni za 9,99 to proponuję umówić się na wizytę z lekarzem specjalistą... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > szukałem linku tego co o 10 kucy i ileś tam niby momentu zwiększa a > teraz znalazłem coś takiego: > http://allegro.pl/item496803309_tuning_chip_47km_fiat_seicento_cinquecento_uno.html > a tu: > http://allegro.pl/item538566028_chiptuning_seicento_cinquecento_1100ccm_10km.html "Auto zrywa przyczepność z podłożem jeszcze na trzecim(!) biegu." Normalnie dragster się robi, szkoda, że na piątce jeszcze gumy nie pali. Słuchaj stary, poczytaj kilka wątków o tym jak wygląda grzebanie w silniku 1,1 ile to może dać i ile kosztuje. Takie rzeczy to tylko w erze. I jedno pytanie: ile masz kasy na dłubnięcie tego motoru, bo od tego trzeba zacząć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jihadcento19 Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > wszyscy tu maja takie chipy > i sciemniaja ze maja 1.2 jak miałem 15 lat i kręcone włosy to takiego czipsa kupiłem - oprócz przesuniętej odcinki na 7400 nic nie zaobserwowałem z wyjątkiem tego że do 7tys szedł ładnie a później wyraźnie słabł - w skrócie kupiszcze przeokrutne a nie chips Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcinscs Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > jak miałem 15 lat i kręcone włosy to takiego czipsa kupiłem - > oprócz przesuniętej odcinki na 7400 nic nie zaobserwowałem z > wyjątkiem tego że do 7tys szedł ładnie a później wyraźnie słabł > - w skrócie kupiszcze przeokrutne a nie chips też miałem taki wynalazek i potwierdzam to co piszesz oprócz przesuniętej odcinki to nic siem nie działo...a te 10 kucy co miało być to chyba się po drodze gdzieś zgubiło...lipa nie polecam nikomu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > tylko zeby miec w serii taka moc to chyba 1,6 odrazu 1.4 z pandy ma 100 koni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > siemanko mam pytanko jak podniesc moc sc 11 mpi. do okolo 100-130 > koni mozna i turbo mozna i swap na 1.416v+mody mozna i swap na 1.416v+turbo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > Za cene swapu na 1.4 16V mozna kupic auto ktore bedzie szybsze od > cc/sc po swapie Starzejesz się chłopie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arturo07 Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > Starzejesz się chłopie szary to juz stary chłoop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
broker Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > szary to juz stary chłoop A no chyba że tak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitepawer Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > 1.4 z pandy ma 100 koni no tak, faktycznie moj blad Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bob_best Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > Starzejesz się chłopie przejrzal na oczy po prostu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > Starzejesz się chłopie Moze po prostu z wiekiem przychodzi rozum. Teraz zastanawiam sie po co mi wogole byly cc i 2 x sc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamus89 Napisano 4 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > ciagle tylko ta moc i moc ,a co z momentem ? no moment tez jest bardzo wazny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamus89 Napisano 4 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > Za cene swapu na 1.4 16V mozna kupic auto ktore bedzie szybsze od > cc/sc po swapie tu chodzi o zamilowanie i fradje!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pamus89 Napisano 4 Lutego 2009 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > mozna i turbo > mozna i swap na 1.416v+mody > mozna i swap na 1.416v+turbo a jak bym sie juz zdecydowal na turbo to 1.1 czy najpierw swap na 1.2 i pozniej turbo?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > tu chodzi o zamilowanie i fradje!! Jaka frajda ? Że objedzie cie byle hitlerwagen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
GreenCC Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > Jaka frajda ? Że objedzie cie byle hitlerwagen śmiem twierdzić, że 95% tych niemieckich strucli jednak nie daje rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amg86 Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > "Auto zrywa przyczepność z podłożem jeszcze na trzecim(!) biegu." > Normalnie dragster się robi, szkoda, że na piątce jeszcze gumy nie > pali. > Słuchaj stary, poczytaj kilka wątków o tym jak wygląda grzebanie w > silniku 1,1 ile to może dać i ile kosztuje. Takie rzeczy to > tylko w erze. > I jedno pytanie: ile masz kasy na dłubnięcie tego motoru, bo od tego > trzeba zacząć. heh ja nie mam zamiaru tego kupować.przecież to jasne, że 47 kucy nie przybędzie za 9.99. w swojej imprezie założyłem wydech od turbo supersprinta za 5tysi i przyrostu mam ok 20 kucy i ok 60 niutonów więc jakieś delikatne pojęcie o tym mam. może ktoś kto ma zamiar kupić takie "cudo" przeczyta taki temat i nie da się nabrać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sydney_20 Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > heh ja nie mam zamiaru tego kupować.przecież to jasne, że 47 kucy nie > przybędzie za 9.99. w swojej imprezie założyłem wydech od turbo > supersprinta za 5tysi i przyrostu mam ok 20 kucy i ok 60 > niutonów więc jakieś delikatne pojęcie o tym mam. może ktoś kto > ma zamiar kupić takie "cudo" przeczyta taki temat i nie da się > nabrać z samego wydechu ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitepawer Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > heh ja nie mam zamiaru tego kupować.przecież to jasne, że 47 kucy nie > przybędzie za 9.99. w swojej imprezie założyłem wydech od turbo > supersprinta za 5tysi i przyrostu mam ok 20 kucy i ok 60 > niutonów więc jakieś delikatne pojęcie o tym mam. może ktoś kto > ma zamiar kupić takie "cudo" przeczyta taki temat i nie da się > nabrać przy silniku serii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
melon373 Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > przy silniku serii? Zwróć uwage na bazę wyjściową - on nie ma 54 konnego pierdzikółka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
whitepawer Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > Zwróć uwage na bazę wyjściową - on nie ma 54 konnego pierdzikółka no tak on pewnie nie pisal o cc przegapilem ta impreze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amg86 Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > no tak on pewnie nie pisal o cc przegapilem ta impreze hehe nie no w CC to naprawdę byłby cud zastanawiam się czy seryjnym 1.1 da radę wygrać klasę? komuś się udało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mars_wrc Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 Oj serią serią to ciężko ... chyba, że motor seria, a zawias B6 do tego jakaś skrzynia i wielkie połacie gołej blachy w środku i zajebista wkładka pomiędzy kierownicą i fotelem kierowcy ... ale to też raczej nie starczy. CC/SC spokojnie wygra klasę, ale no coś dlubnięte być musi. Serią pod każdym względem na pewno klasy nie wygrasz. Zależy też od regionu ... tychy, gliwice i inne okolice to bez 1.2 16V na krókiej skrzyni i dość drubych modów nie ma co podchodzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amg86 Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > Oj serią serią to ciężko ... chyba, że motor seria, a zawias B6 do > tego jakaś skrzynia i wielkie połacie gołej blachy w środku i > zajebista wkładka pomiędzy kierownicą i fotelem kierowcy ... ale > to też raczej nie starczy. CC/SC spokojnie wygra klasę, ale no > coś dlubnięte być musi. Serią pod każdym względem na pewno klasy > nie wygrasz. > Zależy też od regionu ... tychy, gliwice i inne okolice to bez 1.2 > 16V na krókiej skrzyni i dość drubych modów nie ma co > podchodzić. no tak tychy i bielsko-biała to zauważyłem. to co dłubnąć w 1.1 żeby to jeździło deczko lepiej?nie chce kombinować z 1.2 na razie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szary Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 > śmiem twierdzić, że 95% tych niemieckich strucli jednak nie daje rady Wierz mi że daja rade. W końcu sc z 1.4 16V to nie jest jakis super szybki samochod. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mefisto Napisano 4 Lutego 2009 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2009 tez tak uwazam ze nie jest to jakis mega kiler ja juz lepiej turbo se zrobic i na tym zakonczyc temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.