Skocz do zawartości

Plastik bombastik


mie2nio

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich Kącikowiczów bow.gif

Od pewnego czasu (tj. każdej zimy + większe dziury zlosnik.gif) w moim aucie daje się słyszeć trzeszczące, skrzypiące, stukające plastiki. Nie ukrywam, że sprawa ta mocno mnie klnie.gif, dlatego zacząłem się zastanawiać czy są marki, gdzie spasowanie materiałów jest takie, że żadne warunki im nie straszne? Kiedyś w końcu będzie trzeba sprzedać poczciwe auto i przesiąść się w coś innego (segment B,C,D - nie precyzuję). Czy w autach tej klasy można zaznać ciszy w środku ze strony plastików, a może również ze strony silnika? cfaniaczek.gif Może macie jakieś swoje typy i spostrzeżenia, którymi możecie się podzielić?

Z góry dzięki za konstruktywne wypowiedzi waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam wszystkich Kącikowiczów

> Od pewnego czasu (tj. każdej zimy + większe dziury ) w moim aucie

> daje się słyszeć trzeszczące, skrzypiące, stukające plastiki.

> Nie ukrywam, że sprawa ta mocno mnie , dlatego zacząłem się

> zastanawiać czy są marki, gdzie spasowanie materiałów jest

> takie, że żadne warunki im nie straszne? Kiedyś w końcu będzie

> trzeba sprzedać poczciwe auto i przesiąść się w coś innego

> (segment B,C,D - nie precyzuję). Czy w autach tej klasy można

> zaznać ciszy w środku ze strony plastików, a może również ze

> strony silnika? Może macie jakieś swoje typy i spostrzeżenia,

> którymi możecie się podzielić?

> Z góry dzięki za konstruktywne wypowiedzi

Radziłbym ci zdecydowanie zweryfikować przebieg. Moja maryś zbliża się do ćwiartki melona i zaczyna do mnie gadać dopiero przy -20*C.

A może ktoś dłubał przy karoserii?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Radziłbym ci zdecydowanie zweryfikować przebieg. Moja maryś zbliża

> się do ćwiartki melona i zaczyna do mnie gadać dopiero przy

> -20*C.

> A może ktoś dłubał przy karoserii?

Nówka śtuka od nowości w rodzinie 270751858-jezyk.gif ale może za dużo wymagam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Polemizowałbym.

> Inna jest że tak powiem "charakterystyka skrzypienia", ale absolutnej

> ciszy to w żadnym aucie nie ma...

oczywiście że nigdy całkowitej ciszy nie ma ale porównując grupę VAG np. to jedynie Audi ma na b.wysokim poziomie wykończenie, reszta (VW Seat Skoda) zawsze ma jakieś niedoróbki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Może wybrak jakiś?

Temu Panu już dziękujemy wpysk.gifgrinser006.gifgrinser006.gifgrinser006.gif

A wracając nieco do tematu, może przykład :

Schowek pasażera jest w środku do cna plastikowy, po włożeniu tam czegokolwiek twardego szura, podskakuje, wali itp. wiec nie wożę tam niczego poza np. chusteczkami. Ojciec w V40 (rozumiem, ze to nie ta liga) ma schowek wyłożony materiałem i trzyma tam co dusza zapragnie. Wiem że jestem detalistą, a samochód służy do jeżdżenia, ale przy zmianie auta będę zwracał uwagę na takie drobiazgi 270751858-jezyk.gif

... tak tylko chciałem się wyżalić grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda HR-V zakupiona ponad rok temu. Z początku nic nie trzeszczało, a jazda powodowała u mnie błogostan, jako, że wcześniejsze auto do cichych nie należało. Z czasem pokonywania kilometrów hałas wkradał się do wydawałoby się pancernego auta. Dziś już mogę pomarzyć o komfortowym podróżowaniu, choć najgorzej nie jest, to jednak nasze drogi swoje zło czynią no.gif

Na szczęście zawieszenia na razie nic nie rusza, a ma za sobą 30kkm głównie w mieście, a i jakoś popsuć nic się nie chce waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Schowek pasażera jest w środku do cna plastikowy, po włożeniu tam

> czegokolwiek twardego szura, podskakuje, wali itp. wiec nie wożę

Klamke to sie w kaburze wozi albo w szmatę zawija. palacz.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wyższa półka nie skrzypi, ale np pochodne typu seat skoda już tak

Fakt, po 3 latach Fabia zaczyna skrypieć. Tragedii nie ma, ale podłokietnik trochę skrzypi, jak jest mróz deska rodzielcza troche daje o sobie znać. Ale nie jest źle, przynajmniej cały kokpit jest z czegoś ugniatalnego, nie jest to twardy plastik, skrzypi na stykach plastik-plastik, a takich miejsc dużo nie jest wink.gif Nie ma co wymagać weluru i drewna w budżetowej klasie B.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam wszystkich Kącikowiczów

> Od pewnego czasu (tj. każdej zimy + większe dziury ) w moim aucie

> daje się słyszeć trzeszczące, skrzypiące, stukające plastiki.

> Nie ukrywam, że sprawa ta mocno mnie , dlatego zacząłem się

> zastanawiać czy są marki, gdzie spasowanie materiałów jest

> takie, że żadne warunki im nie straszne? Kiedyś w końcu będzie

> trzeba sprzedać poczciwe auto i przesiąść się w coś innego

> (segment B,C,D - nie precyzuję). Czy w autach tej klasy można

> zaznać ciszy w środku ze strony plastików, a może również ze

> strony silnika? Może macie jakieś swoje typy i spostrzeżenia,

> którymi możecie się podzielić?

> Z góry dzięki za konstruktywne wypowiedzi

w moim jedyne co skrzypi na mrozie to gumy w tylnej belce... biglaugh.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To proponuje przejechać się jakim samochodem co robi w błocie.

Wtedy uznasz ze u Ciebie jest super cicho.

Jak jezdze moja Vitara to wszystko ciszej lub glosniej stuka i puka, ale jak sie przesiadam do Vectry to delektuje sie cisza. zeby.GIF

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> wyższa półka nie skrzypi, ale np pochodne typu seat skoda już tak

Zapomnialem o najwazniejszym. Egzemplarz jest po przekladce z wersji angielskiej na euro czyli w efekcie rozkladania/skladania wnetrza + ciecia/spawania sciany grodziowej powinny byc jakies objawy w postaci trzaskow, skrzypienia itp elementow wnetrza. A tutaj nic niewiem.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zapomnialem o najwazniejszym. Egzemplarz jest po przekladce z wersji

> angielskiej na euro czyli w efekcie rozkladania/skladania

> wnetrza + ciecia/spawania sciany grodziowej powinny byc jakies

> objawy w postaci trzaskow, skrzypienia itp elementow wnetrza. A

> tutaj nic

Sytuacja moze byc zgola troche inna a mianowicie w czasie przekladki poprawiles fabryke wszystko ponownie skrecajac 270635636-JUMP2.gifwaytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ojciec w V40 (rozumiem, ze to

> nie ta liga) ma schowek wyłożony materiałem i trzyma tam co

> dusza zapragnie.

Jakis kolega ostatnio na gieldzie sprzedawal maty samoprzylepne mozesz sobie wykleic albo dac np. do flokowania waytogo.gif270635636-JUMP2.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sytuacja moze byc zgola troche inna a mianowicie w czasie przekladki

> poprawiles fabryke wszystko ponownie skrecajac

Niewykluczone wink.gif auto jezdzi z kiera po "normalnej" stronie dopiero pol roku i w dluzszym okresie czasu moze cos wyjsc. W "angliku" rowniez byla cisza ok.gif

A opinia o autach po przekladkach jest raczej nie pochlebna i zapewne wyrazana przez osoby, ktore z takim autem nie mialy stycznosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam wszystkich Kącikowiczów

> Od pewnego czasu (tj. każdej zimy + większe dziury ) w moim aucie

> daje się słyszeć trzeszczące, skrzypiące, stukające plastiki.

> Nie ukrywam, że sprawa ta mocno mnie , dlatego zacząłem się

> zastanawiać czy są marki, gdzie spasowanie materiałów jest

> takie, że żadne warunki im nie straszne? Kiedyś w końcu będzie

> trzeba sprzedać poczciwe auto i przesiąść się w coś innego

> (segment B,C,D - nie precyzuję). Czy w autach tej klasy można

> zaznać ciszy w środku ze strony plastików, a może również ze

> strony silnika? Może macie jakieś swoje typy i spostrzeżenia,

> którymi możecie się podzielić?

> Z góry dzięki za konstruktywne wypowiedzi

w 12 letnim a3 nic takiego nie slychać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Temu Panu już dziękujemy

> A wracając nieco do tematu, może przykład :

> Schowek pasażera jest w środku do cna plastikowy, po włożeniu tam

> czegokolwiek twardego szura, podskakuje, wali itp. wiec nie wożę

> tam niczego poza np. chusteczkami. Ojciec w V40 (rozumiem, ze to

> nie ta liga) ma schowek wyłożony materiałem i trzyma tam co

> dusza zapragnie. Wiem że jestem detalistą, a samochód służy do

> jeżdżenia, ale przy zmianie auta będę zwracał uwagę na takie

> drobiazgi

> ... tak tylko chciałem się wyżalić

V40 to przeciez focus ubrany w lepsze ciuszki... liga dokladnie ta sama wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam wszystkich Kącikowiczów

> Od pewnego czasu (tj. każdej zimy + większe dziury ) w moim aucie

> daje się słyszeć trzeszczące, skrzypiące, stukające plastiki.

> Nie ukrywam, że sprawa ta mocno mnie , dlatego zacząłem się

> zastanawiać czy są marki, gdzie spasowanie materiałów jest

> takie, że żadne warunki im nie straszne? Kiedyś w końcu będzie

> trzeba sprzedać poczciwe auto i przesiąść się w coś innego

> (segment B,C,D - nie precyzuję). Czy w autach tej klasy można

> zaznać ciszy w środku ze strony plastików, a może również ze

> strony silnika? Może macie jakieś swoje typy i spostrzeżenia,

> którymi możecie się podzielić?

> Z góry dzięki za konstruktywne wypowiedzi

Skoda Superb rocznik 2006. Przebieg około 100kkm i nic nie skrzypi.

To jak to jest z tą grupą VAG?

Inny przykład- też nie Audi- VW Golf V 2005 180kkm przebiegu i nic nie skrzypi.

Inna półka?

Toyota Corolla grudzień 2006. Przebieg około 90kkm. Nic nie skrzypi nawet przy -20.

Toyota Auris. 2008 przebieg około 10kkm skrzypi schowek dolny i górny od strony pasażera, radio wydaje jakieś dziwne dźwięki (nie z głośników).

Jeszcze dla porównania Fiat Seicento, który niedawno pojechał do kupca. Przebieg około 110kkm. Przy -20 żadnych skrzypień. Jedynie pęknięta ramka radia dawała o sobie znać.

Wydaje mi się, że pozycjonowanie ta marka skrzypi, ta nie jest zupełnie bez sensu.

POZDRAWIAM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Skoda Superb rocznik 2006. Przebieg około 100kkm i nic nie skrzypi.

> To jak to jest z tą grupą VAG?

Myślę, że to zależy od klasy - wiadomo, że klasa D jest robiona z lepszych materiałów i staranniej niż C. Od producenta też wiele zależy - nie sądzę, by np. w Dacii była podobna jakość materiałów i solidność wykonania jak w Bentley'u wink.gif

> Inny przykład- też nie Audi- VW Golf V 2005 180kkm przebiegu i nic

> nie skrzypi.

A znam Golfa V który skrzypi jak cholera, więc dużo też zależy od egzemplarza i od użytkowania oczywiście.

> Toyota Corolla grudzień 2006. Przebieg około 90kkm. Nic nie skrzypi

> nawet przy -20.

Toyoty generalnie są dobrze zrobione, poza najmniejszymi. Yaris I znajomej skrzypiał jak cholera.

> Toyota Auris. 2008 przebieg około 10kkm skrzypi schowek dolny i górny

> od strony pasażera, radio wydaje jakieś dziwne dźwięki (nie z

> głośników).

A widzisz, jednak klasa ma znaczenie.

> Jeszcze dla porównania Fiat Seicento, który niedawno pojechał do

> kupca. Przebieg około 110kkm. Przy -20 żadnych skrzypień.

> Jedynie pęknięta ramka radia dawała o sobie znać.

Tam nie ma co skrzypieć hehe.gif

> Wydaje mi się, że pozycjonowanie ta marka skrzypi, ta nie jest

> zupełnie bez sensu.

Z grubsza ma, ale takie generalizowanie ze względu na markę faktycznie jest bez sensu.

> POZDRAWIAM

Ja też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Toyoty generalnie są dobrze zrobione, poza najmniejszymi. Yaris I

> znajomej skrzypiał jak cholera.

wlasnie to chcialem napisac;)

yaris 1 generacji rok 2004 jezdzilem nim do grudnia 07, zrobilem nim 250 kkm i skrzypial jak .... stara szafa;)

sejek fun;) 900 jakiego mialem pare lat temu z 2000 r namachalem nim 190 kkm i nic nie skrzypialo;) czasami fotel kierowcy;), ale popsikalem wd 40;) i bylo ok

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam wszystkich Kącikowiczów

> Od pewnego czasu (tj. każdej zimy + większe dziury ) w moim aucie

> daje się słyszeć trzeszczące, skrzypiące, stukające plastiki.

> Nie ukrywam, że sprawa ta mocno mnie , dlatego zacząłem się

> zastanawiać czy są marki, gdzie spasowanie materiałów jest

> takie, że żadne warunki im nie straszne? Kiedyś w końcu będzie

> trzeba sprzedać poczciwe auto i przesiąść się w coś innego

> (segment B,C,D - nie precyzuję). Czy w autach tej klasy można

> zaznać ciszy w środku ze strony plastików, a może również ze

> strony silnika? Może macie jakieś swoje typy i spostrzeżenia,

> którymi możecie się podzielić?

> Z góry dzięki za konstruktywne wypowiedzi

Na pewno Ceed nie przypadnie Ci do gustu grinser006.gif, mimo, iz wg mnie samochodowi nie mozna nic zarzucić to skrzypi czasem strasznie.

Chwalone za jakos Subaru prawie nie skrzypi, mimo, iz plastiki nie sa najwyzszych lotow, ale za to montaz jest ok.gif

Ciszy mozna sie tez spodziewac po autach grupy VAG, choc i to nie jest zasada (kiedys myslalem, ze cos mnei strzeli od tych trzaskow w Passacie angryfire.gif), duzo bardzo zalezy od stanu auta, przebiegu, jego wypadkowosci, itd.

Dla odmiany w 5 letnim Punto 2 po 'lekkim" tuningu tylniej polki praktycznie nie zanotowałem piskow, a jestem na to dosc wyczulony, tyle,ze te auto mialem od nowosci, a niby to "tylko" Fiat skromny.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

golf V '07 krótko mówiąc, niech go szlag trafi wrrr.gif słychać różne puki, trzaski, konsola środkowa wraz z tą cholerną półką trzeszczy, nie ma możliwości przy przejeździe przez nierówność na drodze żeby nie było tego "jebnięcia" plastików (ciężko mi to inaczej nazwać w tym momencie, bo akurat przed chwilą jeździłem) angryfire.gif, ale to nic... najgorzej jest przy jeździe przez nierówności (uszczelki na drzwiach, te mechate) wydają takie odgłosy jakby samochód miał się zaraz złamać w pół, trzeszczą aż ciary mnie przechodzą, zwłaszcza, że aktualnie nie mam radia angryfire.gif

Nie wiem... na wiosnę działam taśmą z meszkiem, ale na przyszłość dwa razy zastanowię się nad kupnem "DAS AUTO".

Aha dodam, że gdy jeździłem Matizem to takie problemy były mi obce, więc zamienił stryjek siekierkę na kijek hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Witam wszystkich Kącikowiczów

> Od pewnego czasu (tj. każdej zimy + większe dziury ) w moim aucie

> daje się słyszeć trzeszczące, skrzypiące, stukające plastiki.

> Nie ukrywam, że sprawa ta mocno mnie , dlatego zacząłem się

> zastanawiać czy są marki, gdzie spasowanie materiałów jest

> takie, że żadne warunki im nie straszne? Kiedyś w końcu będzie

> trzeba sprzedać poczciwe auto i przesiąść się w coś innego

> (segment B,C,D - nie precyzuję). Czy w autach tej klasy można

> zaznać ciszy w środku ze strony plastików, a może również ze

> strony silnika? Może macie jakieś swoje typy i spostrzeżenia,

> którymi możecie się podzielić?

> Z góry dzięki za konstruktywne wypowiedzi

w acurze trzeszczy półka bagażnika na nierównościach, ale nie wiem osso chodzi może coś się poluzowało albo źle włożona po wyjmowaniu, poza tym cicho, w lexusie to nic nie słychać, nawet silnika, czasem jeżdżę tuaregiem to też jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temat został przeniesiony do archiwum

Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.