Hipo Napisano 11 Maja 2010 Udostępnij Napisano 11 Maja 2010 > Jaki najlepiej kabelek zakupić do auta. Tak bym mógł sprawdzić parametry pracy silnika, zczytać > błędy i je wykasować i nie trzeba było przerabiać tego kabla. Dzięki VAG KKL, silnik robi się bez przeróbek, przerabiać trzeba jak chcesz się połączyć z jaskami czy abs. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 11 Maja 2010 Udostępnij Napisano 11 Maja 2010 > Jaki najlepiej kabelek zakupić do auta. Tak bym mógł sprawdzić parametry pracy silnika, zczytać > błędy i je wykasować i nie trzeba było przerabiać tego kabla. Dzięki Do stilo elm327 1.3a=<, gada z silnikiem i can'em. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 12 Maja 2010 Udostępnij Napisano 12 Maja 2010 > Do stilo elm327 1.3a= A tak na przyszłość to czego się nie da elm 327 zrobić ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 12 Maja 2010 Udostępnij Napisano 12 Maja 2010 > A tak na przyszłość to czego się nie da elm 327 zrobić ? Poniżej tabelki na czerwono masz opisane. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 12 Maja 2010 Udostępnij Napisano 12 Maja 2010 Czy możesz sprawdzić jaki masz kabel ELM poprzez przycisk test w ustawieniach Bo mi pokazuje ELM 1.2 i nie chce się łączyć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 12 Maja 2010 Udostępnij Napisano 12 Maja 2010 > Czy możesz sprawdzić jaki masz kabel ELM poprzez przycisk test w ustawieniach Mam komunikat: Upłynął limit czasu. Pewnie trzeba by go podpiąć do autka. > Bo mi pokazuje ELM 1.2 i nie chce się łączyć ELM 1.2 nie jest wspierany, musisz mieć >=1.3. Mam takie napisy na naklejce: Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 12 Maja 2010 Udostępnij Napisano 12 Maja 2010 Ja to wiem że nei jest wspierany , sprawdź jak możesz dajać test Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 12 Maja 2010 Udostępnij Napisano 12 Maja 2010 > Ja to wiem że nei jest wspierany , sprawdź jak możesz dajać test Postaram się jutro zabrać laptopa do samochodu i sprawdzę. A z czym dokładnie masz problem(to, że masz 1.2 to wiem)? Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 12 Maja 2010 Udostępnij Napisano 12 Maja 2010 Czy Ci przy teście pokaże 1.3 czy 1.2 i wtedy wszystko będe wiedział. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 13 Maja 2010 Udostępnij Napisano 13 Maja 2010 > Czy Ci przy teście pokaże 1.3 czy 1.2 i wtedy wszystko będe wiedział. Przepraszam, właśnie doczołgałem się do domu, nie miałem dzisiaj czasu, postaram się w weekend. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 15 Maja 2010 Udostępnij Napisano 15 Maja 2010 > Czy Ci przy teście pokaże 1.3 czy 1.2 i wtedy wszystko będe wiedział. ELM zdaje się, że składa się z konwertera usb-rs232 oraz z właściwego interfejsu. Po podłączeniu do usb zasilany jest konwerter, ale nie jest zasilany interfejs, który jest zasilany z EOBD w samochodzie. Tak czy inaczej właśnie wróciłem z samochodu: Code: COMMAND: ATZ RESPONSE: ATZ ELM327 v1.3a> COMMAND: ATE0 RESPONSE: ATE0 OK> COMMAND: ATL0 RESPONSE: OK> COMMAND: ATH0 RESPONSE: OK> COMMAND: ATSPC RESPONSE: OK> COMMAND: ATS0 RESPONSE: OK> COMMAND: ATCAF0 RESPONSE: OK> COMMAND: ATCFC0 RESPONSE: OK> COMMAND: ATCRA 7B0 RESPONSE: OK> COMMAND: ATSH 7B0 RESPONSE: OK> COMMAND: ATAT1 RESPONSE: OK> COMMAND: ATST41 RESPONSE: OK> COMMAND: ATZ RESPONSE: ELM327 v1.3a> Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 15 Maja 2010 Udostępnij Napisano 15 Maja 2010 OK czyli masz 1.3A ja mam 1.2 trzeba nowy kabel kupić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 15 Maja 2010 Udostępnij Napisano 15 Maja 2010 > OK czyli masz 1.3A ja mam 1.2 trzeba nowy kabel kupić Tyle to Ci mówiłem bez chodzenia do samochodu Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 16 Maja 2010 Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 > Krótkie pytanie: > Czy ten kabelek http://www.allegro.pl/item1025204919_vag_kkl_2_linie_k_usb_obd2_vag_obd_i1.html > będzie kasował błędy w MW rocznik styczeń 2004? Silnik: tak, Airbag, abs, wspomaganie: musisz przerobić kabelek(opis jest w moim poście w tym wątku). Jak chcesz gadać z body computerem(np. service reset i wiele innych) to musisz mieć elm'a(elm gada też z silnikiem), na głównej stronie FES'a masz opisane do czego jaki interfejs. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 16 Maja 2010 Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 > Taki jest ok? > http://www.allegro.pl/item1032272315_interfejs_elm_327_wersja_1_3a_euroscan_2009_kb3a.html Tak, jeśli to prawdziwy elm 327 1.3a. Mój wygląda tak. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacobekal Napisano 16 Maja 2010 Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 > OK czyli masz 1.3A ja mam 1.2 trzeba nowy kabel kupić Tylko jest jeden problem bo do podłączenia do naszej "abarthowskiej" centralki trzeba mieć płatną wersję FES-a To jawna dyskryminacja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 16 Maja 2010 Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 > Tylko jest jeden problem bo do podłączenia do naszej "abarthowskiej" centralki trzeba mieć płatną > wersję FES-a > To jawna dyskryminacja To jak będziesz w Łodzi to zapraszam do mnie, za symboliczną opłatą... Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacobekal Napisano 16 Maja 2010 Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 Dzięki ,ale Ja mam alternatywę w postaci programu scanXL i nie mam z tym żadnego problemu.Tylko myślałem że fajnie by było auto obsługiwać jednym programem , a tu niestety kolega Yani przyciął w kuleczki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 16 Maja 2010 Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 > myślałem że fajnie by było auto obsługiwać jednym programem , 200zł i masz. > a tu niestety kolega Yani > przyciął w kuleczki Nie przyciął tylko spopularyzował wyniki swojej pracy a teraz chciałby mieć z tego pieniążki na chlebek Osobiście uważam, że powinien wprowadzić wersję płatną wcześniej, pozyskałby klientów z BBMM bo teraz przy pomocy wersji 1.6 można zrobić w BBMM 99% rzeczy a resztę przez darmową wersję. Darmowa wersja powinna max umożliwiać odczyt błędów(albo nawet powinna tylko informować, że są błędy i ile ich jest), ale nie powinna pozwalać kasować błędów. Pozdrawiam BAS ps. Wiem, że zaraz mnie tu zjedzą, wiem, że jestem złym człowiekiem, chorym kapitalistą itd. Ale z drugiej strony to czy ktoś z nas chciałby pracować za darmo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacobekal Napisano 16 Maja 2010 Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 Masz rację że za swoją pracę powinien mieć wynagrodzenie ,ale powinien zrobić dostęp lub blokadę do wszystkich centralek silnika ,a nie tylko do wybranych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 16 Maja 2010 Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 > Masz rację że za swoją pracę powinien mieć wynagrodzenie ,ale powinien zrobić dostęp lub blokadę do > wszystkich centralek silnika ,a nie tylko do wybranych. Płatne są te nowo dodawane, nie ma sensu robić starych płatnych bo ludzie już mają starsze wersje, które je obsługują, ale w sumie mógłby tak zrobić. Jak jutro będę się nudził w biurze to mu to napiszę Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 16 Maja 2010 Udostępnij Napisano 16 Maja 2010 A czyli już nie musze kupować kabla To ja wole pojechać na darmowego examinera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 17 Maja 2010 Udostępnij Napisano 17 Maja 2010 Przez jaki okres czasu po zapłacie dostaje się darmowe aktualizację ?? Jak zapłacić jemu ?? Czy lepej kupić na Allegro za 209zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 17 Maja 2010 Udostępnij Napisano 17 Maja 2010 > Przez jaki okres czasu po zapłacie dostaje się darmowe aktualizację ?? Nie określił, czyli dość długo. > Jak zapłacić jemu ?? Przez jego stronę za pośrednictwem paypal. > Czy lepej kupić na Allegro za 209zł Nie wiem czy Yani na takie coś się zgadza. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Efran Napisano 19 Maja 2010 Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 Panowie jakich sterów używacie do ELM'a? Jestem szczęśliwym posiadaczem tego ustrojstwa jednak ... Interfejs bez problemu działa z silnikiem, natomiast "service interval" lub połączenie z "Body computer" wywala mi radosnym komunikatem o sprawdzeniu kabla lub połączenia. Co jest nie tak? Niby wszystko z portami ustawione jest OK a gadać nie chce. Zacząłem podejrzewać, iż może to sterowniki (na płytce była ich mnogość). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 19 Maja 2010 Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 > Panowie jakich sterów używacie do ELM'a? Takich jakie były standardowo w XP. > Interfejs bez problemu działa z silnikiem, Bo z silnikiem łączy się po linii K(pin 7 we wtyku). > natomiast "service interval" lub połączenie z "Body > computer" wywala mi radosnym komunikatem o sprawdzeniu kabla lub połączenia. > Co jest nie tak? IMO masz uwalonego ELM'a. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 19 Maja 2010 Udostępnij Napisano 19 Maja 2010 > Kolego każdy pomysł jest dobry ale zeby był w pełni przydatny jak sam to nazwałeś dla przyszłych > pokoleń to zrób kilka zdjęć poglądowych... ułatwi to sprawę innym. z duzym opóźnieniem, ale udało się: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacobekal Napisano 30 Maja 2010 Udostępnij Napisano 30 Maja 2010 Panowie czy w płatnej wersji jest może podgląd korekt LTFT I STFT w abarcie są akurat dwa banki bank1 i bank3 i do każdego banku potrzebuję podglądnąć korekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 30 Maja 2010 Udostępnij Napisano 30 Maja 2010 > Panowie czy w płatnej wersji jest może podgląd korekt LTFT I STFT w abarcie są akurat dwa banki > bank1 i bank3 i do każdego banku potrzebuję podglądnąć korekty Sprawdź sobie w darmowej bez podłączania do samochodu połącz się(ctrl+F10) i sprawdź. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jacobekal Napisano 30 Maja 2010 Udostępnij Napisano 30 Maja 2010 Niestety nie ma Może te parametry zostaną dodane w następnych wersjach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 30 Maja 2010 Udostępnij Napisano 30 Maja 2010 Ogólnie to bardzo biedna ta wersja jest, zaczyma powoli żałować zakupu Spróbuje zareklamować u sprzedawcy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 Nie chce mi się odpalić test 2 biegu wentylatora. 1 startuje bez problemu. Pokazał mi się na chwilę błąd P010 z informacją, że świeci się a nic się nie świeciło ( błąd wykasowany). W nadwoziu pojawia mi się błąd spryskiwacza reflektora a nigdy to auto tego nie posiadało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 18 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2010 > Nie chce mi się odpalić test 2 biegu wentylatora. 1 startuje bez problemu. A autko Ci się przypadkiem nie przegrzewa w korku? Generalnie test 1 i 2 biegu wentylatora działa mi zarówno w stilo jak i w marei. Gdyby nie działał Ci 1 bieg to powiedziałbym, że poszedł Ci się paść opornik, ale skoro drugi bieg powiedział to jak już upewnisz się, że kable są ok to sprawdź przekaźnik 1 biegu wentylatora. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2010 Auto się nie przegrzewa w korku. Wskaźnik dochodzi do pionu i tak zostaje. gdzie jest ten przekaźnik ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2010 > gdzie jest ten przekaźnik ? Szukaj po kablach 1-biegu od wentylatora w stronę akumulatora, zdaje się, że tam będzie, chyba że fiat gdzieś go schował, ale jeśli schował to gdzieś w okolicach wentylatora. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2010 > gdzie jest ten przekaźnik ? Główny przekaźnik T7 to ten w środku największy kwadratowy, a drugi T6 czerwony, pierwszy z lewej od bezp. włącza napięcie przez opornik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2010 Uzupełnię, żeby pytający miał jasność. > Główny przekaźnik T7 to ten w środku największy kwadratowy, Czyli odpowiada za drugi bieg. > a drugi T6 czerwony, pierwszy z lewej > od bezp. włącza napięcie przez opornik. Przez opornik czyli pierwszy bieg. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2010 Test nie działa ale chyba drugi bieg sam w sobie działa. Silnik się nagrzał i wentylator wszedł w 1 bieg, odpaliłem klimę i chyba przełączył się na 2 bieg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2010 > bieg, odpaliłem klimę i chyba przełączył się na 2 bieg. Na Twoim miejscu poszukałbym dlaczego nie działa. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2010 > Na Twoim miejscu poszukałbym dlaczego nie działa. > Pozdrawiam BAS Niestety elektryk ze mnie żaden. A skoro odpala się w normalnym użytkowaniu to chyba nie ma co szukać na siłę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2010 > Główny przekaźnik T7 to ten w środku największy kwadratowy, a drugi T6 czerwony, pierwszy z lewej > od bezp. włącza napięcie przez opornik. przy akumulatorze czy wentylatorze ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2010 > Niestety elektryk ze mnie żaden. A skoro odpala się w normalnym użytkowaniu to chyba nie ma co > szukać na siłę Pewności żadnej nie masz. Jeśli nie działa diagnostyka to jak sam nie masz do tego ręki to podjedź do elektryka albo do ASO i za kilka złociszy Ci to sprawdzą. Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2010 > Główny przekaźnik T7 to ten w środku największy kwadratowy, a drugi T6 czerwony, pierwszy z lewej > od bezp. włącza napięcie przez opornik. wg tego rysunku puste mam 5,6,8.11.12 Tylko, że jak patrzyłem w tym programie to tak ma być. Wy chyba macie 2 przekaźniki do wentylatora, ja mam tylko 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 19 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 19 Czerwca 2010 > wg tego rysunku (R6)=T7 (R8)=T6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2010 > (R6)=T7 > (R8)=T6 Co nie zmienia faktu, że w Stilo 1.8 mają być puste. Z tego co widzę w swoim schemacie, to nie ma przekaźnika odpowiedzialnego tylko za wentylator Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kukcio Napisano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2010 Rozrysowałem skrzynkę Stilo 1.4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2010 Uprzejmie donoszę, że w wersji 2.3 poprawiono(wymaga karty kodowej) włączanie/wyłączanie mrugania kierunkowskazami przy otwieraniu/zamykaniu stilo, dzięki czemu moje stilo potrafi powiedzieć, że je zamknąłem(1 mrugnięcie) albo otworzyłem(2 mrugnięcia). Żeby było zabawniej, bawiłem się ostatnio Exmainerem w ASO i nie udało się aktywować a FES sobie poradził Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2010 > Rozrysowałem skrzynkę Stilo 1.4 Widać, że się różnią. U mnie teoretycznie nie ma typowego przekaźnika od wentylatora. Zrobiłem test wentylatora w inny sposób. Rozgrzałem auto, po jakimś czasie odpalił się wentylator na 1 bieg, odpaliłem klimę i załączył się 2 bieg. Wygląda, że wszystko jest ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2010 > Uprzejmie donoszę, że w wersji 2.3 poprawiono(wymaga karty kodowej) włączanie/wyłączanie mrugania > kierunkowskazami przy otwieraniu/zamykaniu stilo, dzięki czemu moje stilo potrafi powiedzieć, > że je zamknąłem(2 albo 3 mrugnięcia) albo otworzyłem(1 mrugnięcie). > Żeby było zabawniej, bawiłem się ostatnio Exmainerem w ASO i nie udało się aktywować a FES sobie > poradził > Pozdrawiam BAS Rozumiem, ze trzeba ELMa z CANem, do tego FES 2.3 reg? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 20 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 20 Czerwca 2010 > Rozumiem, ze trzeba ELMa z CANem, do tego FES 2.3 reg? Tak, albo będąc w Łodzi możesz do mnie podjechać to za sześciopak Ciechan-Miodowe... Pozdrawiam BAS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.