Molouse Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 wiec tak, ściagam dzisiaj deche i co widze ze tam kluczyk se jest, o co biega?? kluczyk jakby miał kabel i idzie do takiej skrzynki zakładam ze to imo. może ktoś mi to wytłumaczyć czy cos bo jestem z tego głupi na maxa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kadu Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 Ten pierscien obok kluczyka to jest cewka z immo... Mocny patent Masz immo odlaczone w wiazce po swapie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 Ktos pewnie wymieniał zamki ,stacyjke a ze nie chciało mu sie skasowac imo z kompa to schował kluczyk tam gdzie teraz go znalazłes ciekawy pomysł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 > wiec tak, ściagam dzisiaj deche i co > widze ze tam kluczyk se jest, \ toś zmieniał stacyjke, jest inny kluczyk niz do drzwi/wlewu paliwa? Albo ktoś wymieniał wszystkie wkładki a kluczyk z kabelkiem zostawił po to, zeby immo działało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 6 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 > toś zmieniał stacyjke, jest inny kluczyk niz do drzwi/wlewu paliwa? > Albo ktoś wymieniał wszystkie wkładki a kluczyk z kabelkiem > zostawił po to, zeby immo działało hum no mam dwa różne kluczyki, jeden od wejścia do auta, i do baku a drugi do odpalania, ale jak to tak jest podłączone to suma sumarum tak jakbym wcale nie miał immo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 > toś zmieniał stacyjke, jest inny kluczyk niz do drzwi/wlewu paliwa? > Albo ktoś wymieniał wszystkie wkładki a kluczyk z kabelkiem > zostawił po to, zeby immo działało komp, kluczyk,centralka taki patent zamiast sciagac immo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 > hum no mam dwa różne kluczyki, jeden od wejścia do auta, i do baku a > drugi do odpalania, ale jak to tak jest podłączone to suma > sumarum tak jakbym wcale nie miał immo dokładnie tak ,odpalić możesz byle czym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 6 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 > Ten pierscien obok kluczyka to jest cewka z immo... > Mocny patent > Masz immo odlaczone w wiazce po swapie? jaki pierścien?? jeżeli ci chodzi o fiat code to nic mi sie nie świeci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 6 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 > komp, kluczyk,centralka taki patent zamiast sciagac immo hum no ale ja centralki nie mam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guttek Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 > hum no ale ja centralki nie mam ta skrzynka to centralka, zeby to mial rece i nogi to trza odpiac ten kluczyk, pierscien dac na swoje miejsce, immo z tego kluczyka przelozyc do tego co masz teraz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 > hum no mam dwa różne kluczyki, jeden od wejścia do auta, i do baku a > drugi do odpalania, ale jak to tak jest podłączone to suma > sumarum tak jakbym wcale nie miał immo dokładnie tak jest Olej to, wywal ten kluczyk, wywal centralke immo, kompa wyślij do kolegi ... niech zdejmie blokade, zamiast immo zrob sobie ukryty wyłącznik zapłonu/pompy paliwa. Taki ukryty wyłącznik będzie lepszym zabezpeiczeniem z tego względu chociaż, że centrlaki immo potrafią się zepsuć bez powodu i unieruchomić auto na amen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 6 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 > ta skrzynka to centralka, zeby to mial rece i nogi to trza odpiac ten > kluczyk, pierscien dac na swoje miejsce, immo z tego kluczyka > przelozyc do tego co masz teraz ło [a niech to prosiaczek] robiłes to kiedys? bo ja znowu coś zdupce, albo bedzie prodrut Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 6 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 > dokładnie tak jest Olej to, wywal ten kluczyk, wywal centralke immo, > kompa wyślij do kolegi ... niech zdejmie blokade, zamiast immo > zrob sobie ukryty wyłącznik zapłonu/pompy paliwa. Taki ukryty > wyłącznik będzie lepszym zabezpeiczeniem z tego względu chociaż, > że centrlaki immo potrafią się zepsuć bez powodu i unieruchomić > auto na amen mimo takiego patentu mówisz ze komp sie znowu zakodował, mimo tego ze był rozkodowywany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesiu_Zett Napisano 6 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 > mimo takiego patentu mówisz ze komp sie znowu zakodował, mimo tego ze > był rozkodowywany tak, na 99,9% tak jest. No chyba ze w grzebieniu kompa obciołęś kabelek odpowiedzialny za immo. Test mozesz zrobić, rozwiń taśme, odłącz kluczyk od reszty i odpal padake Odpali albo nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 6 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 6 Grudnia 2009 > tak, na 99,9% tak jest. No chyba ze w grzebieniu kompa obciołęś > kabelek odpowiedzialny za immo. Test mozesz zrobić, rozwiń > taśme, odłącz kluczyk od reszty i odpal padake Odpali albo nie dobra, powiedz mi taka rzecz, mając np nowy kluczyk "scyzoryk" przekładając imo do niego odłączając centralke i ten drut co tam jest, auto normalnie odpali? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Antoine Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > dobra, powiedz mi taka rzecz, mając np nowy kluczyk "scyzoryk" > przekładając imo do niego odłączając centralke i ten drut co tam > jest, auto normalnie odpali? jak przelozysz imo to nie odlaczaj tylko petle w miejsce przy stacycjce i powinien odpalic, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > tak, na 99,9% tak jest. No chyba ze w grzebieniu kompa obciołęś > kabelek odpowiedzialny za immo. Test mozesz zrobić, rozwiń > taśme, odłącz kluczyk od reszty i odpal padake Odpali albo nie a ja mam pytanie, czy komp z 1.2 MPI 070 zaprogramuje sie bez problemu pod immo ?? Bo sluszalem, ze code sie ciagle swieci, ale auto odpala i jezdzi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 7 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > a ja mam pytanie, czy komp z 1.2 MPI 070 zaprogramuje sie bez > problemu pod immo ?? Bo sluszalem, ze code sie ciagle swieci, > ale auto odpala i jezdzi widzialem w jednym 1.2 jak sie świeci właśnie, u mnie osobiście sie nic nie świeci przy tym patencie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > widzialem w jednym 1.2 jak sie świeci właśnie, u mnie osobiście sie > nic nie świeci przy tym patencie a po przekreceniu stacyjki zaswieca ci sie immo ?? bo mozesz miec wyciagnieta zarowke. Wyciagnij ten kluczyk i sprobuj odpalic czy sie uda czy nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 7 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > a po przekreceniu stacyjki zaswieca ci sie immo ?? bo mozesz miec > wyciagnieta zarowke. Wyciagnij ten kluczyk i sprobuj odpalic czy > sie uda czy nie nic mi sie nie świeci w ogole bede kombinował, gorzej jak coś spie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ahamay Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > nic mi sie nie świeci w ogole > bede kombinował, gorzej jak coś spie osz kurde Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lesioo0 Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > nic mi sie nie świeci w ogole > bede kombinował, gorzej jak coś spie toz to drut jest tak jak ci juz pisali sproboj go odwiazac i potem zapalic;p jak sie da bez tego odpalic to w pizdu ta petelke z immo wywal;p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 wypinasz imo wywalasz ten drut wysyłasz kompa do huby, lzejszy jestes o 50 zł i masz wszystko zrobione. kolejna opcja to zalozenie antenki gdzie powinna byc wydłubanie z kluczyka imo (ponoc da sie) i wsadzenie do nowego kluczyka (np scyzoryka)... mozna tez na nowo zaprogramowac kluczyk, ale to ponoc nie małe koszta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 7 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > wypinasz imo wywalasz ten drut wysyłasz kompa do huby, lzejszy > jestes o 50 zł i masz wszystko zrobione. > kolejna opcja to zalozenie antenki gdzie powinna byc wydłubanie z > kluczyka imo (ponoc da sie) i wsadzenie do nowego kluczyka (np > scyzoryka)... mozna tez na nowo zaprogramowac kluczyk, ale to > ponoc nie małe koszta kuwa zaraz go wypne i zobacze, pytanie czy odpali bo mam generalnie auto na czesci pierwsze rozkrecone, czytaj wiązke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > kuwa zaraz go wypne i zobacze, pytanie czy odpali bo mam generalnie > auto na czesci pierwsze rozkrecone, czytaj wiązke nie odpali jak ma imo ... najprosciej bedzie rozkodowac kompa i wypiac antenke wraz z imo (taka czarna puszka) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 7 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > nie odpali jak ma imo ... najprosciej bedzie rozkodowac kompa i > wypiac antenke wraz z imo (taka czarna puszka) no odpiąłem i nie odpala to teraz tak, jest pare opcji 1. przerzucic imo z tamtego kluczyka do mojego teraz 2. rozkodować kompa i wywalić imo, 3. zostawić tak jak jest tylko włozyc centralke jakąś z odcinką zapłonu hum? jeszcze jakies? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 Nie rób druta, tylko zdejmij immo z ECU i wywal ta kabelkologie, będziesz miał spokój Ja miałem takie właśnie problemy z Imo po zmianie silnika i zrobiłem właśnie tak jak piszę. Komp rozkodowany, centralki nie ma i jest wszystko dobrze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 7 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > Nie rób druta, tylko zdejmij immo z ECU i wywal ta kabelkologie, > będziesz miał spokój > Ja miałem takie właśnie problemy z Imo po zmianie silnika i zrobiłem > właśnie tak jak piszę. Komp rozkodowany, centralki nie ma i jest > wszystko dobrze no dobra ale to równie dobrze moge to zostawić tak jak jest teraz teraz niby imo nie ma, bo jest non stop i byle czym idzie odpalic, a jak wywale centralke z imo i rozkoduje kompa to to samo bedzie bezsensowne koszta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > a ja mam pytanie, czy komp z 1.2 MPI 070 zaprogramuje sie bez > problemu pod immo ?? Bo sluszalem, ze code sie ciagle swieci, > ale auto odpala i jezdzi Ciekawski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > Ciekawski mi sie wydaje, ze komp z 1.2 nie jest przystosowany do sygnaly z immo sc i glupieje, ale jak dokladnie to nie wiem, wiec lepiej sie spytac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > mi sie wydaje, ze komp z 1.2 nie jest przystosowany do sygnaly z immo > sc i glupieje, ale jak dokladnie to nie wiem, wiec lepiej sie > spytac Ten kompa sie na 100% nie zakoduje, gadalem na ten temat z huba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wojtala Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > Ten kompa sie na 100% nie zakoduje, gadalem na ten temat z huba i tak mi sie wydawalo czyli pozostaje wywalic modul Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > i tak mi sie wydawalo czyli pozostaje wywalic modul Po co, wyciagnac zarowke, modul sie moze przydac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > no dobra ale to równie dobrze moge to zostawić tak jak jest teraz > teraz niby imo nie ma, bo jest non stop i byle czym idzie odpalic, > a jak wywale centralke z imo i rozkoduje kompa to to samo bedzie > bezsensowne koszta Bynajmniej nie będzie druta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > 1. przerzucic imo z tamtego kluczyka do mojego teraz > 2. rozkodować kompa i wywalić imo, > 3. zostawić tak jak jest tylko włozyc centralke jakąś z odcinką ja bym wybrał opcję 1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > Bynajmniej nie będzie druta moim zdaniem bez sensu robić "sztukę dla sztuki" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > a ja mam pytanie, czy komp z 1.2 MPI 070 zaprogramuje sie bez > problemu pod immo ?? Bo sluszalem, ze code sie ciagle swieci, > ale auto odpala i jezdzi mowisz o moim? bo nadal swieci a auto jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomata Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > Po co, wyciagnac zarowke, modul sie moze przydac se co innego wyciąg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 7 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > ja bym wybrał opcję 1. koszt? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 7 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > Po co, wyciagnac zarowke, modul sie moze przydac jak przyjade na chate w piątek to sprawdze żaróweczkę jeszcze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 7 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 Panowie a tak sie jeszcze zastanawiam, dałoby rade wcisnać na ten przewodzik włącznik i wyłącznik, coś jakby odcinka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ignac2004 Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > Panowie a tak sie jeszcze zastanawiam, dałoby rade wcisnać na ten > przewodzik włącznik i wyłącznik, coś jakby odcinka Nie wiem czy to zda egzamin, bo przecież kluczyk musi być nadal w pobliżu. Chodzi Ci o odcięcie zapłonu? Jeśli tak to załatw to w inny sposób - montując przełącznik przez przekaźnik na obwodzie z stacyjki. Zawsze pozostaje Ci zabieranie tego kluczyka ze sobą i wkładanie go na "swoje" miejsce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sokrates Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 z tego co slysze to masz juz dwa kluczyki rozne i jeszcze trzeci pod deska - skandal mialem taki bajzel w marea jak kupilem. jeden klucz otwieral drzwi , jeden bagaznik a trzecim odpalalem. wez kup komplet wkladek za 70zl . zamieniasz wszystkie wkladki, rozwalasz ten tajemniczy klucz niespodzianke i wyjmujesz chip. kopiujesz chip zeby miec dwa i wrzucasz do nowych kluczykow. dzieki temu masz dzialajace imo i wszystko otwierasz jednym kluczykiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Molouse Napisano 7 Grudnia 2009 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > z tego co slysze to masz juz dwa kluczyki rozne i jeszcze trzeci pod > deska - skandal mialem taki bajzel w marea jak kupilem. jeden > klucz otwieral drzwi , jeden bagaznik a trzecim odpalalem. > wez kup komplet wkladek za 70zl . zamieniasz wszystkie wkladki, > rozwalasz ten tajemniczy klucz niespodzianke i wyjmujesz chip. > kopiujesz chip zeby miec dwa i wrzucasz do nowych kluczykow. > dzieki temu masz dzialajace imo i wszystko otwierasz jednym > kluczykiem. ogółem mam 2 kluczyki no i ten pod deską znaleziony, zobaczy sie co z tego wyniknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 7 Grudnia 2009 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2009 > koszt? ciężko powiedzieć, bo nigdy tego nie robiłem ale moim zdaniem to rozsądne i profesjonalne rozwiązanie, a jak miałbyś dawać kompa do odkodowania to już lepiej sobie odpuścić i zostawić tak jak jest - tak mi się wydaje przynajmniej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.