arapaho Napisano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2010 Zakładam że nie jestem pierwszy w tym tematem ale niestety szukajka z nim sobie nie radzi . Proszę o wskazówki jak się do tego zabrać i czy wszystkie reflektory analogowe mają wyjście na silniczek do regulacji , oraz czy jest różnica pomiędzy wersją angielską a rodzimą... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gordon_Shumway Napisano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2010 Wizualnie wygląda to tak: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2010 tylko nie wkładaj wersji angielksiej do EU Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
paweldk Napisano 20 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 20 Kwietnia 2010 > tylko nie wkładaj wersji angielksiej do EU Tak jak Hans napisał, nie rób tego !! .Tam przecież mają inaczej ustawione światła ze względu na lewostronny ruch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 21 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 21 Kwietnia 2010 Musisz odkręcić zderzak i nadkole.... lampa trzyma się na 3 śrubach, oraz aby ją wyciągnąć musisz odkręcić taki plastik na którym wspiera się zderzak. Nie ma w tym nic skomplikowanego, do lampy dochodzi tylko 1 wiązka kabli, ten taki szary plastik należy wysunąć w bok a następnie wyciągnąć wtyczkę bez żadnego okręcania nią. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arapaho Napisano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2010 dzięki; a czy wszystkie lampy mają silniczki do regulacji światła, czy choćby są przystosowane do ich montażu ( razie czego przełożyłbym ze starej) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arapaho Napisano 22 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2010 > Musisz odkręcić ... a zdzerzak chyba jest jeszcze przykręcony pod podwoziem, więc jeszcze chyba trza osłonę silnika odkręcić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wafer Napisano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2010 > a zdzerzak chyba jest jeszcze przykręcony pod podwoziem, więc jeszcze chyba trza osłonę silnika > odkręcić... tak jest przykręcany od spodu, ja osłony nie mam wiec dlatego o niej nie wspomniałem, nie wiem jak ona jest mocowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 22 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 22 Kwietnia 2010 > Zakładam że nie jestem pierwszy w tym tematem ale niestety szukajka z nim sobie nie radzi . > Proszę o wskazówki jak się do tego zabrać Masz tu pikny filmik z wymiany reflektorów ! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2010 > Masz tu pikny filmik z wymiany reflektorów ! i na dodatek silniczka reg. góra - dół od ~2:45 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 23 Kwietnia 2010 Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2010 > i na dodatek silniczka reg. góra - dół od ~2:45 Zapisałem ten filmik w ZTS i będzie jak znalazł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
arapaho Napisano 23 Kwietnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 23 Kwietnia 2010 > Masz tu pikny filmik z wymiany reflektorów ! Nic dodać nic ująć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbychuM Napisano 10 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 10 Czerwca 2013 > Musisz odkręcić zderzak i nadkole.... ... a ma ktoś może patent na odkręcenie śrub mocujących zderzak? Chciałem się przymierzyć do montażu DRL ale nie mogę odkręcić górnych śrub. Obracają się razem z tulejkami (dolne zresztą też). Ma ktoś może na to jakiś patent? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 > Ma ktoś może na to jakiś patent? ja rozwiązałem problem wiertarką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbychuM Napisano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 > ja rozwiązałem problem wiertarką. a co potem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MirekD Napisano 11 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 11 Czerwca 2013 > a co potem? od spodu poszły inne wkrety, w plastik (nie udało sie wykręcic specjalistycznym sprzetem pozostałości) od góry poszło lżej, nawierenie resztki w nakretce, "carammba-penetrator" specjalne lewoskrętne wyciagacze do zerwanych połączeń gwintowych i delikatnie kręcimy = sukces. wiadro potu przelane przez "dolinę" kilka "serdecznych pozdrowień" dla działu inżynieryjnego i konstrukcyjnego Fiata. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gborowik Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 > ... a ma ktoś może patent na odkręcenie śrub mocujących zderzak? Chciałem się przymierzyć do > montażu DRL ale nie mogę odkręcić górnych śrub. Obracają się razem z tulejkami (dolne zresztą > też). Ma ktoś może na to jakiś patent? Mnie się udało te śruby odkręcić (na wiertarkę zawsze jest czas). Długimi cęgami (dobrać) dało się przytrzymać obracające się mosiężne tulejki, które są zaprasowane w błotniku. Po zdjęciu zderzaka dało się je znów zacisnąć, poprawić gwint (chyba 6mm) i trzymają. Środkiem zderzak wisi na wieszakach, które są zamontowane pod lampami, są one regulowane. Pisałem o tym, ale chyba gdzieś 2 lata temu. Też tematu nie znalazłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjsz Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 Te cuda co sie Wam obracają pod nadkolem to sa "nitonakrętki". U mnie tez jedna krecila sie....jak 2 lata temu wymienialem chlodnice klimy jeden pierd...ny fachowiec (gówniarz jakiś) z POLMOZBYT w Giżycku, zacisnal kombinerkami przy nadkolu i krecil śrubę do tego stopnia ze powyższe kombinerki wbily sie od wewnatrz w blache i teraz mam taki wypchany babelek w blasze nadkola.... A jak w tym roku robilem serwis olejowy + inne pierdluły w ASO w Ełku to mechanior od razu wiedzial o co kaman, stara nitonakretke rozwiercil i chwile pozniej byla juz nowa.... Wciskal ja bardzo podobnie jak normalny nit.... Wikipedia nitonakretka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 12 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 12 Czerwca 2013 > Wciskal ja bardzo podobnie jak normalny nit.... no bo to taki nit tylko ze z gwintem z srodku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZbychuM Napisano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2013 > no bo to taki nit tylko ze z gwintem z srodku a można to gdzieś kupić? najlepiej ze śrubami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
araldo Napisano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2013 > a można to gdzieś kupić? najlepiej ze śrubami Oczywiście, że można ale trza mieć specjalny przyrząd do ich osadzania. Nie wiem czy to drogie ale do osadzenia kilku sztuk zakup chyba nieopłacalny. poszukaj warsztatu, prawdopodobnie zapłacisz mniej za osadzenie. Spotkałem się też z nazwą tych nitonakrętek RIVKLE. Pozdr.ART Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
HARDTECHNO Napisano 13 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 13 Czerwca 2013 nitonakretke. mozesz zacisnac zwykla nitownica... wyciagasz tylko blaszki zaciskowe i wkladasz dluga srube z krzyzakiem lub na plaski srubokret gwint m8 potem wkladasz nitonakretke gdzie chcesz, wkrecasz srube i ciagniesz dociskajac nitownica do nitonakretki, trzeba troche sily i nitownice ne za 5 zl...robilem tak wiele razy w stilo na blotnikach i w cc szyby uchylne.... mam sruby zderzaka jak kto chce a i kilka nitonakretek tez:D PRIV Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PiQ Napisano 14 Czerwca 2013 Udostępnij Napisano 14 Czerwca 2013 > a można to gdzieś kupić? najlepiej ze śrubami tak jest to produkt ogolniedostępny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tate11 Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 Mam pytanie, czy ktoś wie jakiego producenta są oryginalne reflektory w Stilo. Bo muszę wymienić u siebie lewy i nie wiem co kupić. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > Mam pytanie, czy ktoś wie jakiego producenta są oryginalne reflektory w Stilo. Bo muszę wymienić u > siebie lewy i nie wiem co kupić. > Pozdr. z tego co pamiętam, ale nie dam głowy to Automotive Ligting Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tate11 Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > z tego co pamiętam, ale nie dam głowy to Automotive Ligting Automotive Ligting to nie jest Magneti Marelli ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DARKOOO Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 Magneti Marelli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.