fenix8 Napisano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2010 Nie wiem czy tutaj czy na technicznym, pytanie do tych co jeździli, czy seryjna skrzynia z 1.0 fire nie rozsypie się przy silniku 1.2 85 KM ?? a i jakich osiągów oraz spalania przy spokojnej i ostrej jeździe można się spodziewać ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2010 > Nie wiem czy tutaj czy na technicznym, pytanie do tych co jeździli, czy seryjna skrzynia z 1.0 fire > nie rozsypie się przy silniku 1.2 85 KM ?? > a i jakich osiągów oraz spalania przy spokojnej i ostrej jeździe można się spodziewać ?? Jak przy 1.2T wytrzymuje to i 16v spokojnie obleci. Te skrzynie są bardzo mocne - ja przez 1.5 roku miałem jedynie problem z synchronizatorem 5-tki i ogólnie z wybieraniem biegów ale to tylko dlatego, że ją rozbierałem w celu uszczelnienia i coś chyba nie do końca idealnie poskładałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2010 ja mam skrzynie od 1.0 fire do silnika 1.2 16V....bardzo fajnie razem pasuje bo skrzynia 1.0 jest dluuugasna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 27 Czerwca 2010 Autor Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2010 akurat pytam o 8v a nie 16v, gdyż na cento jest takowy do kupienia, moc 86 KM, 114 Nm... i tak się zastanawiam czy moja obecna skrzynia wytrzymałaby go... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Hans15336 Napisano 27 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 27 Czerwca 2010 a co za różnica choć osobiście do N/A to tylko skrzynia PALIO/ABARTH aby to jakoś jechało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 Wiesz, że były różne patenty, te z grubym wałkiem (na tarcze sprzęgłową jak w 1.4) to ponoć mocne są Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 > Nie wiem czy tutaj czy na technicznym, pytanie do tych co jeździli, czy seryjna skrzynia z 1.0 fire > nie rozsypie się przy silniku 1.2 85 KM ?? > a i jakich osiągów oraz spalania przy spokojnej i ostrej jeździe można się spodziewać ?? Skrzynie z fire n/a mają przewidziany seryjnie przenoszony moment 150Nm. Mniej więcej takich przy 8v: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 > Skrzynie z fire n/a mają przewidziany seryjnie przenoszony moment 150Nm. > Mniej więcej takich przy 8v: Masakrycznie wolno to sie rozpedza przy tak dlugim predkosciomierzu . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 > Wiesz, że były różne patenty, te z grubym wałkiem (na tarcze sprzęgłową jak w 1.4) to ponoć mocne > są A jaką średnicę ma tarcza w 1.4? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 > A jaką średnicę ma tarcza w 1.4? 180 według IC W 1.0 na grubym wałku też ma 180 ale katalog pokazuje różne do 1.0 i 1.4 a u mnie jest Valeo 006803 z tego co pamiętam... czyli to do 1.4 i niektórych 1.1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 > ja mam skrzynie od 1.0 fire do silnika 1.2 16V....bardzo fajnie razem pasuje bo skrzynia 1.0 jest > dluuugasna Mówisz o skrzyni z gaźnikowej fajerki, tak? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 > Mówisz o skrzyni z gaźnikowej fajerki, tak? z gaźnika to w ogóle mega długas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pax_grucha Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 > z gaźnika to w ogóle mega długas Z ciekawości skrzynia od gaźnikowca 1.0 podejdzie pod 1.2 16V? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 > 180 według IC > W 1.0 na grubym wałku też ma 180 > ale katalog pokazuje różne do 1.0 i 1.4 > a u mnie jest Valeo 006803 z tego co pamiętam... czyli to do 1.4 i niektórych 1.1 NO to ja takiej właśnie potrzebuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 > NO to ja takiej właśnie potrzebuję Sam miałem z tym problem przy wymianie... bo gość mi dał dwa sprzęgła w sklepie, żebym zobaczył które a drugie zwrócił i przyniosłem mu oba, bo nie takie i dopiero mając moje sprzęgło w rękach doszliśmy do tego, że jest takie jak w 1.4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 28 Czerwca 2010 Udostępnij Napisano 28 Czerwca 2010 > Mówisz o skrzyni z gaźnikowej fajerki, tak? z SPI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiero Napisano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 witam, odkopie trochę temat, nie chce zakładać nowego. W swojej ósemce (1.2) mam właśnie skrzynie z uno 1.0 gaźnikowego i jest dla mnie za dłuuuugga Mam chęć zrobić mixa z przełożeniami z 903(mojej starej skrzyni). Ponoć są krótsze niż w uno, ale chciałbym się upewnić. Także mógłby ktoś podać przełożenia w skrzyni z uno 1.0 gaźnik? Bo nigdzie nie mogę ich znaleźć bedę bardzo wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 7 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 z tego co mi wiadomo, to krótsze przełożenia mają skrzynie od wtryskowców..., zreszta kolega kordek ma skrzynię w 1.0 z diesla i jest masakra... ;p ps. ja mam 90 km/h przy nieco ponad 3k rpm, a TY ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tschoob Napisano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 > witam, odkopie trochę temat, nie chce zakładać nowego. W swojej ósemce (1.2) mam właśnie skrzynie z > uno 1.0 gaźnikowego i jest dla mnie za dłuuuugga Mam chęć zrobić mixa z przełożeniami z > 903(mojej starej skrzyni). Ponoć są krótsze niż w uno, ale chciałbym się upewnić. Także mógłby > ktoś podać przełożenia w skrzyni z uno 1.0 gaźnik? Bo nigdzie nie mogę ich znaleźć > bedę bardzo wdzięczny znajduj taka skrzynie od 1.0 na wtrysku...przelozenia sa imo idealnie dopasowane do oszczednej w miare jezdzie...bo wszystkie z cc/sc sa imo krotki i nadaja sie na sprinty...max predkosc na nich to bodajze 190...a na skrzyni od 1.0 SPI wyciagasz 210 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sapphire Napisano 7 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 7 Grudnia 2010 > z tego co mi wiadomo, to krótsze przełożenia mają skrzynie od wtryskowców..., zreszta kolega kordek > ma skrzynię w 1.0 z diesla i jest masakra... ;p W moim 903 są takie przełożenia jak w 1.3D wg ori instrukcji. > ps. ja mam 90 km/h przy nieco ponad 3k rpm, a TY ?? To na V czy IV? Ja na IV mam 60-2tys, 80-3tys, 100-4tys. V niestety brak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiero Napisano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2010 na IV biegu mam: 2tys. - 60km/h 3tys. - 90km/h 4tys. - 120km/h na V biegu mam o 1tys mniej przy podobnych prędkościach właśnie chodzi mi o to żeby jak najszybciej dobijał do stówki Chciałbym dać pierwsze 4biegi z 900, a 5bieg z uno(taki oszczędny ) Tylko zanim się za to wezmę chciałbym je porównać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2010 > Skrzynie z fire n/a mają przewidziany seryjnie przenoszony moment 150Nm. > Mniej więcej takich przy 8v: co do filmkiu, tak się moje 1.4 bez turbo rozpędza Fenix, pakuj coś poważnego, a nie jakieś 1.2 2.0 albo jakieś V6 wsadź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2010 > co do filmkiu, tak się moje 1.4 bez turbo rozpędza > Fenix, pakuj coś poważnego, a nie jakieś 1.2 2.0 albo jakieś V6 wsadź Najlepiej V6 i skrzynie od gaznikowej fajerki . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kudlaty_bytom Napisano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2010 najłatwiej to automata z jakimś dużym silnikiem i centralnie go umieścić z napędem na tył Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pavel_156 Napisano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2010 > zreszta kolega kordek ma skrzynię w 1.0 z diesla Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 8 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2010 zapomniałem dopisać, ze na 5-tym biegu... czyli takie jak Ty na 4... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiero Napisano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2010 to jak Pany poratuje ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2010 > znajduj taka skrzynie od 1.0 na wtrysku...przelozenia sa imo idealnie dopasowane do oszczednej w > miare jezdzie...bo wszystkie z cc/sc sa imo krotki i nadaja sie na sprinty...max predkosc na > nich to bodajze 190...a na skrzyni od 1.0 SPI wyciagasz 210 Przy ilu rpm? U mnie przy ~130-135 na V biegu jest 4,5 krpm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 8 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2010 tak jak Ci już napisaliśmy, szukaj skrzyni z wtrysku mono-motronic, bo jest najkrótsza z tych stosowanych w uno, bo te dane co podałeś na 4 ja mam na 5, lub skrzyni z cc sportinga, bodajże 514 oznaczenie, ona ponoć jest jeszcze krótsza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiero Napisano 8 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2010 taka skrzynie od 1.0 na wtrysku chyba ciężko jest znaleźć rożni się tylko przełożeniami czy jest już taka jak w cc, na "suchych" półosiach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fenix8 Napisano 8 Grudnia 2010 Autor Udostępnij Napisano 8 Grudnia 2010 banalnie znaleźć, a czasami w cenie skrzyni kupisz całego uniaka i nie tak jak w cc, mokre półosie ma... kwestia jest tylko w różnicy grubości wałka ps. moja dla mnie jest za krótka... chętnie zamienię na dłuższą 5-cio biegową Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2010 > Przy ilu rpm? > U mnie przy ~130-135 na V biegu jest 4,5 krpm Na gaznikowej masz przy takiej predkosc 3600-3700. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LordFalcon Napisano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2010 > Na gaznikowej masz przy takiej predkosc 3600-3700. Czyli gaźnikowa jest dłuższa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2010 > Czyli gaźnikowa jest dłuższa To jest skrzynia dobra na dlugie trasy, dzieki niej gaznikowcem zejdziesz do 4,0 na 100 km . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kordek Napisano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2010 Przełożenia z diesla nie skrzynię Aczkolwiek linka sprzęgła do mojego pasuje jedynie z 1.7D Wolę nie wiedzieć z czego jeszcze mam graty w moim fabrycznym Uniaku ze słonecznej Italii Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2010 > co do filmkiu, tak się moje 1.4 bez turbo rozpędza W szczególności powyżej 160km/h Tam też nie było turbo... A 1.4 to bardzo daleko do ówczesnego setupu 1.2... Sprawdzone w porównaniu z wybebeszonym 1.5 na ostrym wałku i przelocie + porting głowicy, które też nie dawało rady fajerce. Skoro powtarzalne było realne zejście poniżej 10s do 100, to o czymś świadczy. Ale to trzeba wsiąść, przejechać się i porównać. Zapytaj Tschooba jak latało moje 1.2 16v w jego aucie i z kim się łapał. A tutaj to już była całkowita seria. Szkoda, że nie nagrałem filmiku na 16v z większą przepustką i przelotem... > Fenix, pakuj coś poważnego, a nie jakieś 1.2 2.0 albo jakieś V6 wsadź Zazwyczaj na wielkich dyskusjach na forum się kończy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2010 > W szczególności powyżej 160km/h > Tam też nie było turbo... > A 1.4 to bardzo daleko do ówczesnego setupu 1.2... > Sprawdzone w porównaniu z wybebeszonym 1.5 na ostrym wałku i przelocie + porting głowicy, które też > nie dawało rady fajerce. > Skoro powtarzalne było realne zejście poniżej 10s do 100, to o czymś świadczy. > Ale to trzeba wsiąść, przejechać się i porównać. > Zapytaj Tschooba jak latało moje 1.2 16v w jego aucie i z kim się łapał. A tutaj to już była > całkowita seria. > Szkoda, że nie nagrałem filmiku na 16v z większą przepustką i przelotem... A co tam nadłubaliście w tym 1.2 8V, że jechało lepiej niż 1.5 na ostrym wałku? Pytam całkiem poważnie, bo mam całkiem podobny silnik w Punto i fajnie by było jakby się lepiej odpychał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiero Napisano 9 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2010 j.w Fakt skrzynia dobra do oszczędzania. W panujących warunkach, jeżdżąc pełnym ogniem,trochę lajtowo, dużo po mieście i trochę za spalanie wyszło mi 6l/100 (silnik 1.2 75km) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2010 > j.w > Fakt skrzynia dobra do oszczędzania. W panujących warunkach, jeżdżąc pełnym ogniem,trochę lajtowo, > dużo po mieście i trochę za spalanie wyszło mi 6l/100 (silnik 1.2 75km) Ech ja wczoraj zrobiłem prawie 600km po kraju i jadąc dość ostro, powiedzmy - w tempie autostradowym (bo faktycznie, między W-wą a Radomiem dało się pojechać miejscami ponad dwie... no nie ważne ) wyszło mi spalanie 11l/100km GAZU i nawet nie wiesz jak mnie to cieszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2010 > Przełożenia z diesla nie skrzynię Aczkolwiek linka sprzęgła do mojego pasuje jedynie z 1.7D > Wolę nie wiedzieć z czego jeszcze mam graty w moim fabrycznym Uniaku ze słonecznej Italii Mi trzeba samą 5-tkę zmienić bo wczoraj łapałem 6300 obr/min i więcej nie chciało jechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 10 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 10 Grudnia 2010 > Ech ja wczoraj zrobiłem prawie 600km po kraju i jadąc dość ostro, powiedzmy - w tempie > autostradowym (bo faktycznie, między W-wą a Radomiem dało się pojechać miejscami ponad dwie... > no nie ważne ) wyszło mi spalanie 11l/100km GAZU i nawet nie wiesz jak mnie to cieszy No to gratki, wg mnie świetny wynik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 12 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 12 Grudnia 2010 > A co tam nadłubaliście w tym 1.2 8V, że jechało lepiej niż 1.5 na ostrym wałku? Pytam całkiem > poważnie, bo mam całkiem podobny silnik w Punto i fajnie by było jakby się lepiej odpychał. Jak wiadomo - zespół napędowy fire jest sporo lżejszy od SOHC Mocy nigdy nie zmierzyłem, ale to z jakimi samochodami się ganiałem o czymś świadczy. Nie było problemów z Golfem III 2.0 115km, Vectrą 2.2DTi 140km, 340Nm, wszelakie VAG-i TDI do 130km włącznie, ale z takim golfem 130km łapałem się tylko raz Dostałem od golfa IV 1.8T, ale tu się nie ma co dziwić Zwykłe 1.8 20V zmordowałem Ogólnie lubowałem się w dręczeniu panzerwagenów - Scirocco 1.4 TSI 122km, Bora 2.3 VR5 170km 4motion, z takimi też uno dawało radę. Takie sprinty 0-120 dają masę frajdy;) No i jeszcze fakt, że przesiadając się z GT, które do 100km/h potrzebuje ok. 6s, do uno nie odczuwałem tej przepaści tak bardzo, jak by się można tego spodziewać. Co do silnika - głowica po ścięciu (bodajże 0,8mm) i zrobieniu kanałów - nieznacznie powiększone, już nie pamiętam o ile, zawory na 3 kąty+lekkie odchudzenie. Poprawione komory spalania. Zamach 5kg, zamiast 7,66kg. Później był mod przepustnicy, ale do cywilnej jazdy powróciła seryjna. Wydech najpierw michael do 1.0, później ten z 1.3T, a chwilami totalny przelot. Nie zdążyłem zrobić kolektora wydechowego, a na tym można dużo ugrać Kluczem był zdrowy silnik z przebiegiem około 60 tys km, profilaktycznie nowe pierścienie i jeszcze kilka drobnych zabiegów. Filmik jest tylko jeden i to z momentu kiedy jest większość seryjnych gratów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gajoss Napisano 13 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 13 Grudnia 2010 No no to nieźle, lista imponująca. takie pytanie jeszcze mam, czemu do jazdy na codzień wróciła seria przepustnica? No i co zmodyfikowałeś w tej drugiej przepustnicy? Rozwiercona była? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > No no to nieźle, lista imponująca. takie pytanie jeszcze mam, czemu do jazdy na codzień wróciła > seria przepustnica? No i co zmodyfikowałeś w tej drugiej przepustnicy? Rozwiercona była? Do dziś żałuję, że nie mogłem wtedy zmienić trochę w mapach w oryginalnym ECU, wtedy efekt byłby naprawdę dobry Ale co się odwlecze, to się zrobi na innym aucie Przepustka rozwiercona i przerobiona w części za talerzykiem oraz na górze górze usunięty kołnierz Powód zmiany na seryjne graty - spalanie, które w głównej mierze wynikało z i brak kasy na programator i szerokopasmówkę... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiero Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > Do dziś żałuję, że nie mogłem wtedy zmienić trochę w mapach w oryginalnym ECU, wtedy efekt byłby > naprawdę dobry Ale co się odwlecze, to się zrobi na innym aucie > Przepustka rozwiercona i przerobiona w części za talerzykiem oraz na górze górze usunięty kołnierz > Powód zmiany na seryjne graty - spalanie, które w głównej mierze wynikało z i brak kasy na > programator i szerokopasmówkę... i po tych wszystkich modyfikacjach jeździłeś na seryjnym programie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > i po tych wszystkich modyfikacjach jeździłeś na seryjnym programie? Zakres adaptacji i korekcji w przypadku modyfikacji silnika wolnossącego w kompach IAW, a w szczególności 49F jest duży i bez problemu koryguje i akceptuje zmienione warunki pracy jeśli chodzi o dawkę paliwa - potwierdzały to pomiary afru. Mi natomiast zależało na korekcie zapłonu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kiero Napisano 15 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 15 Grudnia 2010 > Zakres adaptacji i korekcji w przypadku modyfikacji silnika wolnossącego w kompach IAW, a w > szczególności 49F jest duży i bez problemu koryguje i akceptuje zmienione warunki pracy jeśli > chodzi o dawkę paliwa - potwierdzały to pomiary afru. Mi natomiast zależało na korekcie > zapłonu. czyli trzeba zacząć modzić głowice na sezon 2011 masz jakieś fotki swojej głowicy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > Zakres adaptacji i korekcji w przypadku modyfikacji silnika wolnossącego w kompach IAW, a w > szczególności 49F jest duży i bez problemu koryguje i akceptuje zmienione warunki pracy jeśli > chodzi o dawkę paliwa - potwierdzały to pomiary afru. Mi natomiast zależało na korekcie > zapłonu. zapłon najprościej skorygować wariatorem np stagowskim. Można tam całą mapę zaprogramować pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 16 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 16 Grudnia 2010 > zapłon najprościej skorygować wariatorem np stagowskim. > Można tam całą mapę zaprogramować > pozdr O tak, potwierdzam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
djo Napisano 17 Grudnia 2010 Udostępnij Napisano 17 Grudnia 2010 > zapłon najprościej skorygować wariatorem np stagowskim. > Można tam całą mapę zaprogramować > pozdr Teraz to mogę zrobić bez dokładania czegokolwiek Seryjne ECU daje ogromne możliwości, a np we wspomnianym wcześniej 49F mapy są wyskalowane w serii do 7300rpm. Oczywiście nad tym czuwa wcześniej odcinka, ale to tylko jedna wartość do poprawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.