tuha Napisano 25 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2011 odnosnie czujnikow mialem od 1.2 8v bodajze od 16v od 1.1 mpi i teraz mam jakis uniwersalny i na kazdym jest to samo(tyrkoli)tzn bylo:) wiec sa takie same te czujniki lub bardzo zblizone Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ZeXeL Napisano 25 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 25 Lutego 2011 > ma z 1.1 i chcemy wsadzić z 1.2 16v i potestować u mnie siedzi czujnik Bosch'owski od punto 1 1,2 16v i jest git o ile ma to jakiekolwiek znaczenie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vale46 Napisano 26 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2011 też mam boscha do 16 i tyrkoli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Muzyk Napisano 26 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2011 a nie robil tego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
vale46 Napisano 26 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2011 no właśnie to mnie intryguje, bo na początku było spoko ale potem się pogarszało i teraz jest wkurzające, nawet nie wiem kiedy to się zaczeło ale chyba gdzieś rok temu edit: jedyne przy czym majstrowałem to czujnik położenia wału ( bo tamten się przetarł i auto nie paliło na wszystkie cylindry a na koniec nie odpaliło), a drugie to coś się z mapsensorem raz stało że zaśniedział(czy cuś) pin i go zalewało ale przeczysciłem wtyczke i już go nie zalewało, ale nie wiem czy to może mieć coś wspólnego bo raczej przez odpięcie akumulatora to by się nie zepsuło że teraz tyrkoli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCinek Napisano 26 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2011 To ja może też dodam coś od siebie. Moja wiązka była zrobiona według tego schematu, czujnik par był wywalony (pozostał sam zawór par paliwa) wyjście z kolektora było zaślepione, kółko fonoczne pochodziło z 1.1 i autko nie tyrkoliło. Dodam jeszcze , że kompletny silnik pochodził z jednego autka (TRS). Dokładnie mówiąc do puki silnik nie był zagrzany to przytrafiało mu się tyrkolić (pi razy drzwi do puki był na ssaniu) ale jak się już zagrzał to objaw ustępował. Pewna mądra głowa z tego forum powiedziała mi, że problem leży w dolocie i wydechu, a moje autko nie tyrkoli dlatego, że udało mi się trafić w odpowiednie długości, średnice itp. Dodam jeszcze od siebie, że problem tyrkolenia nie leży raczej w tym czy jest elektrozawór par paliwa czy go nie ma, bo kiedyś u siebie pomyliły mi się wtyczki czujnika par i biegu wstecznego żadnych ubocznych objawów nie było Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 26 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2011 Nie wierzcie w takie bzdury, że tyrkolenie powoduje dolot (że musi mieć odpowiednią długość itp) mój ma dolot zrobiony z jakimś tanim stożkiem i z dolotem i bez nic nie tyrkoli, u GPRally jest to samo.. choćbym tam gąbkę do mycia pleców dał zamiast filtra to i tak by nic nie tyrkoliło... dużą przepustnice założyłem i też auto nie tyrkoli więc to napewno nie jest wina dolotu... jak elektryka jest dobrze zrobiona to nic nie ma prawa tyrkolić i nie ważne wtedy czy dolot ma 10cm czy 2 metry... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 26 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2011 a ja zadam CI pytanie czy jestes pewien ze Twoje 16v jezdzi w pół sekwencji? a moze jezdzi w full group to ze kompa masz z 16v to tez jeszcze o niczym nie śwadczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 26 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2011 Jeździ w pół sekwencji- przynajmniej moja była tak jeździ do dzis i ani na chwile nie zatyrkoli ale zajął sie nią kiedys arab z bytomia-niestety. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 26 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2011 > Jeździ w pół sekwencji- przynajmniej moja była tak jeździ do dzis i ani na chwile nie zatyrkoli ale > zajął sie nią kiedys arab z bytomia-niestety. a powiedz skad masz pewność, ze jezdzi w pół sekwencji? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 26 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 26 Lutego 2011 na FG tez potrafi tyrkolic.a po dodaniu odpornika potrafia sie straaaaaaaaaaszne jaja dziac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 > na FG tez potrafi tyrkolic.a po dodaniu odpornika potrafia sie straaaaaaaaaaszne jaja dziac. Myślisz o serii programie i wtryskach połączonych za dwiema diodami do 18 i 33 pinu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tuha Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 > Myślisz o serii programie i wtryskach połączonych za dwiema diodami do 18 i 33 pinu? tak mam na mysli serie , nie tylko w taki sposb polaczenie tyrkoli testowalem pare rozwiazan i kazde mialo wady i zalety ale ostatecznie niemam FG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 > i nie bedzie tyrkolił I jest tak jak mówi Lesiu i Sebec. Kultura pracy w dolnym zkresie niesamowita i nie ma ch__ja żeby nawet jęknął nie zaleznie od dolotu, temperatury. Obroty nie falują nawet jak wlejesz mu w przepustnice wiadro wody. Nie szarpie przy jeździe bez gazu nawet do 4 biegu na krótkiej 6. Niestety jednak powyżej 4.000 obrotów nie jedzie Teraz pytanie... lepiej stroić FG 16V na kompie 16V czy na kompie 8V czy to nie ma znaczenia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 > I jest tak jak mówi Lesiu i Sebec. Kultura pracy w dolnym zkresie niesamowita i nie ma ch__ja żeby > nawet jęknął nie zaleznie od dolotu, temperatury. Obroty nie falują nawet jak wlejesz mu w > przepustnice wiadro wody. Nie szarpie przy jeździe bez gazu nawet do 4 biegu na krótkiej 6. > Niestety jednak powyżej 4.000 obrotów nie jedzie > Teraz pytanie... lepiej stroić FG 16V na kompie 16V czy na kompie 8V czy to nie ma znaczenia? Uparciuch musiał sam sprawdzić Spalanko jest niezłe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 > Uparciuch musiał sam sprawdzić Spalanko jest niezłe Do jazdy na mieście by styknęło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 > Do jazdy na mieście by styknęło Ja jeździłem jakiś czas a potem się przestraszyłem konsekwencji jazdy na przelanym motorze. Ale poza tym jeździło się kulturalnie, choć nie szybko. Największą zaletą dla mnie było to, że mogłem sobie na zimnym motorze jechać na biegu jałowym na dwójce i pokonywać osiedlowe płyty. Na kompie od 16v szarpie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 > Ja jeździłem jakiś czas a potem się przestraszyłem konsekwencji jazdy na przelanym motorze. Ale > poza tym jeździło się kulturalnie, choć nie szybko. Największą zaletą dla mnie było to, że > mogłem sobie na zimnym motorze jechać na biegu jałowym na dwójce i pokonywać osiedlowe płyty. > Na kompie od 16v szarpie. Nom... a mnie na analizatorze wyszło że z 8V jest niedolany górą bo sypie powietrzem w wydech. A na jałowym spaliny były idealne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
CCinek Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 > Nie wierzcie w takie bzdury, że tyrkolenie powoduje dolot (że musi mieć odpowiednią długość itp) > mój ma dolot zrobiony z jakimś tanim stożkiem i z dolotem i bez nic nie tyrkoli, u GPRally > jest to samo.. choćbym tam gąbkę do mycia pleców dał zamiast filtra to i tak by nic nie > tyrkoliło... > dużą przepustnice założyłem i też auto nie tyrkoli więc to napewno nie jest wina dolotu... > jak elektryka jest dobrze zrobiona to nic nie ma prawa tyrkolić i nie ważne wtedy czy dolot ma 10cm > czy 2 metry... Taką informację dostałem od kolegi ELEKTRIX-a, nie pamiętam dokładnie co mi jeszcze mówił bo to było jakieś 2 lata wstecz. PS. Jak robiliśmy z Gooferem swapa u kolegi Sejo to też wszyscy mówili, że się nie da odpalić 1.2 16v na wiązce z 1.1 a mi się to jakoś bez problemu udało. Nigdy się nie kryłem ze schematem i jak go tu ujawniłem to nagle się okazało, że się jednak da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 > a ja zadam CI pytanie czy jestes pewien ze Twoje 16v jezdzi w pół sekwencji? a moze jezdzi w full > group to ze kompa masz z 16v to tez jeszcze o niczym nie śwadczy sorry ale co to jest pół sekwencja? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 > Taką informację dostałem od kolegi ELEKTRIX-a, nie pamiętam dokładnie co mi jeszcze mówił bo to > było jakieś 2 lata wstecz. > PS. Jak robiliśmy z Gooferem swapa u kolegi Sejo to też wszyscy mówili, że się nie da odpalić 1.2 > 16v na wiązce z 1.1 a mi się to jakoś bez problemu udało. Nigdy się nie kryłem ze schematem i > jak go tu ujawniłem to nagle się okazało, że się jednak da. no mój też jest na wiązce z 1.1... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ketchup87 Napisano 27 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 27 Lutego 2011 > sorry ale co to jest pół sekwencja? W 8v wszystkie wtryski leją w tym samym czasie. W 16v leją po dwa. Tak jak cewki są po dwie podłączone. Popijam ale mam nadzieję, że rozumiesz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 28 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2011 > Nom... a mnie na analizatorze wyszło że z 8V jest niedolany górą bo sypie powietrzem w wydech. A na > jałowym spaliny były idealne. pytanie jakie wtryski były? jeżeli od 8v no to sie zgodze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 28 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2011 > W 8v wszystkie wtryski leją w tym samym czasie. W 16v leją po dwa. Tak jak cewki są po dwie > podłączone. Popijam ale mam nadzieję, że rozumiesz acha no to to ja wiedziałem tylko nie słyszałem nigdy zwrotu pół sekwencja... dzięki za wyjaśnienie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 28 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2011 > a ja zadam CI pytanie czy jestes pewien ze Twoje 16v jezdzi w pół sekwencji? a moze jezdzi w full > group to ze kompa masz z 16v to tez jeszcze o niczym nie śwadczy no to w takim razie bierzcie jakieś 16v i dawajcie na full group i wtedy zobaczymy... tylko mnie zastanawia czy jakby lały wszystkie na raz to by go nie zalewało czasem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 28 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2011 > no to w takim razie bierzcie jakieś 16v i dawajcie na full group i wtedy zobaczymy... tu nie chodzi o predkośc > tylko mnie zastanawia czy jakby lały wszystkie na raz to by go nie zalewało czasem? jak bedzie wystrojony to bedzie chodził jak seria Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 28 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2011 > tu nie chodzi o predkośc > jak bedzie wystrojony to bedzie chodził jak seria Skoro w punto te silniki chodza normalnie to nie widze powodu dla ktorego trzeba by robić jakieś roszady wtryskowe jeżeli taki silnik siedzi w cc/sc... dla mnie to nie ma sensu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 28 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2011 bo tu nie chodzi o wtryski. Mój też był w "półsekwencji" Sprawdziłem na wiązce i podmienialem kompy i na żadnym nie tyrkotał. P.S Sebus80 tez ma pół sekwencje i tyrkotanie u niego istnieje tylko sluchowe bym powiedział bo auto rozpędza sie normalnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RallyMAN22 Napisano 28 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2011 > bo tu nie chodzi o wtryski. Mój też był w "półsekwencji" Sprawdziłem na wiązce i podmienialem kompy > i na żadnym nie tyrkotał. > P.S Sebus80 tez ma pół sekwencje i tyrkotanie u niego istnieje tylko sluchowe bym powiedział bo > auto rozpędza sie normalnie. nie wiem... w każdym razie mój nie tyrkoli, GPRally też ma 16v którego Błażej nie tykał i też idzie jak wściekły bez żadnych tyrkoleń... a tak btw to jak ja dawałem swojego do Błażeja i powiedziałem mu 'że wiem, że tymi silnikami są problemy że lubią przerywać troche w cc/sc' to zrobił oczy i powiedział, że nie wie kto mi takich bzdur naopowiadał, bo te silniki wcale nie przerywają. Powiedział, że on już X takich silników do sejów czy cienkich wsadził i nigdy mu żaden nie przerywał... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sebec Napisano 28 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2011 > nie wiem... w każdym razie mój nie tyrkoli, GPRally też ma 16v którego Błażej nie tykał i też idzie > jak wściekły bez żadnych tyrkoleń... > a tak btw to jak ja dawałem swojego do Błażeja i powiedziałem mu 'że wiem, że tymi silnikami są > problemy że lubią przerywać troche w cc/sc' to zrobił oczy i powiedział, że nie wie kto mi > takich bzdur naopowiadał, bo te silniki wcale nie przerywają. Powiedział, że on już X takich > silników do sejów czy cienkich wsadził i nigdy mu żaden nie przerywał... szanowny blazej pierddoli głupotyy.... hybryd tez zrobił setki i co zwykłej na walkach nie umial wystroic tak go wszyscy chwala, ale to kretacz i naciagacz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 28 Lutego 2011 Udostępnij Napisano 28 Lutego 2011 > Skoro w punto te silniki chodza normalnie to nie widze powodu dla ktorego trzeba by robić jakieś > roszady wtryskowe jeżeli taki silnik siedzi w cc/sc... dla mnie to nie ma sensu... W niektórych przypadkach niestety trzeba i nie ma co filozofować i generalizować, że skoro 2 nie tyrkolą to żaden nie powinien. Z autem jak z człowiekiem... jeden idzie na księdza, drugi kradnie, a niektóre dziewoje zarabiają na dupie Twój akurat nie tyrkolił... a ten tyrkoli: http://www.youtube.com/watch?v=rAG4OTlSRkc > pytanie jakie wtryski były? jeżeli od 8v no to sie zgodze Jakby z 8V pasowały do 16V to może i bym podmienił, ale aż tak ambitny nie jestem Wtryski 16V, komp 8V. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 8 Marca 2011 Udostępnij Napisano 8 Marca 2011 > tu nie chodzi o wache tylko o mapy paliwowe Czy aby zawsze na pewno? Mam 1,2. Seryjne bo to nie SC/CC tylko palio. Ostatnio pojawiło się tyrkolenie, uciążliwe mocno, potrafiło grubo szarpnąć. Zmiana stacji, 3x tankowanie, i tyrkolenia nie ma. Nic więcej nie robiłem. Warunki oczywiście się zmieniły (pogodowe), ale czy one miały by wpływ? A, tyrkolił tylko jak był rozgrzany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mati_Krk Napisano 8 Marca 2011 Udostępnij Napisano 8 Marca 2011 > Czy aby zawsze na pewno? > Mam 1,2. Seryjne bo to nie SC/CC tylko palio. > Ostatnio pojawiło się tyrkolenie, uciążliwe mocno, potrafiło grubo szarpnąć. > Zmiana stacji, 3x tankowanie, i tyrkolenia nie ma. Nic więcej nie robiłem. Warunki oczywiście się > zmieniły (pogodowe), ale czy one miały by wpływ? > A, tyrkolił tylko jak był rozgrzany. Najlepiej jedzie na paliwie Statoil 95 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
WaWeR Napisano 8 Marca 2011 Udostępnij Napisano 8 Marca 2011 > Najlepiej jedzie na paliwie Statoil 95 Lałem długo na lotosie (mieli najtaniej), teraz leję na Neste. Orlen bez zmian (objawów nie było), Lotos (możłiwe że ta jedna stacja) = tyrkolenie, Neste = koniec tyrkolenia. A dziś zalałem 98, i jest jeszcze fajniej bo ciszej chodzi Przy 12gr/litr to różnica w sumie niewielka.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzido111 Napisano 9 Marca 2011 Udostępnij Napisano 9 Marca 2011 Po tygodniowych testach mogę oficjalnie stwierdzić mój przestał tyrkolić Pomogła wymiana stożka (mój był nieźle zasyfiony) i wywalenie odmy ze stożka i wyprowadzenie jej pod auto Restart kompa i tyrkolenie przeszło aż miło pozdro, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 9 Marca 2011 Udostępnij Napisano 9 Marca 2011 > Po tygodniowych testach mogę oficjalnie stwierdzić mój przestał tyrkolić > Pomogła wymiana stożka (mój był nieźle zasyfiony) i wywalenie odmy ze stożka i wyprowadzenie jej > pod auto > Restart kompa i tyrkolenie przeszło aż miło > pozdro, Hmmm tutaj ludzie mają różnorakie stożki i doloty, odmy też różnie puszczone i tyrkolą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karan Napisano 9 Marca 2011 Udostępnij Napisano 9 Marca 2011 > Po tygodniowych testach mogę oficjalnie stwierdzić mój przestał tyrkolić > Pomogła wymiana stożka (mój był nieźle zasyfiony) i wywalenie odmy ze stożka i wyprowadzenie jej > pod auto > Restart kompa i tyrkolenie przeszło aż miło > pozdro, a ja ci mowie, ze jak sie komp zaadoptuje to zacznie tyrkolic...az milo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzido111 Napisano 9 Marca 2011 Udostępnij Napisano 9 Marca 2011 > a ja ci mowie, ze jak sie komp zaadoptuje to zacznie tyrkolic...az milo Też tak myślałem i po różnych testach i restartach kompa wracało wszystko do normy (tzn tyrkoliło po 1 -2 dniach robię średnio 60-100km dziennie po wawce) A tu tydzień pracuje już jak seryjny w fiucie 500 poczekam jeszcze z tydzień i dam znać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 9 Marca 2011 Udostępnij Napisano 9 Marca 2011 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lata155 Napisano 13 Maja 2011 Udostępnij Napisano 13 Maja 2011 temat umarl, czyzby wszystkim przestaly tyrkolic? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 13 Maja 2011 Udostępnij Napisano 13 Maja 2011 Nie sądze Mój SC dalej jeździ i nie tyrkoli- ale nie jest juz mój . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Verchi Napisano 14 Maja 2011 Udostępnij Napisano 14 Maja 2011 A ja mam dziwne coś: leje 95 na neste :D + coś nie halo z pierścionkami mam (chyba po przegrzaniu do 100* jakiś czas temu) bo przy pałowaniu dymi jak diesel - ale mi nie tyrkoli :D NIC A NIC Pewnie zaraz zacznie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marew Napisano 14 Maja 2011 Udostępnij Napisano 14 Maja 2011 > Nie sądze Mój SC dalej jeździ i nie tyrkoli- ale nie jest juz mój . Mój były sej ponoć też przestał tyrkolić, po założeniu lpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lata155 Napisano 14 Maja 2011 Udostępnij Napisano 14 Maja 2011 > Nie sądze Mój SC dalej jeździ i nie tyrkoli- ale nie jest juz mój . a mozesz powiedziec o nim cos wiecej? wiazka punto czy robiona, czujnik polozenia walu i jego umiejscowienie oryginalne z p1, sonda lambda oryginalna? czy jest ktos na forum co zrobil swapa z oryginalna wiazka i czujnikami a mimo to mu tyrkoli? na podstawie wczesniejszych wypowiedzi pomijam wplyw ukladu dolotowego, wylotowego i sterownika (programu sterujacego) pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PannaDzika Napisano 15 Maja 2011 Udostępnij Napisano 15 Maja 2011 > Nie sądze Mój SC dalej jeździ i nie tyrkoli- ale nie jest juz mój . Johnny pozdrawia swojego prawego Ojca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maniek01 Napisano 15 Maja 2011 Udostępnij Napisano 15 Maja 2011 > Mój były sej ponoć też przestał tyrkolić, po założeniu lpg Ponoć tak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
amazing5 Napisano 15 Maja 2011 Udostępnij Napisano 15 Maja 2011 > Mój były sej ponoć też przestał tyrkolić, po założeniu lpg to nie może być prawda ponieważ lpg to zuo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 15 Maja 2011 Udostępnij Napisano 15 Maja 2011 > Johnny pozdrawia swojego prawego Ojca Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rOBERTO795 Napisano 15 Maja 2011 Udostępnij Napisano 15 Maja 2011 > a mozesz powiedziec o nim cos wiecej? Tak > wiazka punto czy robiona, czujnik polozenia walu i jego umiejscowienie oryginalne z p1, sonda > lambda oryginalna? Tak, tak > czy jest ktos na forum co zrobil swapa z oryginalna wiazka i czujnikami a mimo to mu tyrkoli? Nie wiem > na podstawie wczesniejszych wypowiedzi pomijam wplyw ukladu dolotowego, wylotowego i sterownika > (programu sterujacego) > pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fendt180 Napisano 15 Maja 2011 Udostępnij Napisano 15 Maja 2011 To zes sie wypowiedzial Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.