Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Przyczepa kempingowa - chcę kupić i jestem zielony.

Featured Replies

Napisano

Witam. Jak w temacie, chcę kupić przyczepę kempingową i jestem zupełnie zielony w tym temacie. Na początek wymagania:

- wygodna dla 2 dorosłych i 2 dzieci.

- toaleta

- prysznic

- namiotowy przedsionek

- musi się dać ciągnąć osobówką i z prawkiem B

- większość czasu będzie stała na działce zamiast domku, jednak co najmniej raz w roku zrobi minimum tysiąc kilometrów.

- budżet - tutaj jest problem, ponieważ teoretycznie są już przyczepy poniżej 5000, spełniające moje kryteria, jednak zdaję sobie sprawę, że muszą mieć jakieś mankamenty. Tak więc ustalamy 7500, maksymalnie 10000. Jeśli musi być więcej to dlaczego?

Teraz chciałem zapytać co warto kupić i dlaczego, jak wygląda rejestracja sprowadzonych, na co zwracać uwagę, co przyczepa mieć musi z rzeczy, których nie jestem świadomy, czego kupować nie wolno i dlaczego? Proszę kogoś, kto na własnej skórze dowiedział się o co chodzi w tym temacie o porady. Wybór na Alledrogo i innych serwisach ogromny, także ceny bardzo podobnych lub nawet tych samych modeli diametralnie różne.

Napisano

> http://orzeczenia.nsa.gov.pl/doc/69B1DEFB67 pozwolenie na budowe wpierw zalatw

Somuś, przeczytaj ze zrozumieniem. Tamto coś to był domek holenderski o wymiarach 3 na 10 m.