Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Negocjacja przy zakupie auta.

Featured Replies

Napisano

Jestem kompletnie zielony jak negocjować ze sprzedawcą przy zakupie auta w salonie. Myślę, że taka wiedza mogłaby mi się przydać prędzej czy później waytogo.gif

Jak go/ją podejść? Na co mogę liczyć? Na jakie upusty lub dodatki? Jak zagadać, żeby otrzymać rabat? Czy leasing też można negocjować?

Negocjacje biznesowe i w mniejszych sklepach to nie problem. Ale tutaj kompletnie nie wiem jak ugryźć temat 20.GIF

Napisano

> Na co mogę liczyć? Na jakie upusty lub dodatki?

Musiał byś sprecyzować o jaką markę chodzi, a najlepiej o jaki konkretnie samochód.

Napisano
  • Autor

raczej Dacia albo Skoda

Napisano

> raczej Dacia albo Skoda

Najłatwiej zapytać na AK lub innych forach danej marki, jaki ludzie dostali rabat, może ktoś ma wiedzę +/- ile max. można uzyskać i tyle.

Iść do salonu i poprosić o taki rabat ewentualnie wysłać kilka maili do różnych dealerów i tyle.

Na auto do produkcji przy 1 szt. to:

Fabia: max. ok. 10%

Octavia: max. ok. 15-18% tak było jakieś pół roku temu.

Ale dokładnie nie drążyłem tematu, bo Octavię odpuściłem.

VW Golf, Polo: max. 5%

Tyle mojej wiedzy w tym temacie.

Napisano

No to w Dacii nie dostaniesz specjalnie prawie nic, może dywaniki, chlapacze, podłokietnik.

Ja nie dostałem nawet dywaników ale za to rabat 10% na taxi cool.gif.