Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Autokącik

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Podnośnik hydrauliczny: żaba czy słupkowy?

Featured Replies

Napisano

Taki podnośnik służyłby w garażu przy:

- zmiana kółek

- olej

- płyny

- może jakiś łącznik stabilizatora.

Nic poza tym. Nie jestem mechanikiem więc w inne rzeczy się nie bawie. Cena do 100 zl z wysyłką ( nie przekraczamy tej kwoty)

PS. Warto jakieś kobyłki do tego ?

Napisano

Weź żabe, jest stabilna i wygodna w użyciu.

Mam taką z marketu za 70 zł i do Twoich (również moich) potrzeb wystarczy.

Napisano

> Taki podnośnik służyłby w garażu przy:

> - zmiana kółek

> - olej

> - płyny

> - może jakiś łącznik stabilizatora.

> Nic poza tym. Nie jestem mechanikiem więc w inne rzeczy się nie bawie. Cena do 100 zl z wysyłką (

> nie przekraczamy tej kwoty)

> PS. Warto jakieś kobyłki do tego ?

do 100zł to zdecydowanie słupkowy

żaby to będzie blaszany szit ... spineyes.gif

Napisano

> Weź żabe, jest stabilna i wygodna w użyciu.

> Mam taką z marketu za 70 zł i do Twoich (również moich) potrzeb wystarczy.

i nic ... nic a nic się nie wygina ? ja taką tania "zużyłem " w kilka razy

Napisano

> - zmiana kółek

> - olej

> - płyny

> Nic poza tym. Nie jestem mechanikiem więc w inne rzeczy się nie bawie. Cena do 100 zl z wysyłką (

Oczywiście - należy zabezpieczyć auto przed spadkiem.

Żabę hydrauliczną za 99zł kupiłem w Lidlu - zobaczymy ile sezonów zmian kół wytrzyma zlosnik.gif

2 podpórki na trójnogach kupiłem w też Lidlu za 49zł.

Napisano

> - zmiana kółek

> - olej

> - płyny

zaba