aquila Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 Witam. Na wstępie chciałbym napisać, że pewnie było gro takich wątków ale nie wiem jak mogę coś takiego znależć. Chodzi mi dokładnie o to, że chcę zabezpieczyć sobie progi w samochodzie ( jako iż jeszcze jak na taki samochód są w dobrym stanie ) Tylko na początek chciałbym wlać do progów coś co ewentualną rozpoczętą korozję zatrzyma. Istnieją takie środki które nie kosztują majątek? Może to być w dwóch środkach ( coś antykorozyjnego i na to konserwacja ) lub w jednym środku o ile tak się da. Dziękuję bardzo za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 wlej zużyty olej silnikowy przy okazji zmienisz olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 7 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 > wlej zużyty olej silnikowy > przy okazji zmienisz olej Akurat zużytego oleju trochę mam Ale taki olej mi zaraz cały nie wypłynie, czy mam go z czymś pomieszać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszG Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 Tectyl ML firmy Valvioline. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 7 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 > Tectyl ML firmy Valvioline. Z tego co patrze robi dokładnie to co mi potrzebne Tylko na to jeszcze coś czy tylko warstwa Tectyl ML i koniec? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bas Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 Najpierw bym dwukrotnie(można rozcieńczyć w denaturacie) utopił progi w Corre-active(podkład reaktywny), następnie Fliudol albo inny podobny. Pozdrawiam BAS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 > Akurat zużytego oleju trochę mam Ale taki olej mi zaraz cały nie wypłynie, czy mam go z czymś > pomieszać ? Dobrze kolega pisze. Jak ma być tanio i skutecznie, ale nieekologicznie to zużyty olej silnikowy jest jak znalazł. Trochę wypłynie, reszta zostanie. Można też spryskać nim podłogę, też się sprawdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 przecież to będzie walić jak jasna cholera- samego oleju się nie leje, kiedyś robiono to w ten sposób, że olej z towotem podgrzewano i lano. Sam olej spłynie, natomiast z towotem jak ostygnie zostanie na ściankach. Ale to obiło się wstecz naście, dziesiąt lat temu jak nic innego na rynku za PRL-u nie było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Teyo Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 ja będę po sezonie letnim robił zabezpieczenie antykorozyjne łącznie z profilami zamkniętymi... valvoline pójdzie na 100% ale też szukam alternatywy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coderiese Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 > wlej zużyty olej silnikowy a ten zuzyty olej wraz z zawartą w nim siarą nie przyniesie czasem efektu odmiennego do zalozonego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 Jak ma być antykorozyjnie to rozcieńczoną farbę antykorozyjną np. z podanego linku i na to fluidol albo valvoline ale dopiero jak porządnie zaschnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 > a ten zuzyty olej wraz z zawartą w nim siarą nie przyniesie czasem efektu odmiennego do zalozonego? a silnik Ci zardzewiał od środka? naprawdę jest to skuteczny specyfik jeśli wymiesza się go ze smarem to będzie miał gęstszą konsystencję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 > a silnik Ci zardzewiał od środka? ale silnik jest zalewany czysty a nie juz skorodowany > naprawdę jest to skuteczny specyfik jeśli wymiesza się go ze smarem to będzie miał gęstszą > konsystencję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maroz Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 Zapach w środku auta będzie nieoceniony w upalne dni, a wycieki na kostkę lub podłogę w garażu w pełni satysfakcjonujące. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 Ja stosuje woski w sprayu do profili zamkniętych... z odpowiednim wężykiem i głowica rozprowadzająca idealnie sie do tego nadają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 > a silnik Ci zardzewiał od środka? > naprawdę jest to skuteczny specyfik jeśli wymiesza się go ze smarem to będzie miał gęstszą > konsystencję Może nie wiesz, ale przez silnik nie płynie woda, tak jak płynie przez profile zamknięte. One są zamknięte tylko z nazwy. Otwory na dole progów nie są dla jaj, ani dla fasonu zrobione, tylko żeby woda miała odpływ. Olej silnikowy i towot będą działać jako zabezpieczenie do pierwszego solidnego deszczu, no może do drugiego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 zaręczam Tobie, że nie wypłynie Wymieniałem progi w polonezie który był tak zabezpieczony i od środka smar został, tam nie ma ciśnienia, żeby to wypłukało. Odpływ jest zrobiony, żeby ewentualna woda miała którędy uciec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 7 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 7 Kwietnia 2012 Moja Wołga została w ten sposób tak zabezpieczona cholera wie ile lat temu - jest dosłownie niewiarygodnie zdrowa a podłoga jest oryginalna osobiście Ładzie w progi lałem to tak - zatkałem wszystkie dziury na szczelno w profilach po czym przez zatyczki w podłodze nalałem na full zużytego oleju. Zatkałem i pojeździłem tak kilka dni - żeby olej dotarł wszędzie. Następnie odetkałem dziury i na kanale wyłapałem wszystko co chciało wypłynąć. Potem jeszcze jakieś tam krople kapały ale bez przesady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gondoljerzy Napisano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2012 > Moja Wołga została w ten sposób tak zabezpieczona cholera wie ile lat temu - jest dosłownie > niewiarygodnie zdrowa a podłoga jest oryginalna Pamiętam jak pokazywałeś zdjęcia tuż po kupnie. Twoja Wołga wyglądała na prawie nową. Za wiele to ona chyba nie pojeździła? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
robertgarage Napisano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2012 opis produktów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomaszG Napisano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2012 > Z tego co patrze robi dokładnie to co mi potrzebne Tylko na to jeszcze coś czy tylko warstwa > Tectyl ML i koniec? W profile tylko ML. Jak chcesz podłogę to ML i na to Bodysafe. Bodysafe pozostaje długi czas elastyczny. Robiłem tak swoje auto już dwa razy co dwa lata. Ładnie się trzyma i w przeciwieństwie do Fluidolu nie śmierdzi tak długo. Jeżeli chcesz olejem to polecam syntetyczny olej do skrzyń biegów. Nie śmierdzi tak i nie zawiera związków siarki. Jest gęsty ale można go trochę podgrzać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 8 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2012 OK Panowie dzięki za wszystkie pomysły Z tego wszystkiego muszę teraz wybrać opcję najlepszą dla mnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rafaltd Napisano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2012 > OK Panowie dzięki za wszystkie pomysły Z tego wszystkiego muszę teraz wybrać opcję najlepszą dla > mnie Polecam Tektyl ML Valvoline. Prawie wcale nie spływa, przez co powstaje gruba i trwała powłoka. Kiedyś w poprzednim aucie zakonserwowałem wewnątrz podłużnice (mimo, że pojawiła się tam rdza powierzchniowa i po czterech latach nic nowego się nie pojawiło. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 8 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 8 Kwietnia 2012 > Pamiętam jak pokazywałeś zdjęcia tuż po kupnie. Twoja Wołga wyglądała na prawie nową. Za wiele to > ona chyba nie pojeździła? http://konnieciu.bestspace.pl/gallery.php?gallery=wolga_16042010 nie wiem jaki ma przebieg ale myślę że 100-200kkm napewno Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mp79 Napisano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 > wlej zużyty olej silnikowy > przy okazji zmienisz olej W progi na pewno zaleję, gdy nadarzy się okazja lub po wymianie progów. Lublina podwozie jesienią zakonserwowałem zużytym olejem. Jest wiosna, a ono nadal tłuste Bajki o siarce w oleju można włożyć tam, gdzie ich miejsce, a nie tam, gdzie człowiek zadaje poważne pytanie na poważny temat i oczekuje poważnych odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 > przecież to będzie walić jak jasna cholera- - tylko na forum Normalnie nic się nie dzieje i sprawdza się to rozwiązanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 > a ten zuzyty olej wraz z zawartą w nim siarą nie przyniesie czasem efektu odmiennego do zalozonego? Iście forumowa teoria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coderiese Napisano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 > Iście forumowa teoria to nie teoria tylko pytanie. O czym swiadczy magiczny znak na koncu zdania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sienolot Napisano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 > to nie teoria tylko pytanie. O czym swiadczy magiczny znak na koncu zdania Iście forumowe pytanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deltabox Napisano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 Ja polecam noxudoll 700, po 4 latach dalej ma taką konsystencję jak w pierwszy dzień, czyli tłusty wosk. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 > Może nie wiesz, ale przez silnik nie płynie woda, tak jak płynie przez profile zamknięte. One są > zamknięte tylko z nazwy. Otwory na dole progów nie są dla jaj, ani dla fasonu zrobione, tylko > żeby woda miała odpływ. Olej silnikowy i towot będą działać jako zabezpieczenie do pierwszego > solidnego deszczu, no może do drugiego. mówisz to do użytkownika najbardziej zardzewiałego auta na ziemi czyli Uno w uno zaślepione są progi korkami przed konserwacją spojrzałem oczywiście czy rudej nie ma i była jedynie wyschnięta skąpo naniesiona konserwacja farbyczna wlałem mieszaninę tego cuda i po 13latach życia tego pięknego samochodu progi sa jeszcze fabryczne ale za to miejsca w których nie byłem wstanie zakonserwować polubiły się z Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mareks_uno Napisano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 > Zapach w środku auta będzie nieoceniony w upalne dni, a wycieki na kostkę lub podłogę w garażu w > pełni satysfakcjonujące. sam to robiłem i mogę powiedzieć że po ok. 2tyg po zalaniu tej mieszaniny smaru z olejem (podgrzanej) nie było czuć tego w aucie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 > zaręczam Tobie, że nie wypłynie > Wymieniałem progi w polonezie który był tak zabezpieczony i od środka smar został, tam nie ma > ciśnienia, żeby to wypłukało. Odpływ jest zrobiony, żeby ewentualna woda miała którędy uciec miałem tak samo w maluchu, progi zdrowe ale tez woda która sie do nich dostała juz tam zostawała - musialem co pewien czas czyscic otwory wylotowe srubokretem, w upalne dni odcieki skutecznie sie zapychały tworzac smar (mieszanine wyciekajacego oleju z kurzem) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 9 Kwietnia 2012 Udostępnij Napisano 9 Kwietnia 2012 > - tylko na forum > Normalnie nic się nie dzieje i sprawdza się to rozwiązanie ta jak podłogę tym wg. Twojej rady wypaskudzi O ile w profil wleje i go z góry zatka to jeszcze Miałem tak konserwowane progi i przez dobry miesiąc czuć było olej. Później już tak nie było czuć ale stanie na słońcu i smrodek wracał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.