4thelement Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 No mili Państwo, coraz poważniej i częściej chodzi mi po głowie zakup jakiegoś klasyka, coś z ikrą, co sprawi że części nam spłynie po policzku łezka wzruszenia, lub zmiękną kolana...i pęknie żyłka z zazdrości od razu mówię, H-D nie wchodzi na razie w grę z racji finansów, ale bardziej moje kroki podążają ku MZ ES Trophy lub MZ TS, stan, może być do poprawek, ale jak to jest z awaryjnością tego, bo szczerze mówiąc nie pamiętam jak to w tamtych czasach bywało z awariami... myślałem również o Jawie 350 - ale odpada bo paliwożerna i awaryjna, co jeszcze? WSK? SHL?? ma mieć ikrę oczywiście powyższe to tylko przykłady, możecie rzucić propozycję ale z bardzo rozsądną kwotą $ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 Zafunduj sobie moze Triumph'a Bonevill Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
_sky_ Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 Cezet 350? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 royal enfield? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bb_maciek Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 > Zafunduj sobie moze Triumph'a Bonevill +1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 Obiektywnie - MZ, bo zjawa mocno problemowa. Subiektywnie - cokolwiek, co doprowadzisz do stanu użyteczności i bedziesz używał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 16 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 16 Czerwca 2012 > No mili Państwo, coraz poważniej i częściej chodzi mi po głowie zakup jakiegoś klasyka, coś z ikrą, > co sprawi że części nam spłynie po policzku łezka wzruszenia, lub zmiękną kolana...i pęknie > żyłka z zazdrości > od razu mówię, H-D nie wchodzi na razie w grę z racji finansów, ale bardziej moje kroki podążają ku > MZ ES Trophy lub MZ TS, > stan, może być do poprawek, ale jak to jest z awaryjnością tego, bo szczerze mówiąc nie pamiętam > jak to w tamtych czasach bywało z awariami... > myślałem również o Jawie 350 - ale odpada bo paliwożerna i awaryjna, > co jeszcze? WSK? SHL?? > ma mieć ikrę > oczywiście powyższe to tylko przykłady, możecie rzucić propozycję ale z bardzo rozsądną kwotą $ Hmmm... Wiesz, rozpatrywanie klasyka w kategoriach bezawaryjny/małopalący/ekonomiczny/nie pożerający kasy i małżeństwa... Nie zrozum mnie źle, ale jeżeli bierzesz pod uwagę powyższe kryteria, to porywasz się z motyką na słońce... Przepraszam, że tak brutalnie sprowadzam na ziemię, ale klasyk to służy raczej do polerowania szmatką, spędzania tygodni w garażu aby pojeździć przez minuty, ewentualnie jak się poszczęści to godziny, topienia wszelkich zasobów gotówki, a nie do bycia maszyną użytkową... Chcesz jeździć - kup współczesne moto. Chcesz się bawić w restaurowanie sprzętu - przygotuj się na wydatki. Nie tylko w kasie, ale i w czasie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 17 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 > Zafunduj sobie moze Triumph'a Bonevill Piękna maszyna,ale obawiam sie ze poza zasiegiem finansowym w obecnej chwili Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 17 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 > Obiektywnie - MZ, bo zjawa mocno problemowa. > Subiektywnie - cokolwiek, co doprowadzisz do stanu użyteczności i bedziesz używał. No właśnie podoba mi sie MZ Trophy jak i ETZ 251...oczywiscie,jest wiele innych maszyn ktore sie mi podobaja,ale trzyma mnie na razie kasa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 17 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 > Hmmm... > Wiesz, rozpatrywanie klasyka w kategoriach bezawaryjny/małopalący/ekonomiczny/nie pożerający kasy i > małżeństwa... No wiesz,jest wiele motocykli ktore jako klasyki sa malo awaryjne. Czasu mam teraz wiecej, malzenstwo i tak sie sypie wiec musze sobie kupic cos przy czym nie bede myslal o małżeństwie > Nie zrozum mnie źle, ale jeżeli bierzesz pod uwagę powyższe kryteria, to porywasz się z motyką na > słońce... > Przepraszam, że tak brutalnie sprowadzam na ziemię, ale klasyk to służy raczej do polerowania > szmatką, spędzania tygodni w garażu aby pojeździć przez minuty, ewentualnie jak się poszczęści > to godziny, topienia wszelkich zasobów gotówki, a nie do bycia maszyną użytkową... > Chcesz jeździć - kup współczesne moto. > Chcesz się bawić w restaurowanie sprzętu - przygotuj się na wydatki. Nie tylko w kasie, ale i w > czasie... Zle mnie zrozumiales,sa rozne klasyczne motocykle,ale na chwile obecna cos w wersji light dla mnie...np MZ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Sibui Napisano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 > No wiesz,jest wiele motocykli ktore jako klasyki sa malo awaryjne. > Czasu mam teraz wiecej, malzenstwo i tak sie sypie wiec musze sobie kupic cos przy czym nie bede > myslal o małżeństwie Aaaa, to spoko :-) > Zle mnie zrozumiales,sa rozne klasyczne motocykle,ale na chwile obecna cos w wersji light dla > mnie...np MZ Ale MZ to tak "prawie klasyk". Z naciskiem na "prawie". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
4thelement Napisano 17 Czerwca 2012 Autor Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 > Aaaa, to spoko :-) > Ale MZ to tak "prawie klasyk". Z naciskiem na "prawie". nooo i prawie robi ogromną różnicę w przypadku wersji Trophy tutaj dywagacje na temat czy to klasyk czy nie pomijam, pytanie może bardziej dla posiadaczy tego sprzętu....jakie to to jest w obyciu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woytec21 Napisano 17 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 17 Czerwca 2012 > nooo i prawie robi ogromną różnicę w przypadku wersji Trophy tutaj dywagacje na temat czy to > klasyk czy nie pomijam, pytanie może bardziej dla posiadaczy tego sprzętu....jakie to to jest > w obyciu jesli chodzi o dostepnosc czesci jest prakrycznie wszystko, czasem pasuje lepiej czasem gorzej ale jest, ceny nie sa tragiczne wrecz porownujac z japonszczyzna to sa tanie co do utrzymania nie wiele moge powiedziec bo jestem na etapie odbudowy... sprzet dosc prosty i bardzo przyjemny w serwisowaniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Owcen Napisano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 Witam. Wczoraj będąc w Brennej na parkingu obok "Suzi" zaparkował ktoś odrestaurowaną Javą 350 w kolorze czerwonym, podobną do tej, którą kiedyś jeździłem.... i o ile mając 15-16 lat Java była kolosem, o tyle patrząc na nią teraz, stojącą obok Bandita.... wyglądała jak romet na lekkich sterydach :D Wracając do wątku, jak już miałbym wracać "do przeszłości" to albo WSK-a czwórka, albo Junak :D WSK-ą jeździłem, Junaka miałem okazje po remoncie "bez ograniczeń kasowych" podziwiać.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 MZ TS 250/1 - dobry wybór, częsci jeszcze są i da się nią pojeździć, ja osobiście byłem nad morzem i nic się nie stało Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 > MZ TS 250/1 - dobry wybór, częsci jeszcze są i da się nią pojeździć, ja osobiście byłem nad morzem > i nic się nie stało Masz jeszcze czy pogoniłeś do ludzi? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 > Masz jeszcze czy pogoniłeś do ludzi? Pogoniłem jak się wyprowadzałem z WWA bo mi sie nie chciało tego przewozić Generalnie jeździłem na tym do pracy na Kruczą - widok był ciekawy - niebieska chmura dymu w centrum WWA jak odpalałem po całym dniu, ale kolesie na skuterach dostawali bęcki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 > Pogoniłem jak się wyprowadzałem z WWA bo mi sie nie chciało tego przewozić Zamorduję Cię kiedyś! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 > Zamorduję Cię kiedyś! czemu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 > czemu? Przydałaby się do kolekcji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mistrzu Napisano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 A może coś takiego? Kawasaki H2 3 cylindrowy dwusuw Na mobile.de są takie sprzęty.... Klasyk -> jest Ikra -> jest + 100 pkt od dziewczyn na osiedlu jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woytec21 Napisano 18 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 18 Czerwca 2012 > A może coś takiego? Kawasaki H2 3 cylindrowy dwusuw > Na mobile.de są takie sprzęty.... > Klasyk -Ikra -+ 100 pkt od dziewczyn na osiedlu jest brzmi jak syrena... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MajkDe Napisano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Napisano 22 Czerwca 2012 > brzmi jak syrena... I te 3 rury wydechowe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Temat został przeniesiony do archiwum
Ten temat przebywa obecnie w archiwum. Dodawanie nowych odpowiedzi zostało zablokowane.