kolox9 Napisano 19 Września 2012 Udostępnij Napisano 19 Września 2012 (...)Dziś Scirocco mk I powoli puka do bram świata samochodów zabytkowych, zaś mk II jest doskonałym przykładem usportowionego youngtimera. Ceny tych samochodów w zależności od wersji i stanu wąchają się od kilku tysięcy złotych do nawet kilkunastu tysięcy euro za rzadkie wersje w bardzo dobrym stanie.(...) Wszystko o Scirocco Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 19 Września 2012 Udostępnij Napisano 19 Września 2012 nigdy nie powodowało u mnie szybszego bicia serca... ...ale bimoto... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 19 Września 2012 Udostępnij Napisano 19 Września 2012 To były czasy!!! 110konne auto robiło setkę poniżej 9 sekund! > wąchają się Popraw to wąchanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 19 Września 2012 Udostępnij Napisano 19 Września 2012 > nigdy nie powodowało u mnie szybszego bicia serca... > ...ale bimoto... ani sie nie prowadziło, ani osiagami drodze nie robiło szału, ciasne i ogolnie dretwe auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kolox9 Napisano 19 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 19 Września 2012 Ojjj, Panowie takie "popularne i tanie" usportowione auta mają w sobie tę nutkę, szaleństwa i romantyzmu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 19 Września 2012 Udostępnij Napisano 19 Września 2012 > Ojjj, Panowie takie "popularne i tanie" usportowione auta mają w sobie tę nutkę, szaleństwa i > romantyzmu w scirocco nie widze ani jednego ani drugiego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 19 Września 2012 Udostępnij Napisano 19 Września 2012 > ani sie nie prowadziło, ani osiagami drodze nie robiło szału, ciasne i ogolnie dretwe auto Porownaj osiagi Scirocco II i BMW serii 3 z lat 80. Ja ujezdzalem dwie dwojeczki, 1.8 JH z MT i AT i to byly dla mnie wspaniale chwile. Nie ze wzgledu na osiagi, bo to nie bylo sportowe auto, ale czulem sie jakos... wyjatkowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wlad Napisano 20 Września 2012 Udostępnij Napisano 20 Września 2012 > Porownaj osiagi Scirocco II i BMW serii 3 z lat 80. > Ja ujezdzalem dwie dwojeczki, 1.8 JH z MT i AT i to byly dla mnie wspaniale chwile. > Nie ze wzgledu na osiagi, bo to nie bylo sportowe auto, ale czulem sie jakos... wyjatkowo. ja tego akurat nie kwestionuje-ale jest to uczucie SUBIEKTYWNE mi podoba sie hyundai coupe mk3 mimo ze wszyscy z niego leja jak dla mnie jest to auto zbyt ascetyczne czy surowe...jak zwal tak zwal. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mAbZ Napisano 20 Września 2012 Udostępnij Napisano 20 Września 2012 > Ceny tych samochodów w zależności od wersji i stanu wąchają się Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bananan Napisano 20 Września 2012 Udostępnij Napisano 20 Września 2012 > ja tego akurat nie kwestionuje-ale jest to uczucie SUBIEKTYWNE > mi podoba sie hyundai coupe mk3 mimo ze wszyscy z niego leja > jak dla mnie jest to auto zbyt ascetyczne czy surowe...jak zwal tak zwal. Mogło być gorzej - mógł podobać ci się Hyundai Coupe "MK1"... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
draco40 Napisano 20 Września 2012 Udostępnij Napisano 20 Września 2012 > Porownaj osiagi Scirocco II i BMW serii 3 z lat 80. > Ja ujezdzalem dwie dwojeczki, 1.8 JH z MT i AT i to byly dla mnie wspaniale chwile. > Nie ze wzgledu na osiagi, bo to nie bylo sportowe auto, ale czulem sie jakos... wyjatkowo. co prawda nie jako własciciel ale tylko kierownik miałem okazje kilkakrotnie powozic mk2 i szczerze w ogole mi to auto nie siadło. ciasne jak cholera, srednio wygodne fotele, i pozycja za kierownica zupelnie do bani. wiem wiem, to tylko moje subiektywne odczucia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 20 Września 2012 Udostępnij Napisano 20 Września 2012 > ja tego akurat nie kwestionuje-ale jest to uczucie SUBIEKTYWNE Nie do konca, ze wzgledu na rzadkosc tego modelu obecnie w PL. > mi podoba sie hyundai coupe mk3 mimo ze wszyscy z niego leja Ta sama kategoria. Tanie Coupe. > jak dla mnie jest to auto zbyt ascetyczne czy surowe...jak zwal tak zwal. A to juz kazdemu wedlug potrzeb. Pionowe nawiewy powietrza! Swiecace diody zamiast glupich ikonek porozrzucanych po calym zestawie wskaznikow! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 20 Września 2012 Udostępnij Napisano 20 Września 2012 > co prawda nie jako własciciel ale tylko kierownik miałem okazje kilkakrotnie powozic mk2 i szczerze > w ogole mi to auto nie siadło. ciasne jak cholera, Wsiadalo sie ciezko, gimnastyka konieczna ze wzgledu na bardzo niski dach. Z tylu srednio wygodne fotele, Z tylu to zwykla kanapa. Moze bylaby wygodna, ale chyba mialem problem ze zmieszczeniem glowy. i pozycja za > kierownica zupelnie do bani. Mam zupelnie inne wrazenia, a jestem bardzo wybredny w tym temacie. > wiem wiem, to tylko moje subiektywne odczucia To nie jest samochod dla kazdego, jak Alfa 156. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
maagog Napisano 20 Września 2012 Udostępnij Napisano 20 Września 2012 Przy okazji, wasz wlasny ranking? 1. MK II - wyglada jak Messerschmitt. 2. MK I - najladniejszy. 3. MK III - prawdopodobnie nadejda gorsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ulik87 Napisano 20 Września 2012 Udostępnij Napisano 20 Września 2012 mnie się na przykład MKIII podoba, ale bezcelowe jest stawianie tego samochodu obok prawdziwych scirocco, bo przecież nie mają one ze sobą nic wspólnego, oprócz nazwy. nie ma żadnego nawiązania do przeszłości. podobnie zresztą jak z lancią deltą uwielbiam, jak nowe samochody, nawet po latach przerwy, nawiązują stylistycznie do poprzednika. doskonałymi wg mnie przykładami są fiat 500tka, dodge challenger czy new stratos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kravitz Napisano 20 Września 2012 Udostępnij Napisano 20 Września 2012 > 3. MK III - prawdopodobnie nadejda gorsze. Dla mnie tylko ten istnieje i.....planuję zakup po Punto Reszta nigdy mi się nie podobała. Nawet jak byłem małym chłopakiem i te auta były nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nemonikt Napisano 20 Września 2012 Udostępnij Napisano 20 Września 2012 To były fałwejki Jak jeszcze nikt nie słyszał o neverending 1,9 TDI Ale ja jestem zbok na punkcie kresek i kantów, więc zawsze mi się będzie podobało Sirocco. Szkoda, że mi się nigdy nie zmaterializuje na podwórzu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MRodz Napisano 20 Września 2012 Udostępnij Napisano 20 Września 2012 > Przy okazji, wasz wlasny ranking? > 1. MK II - wyglada jak Messerschmitt. > 2. MK I - najladniejszy. > 3. MK III - prawdopodobnie nadejda gorsze. Matko... a mi się wydawało, że trójka jest w miarę mała.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kolox9 Napisano 21 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2012 Sciro III to już kompletnie nie jest ten samochód po za nazwą nie ma nic z klimatu Sciro I i II. To tak jak by jakiegoś nowego Forda nazwać Ford T i kazać ludziom wierzyć że jest jakikolwiek związek pomiędzy obecnym modelem a tym historycznym. To nic więcej jak marketing. Co innego Golf VII a Golf I - tu przynajmniej jest jakaś ciągłość. Wiadomo, że graniczne modele są kompletnie inne ale każdy następny Golf odwoływał się do swojego poprzednika. Jako, że generacji było sporo to i model zawędrował gdzieś daleko. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrulez Napisano 21 Września 2012 Udostępnij Napisano 21 Września 2012 > Sciro III to już kompletnie nie jest ten samochód po za nazwą nie ma nic z klimatu Sciro I i II. > To tak jak by jakiegoś nowego Forda nazwać Ford T i kazać ludziom wierzyć że jest jakikolwiek > związek pomiędzy obecnym modelem a tym historycznym. > To nic więcej jak marketing. Co innego Golf VII a Golf I - tu przynajmniej jest jakaś ciągłość. > Wiadomo, że graniczne modele są kompletnie inne ale każdy następny Golf odwoływał się do > swojego poprzednika. Jako, że generacji było sporo to i model zawędrował gdzieś daleko. hmmm to kwestia interpretacji siro 1 i 2 to coupe na bazie golfa siro 3 to rowniez coupeta na bazie golfa wiec jakas ciaglasc jest szkoda tylko ze pomiedzy 2 a 3 jest taka przepasc czasowa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kolox9 Napisano 21 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 21 Września 2012 Może masz trochę racji, ale sam popatrz jak wygląda nowe Scirocco... Kręci cię to?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rallyrulez Napisano 21 Września 2012 Udostępnij Napisano 21 Września 2012 > Może masz trochę racji, ale sam popatrz jak wygląda nowe Scirocco... Kręci cię to?? nie twierdze ze mnie kreci choc na pewno wzbudza 100% wiecej emocji nic golf IV po fejsie czyli najnowsza generacja gofra jesli pytasz co mnie kreci z coupet odpowiadam: i takiego kiedys chce miec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradwalczak Napisano 23 Września 2012 Udostępnij Napisano 23 Września 2012 > hmmm > to kwestia interpretacji > siro 1 i 2 to coupe na bazie golfa > siro 3 to rowniez coupeta na bazie golfa > wiec jakas ciaglasc jest > szkoda tylko ze pomiedzy 2 a 3 jest taka przepasc czasowa Scirocco I nie było na bazie golfa tylko passata pierwszej serii, a do tego ukazało się jeszzce przed golfem I pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kolox9 Napisano 25 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 25 Września 2012 > Scirocco I nie było na bazie golfa tylko passata pierwszej serii, a do tego ukazało się jeszzce > przed golfem I > pozdrawiam Nie masz racji! Przeczytaj artykuł lub jakikolwiek inny to się przekonasz. Celowo wypuszczono go prze golfem by przetestować rozwiązania przed rozpoczęciem wielkoseryjnej produkcji Golfa I Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
konradwalczak Napisano 25 Września 2012 Udostępnij Napisano 25 Września 2012 > Scirocco I nie było na bazie golfa tylko passata pierwszej serii, a do tego ukazało się jeszzce > przed golfem I > pozdrawiam proponuje, poczytaj literature niemiecka na tem temat lub książkę Z. Podbielskiego Samochody niemieckie, tam jest wszystko dokładnie opisane vw scrocco I ma płyte podłogowa passata pierwszej serii, jak coś to wszystko na ten temat mam w domu, dokłdne opisy, dane techniczne, wymiary, założenia techniczne, jak coś zapraszam, a może zakład? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
viggen Napisano 25 Września 2012 Udostępnij Napisano 25 Września 2012 > proponuje, poczytaj literature niemiecka na tem temat lub książkę Z. Podbielskiego Samochody > niemieckie, tam jest wszystko dokładnie opisane vw scrocco I ma płyte podłogowa passata > pierwszej serii, jak coś to wszystko na ten temat mam w domu, dokłdne opisy, dane techniczne, > wymiary, założenia techniczne, jak coś zapraszam, a może zakład? jesteś w błędzie Poczytaj jeden z ostatnich numerow Classic Auto. Scirocco to jak w ryj strzelił Golf I Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mdyrka Napisano 26 Września 2012 Udostępnij Napisano 26 Września 2012 > proponuje, poczytaj literature niemiecka na tem temat lub książkę Z. Podbielskiego Samochody > niemieckie, tam jest wszystko dokładnie opisane vw scrocco I ma płyte podłogowa passata > pierwszej serii, jak coś to wszystko na ten temat mam w domu, dokłdne opisy, dane techniczne, > wymiary, założenia techniczne, jak coś zapraszam, a może zakład? Tylko ciekawe, że Scirocco ma rozstaw osi identyczny, jak Golf I (2400mm), a nie Passat B1 (2470mm) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kolox9 Napisano 26 Września 2012 Autor Udostępnij Napisano 26 Września 2012 > proponuje, poczytaj literature niemiecka na tem temat lub książkę Z. Podbielskiego Samochody > niemieckie, tam jest wszystko dokładnie opisane vw scrocco I ma płyte podłogowa passata > pierwszej serii, jak coś to wszystko na ten temat mam w domu, dokłdne opisy, dane techniczne, > wymiary, założenia techniczne, jak coś zapraszam, a może zakład? Podbielskiego, z całym szacunkiem nie traktowałbym jako wyrocznie. Sciro jest na bazie Golfa I i jest to fakt! Nie bardzo można z tym dyskutować skoro tak jest. Przypuszczam, że bład wynika z tego, ze Sciro było przed Golfem i ktoś nie był w stanie pojąć jak to mozliwe, że Można bazować na samochodzie który dopiero wejdzie do produkcji. Co ja się strzępie - posłużę się cytatem z Oldtimery.com Quote: Sukces takiego samochodu był prosty do przewidzenia. Wystarczyło wziąć możliwie wiele tanich, masowo wytwarzanych elementów z wdrażanego do produkcji Golfa i ubrać go w nieco bardziej sportowe nadwozie. Quote: główną bazą do powstania Scirocco był VW Golf, dlatego też samochód musiał mieć napęd na koła przednie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarek_g60 Napisano 8 Października 2012 Udostępnij Napisano 8 Października 2012 siro 2 tez był przełomowym autem, pierwsze auto bez rynienek dachowych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Florydzialski Napisano 9 Października 2012 Udostępnij Napisano 9 Października 2012 Mi sie podobał "następca" Sirocco - VW Corrado G60. Ale to darmo do przodu! Moja koleżanka miała takiego i wyprzedzanie maluchów, dużych fiatow i polonezów było super zabawą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 9 Października 2012 Udostępnij Napisano 9 Października 2012 > Mi sie podobał "następca" Sirocco - VW Corrado G60. Ale to darmo do przodu! Moja koleżanka miała > takiego i wyprzedzanie maluchów, dużych fiatow i polonezów było super zabawą. Jeździłem dwoma - w technikum miałem kolege "bogatego z domu" - mamusia najpierw kupiła mu G60, a potem VR6. Wkurzające było wsiadanie/wysiadanie - ciągle nogawki spodni ubrudzone od progów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
spavatch Napisano 9 Października 2012 Udostępnij Napisano 9 Października 2012 > siro 2 tez był przełomowym autem, pierwsze auto bez rynienek dachowych Na tyle przelomowe, ze praktycznie nikt o tym nie wie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomo Napisano 9 Października 2012 Udostępnij Napisano 9 Października 2012 > Jeździłem dwoma - w technikum miałem kolege "bogatego z domu" - mamusia najpierw kupiła mu G60, a > potem VR6. > Wkurzające było wsiadanie/wysiadanie - ciągle nogawki spodni ubrudzone od progów. Mój szef w 1996 roku miał 2 sztuki - swój bordowy VR6 i żony G60 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 5 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 5 Listopada 2012 > (...)Dziś Scirocco mk I powoli puka do bram świata samochodów zabytkowych, zaś mk II jest > doskonałym przykładem usportowionego youngtimera. Ceny tych samochodów w zależności od wersji > i stanu wąchają się od kilku tysięcy złotych do nawet kilkunastu tysięcy euro za rzadkie > wersje w bardzo dobrym stanie.(...) > Wszystko o Scirocco Przy czym te "kilkanaście tyśiecy" to w większości wpadków pobożne życzenia sprzedających. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.