Bolo_3M Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 Witam i sie zapytam czy ktos testowal nowego Focusa z tym ich super silnikiem 1.0 125 KM ??? Warto na tym wogole sie zastanowic ??? w gre wchodzi tylko kombi Aktualne auto mnie wkurzylo i musze cos z tym zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 przejedź się. Ja tylko chwilkę tym jeździłem i calkiem toto żwawe. Mojej na trasie chorzów - Gliwice spalił 5l/100km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Artur7 Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 > przejedź się. Ja tylko chwilkę tym jeździłem i calkiem toto żwawe. > Mojej na trasie chorzów - Gliwice spalił 5l/100km Mogli by ten silnik aplikować do tej nowej fiesty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 28 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2012 > przejedź się. Ja tylko chwilkę tym jeździłem i calkiem toto żwawe. > Mojej na trasie chorzów - Gliwice spalił 5l/100km no sek w tym ze nie mam jak do dilera podjechac wiec wstepnie chce sie dowiedziec czy warto nat tym cudem sie zastanowic czy moze TDCi tylko brac pod uwage czego nie nawidze a benzynka z T brzmi ciekawie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 > Mogli by ten silnik aplikować do tej nowej fiesty będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 > no sek w tym ze nie mam jak do dilera podjechac wiec wstepnie chce sie dowiedziec czy warto nat tym > cudem sie zastanowic czy moze TDCi tylko brac pod uwage czego nie nawidze a benzynka z T > brzmi ciekawie brzmi jak matiz No i pod maską miejsca tyle, że mozna sobie podczas napraw wejść do komory i naprawiac Ale jak znam życie to nikt z AK tym nie jeździł, a zaraz będziesz miał 20 filozofów chrzaniących trzy po trzy. Moim zdaniem czasy mamy takie że musisz określic sie do czego auto potrzebujesz. Do stania w korkach i ruchu miejskiego? - bierzesz własnie takie 1.0. Do latania po trasach - bierzesz jakiegos diesla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 28 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2012 > brzmi jak matiz > No i pod maską miejsca tyle, że mozna sobie podczas napraw wejść do komory i naprawiac > Ale jak znam życie to nikt z AK tym nie jeździł, a zaraz będziesz miał 20 filozofów chrzaniących > trzy po trzy. > Moim zdaniem czasy mamy takie że musisz określic sie do czego auto potrzebujesz. > Do stania w korkach i ruchu miejskiego? - bierzesz własnie takie 1.0. > Do latania po trasach - bierzesz jakiegos diesla to sie wie generalnie auto umnie to musi zaladowac 2+2 i do tego lata 3/4 swego czasu w miescie a 1/4 na trasie przebieg raptem roczny 10000-12000 wiecej nie robie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 28 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2012 > Mogli by ten silnik aplikować do tej nowej fiesty chyba bedzie z tego co czytalem na stronie forda Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ScFuNbAnDit Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 > brzmi jak matiz > No i pod maską miejsca tyle, że mozna sobie podczas napraw wejść do komory i naprawiac > Ale jak znam życie to nikt z AK tym nie jeździł, a zaraz będziesz miał 20 filozofów chrzaniących > trzy po trzy. > Moim zdaniem czasy mamy takie że musisz określic sie do czego auto potrzebujesz. > Do stania w korkach i ruchu miejskiego? - bierzesz własnie takie 1.0. > Do latania po trasach - bierzesz jakiegos diesla Zgadzam się w 100% Pozytywnie mnie zaskoczył ten silniczek, a dźwięk nie jest najgorszy i w srodku jest nawet cicho.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 Ja jeździłem testówką. Mnie się podobało. W miarę dynamiczny i elastyczny, fajnie mruczy. Do tego silnik dość mocno ciśnięty na kompie pokazywał że w mieście spala 10l/100km. A lekko nie miał, bo pierwsze 3 biegi opierały się na odcince i kilka wyścigów spod świateł zaliczył. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 Ciekawe po ilu k km będą korby wychodzić bokiem. Nie ufam takim konstrukcjom. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 > to sie wie > generalnie auto umnie to musi zaladowac 2+2 i do tego lata 3/4 swego czasu w miescie a 1/4 na > trasie przebieg raptem roczny 10000-12000 wiecej nie robie To daruj sobie diesla. Pytanie czy nie lepiej wziac prosta benzyne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 > Ciekawe po ilu k km będą korby wychodzić bokiem. Nie ufam takim konstrukcjom. Ponad 180 konnemu 1.4T ufałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 > Ponad 180 konnemu 1.4T ufałeś? Baa widziałeś jak jest zbudowane 1,4T z Punto GT? Jak nie to zobacz korbę z niego i z 1,4TSi i będziesz wiedział czemu mu ufałem. Btw ten motor działa do dzisiaj i obecnie ma 197HP i 241Nm. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jaskół Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 > Witam i sie zapytam czy ktos testowal nowego Focusa z tym ich super silnikiem 1.0 125 KM ??? Lepiej nie testować na sobie tak nowego silnika, tym bardziej ze masz do wyboru sprawdzone 1.6 100 lub 125 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szafacc Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 > Witam i sie zapytam czy ktos testowal nowego Focusa z tym ich super silnikiem 1.0 125 KM ??? Warto > na tym wogole sie zastanowic ??? w gre wchodzi tylko kombi Aktualne auto mnie wkurzylo i > musze cos z tym zrobic Przeciez nie dawno byłeś przeciwnikiem małych, wyżyłowanych, uturbionych silniczków? Coś się zmieniło? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 Tyle że to 1.6 na bank spali więcej. No ale wiadomo że 1.0 to nowinka i pewnie jakieś choroby wieku dziecięcego wyjdą. Tak jak z 1.4 TSI i jego sławetnym rozrządem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 28 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2012 > To daruj sobie diesla. > Pytanie czy nie lepiej wziac prosta benzyne? dobre pytanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mar00ha_ Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 > Tak jak z 1.4 TSI i jego sławetnym rozrządem. No właśnie ja mam 1.4 TSI od 2009 roku i dotąd nie mogę się dowiedzieć co jest nie tak z jego rozrządem. Opowiedz trochę o tym. mar00ha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 28 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2012 > Przeciez nie dawno byłeś przeciwnikiem małych, wyżyłowanych, uturbionych silniczków? Coś się > zmieniło? dalej tak twierdze ale moze ktos mnie przekona PS na drugim miejscu jest 1.2 z innej firmy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 Był kiedyś na motokąciku temat o tym i opisywałem jak w Jettcie poległ rozrząd i remont silnika kosztował ponad 12kzł. Stało się to przy przebiegu lekko ponad 92kkm. Nie chce mi się tego teraz opisywać kolejny raz. Poszukaj sobie i poczytaj. Auto z 2008 roku temat jest znany tak samo jak dziury w tłoku w wersji 180 konnej. Zresztą VW odnosił się do tej wtopy. Poszukaj na YT odcinka TurboKamery , gdzie też był o tym materiał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 > Baa widziałeś jak jest zbudowane 1,4T z Punto GT? Taka nieruchomość gdzieś mi się wala po garażu. > Jak nie to zobacz korbę z niego i z 1,4TSi i Nie widziałem na oczy korby z 1.4 tsi, nie słyszałem też o przypadkach ich "wychodzenia bokiem" w tym silniku. > będziesz wiedział czemu mu ufałem. Btw ten motor działa do dzisiaj i obecnie ma 197HP i 241Nm. Pewnie bez problemu znajdziesz 1.4 tsi o podobnych parametrach. I czego to dowodzi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szafacc Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 > dalej tak twierdze ale moze ktos mnie przekona > PS na drugim miejscu jest 1.2 z innej firmy No to jak Focus nie jest dla Ciebie za drogi to brać i się nie zastanawiać. Będziesz testerem 1.0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 > Nie widziałem na oczy korby z 1.4 tsi, nie słyszałem też o przypadkach ich "wychodzenia bokiem" w > tym silniku. Założę się że wziąć takie 1,4 TSI 122HP wyjściowo i zrobić mu 200HP bez tykania bebechów to długo nie pojeździ patrząc jak jest zbudowane. Mogę się mylić ale porównując pancerność bebechów to bałbym się aż tak to podkręcać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bolo_3M Napisano 28 Października 2012 Autor Udostępnij Napisano 28 Października 2012 > No to jak Focus nie jest dla Ciebie za drogi to brać i się nie zastanawiać. Będziesz testerem 1.0 chyba ze bedzie wybrana opcja nr 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
adam66 Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 > Założę się że wziąć takie 1,4 TSI 122HP wyjściowo i zrobić mu 200HP bez tykania bebechów to długo > nie pojeździ patrząc jak jest zbudowane. Mogę się mylić ale porównując pancerność bebechów to > bałbym się aż tak to podkręcać. 160tka chipuje się na ~200HP pewnie trochę takich chipowanych jeździ trzeba by popytać na forum fałwe. Seria 1.4 z Fabii RS też pewnie pod 190 momentami dochodzi i można na to mieć 4 lata gwarancji, więc nie wiem czy to takie papierowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 > To daruj sobie diesla. > Pytanie czy nie lepiej wziac prosta benzyne? przy takich przebiegach to chyba nawet ja bym wziął to 1.0 mimo że IMO to kastrat a nie silnik (tak, jeździłem). 1.0 z automatem tylko nie wiem czy jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 > przy takich przebiegach to chyba nawet ja bym wziął to 1.0 mimo że IMO to kastrat a nie silnik > (tak, jeździłem). 1.0 z automatem tylko nie wiem czy jest Ale czy aby nie jezdzi sie tym kastratem przyjemniej niz zwyklym 1.6? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Liseh Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 > chyba ze bedzie wybrana opcja nr 2 Przy tych Twoich przebiegach to i Laguna 1.9 dci z tych trudnych lat bylaby bezawaryjna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
szafacc Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 > chyba ze bedzie wybrana opcja nr 2 Cokolwiek wybierzesz, to nowe auto zawsze będzie nowe i miejmy nadzieje bezawaryjne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 28 Października 2012 Udostępnij Napisano 28 Października 2012 > Ale czy aby nie jezdzi sie tym kastratem przyjemniej niz zwyklym 1.6? generalnie gdyby diesel nie miał FAP to bym powiedział że jeśli chodzi o "przyjemność" to z tych trzech chyba jednek diesel (sic!) ale ma FAP więc do miasta się nie nadaje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > Ale czy aby nie jezdzi sie tym kastratem przyjemniej niz zwyklym 1.6? oczywiscie, wystarczy porównać sobie moment obrotowy, poza tym silniki 1.4 i 1.6 wolnossące jadą po przekroczeniu 3-4 tyś obrotów a w małej turbobenzynie przyspiesza się już od niskich obrotów. Jestem zdania, że to przyszłość aut miejskich, już niedługo auta bez turbo znikną z rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > oczywiscie, wystarczy porównać sobie moment obrotowy, poza tym silniki 1.4 i 1.6 wolnossące jadą po > przekroczeniu 3-4 tyś obrotów a w małej turbobenzynie przyspiesza się już od niskich obrotów. Jeżdżę 1,6 bez turbo i w mieście nie przekraczam 3000 rpm, nie uważam żeby źle się jeździło. A do tego nie modlę się żeby coś się nie wysrało bo tam nie ma co się zepsuć co mogłoby być kosztowne. Ja jednak wolę żeby zwykłe wozidła były do wyboru z prostymi wolnossącymi jednostkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 Polecam z czystym sumieniem! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 29 Października 2012 Udostępnij Napisano 29 Października 2012 > Jeżdżę 1,6 bez turbo i w mieście nie przekraczam 3000 rpm, nie uważam żeby źle się jeździło. A do > tego nie modlę się żeby coś się nie wysrało bo tam nie ma co się zepsuć co mogłoby być > kosztowne. Ja jednak wolę żeby zwykłe wozidła były do wyboru z prostymi wolnossącymi > jednostkami. Meganka 2 1.4 16V 98 KM, do 3 tyś obrotów jeżdzi jak 1.4 8V 75 KM, dopiero od 3 tyś czuć wyraźnie, że zaczyna jechać. W mieście nie przekraczam 3-3,5 tyś obrotów więc wolałbym mieć 1.0 T w takim przypadku. Oczywiscie mówie o aucie dla sieibe a nie w rodzinie. W takim przypadku bezawaryjność tradycyjnego 1.4 jest bardzo ważna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dagie Napisano 3 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 > Witam i sie zapytam czy ktos testowal nowego Focusa z tym ich super silnikiem 1.0 125 KM ??? Warto > na tym wogole sie zastanowic ??? w gre wchodzi tylko kombi Aktualne auto mnie wkurzylo i > musze cos z tym zrobic Ja testowałem Fajny, całkiem żwawy i ekonomiczny. Teraz można niezłą cenę wynegocjować. Mnie udało się zamówić kombi w wersji trend z pakietem comfort1, alarmem i czujnikami parkowania za 63,5 tys. zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 3 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 3 Listopada 2012 > oczywiscie, wystarczy porównać sobie moment obrotowy, poza tym silniki 1.4 i 1.6 wolnossące jadą po > przekroczeniu 3-4 tyś obrotów a w małej turbobenzynie przyspiesza się już od niskich obrotów. > Jestem zdania, że to przyszłość aut miejskich, już niedługo auta bez turbo znikną z rynku. Przyszłość? W Azji takie samochody są obecne na rynku od lat. I o dziwo ani im korby nie wychodzą bokiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Michal691 Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 > chyba bedzie z tego co czytalem na stronie forda będzie... ale tylko w wersji titanium za ponad 50kpln Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lisek Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 A co to za super duper olej jest do tego silnika, że niby inny nie moze być bo sie zaraz rozleci? Coś ktoś wie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Qulek Napisano 4 Listopada 2012 Udostępnij Napisano 4 Listopada 2012 5W20 taki : Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.