Skocz do zawartości

sprężyny Eibach


koNik

Rekomendowane odpowiedzi

> czy ktoś z Was miał w aucie sprężyny Eibach -30mm czarne, progresywne? Czy da się na tym normalnie

> jeździć na co dzień czy są bardzo twarde?

miałem w Sc, jeździliśmy tak na wakacje i było ok. Komfort niższy,ale spokojnie jeździć się da cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy ktoś z Was miał w aucie sprężyny Eibach -30mm czarne, progresywne? Czy da się na tym normalnie

> jeździć na co dzień czy są bardzo twarde?

czyli pro-kit? mam, komfort się nie zmienił w stosunku do fabryki (ale u mnie fabrycznie było dość sztywno), prowadzenie się poprawiło

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czyli pro-kit? mam, komfort się nie zmienił w stosunku do fabryki (ale u mnie fabrycznie było dość

> sztywno), prowadzenie się poprawiło

hmmm ale Twoje auto jest dość twarde w serii zapewne... potrzebuję utwardzić i obinizyć nieco E32 ale nie chcę przegiąć hmm.gif Oczekuję przede wszystkim pewniejszej jazdy autostradowej na łukach - teraz czuć trochę przysiadanie nadwozia przy dużych prędkościach no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hmmm ale Twoje auto jest dość twarde w serii zapewne... potrzebuję utwardzić i obinizyć nieco E32

> ale nie chcę przegiąć Oczekuję przede wszystkim pewniejszej jazdy autostradowej na łukach -

> teraz czuć trochę przysiadanie nadwozia przy dużych prędkościach

tak, ale z tego co pamiętam z dawnych czasów i opinii o różnych sprężynach to Eibach był najdelikatniejszy = najmiększy

w Maździe mnie to i tak mało interesowało bo Eibach dostarcza komplet akcesoryjny do fabrycznego zawieszenia, dostepny w ASO, więc miałem pewność że zagra z fabryczną zawiechą i wybór kompromisowy* był oczywisty

*kompromisowy, bo wiadomo że do rozwiązania "poważniejszego" należałoby się rozejrzeć za gwintem. albo chociaż za jakimś Bilsteinem do tych sprężyn, ale to jak się seryjne amorki poddadzą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy ktoś z Was miał w aucie sprężyny Eibach -30mm czarne, progresywne? Czy da się na tym normalnie

> jeździć na co dzień czy są bardzo twarde?

polecam mam czerwone sportline komfort lepszy (niz na ori) na niewielkich nierównościach typu zapadnięte studzienki ale znów gorszy na większych uskokach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy ktoś z Was miał w aucie sprężyny Eibach -30mm czarne, progresywne? Czy da się na tym normalnie

> jeździć na co dzień czy są bardzo twarde?

Mial na Civicu. W ogole nie bylo hardkoru, wieksza uwaga na garbach i poza tym nic. Zalowalem pozniej, ze nie wzialem twardszych H&R.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy ktoś z Was miał w aucie sprężyny Eibach -30mm czarne, progresywne? Czy da się na tym normalnie

> jeździć na co dzień czy są bardzo twarde?

bierz i się nie zastanawiaj. ok.gif

Jeśli nie będziesz zmieniał amortyzatorów to komfort się pogorszy niewiele.

A już zwłaszcza w takim czołgu wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy ktoś z Was miał w aucie sprężyny Eibach -30mm czarne, progresywne? Czy da się na tym normalnie

> jeździć na co dzień czy są bardzo twarde?

Mam u siebie akcesoryjne niebieskie Eibachy RS (obniżenie około 30-35mm) i to najlepsze sprężyny jakie można mieć w Fieście, oczywiście do normalnej jazdy. Wiadomo trochę komfortu zabierają, ale nie na tyle żeby się stresować na każdej nierówności. W zakrętach super wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> czy ktoś z Was miał w aucie sprężyny Eibach -30mm czarne, progresywne? Czy da się na tym normalnie

> jeździć na co dzień czy są bardzo twarde?

mam drugi komplet eibach -30mm. Co prawda moje są lakierowane na czerwono, ale sądze, że to samo smile.gif

Jeździć można normalnie. Moim zdaniem to cos jak sprężyny z M-Pakietu w E36. Jest troszkę niżej, jest twardziej, ale to komfort jest bardzo zadowalający.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jeździć można normalnie. Moim zdaniem to cos jak sprężyny z M-Pakietu w E36. Jest troszkę niżej,

> jest twardziej, ale to komfort jest bardzo zadowalający.

Eibach jest trochę niższy niż m-pakietowe. M-pakiet to jakieś 20mm w dół w porównaniu z seryjną serią. wink.gif

Poza tym pełny, oryginalny m-pakiet E36 to też inne amortyzaory i grubsze stabilizatory cool.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Eibach jest trochę niższy niż m-pakietowe. M-pakiet to jakieś 20mm w dół w porównaniu z seryjną

> serią.

20 czy 30 to różnica której niemal nie widać ani też specjalnie nie czuć.

> Poza tym pełny, oryginalny m-pakiet E36 to też inne amortyzaory i grubsze stabilizatory

To inaczej: jeśli do standardowego zawieszenia zamontujemy spreżyny z m-pakietu to efekt bedzie bardzo podobny do Eibacha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.