Skocz do zawartości

Kia Pro Cee'd GT


Slawcio

Rekomendowane odpowiedzi

> Ciekawe, ze nikomu przez mysl nie przeszlo, iz dane moga by celowo zawyzone.

Tak, a to niby dlaczego?

Podane dane nie znajdują się w pobliżu żadnych granic, których przekroczenie mogłoby powodować jakieś niekorzystne skutki prawno/finansowe dla producenta!?

Zatem po co sprzedawca sportowego konia miałby reklamować go jako "kulawego"!?

Chyba nie masz na myśli sytuacji tożsamej do podawania kiedyś mocy 300 koni w niektórych japońskich autach, które w rzeczywistości miały trochę więcej wigoru!?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy później...

> a tu cisza

> silnik benzynowy 1.6 GDI 204 KM, 265 Nm

> 0 do 100 km/h - 7,9 s

> więcej

oglądałem dziś na żywo i wizualnie wygląda super. ładny lakier, ładne spasowanie elementów, przedni zderzak który się rusza, tylny zderzak który się rusza. Fotele wyglądają bardzo sportowo - ale do choćby podstawowych Recaro im brakuje.

Mimo wszystko - wizualnie naprawdę ładne auto. Chyba jedyny zgrzyt stylistyczny to te 8 lampek LED (po 4 diody każda) umieszczone nad halogenami. Wygląda to idiotycznie.

A właśnie, zdjęcia wklejone w wątku nie odpowiadają rzeczywistości - auto ma inny tył.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jaka cena? I jak to wygląda wobec cen aut konkurencji?

Gdzie te konie? 0-100 to 7,7s konkurencja robi ponizej 7s. Cena niczego sobie 86k za wersje wszystko majaca. Jednak w porownaniu do konkurencji szalu nie ma.

Skoda i Polo sa szybsze i z automatem. Astra IV GTC cena podobna, ford 180KM podobnie golf gti i octavia rs beda drozsze o jakies 10k.

Szalu nie ma.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Gdzie te konie? 0-100 to 7,7s konkurencja robi ponizej 7s. Cena niczego sobie 86k za wersje

> wszystko majaca. Jednak w porownaniu do konkurencji szalu nie ma.

> Skoda i Polo sa szybsze i z automatem. Astra IV GTC cena podobna, ford 180KM podobnie golf gti i

> octavia rs beda drozsze o jakies 10k.

> Szalu nie ma.

I generacja modelu ceed kusiła ceną. Wersje słabsze II generacji, z tego co kojarzę, odeszły od takich cen? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I generacja modelu ceed kusiła ceną. Wersje słabsze II generacji, z tego co kojarzę, odeszły od

> takich cen?

I generacja ceed/i30 to były jeszcze samochody takie trochę trącące dawną koreańską motoryzacją, starające się dogonić europejskie kompakty. Obecne modele to już są kompakty pełną gębą, które mogą śmiało konkurować z najlepszymi w tym segmencie. Więc i cena będzie europejska ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I generacja modelu ceed kusiła ceną. Wersje słabsze II generacji, z tego co kojarzę, odeszły od

> takich cen?

Bo odstawaly od konkurencji teraz teoretycznie nie odstaja ale sorry wolfe golfa f tsiku zlosnik.gif Tak jak cala Europa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bo odstawaly od konkurencji teraz teoretycznie nie odstaja ale sorry wolfe golfa f tsiku Tak jak

> cala Europa.

z tym, że taki I30 sprzedaje się bardzo dobrze w Europie. ok.gif

Chyba bym wolał jednak jego, gdzie mam duże szanse, że będę po prostu jeździł, a jak coś padnie, to jakaś duperela, niż Golfa z TSI, gdzie wiadomo, że różne rzeczy już ludzie wymieniali, łącznie z całymi silnikami.

BTW: mój tata dzisiaj odbiera nowego I30. Zamienił poprzedni model na aktualny wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> z tym, że taki I30 sprzedaje się bardzo dobrze w Europie.

> Chyba bym wolał jednak jego, gdzie mam duże szanse, że będę po prostu jeździł, a jak coś padnie, to

> jakaś duperela, niż Golfa z TSI, gdzie wiadomo, że różne rzeczy już ludzie wymieniali, łącznie

> z całymi silnikami.

> BTW: mój tata dzisiaj odbiera nowego I30. Zamienił poprzedni model na aktualny

Ale my tu o kia mowimy grinser006.gif. W Pl tez wiecej hultajow widze. Wiesz jak porownac takiego i30 to Peugota 301 to przepasc. Ale na tle tanszego cruza juz tak dobrze nie wypada. No i hyundai ma lepsza gwarancje niz kia. Ja generalnie wiecej bym nie kupil ze wzgledu na szum wiatru grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> niedługo 30 lat będzie jak auta z mocą 220 km miały po 6 sekund do 100 (auta klasy C/D)

no już kto jak kto, ale Ty powinieneś pamiętać ile ważyły i jak duże ma to znaczenie wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jaka to wersja była i na jaką zamienił ?

Kufa, testujecie dzisiaj moją pamięć hehe.gif

Więc tak. Było: I30 1.4 benzyna 109 KM, rocznik 2008 wersja Comfort

Będzie: I30 1.6 benzyna 120KM, rocznik 2013 wersja Classic Plus

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jaaaasne. tyle ze na sklasse to trzeba mieć w każdym momencie jakaieś 10 tys PLN w rezerwie na ew.

> awarie

> do czego zmierzasz?

do tego że nie rozumiem ludzi którzy kupują nowe auto "na postanie". Dla mnie minimum opłacalności zakupu nowego auta to jakieś 40-60kkm rocznie zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> do tego że nie rozumiem ludzi którzy kupują nowe auto "na postanie". Dla mnie minimum opłacalności

> zakupu nowego auta to jakieś 40-60kkm rocznie

żadne auto sie nie opłaca (do użytku prywatnego).

ja tam robie 20 tys i nie narzekam. utrata wartości nie jest jakimś tam kluczowym czynnikiem i się ładnie przez 3-5 lat "amortyzuje".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jest takie słowo które dobrze opisuje takie zachowanie, ale nie będę go używał, i nie, nie

> zazdroszczę, możesz mi wierzyć

ja go uzyje - 'piniondze' grinser006.gif jesli bylo by mnie na to stac, to zmienial bym wszystkie sprzety elektroniczne po wyjsciu nowego grinser006.gifgrinser006.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> zakup samochodu nigdy sie nie opłaca ile km rocznie by nim nie robic

nie jest to prawda, był czas kiedy miałem nowe auta jedno po drugim, ale było to konieczne ze względu na charakter mojej pracy smirk.gif

jednak czysta kalkulacja pokazuje że poniżej pewnego przebiegu się to nie opłaca - poza tym zazwyczaj otrzymuje się gorszy produkt zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jednak czysta kalkulacja pokazuje że poniżej pewnego przebiegu się to nie opłaca - poza tym

> zazwyczaj otrzymuje się gorszy produkt

gorszy to on sie robi jak już go dawno sprzedałeś smile.gif nie Twój problem smile.gif do tego czasu jest pod wieloma względami - lepszy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> żadne auto sie nie opłaca (do użytku prywatnego).

> ja tam robie 20 tys i nie narzekam. utrata wartości nie jest jakimś tam kluczowym czynnikiem i się

> ładnie przez 3-5 lat "amortyzuje".

biorąc dowolne nowe auto klasy c/d i zakładając jazdę 15kkm rocznie okazuje się że w ciągu 5 lat koszt jazdy będzie podobny do jazdy takim czymś:

http://otomoto.pl/rolls-royce-silver-shadow-warszawa-mszczonow-C25660246.html

mówię o koszcie jazdy, nie renowacji i pieszczenia zlosnik.gif

no ale kto bogatemu zabroni zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> biorąc dowolne nowe auto klasy c/d i zakładając jazdę 15kkm rocznie okazuje się że w ciągu 5 lat

> koszt jazdy będzie podobny do jazdy takim czymś:

> http://otomoto.pl/rolls-royce-silver-shadow-warszawa-mszczonow-C25660246.html

tia. jasne. a obsługa i eksploatacja podstawowa pewnie kosztuje tyle co w przykładowym hyundaiu.

> mówię o koszcie jazdy, nie renowacji i pieszczenia

czyli mowisz o parametrze, ktory nie ma znaczenia. to tak jak ta ankieta ostatnio z Drimlajnera. wyszły im pewnie bardzo pozytywne wyniki badań smile.gif

a tak naprawde kupujesz auto zeby jezdzic, czyli pieszczenie i renowacja to też koszt jego uzywania.

> no ale kto bogatemu zabroni

bogaci nie kupują klasy C/D.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> gorszy to on sie robi jak już go dawno sprzedałeś nie Twój problem do tego czasu jest pod wieloma

> względami - lepszy.

lepszy pod względem gwarancji i teoretycznie bezawaryjności. Chińskich bajerów nie liczę. Natomiast gorszy pod względem komfortu/mocy itp. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.