AdamWalenda Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 Tiger S-Roadster (Czarny Mat), opis montażu pojazdu z zestawu Tiger Racing LTD. Auto montowane według specyfikacji klienta. OPIS AUTA: Wnętrze: Skórzana tapicerka Pasy bezpieczeństwa 4-punktowe Odpinana kierownica Hamulce: Tarcze Brembo + Klocki Ferodo (przód) Tarcze Brembo + Klocki Ferodo (tył) Przewody hamulcowe w oplocie Zawieszenie: Przód niezależne (4 wahacze) Tył niezależne (4 wahacze) Gwintowane Sportowe amortyzatory Tiger Racing Ltd. Sportowa przekładnia kierownicza 2,4 obrotu Silnik: Pinto 2.0 zrobiony pod 160 KM Sportowy wałek rozrządu 4 gaźniki motocyklowe Kawasaki + Megajolt Filtr powietrza Pipercross Sportowy brytyjski układ wydechowy 4w1 (stal nierdzewna) Most ze szperą Skrzynia biegów (N9) Nitowanie paneli do ramy: Graty po regeneracji + Nowe tarcze Brembo + klocki Ferodo: Nitowania ciąg dalszy: Regeneracji gratów cd.. : Zawias siedzi: Układ hamulcowy prawie gotowy: Dół złożony na nowych gratach, wyważany układ korbowo tłokowy. Przód gotowy: Dwa potwory w negliżu Kawasaki carburetor: Układ wydechowy spasowany: Przymiarka fotela: Geometria: Nadwozie spasowane: Nasza robota wykonana, resztę prac klient wykonał we własnym zakresie: Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarCo Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 Fajna sprawa ale chyba nie ten kącik ? Tutaj chyba zdecydowanie lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > Tiger S-Roadster (Czarny Mat), opis montażu pojazdu z zestawu Tiger Racing LTD. Auto montowane > według specyfikacji klienta. blok na sztywno 0.o ? ile czasu od zera i jaki koszt ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aquila Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 Z czego zaadaptowane przednie hamulce ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 Adam mam kilka pytan: jaka cena? zwrotnice i piasty z jakiego auta? Pinto to silnik montowany scierze? Jakie przeszedł zmiany? jaka moc? jaka waga? amortyzztory - one maja tylko regulacje napiecia sprezyny? Czy nie lepiej wziac od motocykla gdzie masz regulację napiecia sprezyny + tłumienia? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > blok na sztywno 0.o ? > ile czasu od zera i jaki koszt ? Nie, łapy są na poduchach dołem, przy bloku nie ma potrzeby. Dla mnie przy wszystkich gratach gotowych do montażu i kompletnym zestawie to jakieś 320 godzin roboczych. Dla kogoś, kto nigdy nie montował to 300 godzin x 3 A koszt? Auto z tematu kosztowało 47.000 zł (wszystkie graty) + 320 roboczogodzin przeznaczonych na montaż x 80 zł + Vat. Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > Adam mam kilka pytan: > jaka cena? > zwrotnice i piasty z jakiego auta? > Pinto to silnik montowany scierze? Jakie przeszedł zmiany? jaka moc? > jaka waga? > amortyzztory - one maja tylko regulacje napiecia sprezyny? > Czy nie lepiej wziac od motocykla gdzie masz regulację napiecia sprezyny + tłumienia? Odnośnie ceny napisałem powyżej. Zwrotnice i piasty klient zażyczył sobie od ścierwy, w moich zakładam Wilwoody ale są na wyrost. Silnik: Pinto 2.0 zrobiony pod 160 KM Sportowy wałek rozrządu 4 gaźniki motocyklowe Kawasaki + Megajolt Filtr powietrza Pipercross Planowane i wyważane elektronicznie koło zamachowe Wyważany elektronicznie uład korbowo tłokowy Sportowy brytyjski układ wydechowy 4w1 (stal nierdzewna) Most ze szperą Skrzynia biegów (N9) Zapomniałem jeszcze napisać o portowaniu i planowaniu głowicy + specjalnie obliczany pod Pinto układ od brytoli 4w1. Auto waży 576 kg, bez kierowcy. Odnośnie amortyzatorów, od motocykla - lepiej nie robić takiej rzeźby Te co są w czarnym klient chciał przyoszczędzić i takie tańsze sobie zamówił w Tiger Racing Ltd. Ja w swoich zakładam dedykowane Gaz Shocki na gwincie i z regulacją tłumienia, przy koszcie całego auta dopłata w sumie niewielka, ale cóż klient nasz pan Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 kolektor dolotowy - kupipny czy robiony? Pytanie odrebne- widziałes kiedy replike lotusa po uderzeniu w bok? Jest szansa na przezycie? nie montujesz klatki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > kolektor dolotowy - kupipny czy robiony? > Pytanie odrebne- widziałes kiedy replike lotusa po uderzeniu w bok? Jest szansa na przezycie? > nie montujesz klatki? Kolektor kupiony w UK 1600 zł + wysyłka do polski. Teraz będę składał dla siebie Replikę Lotusa Seven na Black topie z superchargerem i zamawiam w Tiger Racing dokręcaną pełną klatkę. Nie do końca mogę odpowiedzieć na Twoje pytanie o uderzenie w bok. Wszystko zależy od stopnia zidiocenia kierowcy, który prowadzi takiego Tigera. Jeśli przy 200 km/h celowo wlecisz taką repliką pod pociąg na przejeździe, który leci z prędkością około 100 km/h to fragmentów auta będziesz mógł wypatrzyć teleskopem na Księżycu. Na pewno pojazd o takiej konstrukcji ramowej jest bezpieczniejszy niż motocykl czy cuda polskiej motoryzacji. Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > Nie, łapy są na poduchach dołem, przy bloku nie ma potrzeby. > Dla mnie przy wszystkich gratach gotowych do montażu i kompletnym zestawie to jakieś 320 godzin > roboczych. Dla kogoś, kto nigdy nie montował to 300 godzin x 3 > A koszt? Auto z tematu kosztowało 47.000 zł (wszystkie graty) + 320 roboczogodzin przeznaczonych na > montaż x 80 zł + Vat. > Pzdr, > AW tak, to nigdy nie były tanie rzeczy... A przejdzie to auto badania techniczne, będzie mialo dopuszczenie do ruchu, chociażby ze względu na wydech z prawej strony ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
guido_ Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 ajć, uwielbiam Twoje projekty Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > tak, to nigdy nie były tanie rzeczy... > A przejdzie to auto badania techniczne, będzie mialo dopuszczenie do ruchu, chociażby ze względu na > wydech z prawej strony ? Auto zostało zbudowane i zarejestrowane w 2009 roku. W Polsce nie ma problemu z rejestracją aut typu kitcar jak np. na Litwie, trzeba po prostu znać aktualne przepisy i się do nich ustosunkować. Współczesne repliki, które składamy mają wydech na lewą stronę i nie zakładamy przestarzałych Pinto tylko Zetecki i Duratecki. Powyższy egzemplarz powstał na życzenie naszego klienta. Pozdrawiam AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > Współczesne repliki, które składamy mają wydech na lewą stronę A to jest jakiś przepis na to? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > A to jest jakiś przepis na to? Ochrona zielonego pobocza? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > Ochrona zielonego pobocza? Pierdzenie splinami na przechodniów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > A to jest jakiś przepis na to? Oczywiscie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 Chodziło mi o taki wypadek. Jedziesz sobie przez skrzyzowanie na zielonym swietle a w bok wjezdza inne auto przejezdzajace na czerwonym swietle. Na zbiornik z tyłu bedzie jakies wzmocnienie ? Sterczy tak pod laminatem? Adam do tego czerwonego bedziesz wstawiał kompresor? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > Chodziło mi o taki wypadek. > Jedziesz sobie przez skrzyzowanie na zielonym swietle a w bok wjezdza inne auto przejezdzajace na > czerwonym swietle. Trafia w ramę, która przejmuje sporo energii uderzenia lub prześlizguje się po niej górą i zmiata Cię z fotela. To nie jest samochód do codziennej jazdy po mieście. Ryzyko trafienia na taką sytuację minimalne. > Na zbiornik z tyłu bedzie jakies wzmocnienie ? Sterczy tak pod laminatem? Bez różnicy. Normalny zbiornik w takim seicento to gdzie jest? Jest czymś od dołu osłonięty? Nie. I jakoś ludzie nie giną od wjazdu na krawężnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > Oczywiscie. No ale część samochodów seryjnie produkowanych ma wydech po prawej stronie (szczególnie samochody japońskie) i normalnie mają homologację Więc coś z tym przepisem to ściema jakaś... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > No ale część samochodów seryjnie produkowanych ma wydech po prawej stronie (szczególnie samochody > japońskie) i normalnie mają homologację Więc coś z tym przepisem to ściema jakaś... które? Bo moim zdaniem większość ma do tyłu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wladmar Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > które? > Bo moim zdaniem większość ma do tyłu. Aaa, w tym sensie to tak. Myślałem, że jest różnica, czy z tyłu po lewej czy po prawej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > No ale część samochodów seryjnie produkowanych ma wydech po prawej stronie (szczególnie samochody > japońskie) i normalnie mają homologację Więc coś z tym przepisem to ściema jakaś... Juz nizej masz odpowiedz. A co do tego wydechu - osobowe auta maja zawsze z tylu, ale dostawczaki maja z boku - i przyjrzyj sie na którą stronę. A wracajac do wydechu z tyłu po stronie prawej lub lewej - wydech jest najczesciej po przeciwnej stronie od wlewu paliwa - a wlew paliwa jest po przeciwnej stronie co kierownica w kraju skad auto pochodzi (japonia czyli kierownica po prawej). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > Chodziło mi o taki wypadek. > Jedziesz sobie przez skrzyzowanie na zielonym swietle a w bok wjezdza inne auto przejezdzajace na > czerwonym swietle. Nie wiem, jezdze z głową po mieście albo z autem na lawiecie i pałuje na torze. Ciezko powiedzieć, trzeba by zobaczyć crash testy Caterhama, albo przetestować na sobie Generalnie na pewno bezpieczniej niż motocykl czy CC, SC albo 126, Lupo itp. Zalezy jak twardy jesteś Znam przypadek gdzie ktoś wsiadajac do auta wyścigowego z klatką lekko uderzył głowa w klatkę i umarł. W kałuży rówmnież można się utopić. Na to wszystko skłąda się wiele czynników. > Na zbiornik z tyłu bedzie jakies wzmocnienie ? Sterczy tak pod laminatem? Zbiornik jest przytwierdzony do konstrukcji ramowej, a o jakie wzmocnienie Tobier chodzi? > Adam do tego czerwonego bedziesz wstawiał kompresor? Nie czerwonego sprzedaje, a składam jeszcze jednego z pełną klatką w barwach Gulfa. Wladmar, tak jest taki przepis. Czasem są problemy np. w przypadku rejestracji AC Cobry, która ma na obie strony po bokach wydech poprowadzony Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 31 Stycznia 2013 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 No fajne , zazdroszczę że możesz połączyć pasję z zarobkiem bo to jest jak ta wisienka na torcie Ale te przewody gumowe nad rurami wydechowymi to trochę kicha, ten odcinek powinien być z rury stalowej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 31 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2013 > No fajne , zazdroszczę że możesz połączyć pasję z zarobkiem bo to jest jak ta wisienka na torcie > Ale te przewody gumowe nad rurami wydechowymi to trochę kicha, ten odcinek powinien być z rury > stalowej Zarobek słaby ale pasja jest Projekt tego auta powstał w latach 2008- 2009, przewody gumowe służyły chwilowo tylko do sprawdzenia i odpalenia. Normalnie stosowałem przy tych silnikach metalowe rurki jak w jednej z wcześniejszych. Silnik pinto to juz przeżytek i w dodatku ciężki kloc. W autach które teraz składam, stosuję Zetecki i Duratecki. Teraz składam hardcorową wersję z pełna klatką na BlackTopie i bedę montował supercharger Juz sie nie moge doczekać końca projektu bo auto waży ponizej 550 kg Ciekawe jak bedzie chodzić A dla zainteresowanych tu jest opis jednego z ostatnich jakiego składałem: http://www.lotusklub.pl/viewtopic.php?f=22&t=9 Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Aaa, w tym sensie to tak. Myślałem, że jest różnica, czy z tyłu po lewej czy po prawej. nie nie, z tyłu może być obojętnie z której strony tylko przepis mówi, ze wydech ni emoże być skierowany w prawą stronę, nawet jeśli jest z tyłu z prawej strony to musi "pierdzieć" prosto do tyłu, a nie w prawo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tomala Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 To nie będzie chodzić tylko latać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
el_diablo Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Silnik pinto to juz przeżytek i w dodatku ciężki kloc. > W autach które teraz składam, stosuję Zetecki i Duratecki. Z ciekawości - dlaczego akurat silniki Forda? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gierma Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > nie nie, z tyłu może być obojętnie z której strony tylko przepis mówi, ze wydech ni emoże być > skierowany w prawą stronę, nawet jeśli jest z tyłu z prawej strony to musi "pierdzieć" prosto > do tyłu, a nie w prawo. A co np. z takim pojazdem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > A co np. z takim pojazdem? zalozony po rejestracji lub leci na starej homologacji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
LeoLepsi Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > zalozony po rejestracji lub leci na starej homologacji jeździ w NIemczech, u nas nie dostanie przeglądu, a przynajmniej nie powinien, no i policja zawsze się ma do czego doczepić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filemon Napisano 1 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2013 > Auto zostało zbudowane i zarejestrowane w 2009 roku. > W Polsce nie ma problemu z rejestracją aut typu kitcar jak np. na Litwie, trzeba po prostu znać > aktualne przepisy i się do nich ustosunkować. > Współczesne repliki, które składamy mają wydech na lewą stronę i nie zakładamy przestarzałych Pinto > tylko Zetecki i Duratecki. > Powyższy egzemplarz powstał na życzenie naszego klienta. > Pozdrawiam > AW Zetecki to żaden problem żeby wydech był na lewą stronę, ale jestem ciekaw jak rozwiązujecie sprawę z Durateckiem, który kanały wydechowe ma po prawej stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 2 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 > Zetecki to żaden problem żeby wydech był na lewą stronę, ale jestem ciekaw jak rozwiązujecie sprawę > z Durateckiem, który kanały wydechowe ma po prawej stronie. Dokładnie tak samo jak w Caterhamie. Pozdrawiam AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 2 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2013 Adam jeszcze tylko zenony, dzienne ledy + podswietlenie wnetrza nosa i mozna na miasto ruszac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filemon Napisano 4 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2013 > Dokładnie tak samo jak w Caterhamie. > Pozdrawiam > AW Czyli jak? Bo dotychczas nie widziałem Caterhama z Durateckiem, który nie miał by wydechu z prawej strony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 5 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > Czyli jak? Bo dotychczas nie widziałem Caterhama z Durateckiem, który nie miał by wydechu z prawej > strony. No to już widzisz: A wystarczyło chwilkę poszukać Pzdr, AW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
filemon Napisano 5 Lutego 2013 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2013 > No to już widzisz: > A wystarczyło chwilkę poszukać > Pzdr, > AW Dzięki, nie podoba mi się to rozwiązanie, no ale na przepisy nie ma mocnych Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AdamWalenda Napisano 12 Lutego 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Lutego 2013 No cóz mi również, ale przepisy. A w Zetecu mam na lewa stronę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.