Skocz do zawartości

Nowy Opel z Gliwic.


Lechoo

Rekomendowane odpowiedzi

Nowy model Opla, w dodatku kabriolet, będzie produkowany w Gliwicach a na forum cisza!?

http://moto.wp.pl/katalog/opel/cascada.html?ticaid=110255

Nazywa się Cascada i będzie wyposażony w silniki od 120 do 195 KM

(1.4 120 KM, 1.4 140 KM, 1.6 SIDI Turbo ECOTEC 170 KM, 2.0 BiTurbo CDTI ecoFLEX 195 KM)

c7dd68d6012c5.jpg

Quote:

Cascada to model, który równie dobrze można by nazwać Astrą Cabrio, jest produkowany w Polsce i zadebiutował w salonach na początku 2013 roku. W odróżnieniu od poprzedniego kabrioletu Opla i większości samochodów konkurencji, Cascada została wyposażona w miękki (składany w 17 sekund) dach. Stylistycznie nowy model czerpie z Astry i należy zaliczyć to jako duży plus. Caskada wygląda nowocześnie i stylowo. Mocne przetłoczenia, dynamiczne kształty, światła w technologii LED i ciekawe wnętrze czynią z niemieckiego kabrioletu udane połączenie.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie ma lansu dieslem przy otwartym dachu?

Na pewno jest wink.gif

> Te 195KM, a zwłaszcza biturbo, powinny nieźle dać radę masie auta.

Mysle, ze tak, tym bardziej po sofcie. To jest pewnie fiatowski 2.0 mjet, ktory przy jednej turbo ma 165KM i samym programem da sie podejsc pod 230KM. Przy biturbo moze i 250KM bedzie osiagalne wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na pewno jest

> Mysle, ze tak, tym bardziej po sofcie. To jest pewnie fiatowski 2.0 mjet, ktory przy jednej turbo

> ma 165KM i samym programem da sie podejsc pod 230KM. Przy biturbo moze i 250KM bedzie

> osiagalne

Zara, czy to jest ten sam silnik biturbo montowany w Lanci?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mysle, ze tak, tym bardziej po sofcie. To jest pewnie fiatowski 2.0 mjet, ktory przy jednej turbo

> ma 165KM i samym programem da sie podejsc pod 230KM. Przy biturbo moze i 250KM bedzie

> osiagalne

I to wszystko przy spalaniu znacznie niższym niż w odpowiednio szybkim aucie z benzyną/turbobenzyną pod maską. smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I to wszystko przy spalaniu znacznie niższym niż w odpowiednio szybkim aucie z benzyną/turbobenzyną

> pod maską.

I to niezaleznie czy przy spokojniej jezdzie czy wariowaniu. W dieslach jakos drastycznie spalanie nie wzrasta przy dynamicznej jezdzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> I to wszystko przy spalaniu znacznie niższym niż w odpowiednio szybkim aucie z benzyną/turbobenzyną

> pod maską.

tak - na trasie 4,5 a po warszawskich korkach 7 bo przecież to diesel smile.gif

Zresztą szczerze - trochę nie rozumiem jarania się rasowaniem/chipowaniem przednio napędówek, które ewidentnie nie są projektowane pod mocne silniki. Po co to się robi ? Dla szpanu i okazjonalnej szybszej jazdy autostradą ? Bo w innym przypadku tym samochodem strach jechać.

Sam Opel bardzo ładny wizualnie - zresztą te nowe ople bardzo mi się z zewnątrz podobają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tak - na trasie 4,5 a po warszawskich korkach 7 bo przecież to diesel

> Zresztą szczerze - trochę nie rozumiem jarania się rasowaniem/chipowaniem przednio napędówek, które

> ewidentnie nie są projektowane pod mocne silniki. Po co to się robi ? Dla szpanu i

> okazjonalnej szybszej jazdy autostradą ? Bo w innym przypadku tym samochodem strach jechać.

> Sam Opel bardzo ładny wizualnie - zresztą te nowe ople bardzo mi się z zewnątrz podobają.

Spoko, sa przednionapedowki z moca dochodzaca do 300KM, a czasami tez wieksza i jakos daja rade. Chociazby Focus RS czy nowa Astra VXR, pokazywana wczoraj w 19 sezonie Top Gear.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Spoko, sa przednionapedowki z moca dochodzaca do 300KM, a czasami tez wieksza i jakos daja rade.

> Chociazby Focus RS czy nowa Astra VXR, pokazywana wczoraj w 19 sezonie Top Gear.

Żle postawiłem chyba przecinek, albo sformuowałem zdanie - chodzi mi o TE przednionapędówki "które

ewidentnie nie są projektowane pod mocne silniki" - czyli np focus RS tu się nie do końca zalicza

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> od pol roku lataja po Gliwicach takie... a tu pisza, ze rusza produkcja;)

Wczoraj w tv tez sie tym chwalili i podobno za tydzien ma byc premiera na salonie w Genewie.

Moze chodzi o inny model Opla hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Od paru miesiecy na stronach internetowych salonów w innych krajach EU byla juz dostepna ta Cascada

Móc zamówić, a odebrać to dwie sprawy. Pewnie się do sezonu letniego szykują i chcą wiedzieć jak linie obłożyć zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Od paru miesiecy na stronach internetowych salonów w innych krajach EU byla juz dostepna ta Cascada

ta, i od paru miesięcy już na giełdach mają części zamienne zlosnik.gif

zapisy na auta pół roku przed rozpoczęciem produkcji to nic nowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tylko czy auto z tym silnikiem będzie miało lepsze osiągi niż najmocniejsza dostępna benzyna to już

> nie jest oczywiste

Mysle, ze pewnie tak. Przynajmniej podobnie jest w przypadku wielu innych aut.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja nie mam nic przeciwko , tylko ciekawe jak dpf bedzie sie w tym spisywal.

DPF nie jest jakim wielkim problemem... wystarczy nauczyć się z tym żyć ok.gif

... Tak myślę... ja nie miałem odwagi kupić auta z tym wynalazkiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> DPF nie jest jakim wielkim problemem... wystarczy nauczyć się z tym żyć

> ... Tak myślę... ja nie miałem odwagi kupić auta z tym wynalazkiem

Pod warunkiem, ze z przyczyn od nas niezaleznych da sie z nim zyc. Jak ktos ciagle jezdzi po miescie i do tego w korkach, jakby sie nie staral to dpf'a zalatwi. A nie kazdy bedzie mial ochote na wyprowadzanie samochodu na spacer poza miasto tylko w celu przedmuchania filtra.

A czy jest montowane tylko przez ekologie, to jakos watpie. W tygodniu jechalem za calkiem swieza RAV4, wyraznie bylo widac gdy zalaczylo sie wypalanie filtra - pojawil sie z wydechu niebieski, drazniacy dym i calkiem sporo go bylo, nawet wiecej jak z dwusuwa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nowy model Opla, w dodatku kabriolet, będzie produkowany w Gliwicach a na forum cisza!?

> http://moto.wp.pl/katalog/opel/cascada.html?ticaid=110255

> Nazywa się Cascada i będzie wyposażony w silniki od 120 do 195 KM

> (1.4 120 KM, 1.4 140 KM, 1.6 SIDI Turbo ECOTEC 170 KM, 2.0 BiTurbo CDTI ecoFLEX 195 KM)

> Quote:

> Cascada to model, który równie dobrze można by nazwać Astrą Cabrio, jest produkowany w Polsce i

> zadebiutował w salonach na początku 2013 roku. W odróżnieniu od poprzedniego kabrioletu Opla i

> większości samochodów konkurencji, Cascada została wyposażona w miękki (składany w 17 sekund)

> dach. Stylistycznie nowy model czerpie z Astry i należy zaliczyć to jako duży plus. Caskada

> wygląda nowocześnie i stylowo. Mocne przetłoczenia, dynamiczne kształty, światła w technologii

> LED i ciekawe wnętrze czynią z niemieckiego kabrioletu udane połączenie.

Ile to bedzie kosztowac? Sa juz gdzies ceny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ile to bedzie kosztowac? Sa juz gdzies ceny?

nie wiem ile ale kiedyś przymierzałem się do zakupu astry 3, zrezygnowałem jak zobaczyłem panel sterowania opel_astra_iii_sedan_3.jpg ilość guzików mnie pokonała... facepalm%5B1%5D.gif czy w nowych brykach tego koncernu też tak jest ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem ile ale kiedyś przymierzałem się do zakupu astry 3, zrezygnowałem jak zobaczyłem panel

> sterowania ilość guzików mnie pokonała... czy w nowych brykach tego koncernu też tak

> jest ?

teraz jest jeden guzik, który zgaduje jakie urządzenie chcesz włączyć. Niestety musisz mysleć po niemiecki, inaczej słabo działa.

A poważnie - skoro znalazłeś zdjęcie astry, znajdź astry 4, czy insigni. Guzików nie brakuje, ale moim zdaniem jest to bardzo wygodne i intuicyjne. Ostatnio np. jeździłem mondeo i tam komputer, wyświetlacz, komunikaty - zmasakrowała mnie obsługa tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem ile ale kiedyś przymierzałem się do zakupu astry 3, zrezygnowałem jak zobaczyłem panel

> sterowania ilość guzików mnie pokonała... czy w nowych brykach tego koncernu też tak

> jest ?

Tak na focie wygląda kiepsko, ale w rzeczywistości jest okej. Poza nisko umieszczonymi pokrętłami od wentylacji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie wiem ile ale kiedyś przymierzałem się do zakupu astry 3, zrezygnowałem jak zobaczyłem panel

> sterowania ilość guzików mnie pokonała... czy w nowych brykach tego koncernu też tak

> jest ?

Mialem Astre 3 i jakos ten kokpit mi lezal. nie wiem co niby w nim jrst nie tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.