Skocz do zawartości

Honda Accord VII 2.0 155 KM


jarzab11

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie

Kiedyś pytałem o akordeona VI gen., ale nie było mi jednak dane, teraz pytam o kolejną wersję.

Na horyzoncie nieśmiało pojawił się accord VII gen. 2005 rok z silnikiem 2.0 155 KM grinser006.gif Napiszcie mi proszę troszkę o samym samochodzie. Jest to sedan, poziomu wyposażenia jeszcze nie znam, srebrny jest zlosnik.gif i ma udokumentowane 90 kkm przebiegu. Kilka pytań ode mnie:

1. Czy długo to się nagrzewa w zimie? Częściej pewnie będzie poruszał się w małym mieście, ok. 6 km mam do pracy, ewentualnie mogę jeździć obwodnicą to pewnie będzie szybciej wink.gif

2. Będzie gazowany i już przeczytałem, że na gazie pojedzie bez problemu. Stag + hanki.

3. Coś o słabej powłoce lakierniczej wyczytałem i pojawiającej się korozji, prawda to?

4. do 2004 roku chyba były problemy z wałkami rozrządu, potem są jakieś wzmocnione i problem nie występuje.

5. Rozrząd na łańcuchu, teoretycznie nie wymienialnym?

6. Jaki tam był seryjny rozmiar opon i felg?

7. Najczęściej pojawiające się usterki, poważne usterki? Czytałem trochę na AKP o jakichś popierdułkach, ale nic poważnego nie znalazłem.

8. Jak wyglądają koszty serwisowania, olej, filtry, tarcze klocki.

9. Na co zwrócić szególną uwagę przy oglądaniu i jeździe testowej?

Rozmawiając ze swoim mechanikiem ogólnie chwalił auto i ta generacja raczej nie jest częstym bywalcem u niego w warsztacie.

Pomijam fakt, że pewnie za takie auto z tego rocznika będę musiał zostawić worek pieniędzy, ale później czy nie zostawie na serwis i naprawy podobnie smile.gif.

Bardzo to kradną? zlosnik.gif i czy nada się jako auto rodzinne w przyszłości 2+1 wink.gif Gdybym to kupił to już bym chciał pojeździć trochę. Ostatnią sprawą jest, że ma udźwignąć dwa rowery/trumnę, bagażniki widzę że są dostępne bezproblemowo. Czy ten patent z łąpkami we wnękach drzwi jest bezpieczny? Widzę, że wszystkie japońce tak mają. Do tej pory miałem śruby w dach i się trzymało.

Pozdrawiam wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. nie

2. zgadza sie ale bez sensu, ta padaka malo pali

3. rysuje sie nawet jak na nia patrzysz ale nie rdzewieje - to nie 6 gen

4. nie wystepuje, wystepowal baaaaaardzo sporadycznie w 2003r

5. tak i nie dotykac to nie tsi od vw:))

6. od 15 do 17 w zaleznosci od wersji - w 2,0 z pocztkow masz szanse na 15

7. bo nic nie ma, to honda a nie opel/ford/vw/francuz

najwyzej beda Ci almpy parowac ale jest na to jakis latwy sposob

8. taka jak do wszystkich aut,

oleum co 7-10kkm pelny syntetyk 0w30/5w30/5w40/10w60 - motul/amsoil/valvoline/fush - nie lej castroli/mobili i podobnych sciekow

filtry to grosze, tarcze i klocki w zaleznosci od marki - imo od 100pln w gore

9 na to co zwykle przy kupowaniu auta

30 kola najmarniej za ten rocznik, ponizej tego to zlomy - podobno

2+1 dawal rade z malym wozkiem

Z takim nalotem (90kkm) nie powinno byc jakiegokolwiek sladu zuzycia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bardzo dziękuję za rzeczowe odpowiedzi. Piszesz, że mało pali, jakieś tam raporty spalania podają

> ok. 9 wierzyć w to czy raczej bajki.

IMO mozna powiedziec, ze nie pali duzo jak na ta moc/pojemnosc u kolegi palil do 10 l/100km przy dojazdach po Warszawie (70% miasto), ale niestety ukradli mu ja tongue.gif.

Takze fajne autko i jezeli z takim przebiegiem to nie ma co sie zastanawiac ok.gif, ale pamietaj o dobrym ubezpieczeniu i najlepiej garazu wink.gif. Ja jeszcze slyszalem o dwoch kolejnych sztukach co ukradli (w Warszawie)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak też myślałem, że kradną to na potęgę

ja niedawno szukałem 2.4 kilka obejrzałem i trafiło sie coś innego zlosnik.gif Jak masz dobra sztuke to bierz i sie za dużó nie zastanawiaj waytogo.gif Niestety to że kradna widac nawet przy oplacaniu AC frown.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ja niedawno szukałem 2.4 kilka obejrzałem i trafiło sie coś innego Jak masz dobra sztuke to bierz

> i sie za dużó nie zastanawiaj Niestety to że kradna widac nawet przy oplacaniu AC

Sztukę mam raczej pewną, tylko teraz liczę czy podołam finansowo icon_rolleyes.gif Dodatkowo dochodzi AC gdzie nie mam żadnych zniżek (tylko przy OC posiadam)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Sztukę mam raczej pewną, tylko teraz liczę czy podołam finansowo Dodatkowo dochodzi AC gdzie nie

> mam żadnych zniżek (tylko przy OC posiadam)

No Z tego co ja liczyłem nawet przy max zniżkach to AC troche zabija zlosnik.gif i na Forka wychodzi mi mniej

Accord jest naprawde spoko autem i ja bedąc mechanikiem brałem tylko dwa auta pod uwage przy szukaniu waytogo.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No Z tego co ja liczyłem nawet przy max zniżkach to AC troche zabija i na Forka wychodzi mi mniej

> Accord jest naprawde spoko autem i ja bedąc mechanikiem brałem tylko dwa auta pod uwage przy

> szukaniu

to ile sobie zycza TU za takiego Accorda ?

Dla porownania za Obk My04 o wartosci ubezp 27kzl, poj 2.5, zarejestrowanego w Warszawie placilem niecale 1400 za caly pakiet przy max znizkach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to ile sobie zycza TU za takiego Accorda ?

> Dla porownania za Obk My04 o wartosci ubezp 27kzl, poj 2.5, zarejestrowanego w Warszawie placilem

> niecale 1400 za caly pakiet przy max znizkach.

W jakim TU?

Mi przy TU np. Allianz, PZU, Hestia wychodziło od 3 do 6 k AC+OC hehe.gif - kalkulator on-line.

Policzyłem sobie w MTU (obecnie mam tam OC na full zniżkach) i wariant OC + AC mini bez zniżek (tzn. wypłacą tylko przy szkodzie całkowitej, uszkodzenia inne nie są objęte ubezpieczeniem) pakiet ten wyszedł jakieś 1300 zł.

Boje się trochę w takich tworach brać AC na taką furę bo diabli wiedzą co się stanie jak będę musiał skorzystać z tego ubezpieczenia, a z innymi avivami czy linkami 4 nie mam doświadczenia.

Jedyne TU z którymi miałem kontakt to PZU, Allianz, Benefia, Generali i nie było problemów, ale szkody były na firmówkach i wszystko pakiety dealerskie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W jakim TU?

Allianz, max pakiet

> Mi przy TU np. Allianz, PZU, Hestia wychodziło od 3 do 6 k AC+OC - kalkulator on-line.

icon_eek.gif, znizki znizkami, ale i tak jakos drogo, czyzby rzeczywiscie takie stawki za Accorda byly hmm.gif

Ja 3k to wyliczylem kalkulatorem dla H6 (3.0) My09 i wartosci 75kzl, ale musze poszukac czegos tanszego grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Allianz, max pakiet

> , znizki znizkami, ale i tak jakos drogo, czyzby rzeczywiscie takie stawki za Accorda byly

> Ja 3k to wyliczylem kalkulatorem dla H6 (3.0) My09 i wartosci 75kzl, ale musze poszukac czegos

> tanszego

Muszę się pofatygować do jakiegoś agenta niech mi to po ludzku policzy grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AC OC NW dla 2.4 + trochę szkód w przeszłości z innych aut wyszło mi coś koło ~ 2700 zł. Dla 2.0 ze zniżkami max powinno być dużo lepiej. Rok temu płaciłem 1800 zł w Benefii, ale to była jakaś hiper super oferta, w tym roku jej już nie powtórzyli zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1. Czy długo to się nagrzewa w zimie? Częściej pewnie będzie poruszał się w małym mieście, ok. 6 km

> mam do pracy, ewentualnie mogę jeździć obwodnicą to pewnie będzie szybciej

Bardzo szybko się nagrzewa, nie będzie problemów.

> 2. Będzie gazowany i już przeczytałem, że na gazie pojedzie bez problemu. Stag + hanki.

Nie obawiaj się. Mój aktualnie śmiga na Valtekach + reduktor nie taki jak ma być (za za Accordklubem będzie wymiana na Hanki i reduktor taki jak ma być), niestety nie ja instalowałem a poprzedni właściciel.

> 3. Coś o słabej powłoce lakierniczej wyczytałem i pojawiającej się korozji, prawda to?

Lakier - masakra, rok po polerce znowu mocno zjechany. Na wiosne próbujemy z powłoką kwarcową, może pomoże.

> 4. do 2004 roku chyba były problemy z wałkami rozrządu, potem są jakieś wzmocnione i problem nie

> występuje.

Nie słyszałem.

> 5. Rozrząd na łańcuchu, teoretycznie nie wymienialnym?

Wymienialnym, ale nie potrzeba. Jak ktoś pilnował oleju (jednym pije, innym nie) to nie będzie potrzeby na pewno do 200-250 tyś tykać nawet.

> 6. Jaki tam był seryjny rozmiar opon i felg?

Od 15 do 17 już napisali, najczęściej 16tki.

> 7. Najczęściej pojawiające się usterki, poważne usterki? Czytałem trochę na AKP o jakichś

> popierdułkach, ale nic poważnego nie znalazłem.

U mnie auto 175 tyś przy kupnie, aktualnie 200 tyś. Nie robiłem nic oprócz jednego sworznia + sprzęgła (ale to już zasługa poprzedniego usera). Lać benzynę / LPG i jeździć.

> 8. Jak wyglądają koszty serwisowania, olej, filtry, tarcze klocki.

Tanio smile.gif Ostatnio do 2.4 - większa tarcza - 300 mm dawałem po 160 zł za tarczę ATE i klocki ATE około 120 zł.

> 9. Na co zwrócić szególną uwagę przy oglądaniu i jeździe testowej?

Możesz odkręcić korek oleju i zobaczyć czy wałki nie mają śladów przytarć, jak ktoś jeździł na małej ilości oleju to będą ślady bardziej błyszczące w środku niż reszta powierzchni wałka.

> Rozmawiając ze swoim mechanikiem ogólnie chwalił auto i ta generacja raczej nie jest częstym

> bywalcem u niego w warsztacie.

Bo to fakt ok.gif Mój mechanik który specjalizuje się w Hondzie i serwisuje się u niego bardzo duża część małopolskich Honda potwierdza również. Sam mi kazał takie auto kupić zlosnik.gif I jestem zadowolony.

> Pomijam fakt, że pewnie za takie auto z tego rocznika będę musiał zostawić worek pieniędzy, ale

> później czy nie zostawie na serwis i naprawy podobnie .

Dobre myślenie. Zaraz Ci powiedzą, że przecież można kupić Forda 3 lata młodszego albo innego Opla. Tylko że to trochę przepaść wink.gif

> Bardzo to kradną? i czy nada się jako auto rodzinne w przyszłości 2+1 Gdybym to kupił to już

Na 2+1 się nada. Choć nie licz na ogromną ilość miejsca z tyłu. Kradną chyba niestety bardziej niż inne.

> bym chciał pojeździć trochę. Ostatnią sprawą jest, że ma udźwignąć dwa rowery/trumnę,

> bagażniki widzę że są dostępne bezproblemowo. Czy ten patent z łąpkami we wnękach drzwi jest

> bezpieczny? Widzę, że wszystkie japońce tak mają. Do tej pory miałem śruby w dach i się

> trzymało.

> Pozdrawiam

Powodzenia, dobre auto. Też szukałem takiego, ale trafił się 2.4 w takim stanie i z pewną historią, że żal było nie wziąć. Czego też i Tobie życzę, bo na accordklubie można poczytać że jeżdżą podobnie, co jest totalną ściemą wink.gif Ale 2.0 w zupełności wystarczy ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za garść informacji wink.gif

Pogrzebałem trochę na breubezpieczenia i wyszła mi kalkulacja ok 2 tys AC+OC

OC w mDirect

AC w Benefii

Mam jeszcze sporo czasu na zastanawianie się także gromadzę jeszcze kaskę i chyba pojadę z tematem smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki za garść informacji

> Pogrzebałem trochę na breubezpieczenia i wyszła mi kalkulacja ok 2 tys AC+OC

> OC w mDirect

> AC w Benefii

> Mam jeszcze sporo czasu na zastanawianie się także gromadzę jeszcze kaskę i chyba pojadę z tematem

Jak masz możliwość to bierz. Bardzo wdzięczny wóz. Zapomniałem - teraz przy 200 tyś wymieniałem pompę wody. Koszt ok 360 zł pompa + 100 robocizna.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dzięki za garść informacji

> Pogrzebałem trochę na breubezpieczenia i wyszła mi kalkulacja ok 2 tys AC+OC

> OC w mDirect

> AC w Benefii

> Mam jeszcze sporo czasu na zastanawianie się także gromadzę jeszcze kaskę i chyba pojadę z tematem

za jakie auto (rok, wartosc, itd) ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Accord VII gen. 2.0 155 KM, rok 2005, zniżki z OC 60%, AC 0%

> Wartość ubezp. ok 32 000 zł.

To IMO dobra cena za polise ok.gif, spr jeszcze zadzwonic do Allianz i powiedziec, ze masz taniej o 200zl w innej firmie, jak tak dwa razy wywalczylem cene tak niska jak w Axa wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... accord VII gen. 2005 rok z silnikiem 2.0 155 KM ...

Mam od nowości.

Już blisko 200.kkm przejechałem bezusterkowo ok.gif

O ewentualnych bolączkach napisali koledzy. Od gazu trzymam się z daleka zlosnik.gif

Dodam tylko kilka uwag na temat przeróbek accorda.

Mam niskie spalanie (ok. 10 l we Wrocławiu) od momentu wymiany filtra powietrza na K&N i przejściu na olej Millers.

Autostrada w D to 8 l ale jeżdżę naprawdę szybko.

Wydech wymieniłem na Greddy - trochę hałasuje przy małych prędkościach.

Jeżdziłem w lecie na 18-kach ale wróciłem do 17 cali bo szkoda kręgosłupa.

Hałasowały tylne klocki więc dołożyłem sprężynki od bmw.

Jak możesz kupić pewne auto to się nawet nie zastanawiaj wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mam od nowości.

> Już blisko 200.kkm przejechałem bezusterkowo

> O ewentualnych bolączkach napisali koledzy. Od gazu trzymam się z daleka

> Dodam tylko kilka uwag na temat przeróbek accorda.

> Mam niskie spalanie

>

> Hałasowały tylne klocki więc dołożyłem sprężynki od bmw.

> Jak możesz kupić pewne auto to się nawet nie zastanawiaj

Wymieniales kolektor czy tylko ostatnie puszki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Doczytałem jeszcze, że w silnikach benzynowych trzeba regulować luz zaworowy co 40 tys. Czy to jest

> droga impreza i bardzo problemowa?

sprawdzic, bo zwykle nie ma potrzeby regulowania zlosnik.gif

a jak juz bedzie potrzeba regulacji to bedzie słychac zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ... trzeba regulować luz zaworowy co 40 tys ...

Pierwszą i jedyną regulację miałem po 120.kkm.

IMO niepotrzebną ale service się uparł.

Koszt żaden bo wliczony w tzw. duży przegląd.

Ja serwisuję akordeona w NL i koszt przeglądu z materiałami to 350.euro co 15.kkm i 450.euro co 30.kkm.

Przy 90.kkm przeszedłem na olej Millersa który polecam ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Pierwszą i jedyną regulację miałem po 120.kkm.

> IMO niepotrzebną ale service się uparł.

> Koszt żaden bo wliczony w tzw. duży przegląd.

> Ja serwisuję akordeona w NL i koszt przeglądu z materiałami to 350.euro co 15.kkm i 450.euro co

> 30.kkm.

> Przy 90.kkm przeszedłem na olej Millersa który polecam

Również polecam Millersa. Mój 2.4 brał do 3-4 setek na tysiąc, jeżdżony był na 10W60 Shella, co było jakimś chorym pomysłem. Po zalaniu 5w30 i płukance podwójnej silnika - spalanie spadło do 150 ml/1000km. Myslę, że jeszcze jedno płukanie i będzie czysto w środku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hamowales toto??

> na akp kolesiowi chyba z 6 koni przybylo po dekacie i kolektorze

Ano biednie... Ja na wiosnę planuję CAI + chyba włożę główne z EP3, bo kolektor nie wiem czy ma sens bez Hondaty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Również polecam Millersa. Mój 2.4 brał do 3-4 setek na tysiąc, jeżdżony był na 10W60 Shella, co

> było jakimś chorym pomysłem. Po zalaniu 5w30 i płukance podwójnej silnika - spalanie spadło do

> 150 ml/1000km. Myslę, że jeszcze jedno płukanie i będzie czysto w środku.

Jak na auto, ktore zachwalasz na kazdym kroku to dosc sporo tego oleju wciaga grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak na auto, ktore zachwalasz na kazdym kroku to dosc sporo tego oleju wciaga

Wciąga ze względu na niedbałość poprzednich użytkowników. Nie moja wina kto jeździł autem i co z nim zrobił. Ale całe szczęście proces jest odwracalny ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wciąga ze względu na niedbałość poprzednich użytkowników. Nie moja wina kto jeździł autem i co z

> nim zrobił. Ale całe szczęście proces jest odwracalny

tzn co robil z tym autem ?

IMO jak go wypluczesz to moze jeszcze wiecej zaczac brac, jedyne rozwiazanie to zmiana klasy oleju lub naprawa silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> tzn co robil z tym autem ?

> IMO jak go wypluczesz to moze jeszcze wiecej zaczac brac, jedyne rozwiazanie to zmiana klasy oleju

> lub naprawa silnika.

Tzn jeździł na oleju który totalnie się do tego samochodu nie nadaje, co spowodowało zapieczenie pierścieni, zmniejszenie średnicy kanałów olejowych i przez to zwiększenie ciśnienia oleju w pewnych miejscach które powoduje jego spalanie. Tu nie ma IMO, tylko czysta praktyka - samochód po dwóch płukankach zużywa o połowe mniej oleju niż zużywał. Olej zmieniłem z 10W60 (jakiś dramat) na 5W30, następnym krokiem będzie 0W30, też Millersa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ano biednie... Ja na wiosnę planuję CAI + chyba włożę główne z EP3, bo kolektor nie wiem czy ma

> sens bez Hondaty.

Ja mam juz dwojke z przodu zlosnik.gif

Glowne?? Czy glowe?

Bo jak glowe to bez programu sie nie obejdzie.

Kolek spoko da rade na standardowym ecu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tzn jeździł na oleju który totalnie się do tego samochodu nie nadaje, co spowodowało zapieczenie

> pierścieni, zmniejszenie średnicy kanałów olejowych i przez to zwiększenie ciśnienia oleju w

> pewnych miejscach które powoduje jego spalanie. Tu nie ma IMO, tylko czysta praktyka -

> samochód po dwóch płukankach zużywa o połowe mniej oleju niż zużywał. Olej zmieniłem z 10W60

> (jakiś dramat) na 5W30, następnym krokiem będzie 0W30, też Millersa.

potwierdzam

u mnie w outbac 2.5 MY05 tez po 2 polkankach i przejsciu na pelen (100%) syntetyk zszedl z 1L/1000km do 0-3-0.5L/1000km

przedtem jezdzil na 5w40 "syntetyku"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja mam juz dwojke z przodu

> Glowne?? Czy glowe?

> Bo jak glowe to bez programu sie nie obejdzie.

> Kolek spoko da rade na standardowym ecu.

Cai + kolektor ? Cały czas gryzę się z myślami, bo ~ 3.5k za CAI + kolektor ok, mogę dać. Tylko ile wtedy zobaczę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> potwierdzam

> u mnie w outbac 2.5 MY05 tez po 2 polkankach i przejsciu na pelen (100%) syntetyk zszedl z

> 1L/1000km do 0-3-0.5L/1000km

> przedtem jezdzil na 5w40 "syntetyku"

a ty na czym dokładnie jeżdzisz u siebie cfaniaczek.gif bo niebawem bede zmieniał w nowym nabytku zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Cai + kolektor ? Cały czas gryzę się z myślami, bo ~ 3.5k za CAI + kolektor ok, mogę dać. Tylko ile

> wtedy zobaczę ?

Zdrowa seria zlosnik.gif

Cai to tysiak a kolektor 1,5k. Teraz robia testy na akp.

Mysle ze 215-220 powinno wypluc, tzn oni testuja smile.gif

31765526722400572353.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tzn jeździł na oleju który totalnie się do tego samochodu nie nadaje, co spowodowało zapieczenie

> pierścieni, zmniejszenie średnicy kanałów olejowych i przez to zwiększenie ciśnienia oleju w

> pewnych miejscach które powoduje jego spalanie. Tu nie ma IMO, tylko czysta praktyka -

> samochód po dwóch płukankach zużywa o połowe mniej oleju niż zużywał. Olej zmieniłem z 10W60

> (jakiś dramat) na 5W30, następnym krokiem będzie 0W30, też Millersa.

najgorsze jest to, że nawet w niektórych ASO taki olej (10w60 shella) wlewają sciana.gif

W pracy mam 2 x k24a, ktore jeżdzą na tym g***ie właścicielom powiedziałem, że to nie najlepszy pomysł- niestety są przekonania, że jeżeli ASO leje to tak musi być oslabiony.gif

BTW. moje k24a też od nowości serwisowane w ASO, i w zależności pewnie co mieli to wlewali od 0w30 poprzez 5w40, 10w60.. oslabiony.gif Ja na całe szczęście od zakupu leję 5W30 i puki co nie ubywa.... zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> hamowales toto??

Tak. Tylko 160.KM szału nie ma zlosnik.gif

Żona w 1.4 też ma tyle.

Mam za to bardziej płaski moment i przyjemniej się jeździ.

> na akp kolesiowi chyba z 6 koni przybylo po dekacie i kolektorze

Czytałem też tam.

Ja zastopowałem z przeróbkami bo efekty miałem słabe ale koszty hoho zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tzn jeździł na oleju który totalnie się do tego samochodu nie nadaje, co spowodowało zapieczenie

> pierścieni, zmniejszenie średnicy kanałów olejowych i przez to zwiększenie ciśnienia oleju w

> pewnych miejscach które powoduje jego spalanie. Tu nie ma IMO, tylko czysta praktyka -

> samochód po dwóch płukankach zużywa o połowe mniej oleju niż zużywał. Olej zmieniłem z 10W60

> (jakiś dramat) na 5W30, następnym krokiem będzie 0W30, też Millersa.

Podobnie bywalo z Magnateciem, ktory potrafil pozalepiac kanaly olejowe tongue.gif.

Problem jednak jak lepszy olej porozpuszcza nagary i zmniejszy szczelność silnika, takie ryzyko istnieje po zalaniu lepszego oleju po dlugotrwalej jezdzie na gorszym.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.