jarzab11 Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 Witajcie Kiedyś pytałem o akordeona VI gen., ale nie było mi jednak dane, teraz pytam o kolejną wersję. Na horyzoncie nieśmiało pojawił się accord VII gen. 2005 rok z silnikiem 2.0 155 KM Napiszcie mi proszę troszkę o samym samochodzie. Jest to sedan, poziomu wyposażenia jeszcze nie znam, srebrny jest i ma udokumentowane 90 kkm przebiegu. Kilka pytań ode mnie: 1. Czy długo to się nagrzewa w zimie? Częściej pewnie będzie poruszał się w małym mieście, ok. 6 km mam do pracy, ewentualnie mogę jeździć obwodnicą to pewnie będzie szybciej 2. Będzie gazowany i już przeczytałem, że na gazie pojedzie bez problemu. Stag + hanki. 3. Coś o słabej powłoce lakierniczej wyczytałem i pojawiającej się korozji, prawda to? 4. do 2004 roku chyba były problemy z wałkami rozrządu, potem są jakieś wzmocnione i problem nie występuje. 5. Rozrząd na łańcuchu, teoretycznie nie wymienialnym? 6. Jaki tam był seryjny rozmiar opon i felg? 7. Najczęściej pojawiające się usterki, poważne usterki? Czytałem trochę na AKP o jakichś popierdułkach, ale nic poważnego nie znalazłem. 8. Jak wyglądają koszty serwisowania, olej, filtry, tarcze klocki. 9. Na co zwrócić szególną uwagę przy oglądaniu i jeździe testowej? Rozmawiając ze swoim mechanikiem ogólnie chwalił auto i ta generacja raczej nie jest częstym bywalcem u niego w warsztacie. Pomijam fakt, że pewnie za takie auto z tego rocznika będę musiał zostawić worek pieniędzy, ale później czy nie zostawie na serwis i naprawy podobnie . Bardzo to kradną? i czy nada się jako auto rodzinne w przyszłości 2+1 Gdybym to kupił to już bym chciał pojeździć trochę. Ostatnią sprawą jest, że ma udźwignąć dwa rowery/trumnę, bagażniki widzę że są dostępne bezproblemowo. Czy ten patent z łąpkami we wnękach drzwi jest bezpieczny? Widzę, że wszystkie japońce tak mają. Do tej pory miałem śruby w dach i się trzymało. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 1. nie 2. zgadza sie ale bez sensu, ta padaka malo pali 3. rysuje sie nawet jak na nia patrzysz ale nie rdzewieje - to nie 6 gen 4. nie wystepuje, wystepowal baaaaaardzo sporadycznie w 2003r 5. tak i nie dotykac to nie tsi od vw:)) 6. od 15 do 17 w zaleznosci od wersji - w 2,0 z pocztkow masz szanse na 15 7. bo nic nie ma, to honda a nie opel/ford/vw/francuz najwyzej beda Ci almpy parowac ale jest na to jakis latwy sposob 8. taka jak do wszystkich aut, oleum co 7-10kkm pelny syntetyk 0w30/5w30/5w40/10w60 - motul/amsoil/valvoline/fush - nie lej castroli/mobili i podobnych sciekow filtry to grosze, tarcze i klocki w zaleznosci od marki - imo od 100pln w gore 9 na to co zwykle przy kupowaniu auta 30 kola najmarniej za ten rocznik, ponizej tego to zlomy - podobno 2+1 dawal rade z malym wozkiem Z takim nalotem (90kkm) nie powinno byc jakiegokolwiek sladu zuzycia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 Bardzo dziękuję za rzeczowe odpowiedzi. Piszesz, że mało pali, jakieś tam raporty spalania podają ok. 9 wierzyć w to czy raczej bajki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 9 w mieszanym z przewaga miasta to sie zgodze, choc duzo zalezy od miejsciwosci. Jak dla mnie nie oplacaloby sie zakladac gazu na 6 km. Jak kupisz potestuj i sam ocenisz. Trasa ok 7, katowanie 15. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > Bardzo dziękuję za rzeczowe odpowiedzi. Piszesz, że mało pali, jakieś tam raporty spalania podają > ok. 9 wierzyć w to czy raczej bajki. IMO mozna powiedziec, ze nie pali duzo jak na ta moc/pojemnosc u kolegi palil do 10 l/100km przy dojazdach po Warszawie (70% miasto), ale niestety ukradli mu ja . Takze fajne autko i jezeli z takim przebiegiem to nie ma co sie zastanawiac , ale pamietaj o dobrym ubezpieczeniu i najlepiej garazu . Ja jeszcze slyszalem o dwoch kolejnych sztukach co ukradli (w Warszawie) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > dobrym ubezpieczeniu i najlepiej garazu . Ja jeszcze slyszalem o dwoch kolejnych sztukach co > ukradli (w Warszawie) Tak też myślałem, że kradną to na potęgę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > Tak też myślałem, że kradną to na potęgę ja niedawno szukałem 2.4 kilka obejrzałem i trafiło sie coś innego Jak masz dobra sztuke to bierz i sie za dużó nie zastanawiaj Niestety to że kradna widac nawet przy oplacaniu AC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > ja niedawno szukałem 2.4 kilka obejrzałem i trafiło sie coś innego Jak masz dobra sztuke to bierz > i sie za dużó nie zastanawiaj Niestety to że kradna widac nawet przy oplacaniu AC Sztukę mam raczej pewną, tylko teraz liczę czy podołam finansowo Dodatkowo dochodzi AC gdzie nie mam żadnych zniżek (tylko przy OC posiadam) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > Sztukę mam raczej pewną, tylko teraz liczę czy podołam finansowo Dodatkowo dochodzi AC gdzie nie > mam żadnych zniżek (tylko przy OC posiadam) No Z tego co ja liczyłem nawet przy max zniżkach to AC troche zabija i na Forka wychodzi mi mniej Accord jest naprawde spoko autem i ja bedąc mechanikiem brałem tylko dwa auta pod uwage przy szukaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > No Z tego co ja liczyłem nawet przy max zniżkach to AC troche zabija i na Forka wychodzi mi mniej > Accord jest naprawde spoko autem i ja bedąc mechanikiem brałem tylko dwa auta pod uwage przy > szukaniu to ile sobie zycza TU za takiego Accorda ? Dla porownania za Obk My04 o wartosci ubezp 27kzl, poj 2.5, zarejestrowanego w Warszawie placilem niecale 1400 za caly pakiet przy max znizkach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > to ile sobie zycza TU za takiego Accorda ? > Dla porownania za Obk My04 o wartosci ubezp 27kzl, poj 2.5, zarejestrowanego w Warszawie placilem > niecale 1400 za caly pakiet przy max znizkach. W jakim TU? Mi przy TU np. Allianz, PZU, Hestia wychodziło od 3 do 6 k AC+OC - kalkulator on-line. Policzyłem sobie w MTU (obecnie mam tam OC na full zniżkach) i wariant OC + AC mini bez zniżek (tzn. wypłacą tylko przy szkodzie całkowitej, uszkodzenia inne nie są objęte ubezpieczeniem) pakiet ten wyszedł jakieś 1300 zł. Boje się trochę w takich tworach brać AC na taką furę bo diabli wiedzą co się stanie jak będę musiał skorzystać z tego ubezpieczenia, a z innymi avivami czy linkami 4 nie mam doświadczenia. Jedyne TU z którymi miałem kontakt to PZU, Allianz, Benefia, Generali i nie było problemów, ale szkody były na firmówkach i wszystko pakiety dealerskie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > W jakim TU? Allianz, max pakiet > Mi przy TU np. Allianz, PZU, Hestia wychodziło od 3 do 6 k AC+OC - kalkulator on-line. , znizki znizkami, ale i tak jakos drogo, czyzby rzeczywiscie takie stawki za Accorda byly Ja 3k to wyliczylem kalkulatorem dla H6 (3.0) My09 i wartosci 75kzl, ale musze poszukac czegos tanszego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > Allianz, max pakiet > , znizki znizkami, ale i tak jakos drogo, czyzby rzeczywiscie takie stawki za Accorda byly > Ja 3k to wyliczylem kalkulatorem dla H6 (3.0) My09 i wartosci 75kzl, ale musze poszukac czegos > tanszego Muszę się pofatygować do jakiegoś agenta niech mi to po ludzku policzy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 AC OC NW dla 2.4 + trochę szkód w przeszłości z innych aut wyszło mi coś koło ~ 2700 zł. Dla 2.0 ze zniżkami max powinno być dużo lepiej. Rok temu płaciłem 1800 zł w Benefii, ale to była jakaś hiper super oferta, w tym roku jej już nie powtórzyli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > 1. Czy długo to się nagrzewa w zimie? Częściej pewnie będzie poruszał się w małym mieście, ok. 6 km > mam do pracy, ewentualnie mogę jeździć obwodnicą to pewnie będzie szybciej Bardzo szybko się nagrzewa, nie będzie problemów. > 2. Będzie gazowany i już przeczytałem, że na gazie pojedzie bez problemu. Stag + hanki. Nie obawiaj się. Mój aktualnie śmiga na Valtekach + reduktor nie taki jak ma być (za za Accordklubem będzie wymiana na Hanki i reduktor taki jak ma być), niestety nie ja instalowałem a poprzedni właściciel. > 3. Coś o słabej powłoce lakierniczej wyczytałem i pojawiającej się korozji, prawda to? Lakier - masakra, rok po polerce znowu mocno zjechany. Na wiosne próbujemy z powłoką kwarcową, może pomoże. > 4. do 2004 roku chyba były problemy z wałkami rozrządu, potem są jakieś wzmocnione i problem nie > występuje. Nie słyszałem. > 5. Rozrząd na łańcuchu, teoretycznie nie wymienialnym? Wymienialnym, ale nie potrzeba. Jak ktoś pilnował oleju (jednym pije, innym nie) to nie będzie potrzeby na pewno do 200-250 tyś tykać nawet. > 6. Jaki tam był seryjny rozmiar opon i felg? Od 15 do 17 już napisali, najczęściej 16tki. > 7. Najczęściej pojawiające się usterki, poważne usterki? Czytałem trochę na AKP o jakichś > popierdułkach, ale nic poważnego nie znalazłem. U mnie auto 175 tyś przy kupnie, aktualnie 200 tyś. Nie robiłem nic oprócz jednego sworznia + sprzęgła (ale to już zasługa poprzedniego usera). Lać benzynę / LPG i jeździć. > 8. Jak wyglądają koszty serwisowania, olej, filtry, tarcze klocki. Tanio Ostatnio do 2.4 - większa tarcza - 300 mm dawałem po 160 zł za tarczę ATE i klocki ATE około 120 zł. > 9. Na co zwrócić szególną uwagę przy oglądaniu i jeździe testowej? Możesz odkręcić korek oleju i zobaczyć czy wałki nie mają śladów przytarć, jak ktoś jeździł na małej ilości oleju to będą ślady bardziej błyszczące w środku niż reszta powierzchni wałka. > Rozmawiając ze swoim mechanikiem ogólnie chwalił auto i ta generacja raczej nie jest częstym > bywalcem u niego w warsztacie. Bo to fakt Mój mechanik który specjalizuje się w Hondzie i serwisuje się u niego bardzo duża część małopolskich Honda potwierdza również. Sam mi kazał takie auto kupić I jestem zadowolony. > Pomijam fakt, że pewnie za takie auto z tego rocznika będę musiał zostawić worek pieniędzy, ale > później czy nie zostawie na serwis i naprawy podobnie . Dobre myślenie. Zaraz Ci powiedzą, że przecież można kupić Forda 3 lata młodszego albo innego Opla. Tylko że to trochę przepaść > Bardzo to kradną? i czy nada się jako auto rodzinne w przyszłości 2+1 Gdybym to kupił to już Na 2+1 się nada. Choć nie licz na ogromną ilość miejsca z tyłu. Kradną chyba niestety bardziej niż inne. > bym chciał pojeździć trochę. Ostatnią sprawą jest, że ma udźwignąć dwa rowery/trumnę, > bagażniki widzę że są dostępne bezproblemowo. Czy ten patent z łąpkami we wnękach drzwi jest > bezpieczny? Widzę, że wszystkie japońce tak mają. Do tej pory miałem śruby w dach i się > trzymało. > Pozdrawiam Powodzenia, dobre auto. Też szukałem takiego, ale trafił się 2.4 w takim stanie i z pewną historią, że żal było nie wziąć. Czego też i Tobie życzę, bo na accordklubie można poczytać że jeżdżą podobnie, co jest totalną ściemą Ale 2.0 w zupełności wystarczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 5 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 Dzięki za garść informacji Pogrzebałem trochę na breubezpieczenia i wyszła mi kalkulacja ok 2 tys AC+OC OC w mDirect AC w Benefii Mam jeszcze sporo czasu na zastanawianie się także gromadzę jeszcze kaskę i chyba pojadę z tematem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 5 Marca 2013 Udostępnij Napisano 5 Marca 2013 > Dzięki za garść informacji > Pogrzebałem trochę na breubezpieczenia i wyszła mi kalkulacja ok 2 tys AC+OC > OC w mDirect > AC w Benefii > Mam jeszcze sporo czasu na zastanawianie się także gromadzę jeszcze kaskę i chyba pojadę z tematem Jak masz możliwość to bierz. Bardzo wdzięczny wóz. Zapomniałem - teraz przy 200 tyś wymieniałem pompę wody. Koszt ok 360 zł pompa + 100 robocizna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 6 Marca 2013 Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 > Dzięki za garść informacji > Pogrzebałem trochę na breubezpieczenia i wyszła mi kalkulacja ok 2 tys AC+OC > OC w mDirect > AC w Benefii > Mam jeszcze sporo czasu na zastanawianie się także gromadzę jeszcze kaskę i chyba pojadę z tematem za jakie auto (rok, wartosc, itd) ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 > za jakie auto (rok, wartosc, itd) ? Accord VII gen. 2.0 155 KM, rok 2005, zniżki z OC 60%, AC 0% Wartość ubezp. ok 32 000 zł. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 6 Marca 2013 Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 > Accord VII gen. 2.0 155 KM, rok 2005, zniżki z OC 60%, AC 0% > Wartość ubezp. ok 32 000 zł. To IMO dobra cena za polise , spr jeszcze zadzwonic do Allianz i powiedziec, ze masz taniej o 200zl w innej firmie, jak tak dwa razy wywalczylem cene tak niska jak w Axa Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 6 Marca 2013 Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 > ... accord VII gen. 2005 rok z silnikiem 2.0 155 KM ... Mam od nowości. Już blisko 200.kkm przejechałem bezusterkowo O ewentualnych bolączkach napisali koledzy. Od gazu trzymam się z daleka Dodam tylko kilka uwag na temat przeróbek accorda. Mam niskie spalanie (ok. 10 l we Wrocławiu) od momentu wymiany filtra powietrza na K&N i przejściu na olej Millers. Autostrada w D to 8 l ale jeżdżę naprawdę szybko. Wydech wymieniłem na Greddy - trochę hałasuje przy małych prędkościach. Jeżdziłem w lecie na 18-kach ale wróciłem do 17 cali bo szkoda kręgosłupa. Hałasowały tylne klocki więc dołożyłem sprężynki od bmw. Jak możesz kupić pewne auto to się nawet nie zastanawiaj Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 6 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 Same superlatywy widzę. Dziękuję jako kolejnej osobie za szczegółowy opis. Wybieram się na oględziny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 6 Marca 2013 Udostępnij Napisano 6 Marca 2013 > Mam od nowości. > Już blisko 200.kkm przejechałem bezusterkowo > O ewentualnych bolączkach napisali koledzy. Od gazu trzymam się z daleka > Dodam tylko kilka uwag na temat przeróbek accorda. > Mam niskie spalanie > > Hałasowały tylne klocki więc dołożyłem sprężynki od bmw. > Jak możesz kupić pewne auto to się nawet nie zastanawiaj Wymieniales kolektor czy tylko ostatnie puszki? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2013 Doczytałem jeszcze, że w silnikach benzynowych trzeba regulować luz zaworowy co 40 tys. Czy to jest droga impreza i bardzo problemowa? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 7 Marca 2013 Udostępnij Napisano 7 Marca 2013 > Doczytałem jeszcze, że w silnikach benzynowych trzeba regulować luz zaworowy co 40 tys. Czy to jest > droga impreza i bardzo problemowa? sprawdzic, bo zwykle nie ma potrzeby regulowania a jak juz bedzie potrzeba regulacji to bedzie słychac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 7 Marca 2013 Udostępnij Napisano 7 Marca 2013 > Wymieniales kolektor czy tylko ostatnie puszki? Wymieniłem komplet: kolektor + katalizator + puszka + przelot. Dodatkowo podwójne sprężyny zamiast sztywnych cybantów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 7 Marca 2013 Udostępnij Napisano 7 Marca 2013 > ... trzeba regulować luz zaworowy co 40 tys ... Pierwszą i jedyną regulację miałem po 120.kkm. IMO niepotrzebną ale service się uparł. Koszt żaden bo wliczony w tzw. duży przegląd. Ja serwisuję akordeona w NL i koszt przeglądu z materiałami to 350.euro co 15.kkm i 450.euro co 30.kkm. Przy 90.kkm przeszedłem na olej Millersa który polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 7 Marca 2013 Udostępnij Napisano 7 Marca 2013 > Pierwszą i jedyną regulację miałem po 120.kkm. > IMO niepotrzebną ale service się uparł. > Koszt żaden bo wliczony w tzw. duży przegląd. > Ja serwisuję akordeona w NL i koszt przeglądu z materiałami to 350.euro co 15.kkm i 450.euro co > 30.kkm. > Przy 90.kkm przeszedłem na olej Millersa który polecam Również polecam Millersa. Mój 2.4 brał do 3-4 setek na tysiąc, jeżdżony był na 10W60 Shella, co było jakimś chorym pomysłem. Po zalaniu 5w30 i płukance podwójnej silnika - spalanie spadło do 150 ml/1000km. Myslę, że jeszcze jedno płukanie i będzie czysto w środku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jarzab11 Napisano 7 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 7 Marca 2013 > sprawdzic, bo zwykle nie ma potrzeby regulowania > a jak juz bedzie potrzeba regulacji to bedzie słychac Dzięki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > Wymieniłem komplet: kolektor + katalizator + puszka + przelot. > Dodatkowo podwójne sprężyny zamiast sztywnych cybantów. hamowales toto?? na akp kolesiowi chyba z 6 koni przybylo po dekacie i kolektorze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > hamowales toto?? > na akp kolesiowi chyba z 6 koni przybylo po dekacie i kolektorze To przeciez "niepelne" K20 wiec raczej zyskow na poziomie Type-R nie mozna oczekiwac. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > hamowales toto?? > na akp kolesiowi chyba z 6 koni przybylo po dekacie i kolektorze Ano biednie... Ja na wiosnę planuję CAI + chyba włożę główne z EP3, bo kolektor nie wiem czy ma sens bez Hondaty. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > Również polecam Millersa. Mój 2.4 brał do 3-4 setek na tysiąc, jeżdżony był na 10W60 Shella, co > było jakimś chorym pomysłem. Po zalaniu 5w30 i płukance podwójnej silnika - spalanie spadło do > 150 ml/1000km. Myslę, że jeszcze jedno płukanie i będzie czysto w środku. Jak na auto, ktore zachwalasz na kazdym kroku to dosc sporo tego oleju wciaga Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > Jak na auto, ktore zachwalasz na kazdym kroku to dosc sporo tego oleju wciaga Wciąga ze względu na niedbałość poprzednich użytkowników. Nie moja wina kto jeździł autem i co z nim zrobił. Ale całe szczęście proces jest odwracalny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > Wciąga ze względu na niedbałość poprzednich użytkowników. Nie moja wina kto jeździł autem i co z > nim zrobił. Ale całe szczęście proces jest odwracalny tzn co robil z tym autem ? IMO jak go wypluczesz to moze jeszcze wiecej zaczac brac, jedyne rozwiazanie to zmiana klasy oleju lub naprawa silnika. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > tzn co robil z tym autem ? > IMO jak go wypluczesz to moze jeszcze wiecej zaczac brac, jedyne rozwiazanie to zmiana klasy oleju > lub naprawa silnika. Tzn jeździł na oleju który totalnie się do tego samochodu nie nadaje, co spowodowało zapieczenie pierścieni, zmniejszenie średnicy kanałów olejowych i przez to zwiększenie ciśnienia oleju w pewnych miejscach które powoduje jego spalanie. Tu nie ma IMO, tylko czysta praktyka - samochód po dwóch płukankach zużywa o połowe mniej oleju niż zużywał. Olej zmieniłem z 10W60 (jakiś dramat) na 5W30, następnym krokiem będzie 0W30, też Millersa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > To przeciez "niepelne" K20 wiec raczej zyskow na poziomie Type-R nie mozna oczekiwac. Ja to wiem, ze ten silnik jest wybrakowany Cos tam zyskal, kolektor 1,5kpln i zdziebko koni wiecej. Nie wiem czy bylo warto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > Ano biednie... Ja na wiosnę planuję CAI + chyba włożę główne z EP3, bo kolektor nie wiem czy ma > sens bez Hondaty. Ja mam juz dwojke z przodu Glowne?? Czy glowe? Bo jak glowe to bez programu sie nie obejdzie. Kolek spoko da rade na standardowym ecu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > Jak na auto, ktore zachwalasz na kazdym kroku to dosc sporo tego oleju wciaga Jak leje scieki to wciaga. Poza tym kazda H lyka jak latasz pod odcinka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > Tzn jeździł na oleju który totalnie się do tego samochodu nie nadaje, co spowodowało zapieczenie > pierścieni, zmniejszenie średnicy kanałów olejowych i przez to zwiększenie ciśnienia oleju w > pewnych miejscach które powoduje jego spalanie. Tu nie ma IMO, tylko czysta praktyka - > samochód po dwóch płukankach zużywa o połowe mniej oleju niż zużywał. Olej zmieniłem z 10W60 > (jakiś dramat) na 5W30, następnym krokiem będzie 0W30, też Millersa. potwierdzam u mnie w outbac 2.5 MY05 tez po 2 polkankach i przejsciu na pelen (100%) syntetyk zszedl z 1L/1000km do 0-3-0.5L/1000km przedtem jezdzil na 5w40 "syntetyku" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > Ja mam juz dwojke z przodu > Glowne?? Czy glowe? > Bo jak glowe to bez programu sie nie obejdzie. > Kolek spoko da rade na standardowym ecu. Cai + kolektor ? Cały czas gryzę się z myślami, bo ~ 3.5k za CAI + kolektor ok, mogę dać. Tylko ile wtedy zobaczę ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > potwierdzam > u mnie w outbac 2.5 MY05 tez po 2 polkankach i przejsciu na pelen (100%) syntetyk zszedl z > 1L/1000km do 0-3-0.5L/1000km > przedtem jezdzil na 5w40 "syntetyku" a ty na czym dokładnie jeżdzisz u siebie bo niebawem bede zmieniał w nowym nabytku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > a ty na czym dokładnie jeżdzisz u siebie bo niebawem bede zmieniał w nowym nabytku amsoil 10w40 pelen syntetyk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bodzlo Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > amsoil 10w40 pelen syntetyk poczytam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > Cai + kolektor ? Cały czas gryzę się z myślami, bo ~ 3.5k za CAI + kolektor ok, mogę dać. Tylko ile > wtedy zobaczę ? Zdrowa seria Cai to tysiak a kolektor 1,5k. Teraz robia testy na akp. Mysle ze 215-220 powinno wypluc, tzn oni testuja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
boossu Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > Tzn jeździł na oleju który totalnie się do tego samochodu nie nadaje, co spowodowało zapieczenie > pierścieni, zmniejszenie średnicy kanałów olejowych i przez to zwiększenie ciśnienia oleju w > pewnych miejscach które powoduje jego spalanie. Tu nie ma IMO, tylko czysta praktyka - > samochód po dwóch płukankach zużywa o połowe mniej oleju niż zużywał. Olej zmieniłem z 10W60 > (jakiś dramat) na 5W30, następnym krokiem będzie 0W30, też Millersa. najgorsze jest to, że nawet w niektórych ASO taki olej (10w60 shella) wlewają W pracy mam 2 x k24a, ktore jeżdzą na tym g***ie właścicielom powiedziałem, że to nie najlepszy pomysł- niestety są przekonania, że jeżeli ASO leje to tak musi być BTW. moje k24a też od nowości serwisowane w ASO, i w zależności pewnie co mieli to wlewali od 0w30 poprzez 5w40, 10w60.. Ja na całe szczęście od zakupu leję 5W30 i puki co nie ubywa.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > hamowales toto?? Tak. Tylko 160.KM szału nie ma Żona w 1.4 też ma tyle. Mam za to bardziej płaski moment i przyjemniej się jeździ. > na akp kolesiowi chyba z 6 koni przybylo po dekacie i kolektorze Czytałem też tam. Ja zastopowałem z przeróbkami bo efekty miałem słabe ale koszty hoho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 8 Marca 2013 Udostępnij Napisano 8 Marca 2013 > Tzn jeździł na oleju który totalnie się do tego samochodu nie nadaje, co spowodowało zapieczenie > pierścieni, zmniejszenie średnicy kanałów olejowych i przez to zwiększenie ciśnienia oleju w > pewnych miejscach które powoduje jego spalanie. Tu nie ma IMO, tylko czysta praktyka - > samochód po dwóch płukankach zużywa o połowe mniej oleju niż zużywał. Olej zmieniłem z 10W60 > (jakiś dramat) na 5W30, następnym krokiem będzie 0W30, też Millersa. Podobnie bywalo z Magnateciem, ktory potrafil pozalepiac kanaly olejowe . Problem jednak jak lepszy olej porozpuszcza nagary i zmniejszy szczelność silnika, takie ryzyko istnieje po zalaniu lepszego oleju po dlugotrwalej jezdzie na gorszym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 9 Marca 2013 Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 > Ja to wiem, ze ten silnik jest wybrakowany > Cos tam zyskal, kolektor 1,5kpln i zdziebko koni wiecej. Nie wiem czy bylo warto. Moim zdaniem ladowanie jakichkolwiek pieniedzy w niepelna K-serie jest totalnie bez sensu ale co kto lubi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 9 Marca 2013 Udostępnij Napisano 9 Marca 2013 > najgorsze jest to, że nawet w niektórych ASO taki olej (10w60 shella) wlewają >A co złego w oleju Shella? Bo zalałem to do mojego auta. Co prawda nie honda, ale lepiej wiedziec Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.