pfikusny Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 Zakładając zakup auta używanego - powiedzmy, że w okolicach 50 tys. zł... Jeśli nie BMW E90 to co innego? Z założeń: - sedan - benzyna (coś sprawdzonego, min 150 KM) - automat / manual (bardziej bym szedł teraz już w stronę automatu) - auto bardziej "dla przyjemności z jazdy" - ładne (no i czarne najlepiej) Audi odpada - miałem, teraz pora na coś innego. Mercedesy odpadają - nie mój styl Insignia, 159 - jakieś takie plastikowe. Aha: 1. Na tą chwilę to jeszcze czysto teoretyczne (nie wiem czy zupełnie się auta nie pozbyć bo już obecne tylko traci na wartości stojąc niemal nieużywane). 2. Nowego clio czy jakiegoś szewroleta - nie chcę - bo nie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mariusz Pieta Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 Jesli to ma być auto dla przyjemnosci to BMW sie super nadaje Najlepiej chyba w wersji coupe! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 Co rozumiesz przez przyjemność z jazdy bo w ogólnie przyjętym podejściu do tego zagadnienia, jako jeden z elementów najbardziej zabijących przyjemność z jazdy wymienia się automatyczną skrzynię biegów!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Insignia, 159 - jakieś takie plastikowe. 159tka plastikowa? Gdzie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jerzy Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 A E60 rozważasz? IMO będzie raptem ze dwa lata starsze od E90, a moim zdaniem dużo lepsze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Co rozumiesz przez przyjemność z jazdy Ma być: - komfortowo - cicho - z możliwością szybkiego przyspieszenia > bo w ogólnie przyjętym podejściu do tego zagadnienia, jako > jeden z elementów najbardziej zabijących przyjemność z jazdy wymienia się automatyczną > skrzynię biegów!? No niby tak aaaale: - mam nadzieję, że obecne automaty nie zabijają już tak dynamiki auta - zawsze kupowałem auta z manualem - teraz chciałbym coś innego - leniwy się robię - nie chce mi się już ciągle mieszać tym lewarkiem... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > 159tka plastikowa? Gdzie? We wnętrzu - nie przypasowała mi, materiały nie zrobiły na mnie dobrego wrażenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > A E60 rozważasz? IMO będzie raptem ze dwa lata starsze od E90, a moim zdaniem dużo lepsze. Mówiąc prawdę - nie myślałem. Jak to ogólnie wygląda? Już jest jakiś następca E60 o ile się nie mylę (albo był lift)? Bo wczoraj nawet oglądałem jakąś "5", wyprodukowaną w zeszłym roku i wydaje mi się, że jakieś ładniejsze od E60 to było Ale kosztowało ~150 tys., a tyle bym na auto nie wydał Dodam, że nie potrzebuję strasznie dużego auta. Głównie będę nim jeździł sam / z jedną osobą na pokładzie - miejsce w tylnych rzędach jest więc nieistotne - byle na szerokość ciasno nie było EDIT Widzę, że w stosunku do A6 to BMW ma jakieś 4 cm mniej na szerokość... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Głównie będę nim jeździł sam / z jedną osobą na pokładzie - miejsce w tylnych rzędach jest więc > nieistotne - byle na szerokość ciasno nie było to sobie pojeździj E90 bo mi (190cm/100kg) jest w niej ciasno dość Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Zakładając zakup auta używanego - powiedzmy, że w okolicach 50 tys. zł... > Jeśli nie BMW E90 to co innego? > Z założeń: > - sedan > - benzyna (coś sprawdzonego, min 150 KM) > - automat / manual (bardziej bym szedł teraz już w stronę automatu) > - auto bardziej "dla przyjemności z jazdy" > - ładne (no i czarne najlepiej) Accord, "6", Legacy, Mondeo - we wszystkich powinieneś znaleźć przyjemność z jazdy . Są dobre i proste benzyny (nawet łatwogazowalne), z automatem tez nie powinno być problemu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Zakładając zakup auta używanego - powiedzmy, że w okolicach 50 tys. zł... > Jeśli nie BMW E90 to co innego? > Z założeń: > - sedan > - benzyna (coś sprawdzonego, min 150 KM) > - automat / manual (bardziej bym szedł teraz już w stronę automatu) > - auto bardziej "dla przyjemności z jazdy" > - ładne (no i czarne najlepiej) > Audi odpada - miałem, teraz pora na coś innego. > Mercedesy odpadają - nie mój styl > Insignia, 159 - jakieś takie plastikowe. > Aha: > 1. Na tą chwilę to jeszcze czysto teoretyczne (nie wiem czy zupełnie się auta nie pozbyć bo już > obecne tylko traci na wartości stojąc niemal nieużywane). > 2. Nowego clio czy jakiegoś szewroleta - nie chcę - bo nie lex IS jesli nie musi byc naped na wlasciwe kola jeszcze accord Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lipek Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Zakładając zakup auta używanego - powiedzmy, że w okolicach 50 tys. zł... > Jeśli nie BMW E90 to co innego? E90 jest ciasne (wąskie) i to czuć mocno. przyjemność prowadzenia jest rewelacyjna, duża kontrola tyłu, a po zakrętach jak po sznurku. Chwilę jeździłem automatem w E90 i nie czułem aby słabiej przyspieszał niż mój manual. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Mówiąc prawdę - nie myślałem. > Jak to ogólnie wygląda? > Już jest jakiś następca E60 o ile się nie mylę (albo był lift)? Najpierw byl lift e60, a potem przestali produkowac, bo juz jest F10 To samo co z e90 - tez byl lift i tez juz przestali produkowac bo jest F30 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Accord, "6", Legacy, Mondeo Mondeo porownywac do BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Mondeo porownywac do BMW a dlaczego nie ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > a dlaczego nie ? Tania marka vs marka premium , imho oczywiscie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Accord, "6", Legacy, Mondeo - we wszystkich powinieneś znaleźć przyjemność z jazdy . Są dobre i > proste benzyny (nawet łatwogazowalne), z automatem tez nie powinno być problemu Gazu to auto raczej mieć nie będzie. Mondeo, Accord, "6" - te auta mi się kojarzą jakąś tak "tatusiowato", za młody na nie jeszcze jestem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Tania marka vs marka premium , imho oczywiscie nie wiem dlaczego uważasz Forda za tanią markę dla mnie może nie jest to premium, ale na pewno nie jest to m. tania. Autor nie podał preferencji odnośnie półki marek, więc uważam za jak najbardziej porównywalne z Honda, Fordem czy Subaru - a wszytskie na pewno nie prowadzą się gorzej niż wspomniane BMW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > nie wiem dlaczego uważasz Forda za tanią markę dla mnie może nie jest to premium, ale na pewno nie > jest to m. tania. W porownaniu do BMW oczywiscie W porownaniu do innych marek Ford nie jest tanią marką > Autor nie podał preferencji odnośnie półki marek, więc uważam za jak najbardziej porównywalne z > Honda, Fordem czy Subaru - a wszytskie na pewno nie prowadzą się gorzej niż wspomniane BMW. Niby tak, ale imho jak ktos juz wybiera BMW to raczej nie bedzie chcial schodzic "półke niżej" dlatego tak (moze nieslusznie) zalozylem - w sumie tez nie znam preferencji autora Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Mondeo porownywac do BMW lepiej sie prowadzi a plastiki wcale nie sa duzo gorsze pomacaj sobie dol deski, boczki w 1ce lub e60 popatrz na desing licznika, ktory zatrzymal sie imo na wczesnych latach 90 silnikowo owszem bmw lata swietlne przed fordem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > lepiej sie prowadzi a plastiki wcale nie sa duzo gorsze > pomacaj sobie dol deski, boczki w 1ce lub e60 Musze sprawdzic > popatrz na desing licznika, ktory zatrzymal sie imo na wczesnych latach 90 To akurat dla mnie zaleta, wlasnie lubie ten design bmw ze jest caly czas klasyczny. > silnikowo owszem bmw lata swietlne przed fordem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > To akurat dla mnie zaleta, wlasnie lubie ten design bmw ze jest caly czas klasyczny. Ale ten wskazówkowy wskaźnik aktualnego spalania to mogliby już sobie darować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lipek Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Ale ten wskazówkowy wskaźnik aktualnego spalania to mogliby już sobie darować lepsze to niż migające cyferki na wyświetlaczu. przy przyspieszaniu się na niego nie patrzy, ale przy spokojnej jeździe w trasie można zaoszczędzić trochę paliwa dzięki wskazówce. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > lepiej sie prowadzi a plastiki wcale nie sa duzo gorsze > pomacaj sobie dol deski, boczki w 1ce lub e60 > popatrz na desing licznika, ktory zatrzymal sie imo na wczesnych latach 90 Ilekroć jeździłęm E60, E90 miałem podobne odczucia - ja tam poza wyposażeniem zwykle bogatszym nei zauważyłem tego premium a i zaskrzypieć deska potrafiła na nierównościach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
slawek_l_83 Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 Uważaj na BMW Sąsiad kupił 2.0 150KM wszystko pięknie ładnie, aż pewnego dnia zaczęła mu brać płyn chłodniczy, teraz od 3 tygodni walczą z tym i chyba remont go czeka Co do przebiegu to niewiadoma, ale na liczniku ponad 240kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Ilekroć jeździłęm E60, E90 miałem podobne odczucia - ja tam poza wyposażeniem zwykle bogatszym > nei zauważyłem tego premium a i zaskrzypieć deska potrafiła na nierównościach. No tak jak wczoraj upalana sztuka piekny bialy sedanik 123d, duza nawka a obok licznik i panel klimy z e36 I jak KvM powie mi, ze to sie dobrze prowadzi to go smiechem zabije. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kovic Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Zakładając zakup auta używanego - powiedzmy, że w okolicach 50 tys. zł... > Jeśli nie BMW E90 to co innego? > Z założeń: > - sedan > - benzyna (coś sprawdzonego, min 150 KM) > - automat / manual (bardziej bym szedł teraz już w stronę automatu) > - auto bardziej "dla przyjemności z jazdy" > - ładne (no i czarne najlepiej) > Audi odpada - miałem, teraz pora na coś innego. > Mercedesy odpadają - nie mój styl > Insignia, 159 - jakieś takie plastikowe. Brat kupił E90 w kombi. Jeśli nie przeszkadza Ci mała ilość miejsca w środku - można brać. Moim zdaniem auto ciut za małe na jedyne auto w rodzinie - natomiast na dojazdy codzienne do pracy nadaje się dobrze. Zdecydowanie wybrałbym skrzynię automatyczną - mimo iż manual działa bardzo dobrze - biegi wchodzą precyzyjne i przyjemnie. Braciak bardzo długo szukał auta... w końcu kupił ładne ale za to bardzo kiepsko wyposażone. Większość oglądanych to powypadkowe szroty. Czarne się brudzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
RSSSS Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Ma być: > - komfortowo > - cicho > - z możliwością szybkiego przyspieszenia > No niby tak aaaale: > - mam nadzieję, że obecne automaty nie zabijają już tak dynamiki auta > - zawsze kupowałem auta z manualem - teraz chciałbym coś innego > - leniwy się robię - nie chce mi się już ciągle mieszać tym lewarkiem... Te dwusprzęgłowe dają radę to fakt Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
walczy Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 Tak na marginesie uważać na silnik N47 czyli 2.0 diesel 177KM. Mega wtopę firma zrobiła z tym silnikiem. Szczegóły w sieci, kto chce ten znajdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 11 Marca 2013 Autor Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Tak na marginesie uważać na silnik N47 czyli 2.0 diesel 177KM. > Mega wtopę firma zrobiła z tym silnikiem. > Szczegóły w sieci, kto chce ten znajdzie. Ee diesle już mnie zupełnie nie interesują. Tylko benzyna. Swoją drogą - jaka? Najbardziej chodzi mi o trwałość... Jeślibym już kupił to auto to chciałbym je mieć parę ładnych lat (przywiązuję się do rzeczy) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Ale ten wskazówkowy wskaźnik aktualnego spalania to mogliby już sobie darować ale to klasyka tak samo jak w Toyocie starodawny zegarek, o ktorym pisal OZI w temacie obok Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Ee diesle już mnie zupełnie nie interesują. > Tylko benzyna. > Swoją drogą - jaka? > Najbardziej chodzi mi o trwałość... > Jeślibym już kupił to auto to chciałbym je mieć parę ładnych lat (przywiązuję się do rzeczy) Jeździłem w E90 335i. Poezja Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Ee diesle już mnie zupełnie nie interesują. > Tylko benzyna. > Swoją drogą - jaka? > Najbardziej chodzi mi o trwałość... > Jeślibym już kupił to auto to chciałbym je mieć parę ładnych lat (przywiązuję się do rzeczy) W takim razie po prostu trzeba kupic auto z pewną historią , czyli mocno przepłacic, ale warto jak na kilka lat. Bo za 32-33 tys zł tez mozna wyrwac no ale to tylko tak zeby rok polatac i sprzedac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Jeździłem w E90 335i. Poezja ja rozniez, w szczyrku na salmopolu* i nie podzielam zdania, to kompletnie nie jedzie i tylko miga kontrolkami. przyrost mocy jest tak gwaltowny ze nie do ogarniecia na innym niz super suchym i gladkim asfalcie na suchym pewnie mocy bylo w sam raz *- sniegu i lodu nie bylo, bylo mokro i w okolicach 0 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadri Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > ja rozniez, w szczyrku na salmopolu* > i nie podzielam zdania, to kompletnie nie jedzie i tylko miga kontrolkami. przyrost mocy jest tak > gwaltowny ze nie do ogarniecia na innym niz super suchym i gladkim asfalcie > na suchym pewnie mocy bylo w sam raz > *- sniegu i lodu nie bylo, bylo mokro i w okolicach 0 Może kwestia opon? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Macioman Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > ja rozniez, w szczyrku na salmopolu* > i nie podzielam zdania, to kompletnie nie jedzie i tylko miga kontrolkami. przyrost mocy jest tak > gwaltowny ze nie do ogarniecia na innym niz super suchym i gladkim asfalcie > na suchym pewnie mocy bylo w sam raz > *- sniegu i lodu nie bylo, bylo mokro i w okolicach 0 Fakt, nie jeździłem w górach w zimie. Ale do tego wolałbym Forestera Na suchym po programie było naprawdę rewelacyjnie. Do tego skrzynia SMG. Jak da radę, to moje następne auto właśnie będzie takie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > No tak jak wczoraj upalana sztuka > piekny bialy sedanik 123d, duza nawka a obok > licznik i panel klimy z e36 > I jak KvM powie mi, ze to sie dobrze prowadzi to go smiechem zabije. Myślę, że pod względem prowadzenia na suchym asfalcie na malutką "1kę" nie należy narzekać. Ja trochę po D jeździłem (118d) i mimo dużych prędkości auto prowadziło się fajnie a 2.0d wydawał się żwawy jak na to auto. Gorzej jak * popada, szczególnie z tego co widzę większość prowadzących to i średnia prędkość spada do 40km/h ć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Może kwestia opon? zdrowe, zimowe, markowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Fakt, nie jeździłem w górach w zimie. Ale do tego wolałbym Forestera impreza albo audi quattro bylabo jeszcze lepsze > Na suchym po programie było naprawdę rewelacyjnie. Do tego skrzynia SMG. Jak da radę, to moje > następne auto właśnie będzie takie. skrzynia rzeczywiscie blyskawiczna, troche szarpie ale w tego typie auta nie przeszkadza to ogolnie w 335i nie podoba mi sie gwaltownosc narastania KM i Nm, jednak stare wolnossace V8 z M5 bylo dla mnie lepsze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
button Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > We wnętrzu - nie przypasowała mi, materiały nie zrobiły na mnie dobrego wrażenia. Siedziałem w E60 oraz w 159. W życiu nie powiedziałbym, że pod względem jakości użytych materiałów BMW jest lepsza od Alfy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadri Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Siedziałem w E60 oraz w 159. W życiu nie powiedziałbym, że pod względem jakości użytych materiałów > BMW jest lepsza od Alfy. Ja tak samo - ale zależy też to trochę od wersji Alfy. 159 jednak tutaj bym nie polecał, ponieważ do zabawy mocno średnio się nadaje (we włoskim ujęciu zabawy) - trzyma się drogi o wiele lepiej niż seria 3 więc w zakręty powchodzić można dość ostro, ale jest to ciężka autostradowa limuzyna GT (właśnie bardziej podobna do Audi/BMW niż lekkich sportowych sedanów), która do sprintu i na tor nadaje się jak wół do karety (niestety). Jeżeli by poważnie rozpatrywać tą pozycję to tylko i wyłącznie 3,2 V6 Q4 - inne w benzynie po prostu nie mają kompletnie sensu moim zdaniem. Alternatywą jest ewentualnie 2,2 C (245KM 290Nm) czyli tutaj Autodelta (W PL w zasadzie niespotykana, można przerobić zwykłą wersję - są do zakupu albo kit'y albo przerobienie w UK. Litera C = compressore - ale zmiany są poważniejsze m.in. inny aluminiowy kolektor dolotowy i zmiany w rozrządzie - i wiadomo tutaj dodatkowe $$$). W sumie nie jest to ulubiony model starych Alfistów ale wielbiciele niemieckiej motoryzacji moim zdaniem nie powinni specjalnie narzekać na własności 159. Jedyną różnicą na minus w 159 w porównaniu do serii 3 (w moim odczuciu które może być w sumie bardzo subiektywne) gorsza pozycja za kierownicą (wyższa, mniej sportowa) oraz mniej precyzyjna skrzynia biegów... Poza tym w moim odczuciu jest podobnie lub niekiedy lepiej ale i tak wszystko to kwestia osobistych odczuć, upodobań i definicji słowa "auto do zabawy" - a konkretnie ta Alfa jest moim zdaniem podobnym autem do zabawy jak takie Audi A6 - czyli bardzo słabym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Roswell Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > We wnętrzu - nie przypasowała mi, materiały nie zrobiły na mnie dobrego wrażenia. Zawsze możesz wziąć wersję z deską obszytą skórą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Zawsze możesz wziąć wersję z deską obszytą skórą Ale alfa nie ma plastikowej deski, moja ma coś takiego gumowego, delikatnego i miękkiego w dotyku Na kierownicy panelu oraz tunelu mam aluminium, tapicerka jest skórzana Poltrona Frau. Więc nie powiedziałbym że jest są to kiepskie materiały A co do e90, dla mnie porażka znowu, deska jak stół kuchenny,ogólnie nuda. Ale gust jest jak itd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PrezesAdam Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 Poszukałbym jakiegoś Lexa IS250 Chociaż za ładne trzeba około 60 tys dać... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
hefi Napisano 11 Marca 2013 Udostępnij Napisano 11 Marca 2013 > Myślę, że pod względem prowadzenia na suchym asfalcie na malutką "1kę" nie należy narzekać. Ja > trochę po D jeździłem (118d) i mimo dużych prędkości auto prowadziło się fajnie a 2.0d > wydawał > spada do 40km/h ć Jest fajnie i cicho, klei sie drogi. Ale na moim odcinku testowym, na rondzie przy dokrecaniu czuc jak ucieka tyl gdzie np w focus 2 fajnie wgryzal sie barfziej w rondo. Ofc do normalnej jazdy 100% bedzie ok. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bergerac Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > lepiej sie prowadzi a plastiki wcale nie sa duzo gorsze > pomacaj sobie dol deski, boczki w 1ce lub e60 > popatrz na desing licznika, ktory zatrzymal sie imo na wczesnych latach 90 > silnikowo owszem bmw lata swietlne przed fordem każdy ma pewnie inny gust, ale plastiki w mondeo są dla mnie bardzo słabe. Zarówno deska jak i boczki. Co do prowadzenia - moim zdaniem ostro przereklamowane. Prowadzi się poprawnie, ale taka insignia moim zdaniem dużo lepiej. Niestety minusem insigni jest waga - jak się nie wsadzi mocnego motoru, to jest bardzo ociążała. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > 159tka plastikowa? Gdzie? Oj w wielu miejscach... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
coenmz Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > popatrz na desing licznika, ktory zatrzymal sie imo na wczesnych latach 90 To akurat olbrzymi plus BMW Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Quadri Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > Oj w wielu miejscach... To zależy od wersji... Nie orientuję się jakie wersje konkretnie (i roczniki) bo się nie interesowałem tym modelem pod tym kątem. Ale plastiki są od jasno szarego, który faktycznie moim zdaniem wygląda plastikowo: KLIK Przez jakieś pośrednie ciemniejsze odcienie KLIK lub jeszcze ciemniejsze: KLIK Aż po czarne wnętrza, które jest moim zdaniem bardzo OK - a do szczegółów można się i u BMW przyczepić (np. przyciski jak i również parę tandetnych zaślepek itp.): KLIK albo KLIK i KLIK nie wiem tylko które to które ale zgaduję, że te mocniejsze nie-diesle mają wnętrza najlepszej jakości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alfi Napisano 12 Marca 2013 Udostępnij Napisano 12 Marca 2013 > Oj w wielu miejscach... tak, tu jest pięknie Porazka nic tu do siebie nie pasuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.