Klaudek Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > Taaaaa > Stalowalowa po całym zimowym sezonie czysta w tej okolicy. .... nie no przez pierwsze trzy cztery lata farba daje radę w lepszych autach ale my rozmawiamy o autach 10+ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 28 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > Ty miękka faja a ja frajer do sześcianu > pod nosem mam http://www.autokasacja.com.pl/ > wchodze i sam wymontowywuje co mi pasuje wtedy cena niższa > a opli na pęczki > na żadne paczki nie muszę czekać Zazdraszczam.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 28 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > nie no > przez pierwsze trzy cztery lata farba daje radę > w lepszych autach > ale my rozmawiamy o autach 10+ Z czasem problem narasta. Zawsze można skopac kolo lub inaczej niutona przyłożyć. Ja wole złotą pastę. ...lepiej brzmi niż gowniana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > Ty miękka faja a ja frajer do sześcianu > pod nosem mam http://www.autokasacja.com.pl/ > wchodze i sam wymontowywuje co mi pasuje wtedy cena niższa > a opli na pęczki > na żadne paczki nie muszę czekać a ja dorwałem gościa na allegro co ma dobry szrot do VW i tanio wszystko i zamowilem już u niego m.in lampke sufitową bo pękła od obcasa... przecież nie będę po nówke śmigał, szroty się przydają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudek Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > a ja dorwałem gościa na allegro co ma dobry szrot do VW i tanio wszystko i zamowilem już u niego > m.in lampke sufitową bo pękła od obcasa... > przecież nie będę po nówke śmigał, szroty się przydają nie wolno chodzić obcasem po suficie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > nie wolno chodzić obcasem po suficie przecież to nie ja a wracając do tematu to z przesylka z allegro mi wychodzi identyczna cena jak na szrotach w okolicach gdzie dzwoniłem - wiec wole żeby mi listonosz przyniosl do domu, nie chce mi się jechac jakby ktoś chciał namiar na części do VW to na priv podam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudek Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > przecież to nie ja > a wracając do tematu to z przesylka z allegro mi wychodzi identyczna cena jak na szrotach w > okolicach gdzie dzwoniłem - wiec wole żeby mi listonosz przyniosl do domu, nie chce mi się > jechac > jakby ktoś chciał namiar na części do VW to na priv podam pewnie jakieś kradzione Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > pewnie jakieś kradzione całkiem możliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Klaudek Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > całkiem możliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > nie no > przez pierwsze trzy cztery lata farba daje radę > w lepszych autach > ale my rozmawiamy o autach 10+ Ciekawie się Wam rozwinęła dyskusja - mam w tej chwili pod "opieką" samochody, które skończyli produkować w ubiegłym wieku i nigdy nie widziały spray'u miedziowego i jakoś nie ma problemu z ze zdjęciem koła po zimie - czasem trzeba lekko kopnąć i sama spada. Ciekawe ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 28 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Kwietnia 2013 > Ruskim kluczem da się większość problemów rozwiązać. Wiesz troszkę "praktykowałem" po warsztatach i na ogół było od razu widać, gdzie będzie problem ze zdjęciem koła (niekoniecznie przy wymianie opon). W takim aucie na ogół ze wszystkim był problem, więc akurat koło nikogo nie dziwiło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > Ciekawie, mam w tej chwili pod "opieką" samochody, które skończyli > produkować w ubiegłym wieku i nigdy nie widziały spray'u miedziowego i jakoś nie ma problemu z > ze zdjęciem koła po zimie Piasty w moim bolidzie też nie widują smaru w kolorze starego złota wystarcza im warstewka najzwyklejszego ŁT 43 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > zamowilem już u niego m.in lampke sufitową bo pękła od obcasa... Wiem, że Cię to kręci, ale następnym razem poproś, by jednak zdjęła szpilki, zanim zaczniecie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 Ja zmieniam, jak okładzin już nie ma, albo jak zapali się lampka na konsoli, co oznacza że dopiłowało do masy... Po to skok tłoczka jest taki, żeby wykorzystać całą grubość. IMVHO. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > Ja zmieniam, jak okładzin już nie ma, albo jak zapali się lampka > na konsoli, co oznacza że dopiłowało do masy... Po to skok > tłoczka jest taki, żeby wykorzystać całą grubość. IMVHO. No tak, bo przeciez pojemnosc cieplna i odpornosc na fading jest przereklamowana Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > No tak, bo przeciez pojemnosc cieplna i odpornosc na fading jest przereklamowana W normalnym użytkowaniu? Odczujesz roznice? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > No tak, bo przeciez pojemnosc cieplna i odpornosc na fading jest przereklamowana Dość powiedzieć, że ostatnio zmieniałem klocki w 2008 roku i jeszcze jest spokojnie z 5-6 mm... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
FrugOs Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > Kiedy Wy zmieniacie klocki? Jak przestają hamować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > W normalnym użytkowaniu? Odczujesz roznice? Zdefiniuj normalne uzytkowanie. W moim normalnym jest zdecydowana roznica miedzy klockiem nowym, ale juz ladnie ulozonym i dotartym, a polowa grubosci. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > Zdefiniuj normalne uzytkowanie. > W moim normalnym jest zdecydowana roznica miedzy klockiem nowym, ale juz ladnie ulozonym i > dotartym, a polowa grubosci. Zauważ że ludzie używają auta różnie. Ja bardzo mało hamuję używając hamulców, zaś awaryjnych hamowań jak kiedyś wspominałem na SSP miałem może z 2 w życiu? Jak ma to dla kogoś znaczenie, niech wymienia przy 5 mm do końca, a jak ktoś uważa że taki zestaw nadal dobrze hamuje, to niech ściera do końca. Ja wolę tą drugą opcję. Jest po prostu tańsza - dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 29 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 Tylko zauważ. ... same pitolenie powyżej jest. Jedyny konkret to znacznik na klockach lub czujnik w przodzie. Dostane paczkę z nowymi klockami to porownam ze starymi i zdecyduje. Zdrowia i szczęścia życzę wyznajacym zasadę wymiany jak wypadnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
drkk76 Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > No tak, bo przeciez pojemnosc cieplna i odpornosc na fading jest przereklamowana Tak, szczególnie istotne jest tutaj kilka mm okładziny klocka hamulcowego... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 Ja ostatnio wymieniłem klocki które miały jeszcze grubo ponad 7mm grubości (warstwy ciernej), piszczały, dodatkowo tarcze miały delikatne bicie przez co było wyczuwalne "ciapanie" np. przy wolnym dotaczaniu się do świateł. Z reguły zmieniam jak do blaszki akustycznej brakuje jakieś 2mm, raz tylko udało mi się dojechać do samej blaszki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Glaca Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 > Jak w temacie. .... > Od jakiej grubości uznajemy, że są żyletkami? > Moje aktualnie mają ok 5 mm.. > Właśnie zamowilem kpl tarcz i klocków. > 2kpl klockow na życie tarczy i ok 90-100 tys. Wiec chyba juz pora na zmianę. > Usłyszałem też, że jeszcze za wcześnie. > Kiedy Wy zmieniacie klocki? Przepraszam za OT ale kilka dni temu przyjechał na serwis sharan bez klocka z tyłu. Hamował tloczkiem i to długo - sądząc po jego stanie. Tarcza miała 4mm grubości... nie zrobiłem fotek Można? Można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
analyzer64 Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 Trzeba by było zmienić tytuł tematu..."tarcze hamulcowe...od kiedy są żyletkami?" Jaki to musiał być hałas...tarcie tłoczka o tarczę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 29 Kwietnia 2013 a tarcze gdzie żebra prawie widać, i do tego pęknięte jak na zdjęciu niżej, tak że w 2 częściach wychodzą to mało? fota zapożyczona w telefonie mam fotę docisku który był pęknięty, a właściciel od kilku dni na trudności w zmianie biegów się uskarżał Inne druciarskie metody rodaków też mam pofocone jak u kumpla w warsztacie bywam i jest ciekawy jakiś "patent" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2013 > Przepraszam za OT ale kilka dni temu przyjechał na serwis sharan bez klocka z tyłu. Hamował > tloczkiem i to długo - sądząc po jego stanie. Tarcza miała 4mm grubości... nie zrobiłem fotek > Można? Można Phi... tez kiedyś jezdzilem autem który hamowal tłoczkiem o tarczę i to nie ze jechałem na drodze do warsztatu... to docelowo, ale jak już go dostałem to po drodze sobie pojezdzilem nim po miescie we własnych sprawach hamując wlasnie tłoczkiem można? można Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mike_wwl Napisano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2013 > a tarcze gdzie żebra prawie widać, i do tego pęknięte jak na zdjęciu niżej, tak że w 2 częściach > wychodzą to mało? Zacisk na miejscu, przewód elastyczny odłączony zabezpieczony śrubą z nakrętką i podkładkami miedzianymi (widać fachowość), żeby płyn nie ciekł i gość jeździł bez podłączonego zacisku, bo uszczelka puszczała na tłoczku. Hamował tylko jednym kołem bo z tyłu cylinderki stały na dębowo. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rozi Napisano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2013 bezpieczna min grubość klocka to 3mm wg materiałów producentów klocków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 30 Kwietnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Kwietnia 2013 > Tak, szczególnie istotne jest tutaj kilka mm okładziny klocka hamulcowego... Wlasnie tak. Identycznie wazne jest ze tarcza ma nominalna grubosc lub troszke tylko ponizej, a nie 2mm mniej i juz jest wg producenta do wymiany. Akurat pojemnosc cieplna ukladu hamulcowego (abstrahujac od plynu) jest wprost proporcjonalna do grubosci klockow i tarcz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 3 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > Ja zmieniam, jak okładzin już nie ma, albo jak zapali się lampka > na konsoli, co oznacza że dopiłowało do masy... Po to skok > tłoczka jest taki, żeby wykorzystać całą grubość. IMVHO. Paczki nie dotarły, aleeeee właśnie znalazłem stare klocki przednie. .. Zgadnij ile od blachy jest zatopiony czujnik. .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > Paczki nie dotarły, aleeeee właśnie znalazłem stare klocki przednie. .. > Zgadnij ile od blachy jest zatopiony czujnik. .. Nie wiem, nie mam pojęcia. Klocki zmienia mi warsztat. Nie znam się na tym i nie chcę nic popsuć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 3 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > Nie wiem, nie mam pojęcia. Klocki zmienia mi warsztat. Nie znam się > na tym i nie chcę nic popsuć Tytułowe 5 milimetrów jest przewód zatopiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > Tytułowe 5 milimetrów jest przewód zatopiony. No to u mnie jeszcze nie doszło, od 2008 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 3 Maja 2013 Udostępnij Napisano 3 Maja 2013 > No to u mnie jeszcze nie doszło, od 2008 Pytanie ile km zrobiles od 2008 Ja autem którym zaczalem jezdzic pod koniec 2008 a sprzedalem pod koniec 2012 czyli przez 4 lata - zrobiłem 220 tys km a jeśli ktoś inny zrobil przez ten czas np. 22 tys to ciężko porównywać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
aviator Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 > Ja zmieniam klocki przeważnie zawsze z tarczami. Zestaw eksploatuję od 10 do 25 kkm, bo albo się > okładzina przegrzeje i rozpadnie, albo zestaw mi nie odpowiada i zastępuję nowym. Ja mam właśnie dylemat. Kończą się klocki, a tarcze zużyte są w połowie i nie wiem, czy je też przy okazji wymienić, czy jeszcze zostawić. Na komplecie przelatane jest ok 30 tys. km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
romano11 Napisano 4 Maja 2013 Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 > Kończą się klocki, a tarcze zużyte są w połowie Skoro tak, to drugim kompletem klocków zużyjesz tarcze do końca i następna wymiana to tarcze + klocki, chyba że zmienisz bolid do tego czasu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 4 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 4 Maja 2013 > Ja mam właśnie dylemat. Kończą się klocki, a tarcze zużyte są w połowie i nie wiem, czy je też przy > okazji wymienić, czy jeszcze zostawić. Na komplecie przelatane jest ok 30 tys. km. Drugi klocek potem cały zestaw. Ja właśnie w tym miejscu jestem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 11 Maja 2013 Udostępnij Napisano 11 Maja 2013 a takie to co do wymiany, czy jeszcze panie ze 3 lata bedom? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 12 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 Góra to dwa i pół. .. Kontrolka jeszcze nie świeci, czy przewód urwany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
twinsen Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > a takie to co do wymiany, czy jeszcze panie ze 3 lata bedom? To ja od 2008 jak pisałem na SSP, mam 2x tyle co Ty, na przodzie i na tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koyotee Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > a takie to co do wymiany, czy jeszcze panie ze 3 lata bedom? ja bym się raczej tarczami zajął bo wyglądają na dość nierówno zużyte (koryto na środku) i może się okazać że to już graniczne zużycie No chyba że światło tak dziwnie pada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > To ja od 2008 jak pisałem na SSP, mam 2x tyle co Ty, na przodzie i na tyle. wg moich informacji ten komplet ma ok 60 tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
shapyr Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > a takie to co do wymiany, czy jeszcze panie ze 3 lata bedom? W piątek zmieniałem klocki i moje po 60 kkm miały taką grubość jak ten na pierwszym zdjęciu. Mimo to zmieniłem i jakość hamowania jest teraz zdecydowanie na plus, oczywiście tamte też hamowały ale już nie byłem zadowolony ze skuteczności. Zeszkliwiły się czy co Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Wojtas_BB Napisano 12 Maja 2013 Udostępnij Napisano 12 Maja 2013 > ja bym się raczej tarczami zajął bo wyglądają na dość nierówno zużyte (koryto na środku) i może się > okazać że to już graniczne zużycie > No chyba że światło tak dziwnie pada. to ślad od znacznika zużycia tarcz. Oczywiście całość idzie do wymiany Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomtom Napisano 16 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Maja 2013 mam i ja ! zwolennikom żyletek oddam za darmo prawy kpl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.