Skocz do zawartości

Renault 2.2 DCi


Darczi

Rekomendowane odpowiedzi

Chodzi mi o taki silniczek, byc może za niedługo bede sie rozglądał za kolejnym autkiem, w gre wchodzi Renault Espace od rocznika 2004. Teraz pytanie bo słyszałem że te sliniki są troche awaryjne, rozwiejce moje wątpliwości i napiszcie plusy i minusy tegoz wynalazku, jak to sie sprawuje itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajomy ma wlasnie Espace z takim silnikiem.

Z tego co mowil to zaliczyl padnieta turbine, jakas rure intercoolera ma do wymiany za 1200zl i kolo pasowe wymienial za 600zl.

A w samym aucie regenerowal zacisk z tylu, co jakis czas ma problemy z karta i nie moze wejsc i odpalic auta, klapke wlewu paliwa otwiera podwazajac ja nozem kuchennym bo zamek sie zacina.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Najgorszy z możliwych silników w Espace. Chyba lepiej poszukac poczciwego 1.9, przynajmniej części od groma. A tych 2.2 dci zobacz ile wisi na allegro z uszkodzonym silnikiem (silnik 3000zł goły slupek). Przerabiałem ostastno temat zakupu takiego Espace i odpusciłem a był za smieszne pieniądze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Znajomy ma wlasnie Espace z takim silnikiem.

> Z tego co mowil to zaliczyl padnieta turbine, jakas rure intercoolera ma do wymiany za 1200zl i

> kolo pasowe wymienial za 600zl.

> A w samym aucie regenerowal zacisk z tylu, co jakis czas ma problemy z karta i nie moze wejsc i

> odpalic auta, klapke wlewu paliwa otwiera podwazajac ja nozem kuchennym bo zamek sie zacina.

Jaki z tego wniosek. Znajomy kupił trupa pewnie za gorsze od dziadka z francji z pzebiegeim 199 tysiecy i teraz się to na nim odbija.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jaki z tego wniosek. Znajomy kupił trupa pewnie za gorsze od dziadka z francji z pzebiegeim 199

> tysiecy i teraz się to na nim odbija.

Masz szklana kule? Jezeli tak to ja wyrzuc bo nie dziala. Auto jest z polskiego salonu, serwisowane przez cala gwarancje z nie kreconym przebiegiem ktory jest w okolicach 200kkm smirk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Najgorszy z możliwych silników w Espace. Chyba lepiej poszukac poczciwego 1.9, przynajmniej części

> od groma. A tych 2.2 dci zobacz ile wisi na allegro z uszkodzonym silnikiem (silnik 3000zł

> goły slupek). Przerabiałem ostastno temat zakupu takiego Espace i odpusciłem a był za smieszne

> pieniądze.

no wlasnie trafil sie taki z 2004 za 15900...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chodzi mi o taki silniczek, byc może za niedługo bede sie rozglądał za kolejnym autkiem, w gre

> wchodzi Renault Espace od rocznika 2004. Teraz pytanie bo słyszałem że te sliniki są troche

> awaryjne, rozwiejce moje wątpliwości i napiszcie plusy i minusy tegoz wynalazku, jak to sie

> sprawuje itp.

Masakra nie kupować ! Niestety miałem taki model z 2005 i 4 lata się z nim męczyłem. Przy przebiegu ok 180 kkm przekręciły się panewki na wale. Wcześniej turbina koło dwumasowe. Z tego co pamiętam to wydałem chyba ze 20 kpln w 4-5 lat na remonty. Jeżeli już espace to tylko z benzyną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Turasy te modele po śmiesznych cenach mają-dobrze wyposażone(mit panorama np.) dobrze utrzymane(bez tony placka)-też już cofają na 180-190kkm grinser006.gif .

Zawsze zastanawiało mnie dlaczego im to nie schodzi zlosnik.gif

Jedne z najlepiej utrzymanych i wyposażonych aut na platzach.

Rasowi handlarze i tak wolą b5fl/sharana-4,5 lat starszego, kolo lub ponad 300kkm i w ftedeiku za tą samą kasę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Turasy te modele po śmiesznych cenach mają-dobrze wyposażone(mit panorama np.) dobrze utrzymane(bez

> tony placka)-też już cofają na 180-190kkm .

> Zawsze zastanawiało mnie dlaczego im to nie schodzi

> Jedne z najlepiej utrzymanych i wyposażonych aut na platzach.

> Rasowi handlarze i tak wolą b5fl/sharana-4,5 lat starszego, kolo lub ponad 300kkm i w ftedeiku za

> tą samą kasę.

jak dla mnie to wyglad, Espace bije na głowe pod wzgledem wygladu, poza tym chyba tez wyposażenie oraz to ze espace kjest wiekszy anizeli ci, których wymieniles zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jaki z tego wniosek. Znajomy kupił trupa pewnie za gorsze od dziadka z francji z pzebiegeim 199

> tysiecy i teraz się to na nim odbija.

Tia, a wszyscy inni kupują prawie nówki z przebiegiem max do 50 tys km i są zadowoleni......

Silnik 2.2 DCI to z tego co wiem najgorsze z możliwych rozwiązań. Masa awarii i to poważnych, nie mniej znam takich co sobie chwalą. Patrząc przez pryzmat ,,średniej'' z opini moja rada OMIJAĆ szerokim łukiem. Dużo lepszy pomysł to 1.9 DCi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tia, a wszyscy inni kupują prawie nówki z przebiegiem max do 50 tys km i są zadowoleni......

> Silnik 2.2 DCI to z tego co wiem najgorsze z możliwych rozwiązań. Masa awarii i to poważnych, nie

> mniej znam takich co sobie chwalą. Patrząc przez pryzmat ,,średniej'' z opini moja rada OMIJAĆ

> szerokim łukiem. Dużo lepszy pomysł to 1.9 DCi.

w takim razie pozostaje szukac benzyny ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Masz szklana kule? Jezeli tak to ja wyrzuc bo nie dziala. Auto jest z polskiego salonu, serwisowane

> przez cala gwarancje z nie kreconym przebiegiem ktory jest w okolicach 200kkm

To znaczy że kolega poprostu tego auta nie naprawia. Ja gdybym mial problemy z karta i nie mógł odpalic auta to bym to naprawił a nie jeździł i marudził że niechce odpalić. To samo z wlewem paliwa, nie działa zamek wymienić a nie stekać że trzeba śruboketem. Też moge siedzieć na forum i wypisywać że takie auto anie inne to szrot bo się wszxystko popsuło. Auto trzeba naprawiać i tyle. Samo auto jakim jest Espace nie jest złym autem i nie psuje się wiecej jak inne. Silnik 2.2 dci to zło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeden z wielu tematów założonych w celu zdyskredytowania francuskiej marki tak niezawodnego i bardzo elegancko pracującego silnika. zlosnik.gifwink.gif

Francuzi niczego się nie nauczyli i zdaje się, że do dzisiaj nie stosują zamków w panewkach. facepalm%5B1%5D.gif Czyli do kosztotwórczego turba, dwumasy, wtrysków, dochodzi ci jeszcze ten potencjalny problem. A ten silnik to bomba - i to zarówno w przenośni, jak i w rzeczywistości.

Tu masz pierwszy lepszy lepszy temacik klik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chodzi mi o taki silniczek, byc może za niedługo bede sie rozglądał za kolejnym autkiem, w gre

> wchodzi Renault Espace od rocznika 2004. Teraz pytanie bo słyszałem że te sliniki są troche

> awaryjne, rozwiejce moje wątpliwości i napiszcie plusy i minusy tegoz wynalazku, jak to sie

> sprawuje itp.

Odpuść.

Chyba że masz kupę czasu kupę chajsu i jeszcze więcej cierpliwości do tego paścia. Żaden silnik w tej budzie nie będzie dobrym wyborem. Będziesz się męczył i klął na czym świat stoi. Serwisuję cztery sztuki z różnymi silnikami i tylko w jednym jest oryginalny silnik za to z turbiną zmieniąną już 3 razy w ciągu 230tys nalotu. Egzemplarz z polskiego salonu cały czas w jednych rękach.

Teraz na placu stoi espace 3,0dci z korbą na spacerze. Jest do łyknięcia za 7k. Nikt tego nie chce. Właściciel wpierdzielił w auto w ciągu 2 lat prawie 30k. Na zawsze się wyleczył z francuzów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.