Darczi Napisano 18 Maja 2013 Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 Chodzi mi o taki silniczek, byc może za niedługo bede sie rozglądał za kolejnym autkiem, w gre wchodzi Renault Espace od rocznika 2004. Teraz pytanie bo słyszałem że te sliniki są troche awaryjne, rozwiejce moje wątpliwości i napiszcie plusy i minusy tegoz wynalazku, jak to sie sprawuje itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kkkaras Napisano 18 Maja 2013 Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 Znajomy ma wlasnie Espace z takim silnikiem. Z tego co mowil to zaliczyl padnieta turbine, jakas rure intercoolera ma do wymiany za 1200zl i kolo pasowe wymienial za 600zl. A w samym aucie regenerowal zacisk z tylu, co jakis czas ma problemy z karta i nie moze wejsc i odpalic auta, klapke wlewu paliwa otwiera podwazajac ja nozem kuchennym bo zamek sie zacina. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 18 Maja 2013 Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 Najgorszy z możliwych silników w Espace. Chyba lepiej poszukac poczciwego 1.9, przynajmniej części od groma. A tych 2.2 dci zobacz ile wisi na allegro z uszkodzonym silnikiem (silnik 3000zł goły slupek). Przerabiałem ostastno temat zakupu takiego Espace i odpusciłem a był za smieszne pieniądze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 18 Maja 2013 Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 > Znajomy ma wlasnie Espace z takim silnikiem. > Z tego co mowil to zaliczyl padnieta turbine, jakas rure intercoolera ma do wymiany za 1200zl i > kolo pasowe wymienial za 600zl. > A w samym aucie regenerowal zacisk z tylu, co jakis czas ma problemy z karta i nie moze wejsc i > odpalic auta, klapke wlewu paliwa otwiera podwazajac ja nozem kuchennym bo zamek sie zacina. Jaki z tego wniosek. Znajomy kupił trupa pewnie za gorsze od dziadka z francji z pzebiegeim 199 tysiecy i teraz się to na nim odbija. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kkkaras Napisano 18 Maja 2013 Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 > Jaki z tego wniosek. Znajomy kupił trupa pewnie za gorsze od dziadka z francji z pzebiegeim 199 > tysiecy i teraz się to na nim odbija. Masz szklana kule? Jezeli tak to ja wyrzuc bo nie dziala. Auto jest z polskiego salonu, serwisowane przez cala gwarancje z nie kreconym przebiegiem ktory jest w okolicach 200kkm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 18 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 > Najgorszy z możliwych silników w Espace. Chyba lepiej poszukac poczciwego 1.9, przynajmniej części > od groma. A tych 2.2 dci zobacz ile wisi na allegro z uszkodzonym silnikiem (silnik 3000zł > goły slupek). Przerabiałem ostastno temat zakupu takiego Espace i odpusciłem a był za smieszne > pieniądze. no wlasnie trafil sie taki z 2004 za 15900... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MarcG Napisano 18 Maja 2013 Udostępnij Napisano 18 Maja 2013 > Chodzi mi o taki silniczek, byc może za niedługo bede sie rozglądał za kolejnym autkiem, w gre > wchodzi Renault Espace od rocznika 2004. Teraz pytanie bo słyszałem że te sliniki są troche > awaryjne, rozwiejce moje wątpliwości i napiszcie plusy i minusy tegoz wynalazku, jak to sie > sprawuje itp. Masakra nie kupować ! Niestety miałem taki model z 2005 i 4 lata się z nim męczyłem. Przy przebiegu ok 180 kkm przekręciły się panewki na wale. Wcześniej turbina koło dwumasowe. Z tego co pamiętam to wydałem chyba ze 20 kpln w 4-5 lat na remonty. Jeżeli już espace to tylko z benzyną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pawel1984 Napisano 19 Maja 2013 Udostępnij Napisano 19 Maja 2013 Turasy te modele po śmiesznych cenach mają-dobrze wyposażone(mit panorama np.) dobrze utrzymane(bez tony placka)-też już cofają na 180-190kkm . Zawsze zastanawiało mnie dlaczego im to nie schodzi Jedne z najlepiej utrzymanych i wyposażonych aut na platzach. Rasowi handlarze i tak wolą b5fl/sharana-4,5 lat starszego, kolo lub ponad 300kkm i w ftedeiku za tą samą kasę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 19 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2013 > Turasy te modele po śmiesznych cenach mają-dobrze wyposażone(mit panorama np.) dobrze utrzymane(bez > tony placka)-też już cofają na 180-190kkm . > Zawsze zastanawiało mnie dlaczego im to nie schodzi > Jedne z najlepiej utrzymanych i wyposażonych aut na platzach. > Rasowi handlarze i tak wolą b5fl/sharana-4,5 lat starszego, kolo lub ponad 300kkm i w ftedeiku za > tą samą kasę. jak dla mnie to wyglad, Espace bije na głowe pod wzgledem wygladu, poza tym chyba tez wyposażenie oraz to ze espace kjest wiekszy anizeli ci, których wymieniles Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 19 Maja 2013 Udostępnij Napisano 19 Maja 2013 > Jaki z tego wniosek. Znajomy kupił trupa pewnie za gorsze od dziadka z francji z pzebiegeim 199 > tysiecy i teraz się to na nim odbija. Tia, a wszyscy inni kupują prawie nówki z przebiegiem max do 50 tys km i są zadowoleni...... Silnik 2.2 DCI to z tego co wiem najgorsze z możliwych rozwiązań. Masa awarii i to poważnych, nie mniej znam takich co sobie chwalą. Patrząc przez pryzmat ,,średniej'' z opini moja rada OMIJAĆ szerokim łukiem. Dużo lepszy pomysł to 1.9 DCi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Darczi Napisano 19 Maja 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Maja 2013 > Tia, a wszyscy inni kupują prawie nówki z przebiegiem max do 50 tys km i są zadowoleni...... > Silnik 2.2 DCI to z tego co wiem najgorsze z możliwych rozwiązań. Masa awarii i to poważnych, nie > mniej znam takich co sobie chwalą. Patrząc przez pryzmat ,,średniej'' z opini moja rada OMIJAĆ > szerokim łukiem. Dużo lepszy pomysł to 1.9 DCi. w takim razie pozostaje szukac benzyny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jqr Napisano 19 Maja 2013 Udostępnij Napisano 19 Maja 2013 > w takim razie pozostaje szukac benzyny ja bym polecał 2.0 turbo F4Rt, jeździłem w avantime i był fajny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
matadorRS Napisano 19 Maja 2013 Udostępnij Napisano 19 Maja 2013 > Masz szklana kule? Jezeli tak to ja wyrzuc bo nie dziala. Auto jest z polskiego salonu, serwisowane > przez cala gwarancje z nie kreconym przebiegiem ktory jest w okolicach 200kkm To znaczy że kolega poprostu tego auta nie naprawia. Ja gdybym mial problemy z karta i nie mógł odpalic auta to bym to naprawił a nie jeździł i marudził że niechce odpalić. To samo z wlewem paliwa, nie działa zamek wymienić a nie stekać że trzeba śruboketem. Też moge siedzieć na forum i wypisywać że takie auto anie inne to szrot bo się wszxystko popsuło. Auto trzeba naprawiać i tyle. Samo auto jakim jest Espace nie jest złym autem i nie psuje się wiecej jak inne. Silnik 2.2 dci to zło. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 19 Maja 2013 Udostępnij Napisano 19 Maja 2013 > w takim razie pozostaje szukac benzyny Jeździłem grandem 2.0 16v z 300 kkm na liczniku (ponoc bezawaryjny) nawet dawal radę jak na taki autobus. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gilbert3 Napisano 19 Maja 2013 Udostępnij Napisano 19 Maja 2013 Jeden z wielu tematów założonych w celu zdyskredytowania francuskiej marki tak niezawodnego i bardzo elegancko pracującego silnika. Francuzi niczego się nie nauczyli i zdaje się, że do dzisiaj nie stosują zamków w panewkach. Czyli do kosztotwórczego turba, dwumasy, wtrysków, dochodzi ci jeszcze ten potencjalny problem. A ten silnik to bomba - i to zarówno w przenośni, jak i w rzeczywistości. Tu masz pierwszy lepszy lepszy temacik klik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bialy11 Napisano 19 Maja 2013 Udostępnij Napisano 19 Maja 2013 > Chodzi mi o taki silniczek, byc może za niedługo bede sie rozglądał za kolejnym autkiem, w gre > wchodzi Renault Espace od rocznika 2004. Teraz pytanie bo słyszałem że te sliniki są troche > awaryjne, rozwiejce moje wątpliwości i napiszcie plusy i minusy tegoz wynalazku, jak to sie > sprawuje itp. Odpuść. Chyba że masz kupę czasu kupę chajsu i jeszcze więcej cierpliwości do tego paścia. Żaden silnik w tej budzie nie będzie dobrym wyborem. Będziesz się męczył i klął na czym świat stoi. Serwisuję cztery sztuki z różnymi silnikami i tylko w jednym jest oryginalny silnik za to z turbiną zmieniąną już 3 razy w ciągu 230tys nalotu. Egzemplarz z polskiego salonu cały czas w jednych rękach. Teraz na placu stoi espace 3,0dci z korbą na spacerze. Jest do łyknięcia za 7k. Nikt tego nie chce. Właściciel wpierdzielił w auto w ciągu 2 lat prawie 30k. Na zawsze się wyleczył z francuzów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.