blue_impuls Napisano 14 Września 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Września 2013 > tak z ciekawości skonfigurowałem sobie malibu 2,4 z automatem i nawigacją i lakierem metalizowanym > iwyszło mi 120 190zł, A wyjedziesz za 90 > natomiast podon=bnie wyposażony superb 1,8 tsi z automatem i pakietem > obejmującym nawigację i automatyczny system parkowania i podgrzewana przedniaszybą 125 550zł. Za ile wyjedziesz? 112? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 14 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2013 > Nie jest za duży. Pali tyle co 2.0 w takich budach, ciągnie rewelacyjnie od dołu aż do maksimum i > przy "bucie" pięknie buczy Chciałem nagrać "buczenie" wydechu ale nie wyszło Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 17 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2013 A tak przyspiesza choć na 1-ce straciłem trochę kręcąc do odcinki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 17 Października 2013 Udostępnij Napisano 17 Października 2013 > A tak przyspiesza choć na 1-ce straciłem trochę kręcąc do odcinki Zmiany biegow sie poducz. Na wysokich obrotach dziwny dzwiek ale pewnie to przez jakosc nagrania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 17 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 17 Października 2013 > Zmiany biegow sie poducz. Hę? Niestety jak każdy współczesny Chevy przy ostrym sterownik nie daje zejść z obrotów przy zmianie biegów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > Hę? Niestety jak każdy współczesny Chevy przy ostrym sterownik nie daje zejść z obrotów przy > zmianie biegów Ale robiles flat shift? czy po prostu komp podbil do odcieciac? W Fordzie nie pozwalal zejsc chyba do 4rpm. Chodzilo mi o wolne zmiany biegow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wszim Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > Hę? Niestety jak każdy współczesny Chevy przy ostrym sterownik nie daje zejść z obrotów przy > zmianie biegów Hmm też to zauważyłem w swoim orlando. Nie wiem czy ten efekt jest zamierzony czy jest to opóźniona reakcja sterownika na odpuszczenie pedału przyspieszenia i z opóźnieniem zamyka przepustnicę. Efekt jest taki że przez chwilę (ok 200-300ms)po nagłym odpuszczeniu pedału gazu silnik dalej trzyma obroty. Powoduje to trudność z szybkim wybiciem się z biegu, wręcz stuknięcie, skrzynia trzyma ten bieg pomimo że sprzęgło jest już wciśnięte. U mnie ze względu na mizerną moc silnika efekt występuje tylko gdy chcę zejść z jedynki na dwójkę. Muszę albo ułamek sekundy odczekać aż silnik zejdzie trochę z obrotów albo na siłę szarpnąć wtedy nieładnie stuknie Przy spokojnej jeździe tematu nie ma. Problem jest jak muszę ostro ruszyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 18 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > Ale robiles flat shift? czy po prostu komp podbil do odcieciac? Na 1-ce za wysoko pokręciłem i była odcinka > W Fordzie nie pozwalal zejsc chyba > do 4rpm. Tu komp długo trzyma obroty po wysprzęgleniu. Dotyczy to tylko sytuacji po mocnym > Chodzilo mi o wolne zmiany biegow. E tam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wodzu Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 Czy 3 osoby mają wygodnie na tyle ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 18 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > Czy 3 osoby mają wygodnie na tyle ? Spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danceagent Napisano 18 Października 2013 Udostępnij Napisano 18 Października 2013 Tym bardziej skłaniam się ku DSG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 18 Października 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Października 2013 > Tym bardziej skłaniam się ku DSG Jak już to klasyczny hydraulik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 16 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 Malibu zmierzone na hamowni. Obstawiajcie ile ma Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 16 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 > Malibu zmierzone na hamowni. > Obstawiajcie ile ma Więcej niż fabryka dała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 16 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 > Więcej niż fabryka dała Troszkę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 16 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 > Malibu zmierzone na hamowni. > Obstawiajcie ile ma 177 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 16 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 > 177 Za dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 16 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 > Za dużo 174 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 16 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 > 174 Tylko 170. Czekam na wyniki pomiaru na maila Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 16 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 > Tylko 170. Czekam na wyniki pomiaru na maila A nie miało być właśnie 170? Ile jest w katalogu? PS. Diesle w Lacetti potrafiły mieć po 130KM mimo katalogowych 121. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 16 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 16 Listopada 2013 > A nie miało być właśnie 170? Ile jest w katalogu? 167KM > PS. Diesle w Lacetti potrafiły mieć po 130KM mimo katalogowych 121. Turbo diesle z reguły mają więcej. Wolnossaki benzynowe często mają mniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 > 167KM > Turbo diesle z reguły mają więcej. Wolnossaki benzynowe często mają mniej A 0-100 to jak jedzie? I jak przyspiesza przy większych prędkościach (tak np. od 140 w górę)? Aha, a Ty chyba miałeś też Captivę z tym silnikiem. Jak to tam jeździło? No i czy da się do tego założyć gaz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 18 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 > A 0-100 to jak jedzie? Porównywalnie do Epici > I jak przyspiesza przy większych prędkościach (tak np. od 140 w górę)? Bardzo dobrze. Nawet na 6-tce przyspiesza > Aha, a Ty chyba miałeś też Captivę z tym silnikiem. Jak to tam jeździło? Tam była inna skrzynia. W Capti słabiej szedł a więcej palił. > No i czy da się do tego założyć gaz? Raczej tak. Silnik bez wynalazków Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
franki Napisano 18 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 18 Listopada 2013 W mojej Zosi C zegary tak samo ruszają podczas odpalania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > W mojej Zosi C zegary tak samo ruszają podczas odpalania Teraz to już bliska rodzina - wiele elementów wspólnych A takie zegary możesz uzyskać ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 19 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > Bardzo dobrze. Nawet na 6-tce przyspiesza Ile ma RPM na 6-tce przy 140 km/h ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 19 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 19 Listopada 2013 > Ile ma RPM na 6-tce przy 140 km/h ? 3000 Link do wykresu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 20 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > Link do wykresu Może słabo szukam, ale nie widzę na tym wykresie prędkości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 20 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 20 Listopada 2013 > Może słabo szukam, ale nie widzę na tym wykresie prędkości. Link do wykresu z hamowni. Nie sprecyzowałem Tu bezpośrednio: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > Link do wykresu z hamowni. Nie sprecyzowałem > Tu bezpośrednio: Czyli tak naprawdę więcej, jak do 5000 obr. nie ma sensu kręcić ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
betaaga Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > Czyli tak naprawdę więcej, jak do 5000 obr. nie ma sensu kręcić ... Od 5000 obr. zaczyna się zabawa a ty twierdzisz że nie ma sensu kręcić ? Po to kręcisz prawie do odcinki aby po redukcji na wyższy bieg mieć cały czas całą moc po nogą. Oczywiście nie polecam takiego stylu w codziennej jeździe, ale po to to jest jak ktoś lubi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > Od 5000 obr. zaczyna się zabawa a ty twierdzisz że nie ma sensu kręcić ? > Po to kręcisz prawie do odcinki aby po redukcji na wyższy bieg mieć cały czas całą moc po nogą. > Oczywiście nie polecam takiego stylu w codziennej jeździe, ale po to to jest jak ktoś lubi. To robisz flat shift i zmieniasz bieg z butem w podlodze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 21 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > Czyli tak naprawdę więcej, jak do 5000 obr. nie ma sensu kręcić ... Ale wykres dosc ladny. IMO udany silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 21 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 21 Listopada 2013 > Ale wykres dosc ladny. IMO udany silnik Podziękował Ale zaraz, zaraz... Ktoś tu kiedyś marudził jaki to badziewny silnik? Może Marek? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 22 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > Podziękował > Ale zaraz, zaraz... Ktoś tu kiedyś marudził jaki to badziewny silnik? Może Marek? 2.2 to jest badziewny ale chyba w chevroletach juz nie montuja Ja 2.4 jezdzilem w HHR ladnych pare lat temu wic teraz na pewno sporo poprawili. Beznadziejny to on troszku moze byc w porwonaniu do jakiegos 2.0T. Jak to przyspiesza powyzej 140? Nie moge nigdzie czasow znalezc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
blue_impuls Napisano 22 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 22 Listopada 2013 > 2.2 to jest badziewny ale chyba w chevroletach juz nie montuja No nie Ja 2.4 jezdzilem w HHR ladnych pare > lat temu wic teraz na pewno sporo poprawili. To teraz doszły zmienne fazy > Jak to przyspiesza powyzej 140? Dobrze > Nie moge nigdzie czasow znalezc. Jakąś trasę autostradową to pewnie zrobię na wiosnę ale będę pamiętał coś nagrać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wesol Napisano 25 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2013 > Dawałem linka już kilka razy, ale jeszcze raz dla Ciebie specjalnie > http://florydziak.blogspot.com/2013/05/dlaczego-nie-lubie-produktow-general.html Przyznam,że auto z przebiegem niespełna 17 tyś km nie powinno sie zepsuć. Jednak sytuacji na autostradzie jesteś sam sobie winny. Sam piszesz ,że jeździłeś tym autem tydzień i widziałeś i słyszałeś,że coś jest z nim nie tak. Każdy właściciel auta w takim wypadku jedzie do serwisu a nie tydzień czeka aż coś strzeli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.