Skocz do zawartości

Malibu 2.4 - już 3000km


blue_impuls

Rekomendowane odpowiedzi

> tak z ciekawości skonfigurowałem sobie malibu 2,4 z automatem i nawigacją i lakierem metalizowanym

> iwyszło mi 120 190zł,

A wyjedziesz za 90 zlosnik2.gif

> natomiast podon=bnie wyposażony superb 1,8 tsi z automatem i pakietem

> obejmującym nawigację i automatyczny system parkowania i podgrzewana przedniaszybą 125 550zł.

Za ile wyjedziesz? 112?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 tygodni później...

> Hę? Niestety jak każdy współczesny Chevy przy ostrym sterownik nie daje zejść z obrotów przy

> zmianie biegów

Ale robiles flat shift? czy po prostu komp podbil do odcieciac? W Fordzie nie pozwalal zejsc chyba do 4rpm. Chodzilo mi o wolne zmiany biegow. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hę? Niestety jak każdy współczesny Chevy przy ostrym sterownik nie daje zejść z obrotów przy

> zmianie biegów

Hmm też to zauważyłem w swoim orlando. Nie wiem czy ten efekt jest zamierzony czy jest to opóźniona reakcja sterownika na odpuszczenie pedału przyspieszenia i z opóźnieniem zamyka przepustnicę. Efekt jest taki że przez chwilę (ok 200-300ms)po nagłym odpuszczeniu pedału gazu silnik dalej trzyma obroty. Powoduje to trudność z szybkim wybiciem się z biegu, wręcz stuknięcie, skrzynia trzyma ten bieg pomimo że sprzęgło jest już wciśnięte. U mnie ze względu na mizerną moc silnika efekt występuje tylko gdy chcę zejść z jedynki na dwójkę. Muszę albo ułamek sekundy odczekać aż silnik zejdzie trochę z obrotów albo na siłę szarpnąć wtedy nieładnie stuknie crazy.gif Przy spokojnej jeździe tematu nie ma. Problem jest jak muszę ostro ruszyć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale robiles flat shift? czy po prostu komp podbil do odcieciac?

Na 1-ce za wysoko pokręciłem i była odcinka grinser006.gif

> W Fordzie nie pozwalal zejsc chyba

> do 4rpm.

Tu komp długo trzyma obroty po wysprzęgleniu. Dotyczy to tylko sytuacji po mocnym but.gif

> Chodzilo mi o wolne zmiany biegow.

E tam 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

> 167KM

> Turbo diesle z reguły mają więcej. Wolnossaki benzynowe często mają mniej

A 0-100 to jak jedzie? I jak przyspiesza przy większych prędkościach (tak np. od 140 w górę)?

Aha, a Ty chyba miałeś też Captivę z tym silnikiem. Jak to tam jeździło?

No i czy da się do tego założyć gaz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> A 0-100 to jak jedzie?

Porównywalnie do Epici

> I jak przyspiesza przy większych prędkościach (tak np. od 140 w górę)?

Bardzo dobrze. Nawet na 6-tce przyspiesza

> Aha, a Ty chyba miałeś też Captivę z tym silnikiem. Jak to tam jeździło?

Tam była inna skrzynia. W Capti słabiej szedł a więcej palił.

> No i czy da się do tego założyć gaz?

Raczej tak. Silnik bez wynalazków

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Czyli tak naprawdę więcej, jak do 5000 obr. nie ma sensu kręcić ...

Od 5000 obr. zaczyna się zabawa a ty twierdzisz że nie ma sensu kręcić ?

Po to kręcisz prawie do odcinki aby po redukcji na wyższy bieg mieć cały czas całą moc po nogą.

Oczywiście nie polecam takiego stylu w codziennej jeździe, ale po to to jest jak ktoś lubi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Od 5000 obr. zaczyna się zabawa a ty twierdzisz że nie ma sensu kręcić ?

> Po to kręcisz prawie do odcinki aby po redukcji na wyższy bieg mieć cały czas całą moc po nogą.

> Oczywiście nie polecam takiego stylu w codziennej jeździe, ale po to to jest jak ktoś lubi.

To robisz flat shift i zmieniasz bieg z butem w podlodze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Podziękował

> Ale zaraz, zaraz... Ktoś tu kiedyś marudził jaki to badziewny silnik? Może Marek?

2.2 to jest badziewny ale chyba w chevroletach juz nie montuja grinser006.gif Ja 2.4 jezdzilem w HHR ladnych pare lat temu wic teraz na pewno sporo poprawili.

Beznadziejny to on troszku moze byc w porwonaniu do jakiegos 2.0T. hmm.gif Jak to przyspiesza powyzej 140? Nie moge nigdzie czasow znalezc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 2.2 to jest badziewny ale chyba w chevroletach juz nie montuja

No nie

Ja 2.4 jezdzilem w HHR ladnych pare

> lat temu wic teraz na pewno sporo poprawili.

To teraz doszły zmienne fazy

> Jak to przyspiesza powyzej 140?

Dobrze grinser006.gif

> Nie moge nigdzie czasow znalezc.

Jakąś trasę autostradową to pewnie zrobię na wiosnę ale będę pamiętał coś nagrać wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Dawałem linka już kilka razy, ale jeszcze raz dla Ciebie specjalnie

> http://florydziak.blogspot.com/2013/05/dlaczego-nie-lubie-produktow-general.html

Przyznam,że auto z przebiegem niespełna 17 tyś km nie powinno sie zepsuć.

Jednak sytuacji na autostradzie jesteś sam sobie winny. Sam piszesz ,że jeździłeś tym autem tydzień i widziałeś i słyszałeś,że coś jest z nim nie tak. Każdy właściciel auta w takim wypadku jedzie do serwisu a nie tydzień czeka aż coś strzeli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.