Mobil1 Napisano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 Witam, pojawił się dylemat. W szranki stają Citroen C4 1.6 hdi 110hp z 2007 roku w wersji coupe z ksenonami, dwustrefowa klima, czujnikami parkowania przód+tył, tempomat, spalanie w mieście ok 6.4 litra/100 szklany dach, 17 calowe kola, 75 tyś przebiegu, pierwszy właściciel, kupił w u mnie w mieście i tutaj użytkował i serwisowal, konkretnie znajomy, który dmuchal jak na własne dziecko. Drugi typ to Fiat Bravo 1.4 90hp z 2009 roku, spalanie ok 7.5-8 litrów/100km w pakiecie sport, z czujnikami z tylu, doswietlaniem zakretow, na 17tce, czarny z ciemnymi szybami, 30tys przebiegu, kupiony w salonie u mnie w mieście i tutaj tez serwisowany, ale auto wstawione w komis przez właściciela i sprzedawane przez komis. Cena za Citroena to 25 tyś, za Bravo to wyjsciowo 32 tyś zł. Dziewczynie bardziej przypadło do gustu Bravo, bo prezentuje się calkiem fajnie w środku, no i ma 4 drzwi, silnik za to jest mocno słaby i palił by ok 1.5 litra więcej. Za C4 przemawia lepsze wyposażenie, 100% pewności co do stanu, więcej koni= mniej stresu przy wyprzedzaniu i mniejsza, choć i tak wysoka cena. Jak Wy byście podeszli do takiego tematu? Za wszelkie podpowiedzi i odpowiedzi, dziękuję:-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 Miałem Bravo, a ojciec ma C4. Wolałbym bravo, szczególnie, że przebieg mały, tylko cena jakaś przyduża. Swojego t-jeta 150KM Sport z przebiegiem ok 40 kkm sprzedałem za 31500 zł i była to dobra cena. 32 kzł za 90 KM, które tylko się kula to przesada. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mobil1 Napisano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 > Miałem Bravo, a ojciec ma C4. Wolałbym bravo, szczególnie, że przebieg mały, tylko cena jakaś > przyduża. Swojego t-jeta 150KM Sport z przebiegiem ok 40 kkm sprzedałem za 31500 zł i była to > dobra cena. > 32 kzł za 90 KM, które tylko się kula to przesada. Też mnie zastanawia, realna wartość dla mnie to ok 28 tyś i pewnie miałbym spory problem z późniejszą od sprzedażą. Co do Citroena to mnie osobiście przekonuje symboliczne spalanie i całkiem przyzwoite wyposażenie, oczywiście poza pochodzeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bielaPL Napisano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 Citro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 > Witam, pojawił się dylemat. > W szranki stają Citroen C4 1.6 hdi 110hp z 2007 roku w wersji coupe z ksenonami, dwustrefowa klima, > czujnikami parkowania przód+tył, tempomat, spalanie w mieście ok 6.4 litra/100 szklany dach, > 17 calowe kola, 75 tyś przebiegu, pierwszy właściciel, kupił w u mnie w mieście i tutaj > użytkował i serwisowal, konkretnie znajomy, który dmuchal jak na własne dziecko. > Drugi typ to Fiat Bravo 1.4 90hp z 2009 roku, spalanie ok 7.5-8 litrów/100km w pakiecie sport, z > czujnikami z tylu, doswietlaniem zakretow, na 17tce, czarny z ciemnymi szybami, 30tys > przebiegu, kupiony w salonie u mnie w mieście i tutaj tez serwisowany, ale auto wstawione w > komis przez właściciela i sprzedawane przez komis. > Cena za Citroena to 25 tyś, za Bravo to wyjsciowo 32 tyś zł. > Dziewczynie bardziej przypadło do gustu Bravo, bo prezentuje się calkiem fajnie w środku, no i ma 4 > drzwi, silnik za to jest mocno słaby i palił by ok 1.5 litra więcej. > Za C4 przemawia lepsze wyposażenie, 100% pewności co do stanu, więcej koni= mniej stresu przy > wyprzedzaniu i mniejsza, choć i tak wysoka cena. > Jak Wy byście podeszli do takiego tematu? Za wszelkie podpowiedzi i odpowiedzi, dziękuję:-) Bralbym C4 jezeli jestes pewny stanu 90KM w ciezkim kompakcie to zdecydowanie za malo... W dodatku to fiat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 > Bralbym C4 jezeli jestes pewny stanu > 90KM w ciezkim kompakcie to zdecydowanie za malo... > W dodatku to fiat za to lepiej w środku niż w Cytrynie, która wygląda niezbyt nowocześnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Iwin Napisano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 citroena, ze wzgledu na wyglad. a jeszcze jak jest biały ze szklanym dachem ciemnymi szybami i czarnymi felgami to juz bajka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 > za to lepiej w środku niż w Cytrynie, która wygląda niezbyt nowocześnie Polemizowalbym Zalezy jeszcze jaka wersja tej C4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 > Polemizowalbym > Zalezy jeszcze jaka wersja tej C4 Miałem na mysli kształty wewnatrz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mobil1 Napisano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 > citroena, ze wzgledu na wyglad. > a jeszcze jak jest biały ze szklanym dachem ciemnymi szybami i czarnymi felgami to juz bajka... Kolor to czarny na jasnej feldze, po korekcie lakieru i nawet wyproszowanymi i pomalowanymi od nowa stalowkami na zimę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 > Kolor to czarny na jasnej feldze, po korekcie lakieru i nawet wyproszowanymi i pomalowanymi od nowa > stalowkami na zimę. Mimo, że wolę Bravo, to wszystko przemawia w tym wypadku za C4 Nie wiem, czy czasem z tymi 1,6 HDI nie było problemów? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mobil1 Napisano 27 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 > Mimo, że wolę Bravo, to wszystko przemawia w tym wypadku za C4 > Nie wiem, czy czasem z tymi 1,6 HDI nie było problemów? W robocie mam 1.6 hdi w Berlingo, ktory lekko nie ma, kolega również od samego początku nie miał żadnych problemów z tym motorem. Tylko czy 25 tysi to nie jest zbyt wysoka kwota? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
noras Napisano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 > Jak Wy byście podeszli do takiego tematu? C4. Awaryjność może być podobna w obu przypadkach, a za C4 przemawia więcej - cena, dobry i ekonomiczny silnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 27 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 27 Sierpnia 2013 Bravo, projektant C4 chyba mial jakies dziwne wizje, bo niektore elementy sa tak zaprojektowane, ze rece opadaja. Jakos materialow tez mizerna. Po 30kkm od wyjechania z salonu tarcze hamulcowe out, skonczyly sie. Tapicerka sie przeciera. A z chorych pomyslow to np: filtr powietrza w 1.6 hdi, ktory jest schowany na tylach silnika i aby go wyjac nalezy zdemontowac wycieraczki oraz podszybie . A w przedniej czescie za reflektorami olbrzymia ilosc pustej przestrzeni, nie mozna bylo tam umiejscowic filtra ?? . Podobnie jest z filtrem paliwa czy z gruszka od podpompowywania paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 > A z chorych pomyslow to np: filtr powietrza w 1.6 hdi, ktory jest schowany na tylach silnika i aby > go wyjac nalezy zdemontowac wycieraczki oraz podszybie . > A w przedniej czescie za reflektorami olbrzymia ilosc pustej przestrzeni, nie mozna bylo tam > umiejscowic filtra ?? . Podobnie jest z filtrem paliwa czy z gruszka od podpompowywania > paliwa. Tak z ciekawosci, to jakie to ma znaczenia dla przecietnego uzytkownika? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 > Tak z ciekawosci, to jakie to ma znaczenia dla przecietnego uzytkownika? widac dla przecietengo uzytkownika C ma... a to chyba nie jest dobry prognostyk ja mam NB 90KM w sporcie - daje rade Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 > Tak z ciekawosci, to jakie to ma znaczenia dla przecietnego uzytkownika? Jesli czesc rzeczy przy samochodzie robisz sam, to ma. Chyba wymiana fitra to nie jest skomplikowana operacja, ale w C4 moze sie okazac wyzsza szkola jazdy Tego typu rzeczy powinny byc na wierzchu, a nie schowane niewiadomo gdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 > 90KM w ciezkim kompakcie to zdecydowanie za malo... > W dodatku to fiat grunt to powielać głupie stereotypy z czasów 126p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 > Jesli czesc rzeczy przy samochodzie robisz sam, to ma. Chyba wymiana fitra to nie jest > skomplikowana operacja, ale w C4 moze sie okazac wyzsza szkola jazdy > Tego typu rzeczy powinny byc na wierzchu, a nie schowane niewiadomo gdzie. dodajmy do tego ile rzeczy innych można przez takie umiejscowienie głupiego filtra zepsuć/połamać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czacha Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 zdecydowanie C4, te 90 kucy w Fiacie nie jedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Woockush Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 Oddaję głos na C4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maciej__ Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 > grunt to powielać głupie stereotypy z czasów 126p Wypraszam sobie, mielismy w domu przez jakies 6-7 lat UNO A moja opinia o NB to wynik lektury tego kacika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dareek Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 > Wypraszam sobie, mielismy w domu przez jakies 6-7 lat UNO rzeczywiście masz prawo porównywać mniej wiecej jak komfort samolotu z II wojny światowej do obecnego Liniowca pasażerskiego - > A moja opinia o NB to wynik lektury tego kacika A co cię skłoniło w tej lekturze do takich wniosków? Dla mnie w tym porównaniu brakuje jednego elementu - gdzie samochód będzie użytkowany ? (miasto/trasa) inna sprawa Cytryna ma jedna wadę - 3-d nadwozie co w dalszej perspektywie z racji szerokości drzwi i praktyczności jest sporym minusem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marus Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 C4. Miałem fiaty i przesiadłem się na C4, ale pięciodrzwiowego i z innym silnikiem. Nie żałuję. >"Cytryna ma jedna wadę - 3-d nadwozie co w dalszej perspektywie z racji szerokości drzwi i praktyczności jest sporym minusem" Podoba mi się to nadwozie, ale odpadło ze względu na drzwi. Jeżeli tobie to nie przeszkadza, bierz cytrynę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 ani jedno ani drugie bo w c4 diesel a bravo tylko 1.4 90km ktore w punto slabo jedzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mobil1 Napisano 28 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 > ani jedno ani drugie bo w c4 diesel a bravo tylko 1.4 90km ktore w punto slabo jedzie A czemu nie diesel? Spalanie i dynamika w sam raz na miasto. Takie niepochlebne opinie o nim są? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 > A czemu nie diesel? Spalanie i dynamika w sam raz na miasto. Takie niepochlebne opinie o nim są? ogolnie udany diesel napisalem nie bo diesel z uwagi na potencjalne wyzsze koszty serwisowe w razie awarii np trafia sie wtryskiwacze piezoelektryczne siemensa do naprawy a ich sie nie naprawia nie znaczy to ze musza si naprawy trafic,po prostu jest wiecej zaawansowanych i drogich elementow niz w "normalnej" benzynie z 2 strony ostatnio zmienialismy taki silnik po 170 tys od nowosci Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rylu Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 > Witam, pojawił się dylemat. > W szranki stają Citroen C4 1.6 hdi 110hp z 2007 roku w wersji coupe z ksenonami, dwustrefowa klima, > czujnikami parkowania przód+tył, tempomat, spalanie w mieście ok 6.4 litra/100 szklany dach, > 17 calowe kola, 75 tyś przebiegu, pierwszy właściciel, kupił w u mnie w mieście i tutaj > użytkował i serwisowal, konkretnie znajomy, który dmuchal jak na własne dziecko. > Drugi typ to Fiat Bravo 1.4 90hp z 2009 roku, spalanie ok 7.5-8 litrów/100km w pakiecie sport, z > czujnikami z tylu, doswietlaniem zakretow, na 17tce, czarny z ciemnymi szybami, 30tys > przebiegu, kupiony w salonie u mnie w mieście i tutaj tez serwisowany, ale auto wstawione w > komis przez właściciela i sprzedawane przez komis. > Cena za Citroena to 25 tyś, za Bravo to wyjsciowo 32 tyś zł. > Dziewczynie bardziej przypadło do gustu Bravo, bo prezentuje się calkiem fajnie w środku, no i ma 4 > drzwi, silnik za to jest mocno słaby i palił by ok 1.5 litra więcej. > Za C4 przemawia lepsze wyposażenie, 100% pewności co do stanu, więcej koni= mniej stresu przy > wyprzedzaniu i mniejsza, choć i tak wysoka cena. > Jak Wy byście podeszli do takiego tematu? Za wszelkie podpowiedzi i odpowiedzi, dziękuję:-) mamy we flocie bravo z 1.4 i nigdy bym nie kupił ze względu na osiągi/spalanie, zwłaszcza za 32 tyś. Mamy Passaty z 08r. z przebiegiem 150 tyś 1.9 TDI na sprzedaż z tego co widziałem w okolicach 36/38 tyś...więc cena tego fiata to żart Ostatnio spotkałem kilka c4 i nie wiem czy to po prostu zbieg okoliczności ale wszystkie miały tak jakby "zważony lakier" czy to przypadłość czy po prostu ulepy ? pytam z ciekawości Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 28 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 28 Sierpnia 2013 No jasne. 30 tys km, a 150 tys. km to nie ma roznicy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > widac dla przecietengo uzytkownika C ma... a to chyba nie jest dobry prognostyk > ja mam NB 90KM w sporcie - daje rade Jak piszę że w mojej Octavi 1.2 TSi daje radę to śmieją się ze mnie praktycznie wszyscy (oprócz tych co mieli i jeździli), teraz piszesz, że 1.4 90 KM w Bravo daje radę....... niech i będzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tjaszo Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > Jak piszę że w mojej Octavi 1.2 TSi daje radę to śmieją się ze mnie praktycznie wszyscy (oprócz > tych co mieli i jeździli), teraz piszesz, że 1.4 90 KM w Bravo daje radę....... niech i będzie bo to wszystko kwestia potrzeb ja do 'smigania' mam motocykl, a do turlania mam NB Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > No jasne. 30 tys km, a 150 tys. km to nie ma roznicy Trochę jest, bo 30tys. km w Fiacie to jak 200tys. km w Pasku Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > Trochę jest, bo 30tys. km w Fiacie to jak 200tys. km w Pasku > Pozdr Jeżeli to mam być żart to nawet śmieszny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > bo to wszystko kwestia potrzeb ja do 'smigania' mam motocykl, a do turlania mam NB Amen Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pepcio Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > Trochę jest, bo 30tys. km w Fiacie to jak 200tys. km w Pasku > Pozdr Patrząc z perspektywy swoich doświadczeń w pewnym ,,uogólnieniu'' nie sposób się z Kolegą nie zgodzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
denus Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > Trochę jest, bo 30tys. km w Fiacie to jak 200tys. km w Pasku > Pozdr Zalezy w ktorym Pasku, dla niektorych B6 to moze byc spory wyczyn i w porownaniu z nimi Fiat jest bezawaryjnym autem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pezot500 Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > Jak Wy byście podeszli do takiego tematu? Za wszelkie podpowiedzi i odpowiedzi, dziękuję:-) ja bym szukał bravo z mocniejszym silnikiem... juz diesel 1.6 105KM powinien byc a jeżeli wybór musi być z tych dwóch to c4 będzie lepsze pomimo swojego wyglądu wewnętrznego, powód jest prosty bravo 1.4 bez-t po prostu nie jedzie... ale wyglądem wewnętrznym w swojej klasie bije nie tylko c4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tomy Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > Jeżeli to mam być żart to nawet śmieszny Jak wolisz, ale coś jest na rzeczy Pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > Jak wolisz, ale coś jest na rzeczy > Pozdr Jasne, że jest, szczególnie jak sobie przypomnę niekończące się problemy znajomego z Paskiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > ale wyglądem wewnętrznym w swojej klasie > bije nie tylko c4 Zewnętrznym też. Choć to kwestia gustu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
dzidzia Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > Patrząc z perspektywy swoich doświadczeń w pewnym ,,uogólnieniu'' nie sposób się z Kolegą nie > zgodzić Użytkowałem już Puga 307 (chyba bliźniacza konstrukcja do C4) - auto bardzo przyjemne, ale awaryjność mnie powaliło i wyczerpała finansowo chodź bardzo możliwe że trafiłem na paździerza. Na co dzień użytkuję służbowego VW, prywatnie Cromę - każde auto ma swoje + i - ale przepaści nie widzę. I osobiście z racji niskich cen używanych fiatów preferuję właśnie te auta bo można tanio wyrwać naprawdę fajny stosunkowo młody egzemplarz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 Szkoda pieniędzy na bravo z silnikiem 1.4 90 km. O ile po mieście można jeszcze nim normalnie jeździć, o tyle w trasie jazda autem z tym silnikiem jest już drażniąca. Po włączeniu klimy auto przestaje tak naprawdę przyspieszać. Za sam silnik brałbym C4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > Jasne, że jest, szczególnie jak sobie przypomnę niekończące się problemy znajomego z Paskiem A jakiegoś awaryjnego fiata też znasz? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > A jakiegoś awaryjnego fiata też znasz? Z niekończącymi sie problemami nie znam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
michal8937 Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > Z niekończącymi sie problemami nie znam. Fakt,mało się ich sprzedaje stąd pewnie mało się o nich słyszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 30 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 30 Sierpnia 2013 > Fakt,mało się ich sprzedaje stąd pewnie mało się o nich słyszy Przestań już spamować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
oxxxz Napisano 31 Sierpnia 2013 Udostępnij Napisano 31 Sierpnia 2013 > Bravo, projektant C4 chyba mial jakies dziwne wizje, bo niektore elementy sa tak zaprojektowane, ze > rece opadaja. Jakos materialow tez mizerna. > Po 30kkm od wyjechania z salonu tarcze hamulcowe out, skonczyly sie. Tapicerka sie przeciera. > A z chorych pomyslow to np: filtr powietrza w 1.6 hdi, ktory jest schowany na tylach silnika i aby > go wyjac nalezy zdemontowac wycieraczki oraz podszybie . > A w przedniej czescie za reflektorami olbrzymia ilosc pustej przestrzeni, nie mozna bylo tam > umiejscowic filtra ?? . Podobnie jest z filtrem paliwa czy z gruszka od podpompowywania > paliwa. a to ciekawe, bo u mnie tarcze i klocki mają 94 tys. i jeszcze do setki dociągną... tapicerka na siedzenia przeciera się tylko w jednym miejscu, na narożniku fotela kierowcy od strony drzwi i to zapewne tylko w jednym określonym fasonie siedzeń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.