Skocz do zawartości

TSI 140 KM


czajnior

Rekomendowane odpowiedzi

> Za 70k i niżej to można Fabie Rs z super skrzynią DSG a nie CVT które wyje po rabatach wyrwać albo

> Clio Sport które mają poniżej 7 s do 100 a na rynku jest masa samochodów do 70 k poniżej 10s

> do 100 a nie tylko Lancer .

Władek, który mówi jak jest później dodał, że chodzi mu o segment C, jeszcze później dodał całą masę warunków, których Fabia RS również nie spełnia. Zresztą, Fabia RS nie spełnia samego kryterium cenowego. Nie kupisz jej poniżej 70k choćby nie wiadomo co. Nawet z najwyższymi rabatami dostaniesz co najwyżej 70 z lekką górką, a taka wartość znowu wymaga dopłaty 1000zł do autoalarmu, inaczej nie dostaniesz ubezpieczenia w pakiecie. Przerabiałem to pół roku temu, dość dogłębnie, z 80-cioma-kilkoma dealerami z Polski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No niby tak... Ale Lancera kupionego za 64 kzł sprzedam po 5 latach za 40 kzł, to jest różnica jednak...

Aktualnie najdroższy Lancer X hatchback z 2008 roku na allegro wisi za 34800, najtańszy za 25500. Ale oczywiście sprzedasz, za 40, a jak przyjdzie dobry klient to i za 75!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Aktualnie najdroższy Lancer X hatchback z 2008 roku na allegro wisi za 34800, najtańszy za 25500.

> Ale oczywiście sprzedasz, za 40, a jak przyjdzie dobry klient to i za 75!

Nie patrz na allegro czy otomoto, normalne auta tam w ogóle nie trafiają smirk.gif Jak ostatnio wystawiałem na otomoto w cenie +30% do rynkowej, to szły jak ciepłe bułeczki ok.gif Zresztą dlaczego patrzyłeś na rocznik 2008?? Patrz na 2010!!! Wyposażenie, przebieg i takie tam ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Aktualnie najdroższy Lancer X hatchback z 2008 roku na allegro wisi za 34800, najtańszy za 25500.

> Ale oczywiście sprzedasz, za 40, a jak przyjdzie dobry klient to i za 75!

za 75 to będzie płakał podczas sprzedaży i dorzuci koc smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie patrz na allegro czy otomoto, normalne auta tam w ogóle nie trafiają Jak ostatnio wystawiałem

> na otomoto w cenie +30% do rynkowej, to szły jak ciepłe bułeczki Zresztą dlaczego patrzyłeś

> na rocznik 2008?? Patrz na 2010!!!

Miałeś sprzedać po pięciu za 40 klocków czy po trzech?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po 5, ale jest różnica w wyposażeniu! Rocznik 2010 po 5 latach będzie wart więcej, niż 38 kzł, a

> jak od pierwszego właściciela, bezwypadkowy, to spokojnie za 60% ceny zakupu, czyli za 40 kzł

Spokojnie, na lajcie, się wie ziom. Max mówi jak jest ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Po 5, ale jest różnica w wyposażeniu! Rocznik 2010 po 5 latach będzie wart więcej, niż 38 kzł, a

> jak od pierwszego właściciela, bezwypadkowy, to spokojnie za 60% ceny zakupu, czyli za 40 kzł

50-60% to statystycznie jest warte auto po 3 latach (zależnie od segmentu i modelu). po 5ciu ok 35% (=/-), takze nie wiem komu Ty to sprzedajesz i co dorzucasz, ale podeślij do mnie człowieka w 2015 jak będę gonił P508. To Ci odpale % od nadwyżki nad ceną rynkową.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No możesz zazdraszczać, ale Mazdę żony sprzedałem ostatnio za 60% zakupu i to w trzy dni Z Fiatem

> tak się nie da

Ale Fiat kosztuje mniej i mniej pali. Napisałem Ci wyżej przykład Laguny. Weź bezwzględne kwoty a nie procenty.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 50-60% to statystycznie jest warte auto po 3 latach (zależnie od segmentu i modelu). po 5ciu ok 35%

> (=/-), takze nie wiem komu Ty to sprzedajesz i co dorzucasz, ale podeślij do mnie człowieka w

> 2015 jak będę gonił P508. To Ci odpale % od nadwyżki nad ceną rynkową.

P508 nie sprzedasz w dobrej cenie no.gif Ale japończyka owszem ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> P508 nie sprzedasz w dobrej cenie

zdefiniuj dobrej. sprzedam. po rynkowej w gornych widełkach. dla mnie bardzo dobra.

> Ale japończyka owszem

wiem ze lepiej trzymają wartość, ale są brzydkie i drogie w zakupie vs parametry (patrz Lancer, który przyspiesza do 100 w 11 sekund smile.gif).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Niech się uczą od japończyków i

> amerykanów - łańcuch wymienia się po 300 kkm, albo i później, generalnie najbardziej

> bezproblemowa część w silniku

niech się nauczą od siebie samych - w Mercu czy BMW z lat 70/80 łańcuch wymienia się +/- przy 700kkm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chodzi mi o RV. Japończyki mają zdecydowanie wyższe, niż Fiaty.

Ale przeciętny Japończyk ma współczynnik fajności dużo niższy niż przeciętny Fiat. A w motoryzacji to też jest istotne. Ja wiem że Alfa szczytem bezawaryjności nie jest. Ale tam jest nawet kluczyk fajny. To też jest jakaś wartość. Patrzysz przez pryzmat statystyki. A to nie jest do końca dobre. Kupiłem Forka bo jest fajny. Wisi mi to generalnie za ile go sprzedam. I czy w ogóle.

Golfy też bardzo dobrze trzymają wartość. Fajniej jeżdżą i mniej palą. Czemu nie dołożyłeś i nie kupiłeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale przeciętny Japończyk ma współczynnik fajności dużo niższy niż przeciętny Fiat. A w motoryzacji

> to też jest istotne.

Zależy co kto rozumie przez "fajność". Ja tam nie widze absolutnie niczego fajnego w Pandzie, albo Punto sick.gif

>Ja wiem że Alfa szczytem bezawaryjności nie jest. Ale tam jest nawet

> kluczyk fajny. To też jest jakaś wartość. Patrzysz przez pryzmat statystyki. A to nie jest do

> końca dobre.

Alfy są fajnie - fajnie jeżdżą, fajnei wyglądają. Ale trzeba być idiotą, żeby kupić nową Alfę i sprzedać po 5 latach rotfl.gif

> Kupiłem Forka bo jest fajny. Wisi mi to generalnie za ile go sprzedam. I czy w

> ogóle.

No i ok.gif Kupiłeś moim zdaniem fajny samochód. Samochód, a nie Fiata smirk.gif I zapewne sprzedasz go kiedyś za całkiem dobrą kasę ok.gif

> Golfy też bardzo dobrze trzymają wartość. Fajniej jeżdżą i mniej palą. Czemu nie dołożyłeś i nie

> kupiłeś?

Bo rzygać mi się chce na widok Golfa. Absolutnie nijaki samochód, do tego z poważnymi problemami no.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale przeciętny Japończyk ma współczynnik fajności dużo niższy niż przeciętny Fiat. A w motoryzacji

> to też jest istotne. Ja wiem że Alfa szczytem bezawaryjności nie jest. Ale tam jest nawet

> kluczyk fajny. To też jest jakaś wartość. Patrzysz przez pryzmat statystyki. A to nie jest do

> końca dobre. Kupiłem Forka bo jest fajny. Wisi mi to generalnie za ile go sprzedam. I czy w

> ogóle.

ooooo to chodzi. japonia jest nudna (z nielicznymi wyjątkami). Europa za to jest... mniej nudna smile.gif Jak ktoś patrzy na wartość odsprzedaży kupując nowe auto, to podchodzi boleśnie pragmatycznie do tematu. Kupuje nudną N/A benzynę, bo wierzy ze sie nie zepsuje, liczy amortyzację i godzi się na też na setki godzin, niesatysfakcjonującej jazdy z punktu A do punktu B. W imię zimnej kalkulacji...

i to jest ok. ale nie na forum moto wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> ooooo to chodzi. japonia jest nudna (z nielicznymi wyjątkami). Europa za to jest... mniej nudna

> Jak ktoś patrzy na wartość odsprzedaży kupując nowe auto, to podchodzi boleśnie pragmatycznie

> do tematu. Kupuje nudną N/A benzynę, bo wierzy ze sie nie zepsuje, liczy amortyzację i godzi

> się na też na setki godzin, niesatysfakcjonującej jazdy z punktu A do punktu B. W imię zimnej

> kalkulacji...

> i to jest ok. ale nie na forum moto

Zapominasz o niezawodności. Co z tego, że silnik fajnei chodzi, jak co miesiąć trzeba na lawecie jechać do ASO? cfaniaczek.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zapominasz o niezawodności.

nie zapominam. przecia napisałem, "liczy ze sie nie zepsuje".

> Co z tego, że silnik fajnei chodzi, jak co miesiąć trzeba na lawecie

> jechać do ASO?

ok, uwaga. skoro Ty hiperbola to i ja: co z tego ze sie nie psuje, skoro miesiąc zabiera mu rozpędzienie się do 100 km/h:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Władek, który mówi jak jest później dodał, że chodzi mu o segment C, jeszcze później dodał całą

> masę warunków, których Fabia RS również nie spełnia. Zresztą, Fabia RS nie spełnia samego

> kryterium cenowego. Nie kupisz jej poniżej 70k choćby nie wiadomo co. Nawet z najwyższymi

> rabatami dostaniesz co najwyżej 70 z lekką górką, a taka wartość znowu wymaga dopłaty 1000zł

> do autoalarmu, inaczej nie dostaniesz ubezpieczenia w pakiecie. Przerabiałem to pół roku temu,

> dość dogłębnie, z 80-cioma-kilkoma dealerami z Polski.

Jak nie kupi poniżej 70 jak ludzie dostają na zwykłe octavie, fabie i citigo po 10-15% rabatu to na rs nie dostanę rabatu, musiałbym się skontaktować z forumowymi dilerami na octavii klub ile na rs dają. Kiedyś czytałem na jakimś forum skody gość kupił rs za 63 czy 65 tys nowego w każdym razie sporo mniej niż 70.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> nie zapominam. przecia napisałem, "liczy ze sie nie zepsuje".

> ok, uwaga. skoro Ty hiperbola to i ja: co z tego ze sie nie psuje, skoro miesiąc zabiera mu

> rozpędzienie się do 100 km/h:)

Każdy ma inne priorytety i potrzeby, zrozum to. Dla mnie najważniejsza jest niezawodność. Potem osiągi. Potem całą reszta. Pisałem o tym. Jak dla kogoś liczy się jakość plastikó pod nogami - proszę bardzo ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak nie kupi poniżej 70 jak ludzie dostają na zwykłe octavie, fabie i citigo po 10-15% rabatu to na

> rs nie dostanę rabatu, musiałbym się skontaktować z forumowymi dilerami na octavii klub ile na

> rs dają. Kiedyś czytałem na jakimś forum skody gość kupił rs za 63 czy 65 tys nowego w każdym

> razie sporo mniej niż 70.

Octavię RS za 63 kzł? hehe.gifrotfl.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Każdy ma inne priorytety i potrzeby, zrozum to.

ależ ja to rozumiem smile.gif

> Dla mnie najważniejsza jest niezawodność. Potem

> osiągi.

daaaaleko potem smile.gif

> Potem całą reszta. Pisałem o tym. Jak dla kogoś liczy się jakość plastikó pod nogami -

> proszę bardzo

znowu mieszasz, bo przed osiągami ewidetnie masz bezpieczeństwo smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Każdy ma inne priorytety i potrzeby, zrozum to. Dla mnie najważniejsza jest niezawodność. Potem

> osiągi. Potem całą reszta. Pisałem o tym. Jak dla kogoś liczy się jakość plastikó pod nogami -

> proszę bardzo

To czemu nie kupiłeś Logana?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jak nie kupi poniżej 70 jak ludzie dostają na zwykłe octavie, fabie i citigo po 10-15% rabatu to na

> rs nie dostanę rabatu, musiałbym się skontaktować z forumowymi dilerami na octavii klub ile na

> rs dają.

Ja z nimi rozmawiałem przy swoich zakupach. Ostatecznie lokalnie dostałem lepszą ofertę (niecałe 13% na auto na zamówienie), ale na RSa tyle nie dostanę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Na pewno Ci się nie pomyliło z czym innym? Zresztą nieważne - kupił byś gdyby była na przodzie list

> bezawaryjności?

Gdyby była na przodzie list bezawaryjności, miała automatyczną klimę, ESP, kurtyny, poduszki, wielowahaczowe zawieszenie, ok. 150 KM, automatyczną skrzynię i kosztowała po rabatach 64 kzł - pewnie że tak ok.gif Ale musiałaby być Lancerem żeby spełnić te warunki hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podniecałbym się rankingami niezawodności, poprzednim autem była Dacia MCV 7-os i nie miałem do niej praktycznie żadnych zastrzeżeń spalała 4,5 litra ON i często woziła nawet 6-7 osób zapakowana po sufit. Na baku rekordowo zrobiłem 1200-1300km bez tankowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie podniecałbym się rankingami niezawodności, poprzednim autem była Dacia MCV 7-os i nie miałem do

> niej praktycznie żadnych zastrzeżeń spalała 4,5 litra ON i często woziła nawet 6-7 osób

> zapakowana po sufit. Na baku rekordowo zrobiłem 1200-1300km bez tankowania.

Ja się nie podniecam opiniami na forach. Bo tu wszyscy mają niezawodne samochody, palący 3 litry przy średniej 150 km/h smirk.gif Rankingi niezawodności są dla mnie bardziej wiarygodne ok.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ja z nimi rozmawiałem przy swoich zakupach. Ostatecznie lokalnie dostałem lepszą ofertę (niecałe

> 13% na auto na zamówienie), ale na RSa tyle nie dostanę.

No to i tak ładnie dostałeś, sam się zastanawiam nad Fabią DSG albo Citigo ASG, może na RS jest mniejsza marża i nie chcą rabatów dawać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No to i tak ładnie dostałeś, sam się zastanawiam nad Fabią DSG albo Citigo ASG

Trochę było z tym zachodu, ale ostatecznie raczej było warto.

> może na RS jest mniejsza marża i nie chcą rabatów dawać.

A może się nie wlicza w wynik salonu i mają to w dupie.

Swoją drogą, z Fabią RS jest cyrk, bo w całej Polsce nie ma żadnego auta do jazdy testowej. Można sobie kupić kota w worku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> no przecież się wymienia - ja wymieniałem przy ok. 80 tys, bo mnie ASO wkręciło,

> że się wymienia A podobno mogłem poczekać do 120

Ale to planowa wymiana paska wink.gif W TSI bywa, że pada dużo wcześniej. Natomiast łańcuch np. w Mitsu (i nie tylko) jest w zasadzie dożywotni, podobno wymienia się przy 200-300 kkm, a i to nie jest regułą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.