deszczowyRoman Napisano 25 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2013 jak wypada porównanie tychze aut pod wzgledem -blacharki - ogolnej awaryjnosci -kosztów utrzymania -dostepnosci czesci. w zwiazku z tym ze znalezienie taniego, zdrowego mb w124 ce lub sedana z silnikiem 2.2 i 3.2 ewentualnie 2.3 (bo bedzie lpg) graniczy z cudem lub trzeba wydac kupę kasy na zwiedzanie kraju jestem swiadom ze silniki mercedes z mechanicznym wtryskiem sa klopotliwe z powodu przeplywomierza, rdzy i zawieszenia nivo to zacząłem zastaniwać się nad bmw e34 - sedan. ponoć blacha ocynkowana, lepiej trzyma się od MB? jaki silnik bedzie najlepszym kompromisem pomiedzy mocą, ekonomią, awaryjnoscią a kosztami obsługi. R6 2.0 129/ 150km chyba sobie podaruję ponieważ to 6 cylindrów i mała moc. jak jest z silnikiem 2.5 170 i 190 koni? może coś większego? 3.0 (cz y sie oplaca w przypadku gdy jest słabszy od 2.5?) 3.5 211km czy spalanie mnie zabije jezdzac po miescie? budżet - elastyczny (stan x slnik x lpg x felgi x ewentualne naprawy), im mniej tym lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 25 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2013 Odpowiedź brzmi E32, E34 nie ma ocynku. E32 735i, już tu pisałem milion razy. Tak wiem i tak mnie nikt nie posłucha i wszyscy wiedzą lepiej W124 z mechanicznym wtryskiem oczywiście kłopotliwy nie jest, w zasadzie to chyba najbardziej bezobsługowy system zasilania ever, pod warunkiem że nie ma LPG. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 25 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2013 > jak wypada porównanie tychze aut pod wzgledem > -blacharki podobno lepiej ale do audi z tamtych lat brakuje > - ogolnej awaryjnosci raczej gorzej bo MB jest absolutnym wzorem, ale i tak lepiej niz cala reszta > -kosztów utrzymania > -dostepnosci czesci. oba powyzsze bez klopotu > w zwiazku z tym ze znalezienie taniego, zdrowego mb w124 ce lub sedana z silnikiem 2.2 i 3.2 > ewentualnie 2.3 (bo bedzie lpg) graniczy z cudem lub trzeba wydac kupę kasy na zwiedzanie > kraju > jestem swiadom ze silniki mercedes z mechanicznym wtryskiem sa klopotliwe z powodu przeplywomierza, > rdzy i zawieszenia nivo > to zacząłem zastaniwać się nad bmw e34 - sedan. > ponoć blacha ocynkowana, lepiej trzyma się od MB? > jaki silnik bedzie najlepszym kompromisem pomiedzy mocą, ekonomią, awaryjnoscią a kosztami obsługi. > R6 2.0 129/ 150km chyba sobie podaruję ponieważ to 6 cylindrów i mała moc. > jak jest z silnikiem 2.5 170 i 190 koni? > może coś większego? 3.0 (cz y sie oplaca w przypadku gdy jest słabszy od 2.5?) 3.5 211km czy > spalanie mnie zabije jezdzac po miescie? > budżet - elastyczny (stan x slnik x lpg x felgi x ewentualne naprawy), im mniej tym lepiej najlepszy kompromis to R6 2.5 lub 2.8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Babinicz Napisano 25 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2013 A dlaczego szukasz takich zlomow? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 25 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2013 > A dlaczego szukasz takich zlomow? własnie;) kup renault megane lub lagune:) bedzie Pan zadowlony:) żartuję pewnie szuka dlatego takich "złomów" bo chce miec samochód a nie dzisiejsze jednorazowe wozidło... mialem kilka w124... i sedana i kombi. sedan z 3L m103 a kombiak z 2800... oba bezawaryjne... w m103 wymieniłem wtryski i sondę i spalanie mialem na ksiazkowym poziomie niecałych 15L co mnie zadowalalo. na temat bmw nie mam zdania bo nigdy żadnego swojego nie mialem... mam sentyment do mercedesa... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2013 > A dlaczego szukasz takich zlomow? bo chce mieć jakiś oldskoolowy samochód ponadto szukam matiz/tico, sc lub cos innego taniego/ małego z lpg zamiast skuterka fiata ducato i jakąs replikę lotus 7 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
deszczowyRoman Napisano 25 Listopada 2013 Autor Udostępnij Napisano 25 Listopada 2013 > własnie;) kup renault lagune:) bedzie Pan zadowlony:) mam lagunę bez lpg i powiem szczerze że mnie przepędzili z forum lagunu jak zacząłem wypowiadać się negatywnie na temat auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
zizu zuru Napisano 25 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2013 > mam lagunę bez lpg i powiem szczerze że mnie przepędzili z forum lagunu jak zacząłem wypowiadać się > negatywnie na temat auta To czasem tu nie wychylaj się negatywnie na temat czegokolwiek na F, bo w większości środowisko takie tu ujeżdża. A jak stąd Cię popędzą, to nie będzie już gdzie iść Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Bartłomiej Napisano 25 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 25 Listopada 2013 Wybierając pomiędzy E34 a W124 nie zastanawiał bym się ani chwili: W124, chętnie w CE, choć niekoniecznie. BMW w tym modelu mi się zwyczajnie nie podoba, niezależnie od tego, że ma dobra opinię. W124 w wersji coupe bądź cabrio są wg mnie ponadczasowe. A jak chcesz LPG, to bierz wersję silnika z wtryskiem elektronicznym, czyli 220 (150KM) lub 280 (190KM) a jak Cię stać, to może być i 320 (220KM). Do tego automat, max wypas i masz niezawodny samochód na kolejnych xx lat. Pozdro Bartek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 części do obu ogólne dostępne z tym że wydaje mi się że łatwiej będzie i taniej znaleźć części do bmw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 > pewnie szuka dlatego takich "złomów" bo chce miec samochód a nie dzisiejsze jednorazowe wozidło... No tak, jak chce jeździć nim do końca życia i samemu naprawiać to lepiej coś z poprzedniej epoki. Taki samochód drutu się nie boi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 > No tak, jak chce jeździć nim do końca życia i samemu naprawiać to lepiej coś z poprzedniej epoki. > Taki samochód drutu się nie boi a nowego drutem zregenerować nie można?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 > a nowego drutem zregenerować nie można?? Można, ale dużo trudniej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gość Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 > a nowego drutem zregenerować nie można?? Wszystko plastikowe, nie ma do czego drutu przywiązać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 > Można, ale dużo trudniej chętnie posłucham co łatwo zdrutować w E34 czy W124 bo z mojego doświadczenia wynika że te auta są wytrzymałe ale drut i tanie części to jest właśnie coś co okrutnie się mści Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 Mam e34 525i Konik napisał, że nie ma ocynku a mi się wydaję, że jest. Spalanie w mieście to 14-16 litrów PB 2,5 bardzo żwawo się odpycha, mam automat czyli 10sekudn do 100 , z skrzynią manualną jest 8,6s . W tym aucie najgorsza jest rdza , mechanicznie wszystko da się zrobić i nie zbankrutować więc szukałbym auta bez rdzy..zdarzają się takie..np moje Co do pracy własnej, nawet taki "mechanik książkowy" jak ja , zaczynam to auto powoli ogarniać....co innego brak czasu na zabawy w naprawy Ogólnie bardzo polecam to auto...w Niemcowni, można naprawdę jeszcze bardzo fajne egzemplarze trafić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 > No tak, jak chce jeździć nim do końca życia i samemu naprawiać to lepiej coś z poprzedniej epoki. > Taki samochód drutu się nie boi nie każdego stać na fiata Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 > Mam e34 525i > Konik napisał, że nie ma ocynku a mi się wydaję, że jest. wydaje Ci się, tylko E32 z tej gamy BMW miało ocynk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 > wydaje Ci się, tylko E32 z tej gamy BMW miało ocynk nie jest tak, że ocynk może być jednostronny albo dwustronny..coś mi się obiło o uszy , że e34 było jednostronnie cynkowane...ale to było dawno..może się mylę. No ale np takie e34 z 95r też nie było cynkowane ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 > nie każdego stać na fiata Do portfela nikomu nie zaglądam, Ale fakt nie każdego stać na Fiata ...utrzymanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Pipper Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 > chętnie posłucham co łatwo zdrutować w E34 czy W124 > bo z mojego doświadczenia wynika że te auta są wytrzymałe ale drut i tanie części to jest właśnie > coś co okrutnie się mści Ale w nowych ta sama zasada jest Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 > Ale w nowych ta sama zasada jest Bo te auta są niewiele mniej skomplikowane niż auta nowe - tak samo mają milion modułów, przekaźników, bezpieczników i kilometry kabli. Drutować to sobie można stare auto na gaźniku, bez elektroniki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
marcindzieg Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 > chętnie posłucham co łatwo zdrutować w E34 czy W124 Dokładnie nie wiem. Ale po jeździe pewną taksówką myślę że dużo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
r1sender Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 > Wszystko plastikowe, nie ma do czego drutu przywiązać tylko tyrtyki pozostają Jak się nie umie samemu to na ASO i innych człowiek się musi zdać, wtedy z punktu widzenia Rado jest to słuszny pogląd Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
bizz Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 > Bo te auta są niewiele mniej skomplikowane niż auta nowe - tak samo mają milion modułów, > przekaźników, bezpieczników i kilometry kabli. Drutować to sobie można stare auto na gaźniku, > bez elektroniki a przepraszam, ja sobie zdrutowałem uchwyt do otwierania maski, bo mnie odpadł, a 120 PLN w ASO w 2002 roku trochę mnie bolało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
delco Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 > Odpowiedź brzmi E32, E34 nie ma ocynku. E32 735i, już tu pisałem milion razy Jakis konkretny rocznik? jak w winie? Czy taki rocznik na jaki stac kupujacego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 26 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 26 Listopada 2013 > Jakis konkretny rocznik? jak w winie? Czy taki rocznik na jaki stac kupujacego? 735 było klepane do 92 roku (zanim wyszło 740). Rocznik nieistotny, istotny stan blachy i kondycja góry silnika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > 735 było klepane do 92 roku (zanim wyszło 740). Rocznik nieistotny, istotny stan blachy i kondycja > góry silnika jak już ewoluujemy z e34 na e32, to przedliftowe e38 728 tez ceną nie zabije a blachy dobre Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > jak już ewoluujemy z e34 na e32, to przedliftowe e38 728 tez ceną nie zabije a blachy dobre Pytanie czy E38 nie zabije cenami jak się coś posypie bo zdaje się w E32 nie ma tragedii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > Pytanie czy E38 nie zabije cenami jak się coś posypie bo zdaje się w E32 nie ma tragedii. kosztowo podobnie jak e32, jeśli chodzi o mechanikę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 najlepsze jest e34 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > najlepsze jest e34 bardzo merytorycznie... chciałeś napisać "najbrzydsze". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > bardzo merytorycznie... chciałeś napisać "najbrzydsze". ale po co od razu się rzucasz ? 7 jest fajna , ale za duża, e34 jest optymalne...zresztą można pokusić się o e34 m5 albo odpowiednią oryginalną stylizację...7 może być co najwyżej bardziej luksusowa...ale żeby te luksusy działały trzeba mieć wiedzę albo worek złota dla elektryka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > ale po co od razu się rzucasz ? nikt się nie rzuca > 7 jest fajna , ale za duża, e34 jest optymalne...zresztą można > pokusić się o e34 m5 albo odpowiednią oryginalną stylizację... na to właśnie trzeba mieć worek złota. zarówno na zakup i utrzymanie... wątek nie jest o M5. poza tym optymalne do czego? rozważane są używki tak wiekowe - różnice cen się zacierają między 5er a 7er. to ja osobiście wole kupić coś klasę wygodniejszego. bo chyba e34 nie jest kupowane do "sportu". > 7 może być co najwyżej bardziej > luksusowa...ale żeby te luksusy działały trzeba mieć wiedzę albo worek złota dla elektryka luksus polega na jakości zawieszenia. 7er jest dużo fajniej zestrojone zawieszeniowo (albo i nie zestrojone - sama masa wystarczy). a co do wyposażenia i elektryki: oba modele miały te same gadzety pakowane do środka, z kilkoma wyjątkami, takze to nie jest przewaga e34 nad e32. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 Ja lubię e34 ty e38 tylko ja co chwilę nie robię ci z tego powodu docinek. Niestety nie mam w rodzinie mechanika ani warsztatu ( ty chyba masz ) i z moich obserwacji ( znajome e38 ) ich serwis jest droższy od e34. Chociaż serwis przy moim wyborze nie miał znaczenia bo ja tylko e34 Co do zawieszenia, mam wszystko zrobione i po naszych ulicach naprawdę się płynie, często też jeżdżę nowymi Bmw i nie widzę jakieś super różnicy...szczerze to nawet żadnej ( oczywiście chodzi o jazdę miejską ). Najlepsze E34 to - zdrowa blacha - silnik m50b25 - skrzynia manualna - klima manualna - przednie szyby elektryczne i koniec, auto nie do zdarcia przy znikomym koszcie serwisu. Obserwując allegro i mobile jest to ostatnia chwila na zakup e34 , na allegro jest ich 150 a na mobile trochę więcej ale też sporo sztuk po turkach więc nadają się tylko na części. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > Ja lubię e34 ty e38 tylko ja co chwilę nie robię ci z tego powodu docinek. a ja Ci robie? pokaż chociaż jedną docinkę. to ze e34 jest brzydkie (tył!) to przeciez zwykla opinia dot estetyki pojazdu. z całej tej generacji w kwestii urody ustawiłbym tak: e32, e30 i e34. to że bierzesz to do siebie - to nie mój problem > Co do zawieszenia, mam wszystko zrobione i po naszych ulicach naprawdę się płynie, często też > jeżdżę nowymi Bmw i nie widzę jakieś super różnicy...szczerze to nawet żadnej ( oczywiście > chodzi o jazdę miejską ). nowe jezdza jak taczki. > Najlepsze E34 to > - zdrowa blacha > - silnik m50b25 > - skrzynia manualna > - klima manualna > - przednie szyby elektryczne > i koniec, auto nie do zdarcia przy znikomym koszcie serwisu. > Obserwując allegro i mobile jest to ostatnia chwila na zakup e34 , na allegro jest ich 150 a na > mobile trochę więcej ale też sporo sztuk po turkach więc nadają się tylko na części. to samo mozna napisać o e32 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > Najlepsze E34 to > - zdrowa blacha > - silnik m50b25 > - skrzynia manualna > - klima manualna > - przednie szyby elektryczne > i koniec, auto nie do zdarcia przy znikomym koszcie serwisu. uważam że najlepsze E34 to 540i ewentualnie 535i Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > Najlepsze E34 to > - zdrowa blacha > - silnik m50b25 > - skrzynia manualna > - klima manualna > - przednie szyby elektryczne > i koniec, auto nie do zdarcia przy znikomym koszcie serwisu. > Obserwując allegro i mobile jest to ostatnia chwila na zakup e34 , na allegro jest ich 150 a na blacha się rozleci ale silnik dalej będzie fungal... do KoNiK'a : 540 fajne , ale spalanie to już kosmos Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > blacha się rozleci ale silnik dalej będzie fungal... > do KoNiK'a : 540 fajne , ale spalanie to już kosmos spalanie 540 jest nieznacznie większe niż w 525 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 jakiś tekst fajna , ale spalanie od 18 litrów w mieście...na gaz szkoda przerobić..zresztą i tak to bezsensu robić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > jakiś tekst > fajna , ale spalanie od 18 litrów w mieście...na gaz szkoda przerobić..zresztą i tak to bezsensu > robić bzdura, po Krakowie przy jeździe na poziomie innych samochodów E34 540i bez problemu mieści się w 14 litrów LPG na 100km Oczywiście można spalić i 25 jak sie bardzo chce Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > bzdura, po Krakowie przy jeździe na poziomie innych samochodów E34 540i bez problemu mieści się w > 14 litrów LPG na 100km Oczywiście można spalić i 25 jak sie bardzo chce wiesz co po takich tekstach to ja nie wiem czy to na 100% są twoje auta 14 lpg to wychodzi 10-11 litrów PB..sugerujesz , że prawie 300 konne bmw spali 11 litrów w mieście , jeszcze kwestia automat czy manual. Jeździłem 540 i poniżej 16 pb nie dało rady , teraz zwykłe 2,5 to najmniej 14 litrów pb Zresztą o czym tutaj gadamy, gdybym zarabiał 50 tyś miesięcznie to by mi to dyndało 14 czy 18 na 100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > teraz zwykłe 2,5 to najmniej 14 litrów pb no bez przesady... musiałbyś ciągle deptać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > no bez przesady... musiałbyś ciągle deptać katalogowo 525iA ma 12,9l pb - więc standardowo +2 wychodzi 15 bez deptania , normalna jazda , ja są przeloty po mieście to można zobaczyć 14 . Trasa do 140, można zobaczyć 9,8 a tutaj spalanie Pb 535i Spalanie BMW E34 535i ECE 90 km/h: 8.00 l / 100 km ECE 120 km/h: 9.80 l / 100 km ECE miasto: 17.30 l / 100 km ECE średnie zużycie paliwa: 11.30 l / 100 km Zasięg: 708 km spalanie 535i na gazie ECE 90 km/h: 10 l / 100 km ECE 120 km/h: 12.25 l / 100 km ECE miasto: 21.625 l / 100 km ECE średnie zużycie gazu: 14.125 l / 100 km Spalanie BMW E34 540iA ECE 90 km/h: 7.80 l / 100 km ECE 120 km/h: 9.60 l / 100 km ECE miasto: 17.20 l / 100 km ECE średnie zużycie paliwa: 11.50 l / 100 km Zasięg: 696 km Spalanie z instalacją gazową Poniższa tabelka zawiera prawidłowe spalanie samochodu z instalacją gazową LPG IV generacji ECE 90 km/h: 9.75 l / 100 km ECE 120 km/h: 12 l / 100 km ECE miasto: 21.5 l / 100 km ECE średnie zużycie gazu: 14.375 l / 100 km Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > wiesz co po takich tekstach to ja nie wiem czy to na 100% są twoje auta 14 lpg to wychodzi 10-11 > litrów PB..sugerujesz , że prawie 300 konne bmw spali 11 litrów w mieście , 540i to nie jest moje auto - ale auto którym trochę się najeździłem i wiem co mówię. Zresztą co w tym dziwnego skoro moje E32 730i z za słabym M30B30 i przestarzałym wtryskiem grupowym paliło jak się nie deptało 15l LPG a jest cięższe. IMO to 525 coś za dużo Ci pali i tyle, albo deptasz Kumpel który odkupił to 540i od mojego drugiego kumpla też na początku mówił że to niemożliwe, ale ostatnio jak mu już minął "okres deptania" jednak stwierdził że mam rację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 13 litrów mam w katalogu , nigdy nie miałem auta które pali mniej niż producent podaje . W domu mam katalog e34 540i , sprawdzę ile fabryka podawała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > 13 litrów mam w katalogu , nigdy nie miałem auta które pali mniej niż producent podaje . W domu mam > katalog e34 540i , sprawdzę ile fabryka podawała jak kupiłem volvo to w wątku (samochód za 1,5k) straszą mnie że pali 18, a mi pali 11,5-12l. Cud ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
tygrysek86 Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > jak kupiłem volvo to w wątku (samochód za 1,5k) straszą mnie że pali 18, a mi pali 11,5-12l. Cud ? musisz iść w tym roku na pasterkę w podzięce... ale prawda jest taka że moje bmw tez miało palić ojoj ile to benzyny, będziesz gazować wszyscy mówili... a prawda jest taka że pali mniej niż się spodziewałem i wcale nie jeżdżę jak kapelusz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Marcin79 Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > jak kupiłem volvo to w wątku (samochód za 1,5k) straszą mnie że pali 18, a mi pali 11,5-12l. Cud ? nie zwykła mitomania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 27 Listopada 2013 Udostępnij Napisano 27 Listopada 2013 > nie zwykła mitomania dlatego mówię, różnicy w koszcie paliwa między 540 i 525 praktycznie nie ma jedynym problemem 540 jest obsługa serwisowa - i to nie nawet cena części tylko mało miejsca pod maską i problematyczne naprawy (ile sie namęczyliśmy z poduszkami pod silnikiem to tylko my wiemy) ale generalnie da się z tym autem żyć, to chyba najrozsądniejsze kosztowo V8 na rynku Dlatego pakuję takie do Wołgi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.