Skocz do zawartości

BMW3


MajkDe

Rekomendowane odpowiedzi

Hej!

Chodzi mi po głowie zakup BMW serii 3 (E30, E36, E46) jako auta do miasta i ewentualne wyjazdy (raczej po PL). Z wyposażenia musi mieć ABS, el. szyby, el. lusterka i klimę. Budżet raczej ograniczony. Motor 1.8+ (ale bez przesady) lub jakiś kisiel. W przypadku benzyny rozważę zaLPGowanie motoru.

W kierunku którego modelu i silnik powinienem się kierować? hmm.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hej!

> Chodzi mi po głowie zakup BMW serii 3 (E30, E36, E46) jako auta do miasta i ewentualne wyjazdy

> (raczej po PL). Z wyposażenia musi mieć ABS, el. szyby, el. lusterka i klimę. Budżet raczej

> ograniczony. Motor 1.8+ (ale bez przesady) lub jakiś kisiel. W przypadku benzyny rozważę

> zaLPGowanie motoru.

> W kierunku którego modelu i silnik powinienem się kierować?

Słabo sprecyzowałeś pytanie. e30 i e46 dzieli dekada. Napisz lepiej, jaki masz budżet do wydania i ile chcesz w przyszłości wpompować w auto. Jeśli masz powiedzmy 5-8 kzł, to rozważyłbym e36, może być ciężko z działającą klimą. Jeśli chcesz wydać 10 kzł+, to lepiej wziąć e46. Silniki to zależy, 1.8 115KM w e36 nawet sobie radzi, a jego następca 118KM w e46 jest już ciut za słaby. 2.0 R6 jak to mówią: dużo pali, mało jedzie, więc pozostaje Ci 2.5 albo 2.8. Jednak najmniej kosztów będą generować silniki R4. Ja swoją 318 kupiłem rok temu za 3500zł z gazem IV gen, wpompowałem na dzień dobry jakieś 3000zł na części (robota własna), z czego połowę musiałem, a połowa to moja fanaberia. I tak przez prawie 20 kkm wyskoczyło tylko sprzęgło znienacka, nowe Sachs kosztowało 300zł. Na dzień dzisiejszy auta jestem pewien na tyle, że w każdej chwili mogę wsiadać i jechać 1000km.

E36 ma pewne mankamenty, które drażnią mnie po przesiadce z (UWAGA!) Fiata. Brakuje schowków, nawet telefonu nie ma za bardzo gdzie położyć, oświetlenie tylnej kanapy jest sprzężone z przednim i nie można sobie np zapalić z przodu światełka szukając drobnych na autostradę, kiedy powiedzmy z tyłu dziecko śpi i lepiej, żeby miało ciemno. Analogicznie z tyłu nie można czytać gazety, bo kierowcy po gałach wali przednie światełko, denerwuje praca wycieraczek, jest tylko jedna częstotliwość przerywanej pracy i do tego zbyt duża, że przy małym deszczu muszę ręką co chwilę machać, brak nawiewu centralnego na tylną kanapę, ogrzewanie lusterek działa non stop, co powoduje, że raz na jakiś czas trzeba wymienić szkła, bo mata spalona, albo zrobią się przebarwienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Słabo sprecyzowałeś pytanie. e30 i e46 dzieli dekada. Napisz lepiej, jaki masz budżet do wydania i

> ile chcesz w przyszłości wpompować w auto. Jeśli masz powiedzmy 5-8 kzł, to rozważyłbym e36,

> może być ciężko z działającą klimą. Jeśli chcesz wydać 10 kzł+, to lepiej wziąć e46. Silniki

> to zależy, 1.8 115KM w e36 nawet sobie radzi, a jego następca 118KM w e46 jest już ciut za

> słaby. 2.0 R6 jak to mówią: dużo pali, mało jedzie, więc pozostaje Ci 2.5 albo 2.8. Jednak

> najmniej kosztów będą generować silniki R4. Ja swoją 318 kupiłem rok temu za 3500zł z gazem IV

> gen, wpompowałem na dzień dobry jakieś 3000zł na części (robota własna), z czego połowę

> musiałem, a połowa to moja fanaberia. I tak przez prawie 20 kkm wyskoczyło tylko sprzęgło

> znienacka, nowe Sachs kosztowało 300zł. Na dzień dzisiejszy auta jestem pewien na tyle, że w

> każdej chwili mogę wsiadać i jechać 1000km.

> E36 ma pewne mankamenty, które drażnią mnie po przesiadce z (UWAGA!) Fiata. Brakuje schowków, nawet

> telefonu nie ma za bardzo gdzie położyć, oświetlenie tylnej kanapy jest sprzężone z przednim i

> nie można sobie np zapalić z przodu światełka szukając drobnych na autostradę, kiedy powiedzmy

> z tyłu dziecko śpi i lepiej, żeby miało ciemno. Analogicznie z tyłu nie można czytać gazety,

> bo kierowcy po gałach wali przednie światełko, denerwuje praca wycieraczek, jest tylko jedna

> częstotliwość przerywanej pracy i do tego zbyt duża, że przy małym deszczu muszę ręką co

> chwilę machać, brak nawiewu centralnego na tylną kanapę, ogrzewanie lusterek działa non stop,

> co powoduje, że raz na jakiś czas trzeba wymienić szkła, bo mata spalona, albo zrobią się

> przebarwienia.

Budżet. Powiedzmy do 10kPLN, ale już ze wszystkim, tj. naprawami, zagazowaniem, rejestracją itp.

E30 mi się podoba wizualnie, ale z reguły wypas żaden a klimy praktycznie nie będzie z mniejszymi pojemnościami.

E46 to już chyba nie w moim budżecie. Wizualnie nie powala.

Wychodzi, że powinienem szukać E36. Czy oprócz 1.8 warto czegoś szukać? Jakiegoś diesla na przykład?

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Słabo sprecyzowałeś pytanie. e30 i e46 dzieli dekada. Napisz lepiej, jaki masz budżet do wydania i

> ile chcesz w przyszłości wpompować w auto. Jeśli masz powiedzmy 5-8 kzł, to rozważyłbym e36,

> może być ciężko z działającą klimą. Jeśli chcesz wydać 10 kzł+, to lepiej wziąć e46. Silniki

> to zależy, 1.8 115KM w e36 nawet sobie radzi, a jego następca 118KM w e46 jest już ciut za

> słaby. 2.0 R6 jak to mówią: dużo pali, mało jedzie, więc pozostaje Ci 2.5 albo 2.8. Jednak

> najmniej kosztów będą generować silniki R4. Ja swoją 318 kupiłem rok temu za 3500zł z gazem IV

> gen, wpompowałem na dzień dobry jakieś 3000zł na części (robota własna), z czego połowę

> musiałem, a połowa to moja fanaberia. I tak przez prawie 20 kkm wyskoczyło tylko sprzęgło

> znienacka, nowe Sachs kosztowało 300zł. Na dzień dzisiejszy auta jestem pewien na tyle, że w

> każdej chwili mogę wsiadać i jechać 1000km.

> E36 ma pewne mankamenty, które drażnią mnie po przesiadce z (UWAGA!) Fiata. Brakuje schowków, nawet

> telefonu nie ma za bardzo gdzie położyć, oświetlenie tylnej kanapy jest sprzężone z przednim i

> nie można sobie np zapalić z przodu światełka szukając drobnych na autostradę, kiedy powiedzmy

> z tyłu dziecko śpi i lepiej, żeby miało ciemno. Analogicznie z tyłu nie można czytać gazety,

> bo kierowcy po gałach wali przednie światełko, denerwuje praca wycieraczek, jest tylko jedna

> częstotliwość przerywanej pracy i do tego zbyt duża, że przy małym deszczu muszę ręką co

> chwilę machać, brak nawiewu centralnego na tylną kanapę, ogrzewanie lusterek działa non stop,

> co powoduje, że raz na jakiś czas trzeba wymienić szkła, bo mata spalona, albo zrobią się

> przebarwienia.

1) w e36 występowała regulowana prędkość pierwszego biegu - wygląda, że o tym nie wiesz smile.gif

2) grzanie lusterek - grzeje do określonej temperatury, w sumie nie widzę żeby szkła były jakimś popularnym problemem, poza tym ile kosztuje zamiennik - 50-100zł? Ja wymieniałem w swoim jedno jak miał chyba 13 lat - wynik nie jest zły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1) w e36 występowała regulowana prędkość pierwszego biegu - wygląda, że o tym nie wiesz

w jaki sposób? W mojej też nie było... było tylko przejście z pracy ciągłej na przerywaną po zatrzymaniu auta

> 2) grzanie lusterek

nie miałem zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> brak nawiewu centralnego na tylną kanapę

no jako takiego nawiewu nie ma, ale (przynajmniej w coupe) były w podłodze, pod przednimi siedzeniami tunele, z których leciało powietrze. Popatrz dokładnie u siebie.

Druga sprawa, że często i gęsto się to zapychało gdzieś po drodze i nie wiało tak jak powinno zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie patrz na rocznik tylko na stan samochodu...

ja w poszukiwaniu swojego też nie oglądałem się za rocznikiem, chciałem tylko piękną benzynę 2.8 albo 3.0 bez gazu...

przyznam się że swoje e46 kupiłem w cenie tak wysokiej jak podobne na allegro kilka lat młodsze... więc zależy co się szuka... jak znajdziesz fajne e36 to te 10 tyś może Ci też zabraknąć zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> koszt zakupu + gaz + przegląd/ubezpieczneie + pakiet startowy, powodzenia życze

O to, to! Sama gazownia pewnie najmniej z dwójaka, do tego "startówka" ładnych par stówek (nie wiem, jak pędzony jest rozrzad), ubezpieczenie + przegląd - kolejne parę stówek. Z siódemka pewnie zostanie na auto. wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O to, to! Sama gazownia pewnie najmniej z dwójaka, do tego "startówka" ładnych par stówek (nie

> wiem, jak pędzony jest rozrzad), ubezpieczenie + przegląd - kolejne parę stówek. Z siódemka

> pewnie zostanie na auto.

IMO jeżeli szuka w sedanie 1.6 lub 1.8 to znajdzie i po naprawach zmieści się w tych pieniądzach ale musi poszukać na spokojnie.

Temat dopiero przerabiałem smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> w jaki sposób? W mojej też nie było... było tylko przejście z pracy ciągłej na przerywaną po

> zatrzymaniu auta

czas programowało się wajchą od wycieraczek (odpowiednio włączając i wyłączając) - tyle, że auto musiało być w to wyposażone. Mało które e36 to miało, a do tego niewiele osób o tym wie.

Ja miałem to u siebie (choć nie z fabryki) grinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> po prostu poszukaj innego auta, nie widze większego sensu pchać się w BMW przy takim budżecie

szukaj BMW przynajmniej będziesz miał radość z jazdy a w tej kwocie znajdziesz dobry samochód - ja kupiłem w zeszłym miesiącu e36 323 coupe i do wymiany był tylko jeden drążek kierowniczy i tuleja wachacza , przed zakupem auto było na stacji diagnostycznej i sprawdzone czujnikiem lakieru - malowana była tylko 1/3 maski i wymieniony zderzak przód - reszta w stanie bdb lub dobrym - samochód kosztował 8400 z dwoma kompletami opon i felg a jeszcze sprzedałem z niej felgi ac schnitzer 17" za 1100 i wcale nie szukałem tak długo -chyba piąta oglądana BMK'a . Jeżeli nie potrzebujesz R6 to szukaj is'a i będziesz zadowolony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> IMO jeżeli szuka w sedanie 1.6 lub 1.8 to znajdzie i po naprawach zmieści się w tych pieniądzach

> ale musi poszukać na spokojnie.

> Temat dopiero przerabiałem

1.8 powinno styknąć. Autostradowo nie będę tym śmigał za często (no bo gdzie...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Odpuść sobie diesle. Zobacz 318IS po lifcie. Silnik 1.9 140KM. Zapewne to będzie rodzynek, ale

> warto poszukać.

Skoro rodzynek to czy ten motor nie ma czasem nietypowych usterek i drogich części?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1.8 powinno styknąć. Autostradowo nie będę tym śmigał za często (no bo gdzie...)

Moja w sedanie 1.8 na autostradzie spokojnie trzyma 150-160 i można by więcej, gdyby było dłuższe przełożenie. Seryjny dyfer jest już dosyć krótki i przy 150 robi się trochę głośno.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moja w sedanie 1.8 na autostradzie spokojnie trzyma 150-160 i można by więcej, gdyby było dłuższe

> przełożenie. Seryjny dyfer jest już dosyć krótki i przy 150 robi się trochę głośno.

Więcej nie potrzebuję

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1) w e36 występowała regulowana prędkość pierwszego biegu - wygląda, że o tym nie wiesz

Powiedz lepiej, jak to sprawdzić.

> 2) grzanie lusterek - grzeje do określonej temperatury, w sumie nie widzę żeby szkła były jakimś

> popularnym problemem, poza tym ile kosztuje zamiennik - 50-100zł? Ja wymieniałem w swoim jedno

> jak miał chyba 13 lat - wynik nie jest zły

Ja mam wkłady niebieskie, wypukłe i grzane po 27zł, ale nie o to chodzi. Moje grzeją non stop. Oba wymieniałem, bo były spalone i jedno po pół roku już zaczęło obłazić, a druga sprawa, kiedyś latem jechałem w korku, otworzyłem okno, zrobiłem zimny łokieć i dotknąłem zewnętrzną częścią palców do lusterka. Oparzyłem dwa palce zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> koszt zakupu + gaz + przegląd/ubezpieczneie + pakiet startowy, powodzenia życze

Pierwszy z brzegu , dalej nawet nie patrzyłem. Starguje 500zł, z opłatami wyjdzie 6600, OC na pół roku jakieś 200, lpg ok. 2200 i zostaje 1000 na pakiet startowy. Jak dobrze sprawdzi przy zakupie, to albo starguje więcej, albo kupi jak jest i będzie zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiedz lepiej, jak to sprawdzić.

Z tego co udało mi się wtedy dowiedzieć, to miały to wersje ze spryskami reflektorów (ale nie mam jak zweryfikować). U mnie programowało się to:

1) włączyć na pierwszy bieg wycieraczki i wyłączyć,

2) włączyć ponownie na pierwszy bieg po żądanym odstępie czasu

i tyle. Z początku trochę upierdliwe ale później można się przyzwyczaić.

> Ja mam wkłady niebieskie, wypukłe i grzane po 27zł, ale nie o to chodzi. Moje grzeją non stop. Oba

> wymieniałem, bo były spalone i jedno po pół roku już zaczęło obłazić, a druga sprawa, kiedyś

> latem jechałem w korku, otworzyłem okno, zrobiłem zimny łokieć i dotknąłem zewnętrzną częścią

> palców do lusterka. Oparzyłem dwa palce

ja tez miałem oba grzane, niebieskie, asferyczne, ale wg mnie coś jest nie tak u Ciebie - u mnie lusterka były letnie (w zimie cieplejsze), a nie gorące. O ile pamiętam, to powinny mieć stałą temperaturę. Jesteś przekonany, że instalacja jest fabryczna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W kierunku którego modelu i silnik powinienem się kierować?

Miałem podobne założenia jeśli chodzi o wyposażenie, ale silnik 6cyl. Najpierw mialem coupe 2.0, teraz sedana 2.5 obydwie z LPG. Utrzymanie wręcz śmieszne, czesci zawieszenia, hamulce to groszowe sprawy (oczywiscie jak na drogie BMW), spalanie 2.0 i 2.5 9-13lpg (nie mialem 1.8, ale opinia jest taka, ze pali podobnie).

Generalnie silniki nie do zajechania, choc ja 2.0 ubilem, jednak 2.5 trzyma sie juz 2,5roku i nie chce się popsuć smile.gif

Trzeba uważać na blachy, bo niestety ruda mocno atakuje.

Bez problemu można kupić dobre E36 do 10 tys, jednak instalacja dla 6cyl to ok. 3tys.

Teraz kupilem E39 i jeśli możesz trochę dołożyć, to szukaj E39 smile.gif Komfort jazdy zupełnie inny, jednak zakup i utrzymanie trochę droższe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tego co udało mi się wtedy dowiedzieć, to miały to wersje ze spryskami reflektorów (ale nie mam

> jak zweryfikować). U mnie programowało się to:

> 1) włączyć na pierwszy bieg wycieraczki i wyłączyć,

> 2) włączyć ponownie na pierwszy bieg po żądanym odstępie czasu

> i tyle. Z początku trochę upierdliwe ale później można się przyzwyczaić.

W oplu astrze f można było wymienić przekaźnik i wtedy miało się regulację wycieraczek tak jak kolega pisze, więc podejrzewam, że tutaj podobnie i wymiana przekaźnika może rozwiązać sprawę.

Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Budżet. Powiedzmy do 10kPLN,

z moich niedawnych doswiadczen

e30 kupisz w tej kwocie, ale dla mnie to tylko stary samochod z ciasnym wnetrzem kiepskim wyposazeniem (przewanie) starymi silnikami, zmeczone przez poprzednich wlascicieli

e36 tez kupisz w tym budzecie, moze ci sie nawet uda znalezc cos be korozji i przygod

e46 za ta kase bym nie kupil chyba ze ze swiadomoscia ile pozniej mozna wlozyc

e39 nic sensownego w tej kasie niestety, chyba ze jakies 520 ale to nie silnik do e39

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Miałem podobne założenia jeśli chodzi o wyposażenie, ale silnik 6cyl. Najpierw mialem coupe 2.0,

> teraz sedana 2.5 obydwie z LPG. Utrzymanie wręcz śmieszne, czesci zawieszenia, hamulce to

> groszowe sprawy (oczywiscie jak na drogie BMW),

To się zgadza, części do e36 kosztują podobnie, jak do Golfa III.

> spalanie 2.0 i 2.5 9-13lpg (nie mialem 1.8,

> ale opinia jest taka, ze pali podobnie).

Moje 1.8 przy bardzo spokojnej jeździe w trasie (droga ekspresowa i stała prędkość) spaliło 7,3lpg/100km, na co dzień przy dynamicznej jeździe w trasie 9,5 lpg w mieście 11,5 lpg.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 7,3lpg/100km, na co dzień przy dynamicznej jeździe w trasie 9,5 lpg w mieście 11,5 lpg.

No właśnie, więc jeśli autora nie przeraża koszt instalacji, niech kupuje od 2,5 w góre smile.gif 1 Litr lpg chyba nikogo nie zbawi, a mozna wyprzedzic i sie nie bac smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> W oplu astrze f można było wymienić przekaźnik i wtedy miało się regulację wycieraczek tak jak

> kolega pisze, więc podejrzewam, że tutaj podobnie i wymiana przekaźnika może rozwiązać sprawę.

> Pozdr

u mnie wymagane było wymienienie modułu i nic więcej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Moje grzeją non stop. Oba

> wymieniałem, bo były spalone i jedno po pół roku już zaczęło obłazić, a druga sprawa, kiedyś

> latem jechałem w korku, otworzyłem okno, zrobiłem zimny łokieć i dotknąłem zewnętrzną częścią

> palców do lusterka. Oparzyłem dwa palce

No to coś jest nie tak. W dwudziestopięcioletniej e34 wkłady są jeszcze oryginalne, bez żadnych przebarwień czy odprysków...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie, więc jeśli autora nie przeraża koszt instalacji, niech kupuje od 2,5 w góre 1 Litr lpg

> chyba nikogo nie zbawi, a mozna wyprzedzic i sie nie bac

Do miasta nie potrzebuję dużej pojemności, ale nie wykluczam czegoś R6.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do miasta nie potrzebuję dużej pojemności, ale nie wykluczam czegoś R6.

szukaj e36 318i lub 320i (moze byc tansze od 318 bo ludzie jak juz maja isc w r6 to wola wieksza pojemnosc)

przedwszystkim zadbane i bez rdzy. nie patrz na rocznik i przebieg

jak znajdziesz cos do 7kPLN to reszta starczy na LPG i pakiet startowy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Do miasta nie potrzebuję dużej pojemności, ale nie wykluczam czegoś R6.

R6 2,0l nie jedzie i pali dużo. comapct 1,8 jedzie podobnie do sedana 2,5l i szybciej niż sedan 2,0l a pali o wiele mniej. Po co się szarpać na 6 cylindrów?

Najważniejszą zaletą silników "is" jest to, że są pancerne. Tego na prawdę nie da się zepsuć. Obsługa ogranicza się do wymiany oleju i filtrów bo masz łańcuch (pakiet startowy pójdzie dzięki temu na lepsze LPG).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> O to, to! Sama gazownia pewnie najmniej z dwójaka, do tego "startówka" ładnych par stówek (nie

> wiem, jak pędzony jest rozrzad), ubezpieczenie + przegląd - kolejne parę stówek. Z siódemka

> pewnie zostanie na auto.

I za tyle (3 lata temu) kupiłem swojego compacta 318ti. Z Bilsteinem B6 na stanie, ze szperą, krótkim dyfrem, z dwoma kompletami bardzo drogich kół i z zeszytem w którym kolega spisywał wszystkie wymiany płynów. Da się. Jedyne co musiałem zrobić to wymienić sprzęgło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie, więc jeśli autora nie przeraża koszt instalacji, niech kupuje od 2,5 w góre 1 Litr lpg

> chyba nikogo nie zbawi, a mozna wyprzedzic i sie nie bac

1 litr w górę?

hahaha.gif

Proszę was...ludzie... toż to nawet BMW w katalogach podawało więcej różnicy. Powiedzmy sobie szczerze, że BMW spalanie podaje się dla:

a) ilości cylindrów (niezależnie od pojemności)

b) modelu

c) skrzyni

I koniec. I w takiej kolejności jeśli chodzi o ważność jak jest napisane.

E36 z silnikiem 1,8 na trasie jest w stanie zejść do 7l albo nawet poniżej jeśli się sprężysz. Zrobisz 8l w 6 garach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> 1 litr w górę?

Tak, kolega wyżej podał jakie ma spalanie w 1.8, ja wiem ile moje pali, wczesniejsze m52b20 teraz m52b25, dane z 3-4 lat.

> E36 z silnikiem 1,8 na trasie jest w stanie zejść do 7l albo nawet poniżej jeśli się sprężysz.

> Zrobisz 8l w 6 garach?

Zrobiłem 9,5lpg, raz, ale zrobilem smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Tak, kolega wyżej podał jakie ma spalanie w 1.8, ja wiem ile moje pali, wczesniejsze m52b20 teraz

> m52b25, dane z 3-4 lat.

> Zrobiłem 9,5lpg, raz, ale zrobilem

10l potrafię zrobić w E34 525iA. Może by mi się udało zejść niżej z pół litra ale to by musiało być w środku nocy na ekspresówce. Mam też E36 318ti i wiem, że nie dość że ten samochód jedzie bardzo fajnie to też stosunkowo niewiele pali jak na BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zrobisz 8l w 6 garach?

Hm.. nie chce być marudny ale mi e46 320 przy autostradowej jeździe z prędkością w granicach 140-150 mi wyszło spalanie 7,4 (na kompie) więc podejrzewam że te gdzieś wyszło (patrząc po przejechanym dystansie). Za to w mieście 12.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Hm.. nie chce być marudny ale mi e46 320 przy autostradowej jeździe z prędkością w granicach

> 140-150 mi wyszło spalanie 7,4 (na kompie) więc podejrzewam że te gdzieś wyszło (patrząc po

> przejechanym dystansie). Za to w mieście 12.

Mi kiedyś w 328 e46 w trasie Pruszków-Skorzęcin-Pruszków wyszło spalanie 7,1 i to według dystrybutora a nie komputera , w mieście paliła 11-12 teraz jeździ nią mój brat i w mieście pali mu 9,5 za to moja 323 e36 pali w mieście 13-15 dobrze że mam służbowego dieselka smile.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Mi kiedyś w 328 e46 w trasie Pruszków-Skorzęcin-Pruszków wyszło spalanie 7,1 i to według

> dystrybutora a nie komputera , w mieście paliła 11-12 teraz jeździ nią mój brat i w mieście

> pali mu 9,5 za to moja 323 e36 pali w mieście 13-15 dobrze że mam służbowego dieselka

Jakieś oszczędne te Wasze samochody...

Ja nigdy nie zszedłem w trasie poniżej 7,5l, miasto to nie wyjęte 10-11.

(318IS)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Jakieś oszczędne te Wasze samochody...

> Ja nigdy nie zszedłem w trasie poniżej 7,5l, miasto to nie wyjęte 10-11.

> (318IS)

podpowiem o co chodzi: "mi kiedyś" "mi gdzieś" "raz mi się zdarzyło".

Raz do roku nawet psia dupa błyśnie... a sześciocylindrowa beemka spali poniżej 10l. skromny.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.