Fazi87Fazi Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 Panowie i Panie.... Powoli zaczynam myśleć o zmianie tyłkowozu .... gdyż moja Vectra przekroczyła już 300tys. km , a jak wiadomo diesle w OPLACH (tych starszych) nie są takie trwałe i może się w końcu coś wysypać..... Ponieważ jeżdże 95% w trasie... wybór padł na diesla z dużą pojemnością ... A4 b6 2.5 TDI quattro vs BMW e39 2.5d lub 3.0d Roczniki 2001-2003. Nie interesuje mnie kompletnie przestrzeń w środku bo Audi jest dużo mniejsze. Spalanie ON też mnie nie interesuje. Interesuje mnie : -niezawodność -koszty eksploatacji -manual vs automat.... - co brać - koszty serwisu , trwałość -spalanie oleju silnikowego tych motorów i jeśli miałoby to być BMW ... to 525d czy 530d ?? i dlaczego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Interesuje mnie : > -niezawodność > -koszty eksploatacji > -manual vs automat.... - co brać - koszty serwisu , trwałość > -spalanie oleju silnikowego tych motorów > i jeśli miałoby to być BMW ... to 525d czy 530d ?? i dlaczego. Ja bym się raczej zastanawiał e39 czy e46. 2,5 tdi nie jest ani silnikiem tanim w eksploatacji, ani niezawodnym. Co więcej - serwisowany "po taniości" przyniesie szybko spore wydatki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Ja bym się raczej zastanawiał e39 czy e46. > 2,5 tdi nie jest ani silnikiem tanim w eksploatacji, ani niezawodnym. > Co więcej - serwisowany "po taniości" przyniesie szybko spore wydatki. Pytam konkretnie o silnik BAU .... ponoć problem z wałkami rozwiązany , pozostaje drogi rozrząd i nie wiem jak z resztą części .... Dużo mitów jest na temat tego silnika ze względu na jednostke 2.5 tdi 150 z początku produkcji ... Dlatego pytam o szczegóły bo ogólniki znam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Ja bym się raczej zastanawiał e39 czy e46. e46 w tej kwocie co e39 z tego rocznika z 3.0d nie znajde Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Pytam konkretnie o silnik BAU .... ponoć problem z wałkami rozwiązany , pozostaje drogi rozrząd i > nie wiem jak z resztą części .... > Dużo mitów jest na temat tego silnika ze względu na jednostke 2.5 tdi 150 z początku produkcji ... Jest poprawiony - nadal nie "idealny". Oczywiście modyfikacje dużo pomogły (nie powiem, że nie ma różnicy), ale przy przebiegach powyżej 200 kkm (a na niższe nie ma co liczyć) - możesz się spodziewać wydatków na układ paliwowy ~ 3 - 5 tys. (pompa, wtryski). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > 200 kkm (a na niższe nie ma co liczyć) - możesz się spodziewać wydatków na układ paliwowy ~ 3 > - 5 tys. (pompa, wtryski). Jakbym znalazł egzemplarz z przebiegiem 250kkm to byłby przeszczęśliwy Ale Vp44 ze zmodyfikowanym sterownikiem dociąga do 500kkm bez problemów... Bo to był problem osprzętu a nie samych pomp . A jak się mają pompy w BMW ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 Pomp BMW nie znam, żaden serwis Audi nie potwierdził mi specjalnie wyższej żywotności BAU od AFB. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Pomp BMW nie znam, żaden serwis Audi nie potwierdził mi specjalnie wyższej żywotności BAU od AFB. dzięki za cenną uwage .... Bo troche mnie przeraża możliwość wymiany wałków + rozrząd .... koszt 45% wartości auta ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 Zadaj sobie bardzo ważne pytanie. Na jaki realny przebieg liczysz w wymienionych samochodach? Potem sobie odpowiedz, ze przy tym przebiegu może się wiele wydarzyć. Jeżeli to Cię nie zraża to IMHO najmniej awaryjne i najlepsze pod chyba każdym względem będzie E39 3.0 D. Dlaczego lepsze od 2.5 to znajdziesz w sieci, ale przede wszystkim moc, spalanie i trwałość łańcucha rozrządu. Eksploatacja tych aut też nie kosztuje tyle co eksploatacja Vectry. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > IMHO najmniej awaryjne i najlepsze pod chyba każdym względem będzie E39 3.0 D. tez bym brał 3.0D niestety ten silnik oszczędny nie jest w sumie to taniej wyjdzie jeżdżenie 540 z LPG Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > tez bym brał 3.0D niestety ten silnik oszczędny nie jest Jak na to co oferuje to chyba jest oszczędny. Mowa o spalaniu, komputer potrafi pokazywać nawet 5,6 na trasie BTW pierwsze auto jakie znam, które tak znacznie przekłamuje. Z trzech podanych będzie chyba najoszczędniejszy. Problem w tym, że nie spalanie może być problemem Dodam jeszcze, że 3.0 jest najkulturalniejsze > w sumie to taniej wyjdzie jeżdżenie 540 z LPG pewno tak, ale patrz tytuł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Prozaq Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Jak na to co oferuje to chyba jest oszczędny. Mowa o spalaniu, komputer potrafi pokazywać nawet 5,6 > na trasie BTW pierwsze auto jakie znam, które tak znacznie przekłamuje. Z trzech podanych > będzie chyba najoszczędniejszy. Problem w tym, że nie spalanie może być problemem > Dodam jeszcze, że 3.0 jest najkulturalniejsze > pewno tak, ale patrz tytuł Już sam komputer w BMW pokazujący średnie spalanie powinien być skorygowany np.Inpą bo zaniża spalanie o jakiś~1l/100km przejechanych. U mnie kocioł 60litrów zatankowany pod korek cąły czas na tej samej stacji i tym samym dystrybutorze w E46 Touring z manualną skrzynia biegów pozwala przejechać jakieś 650-700km na krótkich dystansach do 15km w jedną stronę.Uważam to na t a pojemność za znośny wynik biorąc po uwagę sporą masę pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 3.0d to silnik sześciocylindrowy na CR. Trafisz na egzemplarz z dużym przebiegiem (99% tych aut ma spokojnie min. 250 tys km) albo lipne paliwo i zobaczysz ile kosztuje zabawa w BMW. Powodzenia! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Zadaj sobie bardzo ważne pytanie. > Na jaki realny przebieg liczysz w wymienionych samochodach? Napisałem, jakbym znalazł 250-300kkm to byłbym zadowolony... Choć nie będzie łatwo > Potem sobie odpowiedz, ze przy tym przebiegu może się wiele wydarzyć. No nie odpowiem , bo właśnie pytam o trwałość silnika ... I blachy, reszta do ogarnięcia. > Jeżeli to Cię nie zraża to nie zraża. > IMHO najmniej awaryjne i najlepsze pod chyba każdym względem będzie E39 3.0 D. > Dlaczego lepsze od 2.5 to znajdziesz w sieci, ale przede wszystkim moc, spalanie i trwałość > łańcucha rozrządu. No właśnie o 525d ... nikt nic nie pisze ... (nie chodzi mi o TDS) > Eksploatacja tych aut też nie kosztuje tyle co eksploatacja Vectry. serio ? A myślałem ,że tyle samo .... Nie żartujmy koszty eksploatacji - zawieszenie , klocki, tarcze, płyny znam Mam sklep z częściami więc ceny mnie nie przerażają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > tez bym brał 3.0D niestety ten silnik oszczędny nie jest > w sumie to taniej wyjdzie jeżdżenie 540 z LPG hmmm ... myślałem też nad LPG .... ale zupełnie nie wiem jak te silniki się spisują z gazem ... może coś mniejszego ? 528 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pakuu1 Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 Poszukaj OOOO z silnikiem 1.9 TDI 130KM, jeżeli mocy będzie mało zrobisz program na lajtowe 160KM i będzie auto stosunkowo mało palić a ewentualne usterki nie szarpną po kieszenie jak w przypadku motorów 6 cylindrowych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > hmmm ... myślałem też nad LPG .... ale zupełnie nie wiem jak te silniki się spisują z gazem ... > może coś mniejszego ? 528 ? 528 przy 530d sprawia wrażenie zmulonego z gazem i 528 i 540 działa bdb Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > 3.0d to silnik sześciocylindrowy na CR. Trafisz na egzemplarz z dużym przebiegiem (99% tych aut ma > spokojnie min. 250 tys km) albo lipne paliwo i zobaczysz ile kosztuje zabawa w BMW. > Powodzenia! Nie wiem czy czytałeś ... kiedyś był cytat z jakiegoś niemieckiego forum jak gość opisywał ,że zrobił 1mln 250tys km 3.0d i dalej jeździ .... Za dużo to przy nim nie wymieniał .... Jeśli auto jeździło np. po autostradach to 400kkm też mnie nie przeraża Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Poszukaj OOOO z silnikiem 1.9 TDI 130KM, jeżeli mocy będzie mało zrobisz program na lajtowe 160KM i > będzie auto stosunkowo mało palić a ewentualne usterki nie szarpną po kieszenie jak w > przypadku motorów 6 cylindrowych. Chce wysoką kulture pracy i napęd albo na 4 albo tył ... więc 1.9 tdi odpada... W gre wchodzą tylko 6 cylindrowe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > 528 przy 530d sprawia wrażenie zmulonego > z gazem i 528 i 540 działa bdb Dzięki ... 3.0 d miałem okazje się przejechać w e46 i e90 i bardzo dobre wrażenie robi ten silnik ... A jakie realne spalanie tego 540 ? w trasie oczywiście... Musze miec jakies odniesienie do diesla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Nie wiem czy czytałeś ... kiedyś był cytat z jakiegoś niemieckiego forum jak gość opisywał ,że > zrobił 1mln 250tys km 3.0d i dalej jeździ .... > Za dużo to przy nim nie wymieniał .... Jeśli auto jeździło np. po autostradach to 400kkm też mnie > nie przeraża Przerazisz się ja będziesz musiał wymienić np. pompę CR i do tego 6 wtryskiwaczy. Ale każdy kupuje co chce. W takiej Vectrze wtryski są praktycznie wieczne, pompę zrobisz raz na 200 tys km za 1500 zł. W beemce zapomnij o takich kosztach. A pamiętaj, że nic nie jest wieczne i prędzej czy później wszystko się zepsuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DamU Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > 528 przy 530d sprawia wrażenie zmulonego Jechałem i tym i tym w niewielkim odstępie czasu i w życiu bym tak nie napisał. IMHO niewielka różnica. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Panowie i Panie.... Powoli zaczynam myśleć o zmianie tyłkowozu .... gdyż moja Vectra przekroczyła > już 300tys. km , a jak wiadomo diesle w OPLACH (tych starszych) nie są takie trwałe i może > się w końcu coś wysypać..... > Ponieważ jeżdże 95% w trasie... wybór padł na diesla z dużą pojemnością ... > A4 b6 2.5 TDI quattro > vs > BMW e39 2.5d lub 3.0d > Roczniki 2001-2003. > Nie interesuje mnie kompletnie przestrzeń w środku bo Audi jest dużo mniejsze. Spalanie ON też mnie > nie interesuje. > Interesuje mnie : > -niezawodność > -koszty eksploatacji > -manual vs automat.... - co brać - koszty serwisu , trwałość > -spalanie oleju silnikowego tych motorów > i jeśli miałoby to być BMW ... to 525d czy 530d ?? i dlaczego. BMW... inna liga jesli chodzi o komfort (wyciszenie, pokonywanie nierówności -> trasa) audi A4 b6 to porażka jeśli chodzi o jakość wnętrza 2,5 TDI to silnik, który się odradza. a 3.0d bmw - poleca (btw. mój szef ma e39 3.0d kombi na manualu z nalotem >500 tys km, kupił już jakiegoś Ceeda na dojazdy, ale nie może się rozstać z BMW ). w bmw znajdziesz automat łatwiej... co do awaryjności - cóż. ZF nie grzeszy opinią pancernej, ale z drugiej strony - daje o sobie znać zanim padnie (także relatywnie prosto zweryfikować potencjalną przyszłość skrzyni), do tego sporo warsztatów je ogarnia (dobry remoncik to okolice 6-7 tys . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Przerazisz się ja będziesz musiał wymienić np. pompę CR i do tego 6 wtryskiwaczy. Ale każdy kupuje > co chce. W takiej Vectrze wtryski są praktycznie wieczne, pompę zrobisz raz na 200 tys km za > 1500 zł. W beemce zapomnij o takich kosztach. A pamiętaj, że nic nie jest wieczne i prędzej > czy później wszystko się zepsuje. Oczywiście ,że tak .... Ale auto na max 2 lata czyli 100kkm ... Zepsuje się pompa czy wtryski .... zregeneruje / kupie uzywke - cokolwiek .... Przy takiej cenie auta nie warto inwestować w nowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > BMW... > inna liga jesli chodzi o komfort (wyciszenie, pokonywanie nierówności -audi A4 b6 to porażka jeśli > chodzi o jakość wnętrza Widziałem w wielu egzemplarzach porysowane i wytarte plastiki ... więc się potwierdza > 2,5 TDI to silnik, który się odradza. a 3.0d bmw - poleca (btw. mój szef ma e39 kombi na manualu z > nalotem w bmw znajdziesz automat łatwiej... co do awaryjności - cóż. ZF nie grzeszy opinią Ponoć to skrzynie GM nie ZF ... jestem w błędzie? > pancernej, ale z drugiej strony - daje o sobie znać zanim padnie (także relatywnie prosto > zweryfikować potencjalną przyszłość skrzyni), do tego sporo warsztatów je ogarnia (dobry > remoncik to okolice 6-7 tys . Używki z anglików są po kilkaset do 1 tys zł .... Pytanie czy da się to bezproblemowo przełożyć i zestroić (elektronika) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Ponoć to skrzynie GM nie ZF ... jestem w błędzie? o to byłby niezły zonk. do tej pory jak widzialem od dołu e39 to wygladalo jakby to był ZF (miał nalepkę Lifetime oil). Ale moze były 2 rodzaje? albo GM też daje takie etyiety? > Używki z anglików są po kilkaset do 1 tys zł .... Pytanie czy da się to bezproblemowo przełożyć i > zestroić (elektronika) a te używki z anglików to niby dlaczego maja byc w lepszym stanie ? przebieg robi swoje, kupujesz stare auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Jechałem i tym i tym w niewielkim odstępie czasu i w życiu bym tak nie napisał. IMHO niewielka > różnica. chodzi mi o to że z dołu nie jedzie w porównaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Dzięki ... 3.0 d miałem okazje się przejechać w e46 i e90 i bardzo dobre wrażenie robi ten silnik > ... > A jakie realne spalanie tego 540 ? w trasie oczywiście... Musze miec jakies odniesienie do diesla W trasie tak 10-11l LPG. Ale jak zrobiłem raz KRK-Szczecinek-KRK E39 530d to spalanie mi wyszło 8l a nie 6 jak kolegom więc nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > a te używki z anglików to niby dlaczego maja byc w lepszym stanie ? przebieg robi swoje, kupujesz > stare auto. Ale skrzynie automatyczne przeważnie padają przez zaniadbania właścicieli ... wymiany oleju itp. Więc czasem trafi się na używke, która pociągnie jeszcze z 200kkm albo więcej :> ... A w cenie remontu , można mieć 6 takich skrzyń ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Ale skrzynie automatyczne przeważnie padają przez zaniadbania właścicieli ... wymiany oleju itp. > Więc czasem trafi się na używke, która pociągnie jeszcze z 200kkm albo więcej :> ... A w cenie > remontu , można mieć 6 takich skrzyń ;p BMW w ZF nie zaleca wymiany oleju wogole... takze wlasciciele tutaj nie wiele mogą zepsuć, poza zakatowaniem jej... ja w mojej wymieniłem, ale wg innych opinii - byla to ruletka w moim przypadku poprawiłaa się skrzynia. ale innym od razu padała Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > W trasie tak 10-11l LPG. Mało ... 9-10 mi w trasie paliło e36 316i >Ale jak zrobiłem raz KRK-Szczecinek-KRK E39 530d to spalanie mi wyszło 8l > a nie 6 jak kolegom więc nie wiem Vectra mi pali ok. 6 teraz... więc 8 w takim aucie to byłaby rewelacja jak dla mnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > o to byłby niezły zonk. do tej pory jak widzialem od dołu e39 to wygladalo jakby to był ZF Sprawdziłem ... we wszystkich dieslach były skrzynie GM , tylko w niektórych benzynach ZF Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Mało ... 9-10 mi w trasie paliło e36 316i a to mnie akurat w ogóle nie dziwi, bo to trzeba cisnąć > Vectra mi pali ok. 6 teraz... więc 8 w takim aucie to byłaby rewelacja jak dla mnie bardzo przyjemny silnik, generalnie charakterystyka momentu zbliżony do V8 - może nie od samego początku ciągnie ale prawie Na trasy rewelacyjny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Sprawdziłem ... we wszystkich dieslach były skrzynie GM , tylko w niektórych benzynach ZF to mea culpa. błędne założenie z mojej strony. sorki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > bardzo przyjemny silnik, generalnie charakterystyka momentu zbliżony do V8 - może nie od samego > początku ciągnie ale prawie Na trasy rewelacyjny Tak jak mówie ... dwa razy miałem przyjemność prowadzić auto z tym silnikiem i się zakochałem dźwięk , prowadzenie...... do tego łańcuch rozrządu i rzędówka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > to mea culpa. błędne założenie z mojej strony. sorki Jak pierwszy raz uzyskałem taką informarcje... też byłem w szoku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Lysy1980 Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 a mam pytanie czemu tylko diesel a nie benzyna z LPG ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Jak pierwszy raz uzyskałem taką informarcje... też byłem w szoku Te GM w BMW słyną z niskiej trwałości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > a mam pytanie czemu tylko diesel a nie benzyna z LPG ? Już wykazałem w połowie wątku zainteresowanie autem z LPG , więc nie wykluczam .... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
widaw Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Panowie i Panie.... Tylko dizel 3.0 w beemie. Czip i masz piekne auto. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Tylko dizel 3.0 w beemie. Czip i masz piekne auto. 193 KM w trasie wystarczy, raczej bym nie chipował .... Mam Vectre z chipem na 130 KM .... i w trasie spokojnie wystarcza Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pfikusny Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Już wykazałem w połowie wątku zainteresowanie autem z LPG , więc nie wykluczam .... Idąc dalej - czemu nie Vectra C? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Idąc dalej - czemu nie Vectra C? Chcesz rozpętać wojne ? .... - nie podoba mi się wnętrze - nie podoba mi się sterowanie na konsoli - nie ma diesla z dużym silnikiem, ten ISUZU odpada -benzyna 3.2 v6 .... tylko z automatami .. troche bym się bał tego ... bardzo mało tego jest w ogłoszeniach.... i chyba nie chce już Opla.... bardzo nudne są te samochody... po przesiadce ze starego e36 do Vectry B czułem się nieswojo ... auto poprawne i nic więcej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rostex Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > i chyba nie chce już Opla.... bardzo nudne są te samochody... po przesiadce ze starego e36 do > Vectry B czułem się nieswojo ... auto poprawne i nic więcej. Kup kup 3.0d, jeszcze zatęsknisz za tanimi częściami, chyba, że klocków i tarcz będziesz szukał na szrotach jak to kolega AkuQ zawsze powtarza i ma 100% racji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
koNik Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > klocków i tarcz będziesz szukał na > szrotach jak to kolega AkuQ zawsze powtarza i ma 100% racji. klocki i tarcze akurat kosztują podobnie jak do każdego innego auta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Kup kup 3.0d, jeszcze zatęsknisz za tanimi częściami, chyba, że klocków i tarcz będziesz szukał na > szrotach jak to kolega AkuQ zawsze powtarza i ma 100% racji. Powtarzam po raz kolejny... mam sklep z częściami ... duże rabaty na części w hurtowniach i ceny tarcza czy klocków wcale mnie nie przerażają ... Czy ok 400zł za tarcze w najwyzszej półki to duzo ?? .... Jak do Vectry kosztują 300zł tej samej firmy ;p Komplet Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > Kup kup 3.0d, jeszcze zatęsknisz za tanimi częściami, chyba, że klocków i tarcz będziesz szukał na > szrotach jak to kolega AkuQ zawsze powtarza i ma 100% racji. I dodam , że nie szukam auta pod względem taniej eksploatacji ... Raz na jakiś czas w każdym aucie trzeba coś zrobić byle nie było to przesadnie drogie ... jak np. rozrząd w 2.5 tdi Szukam komfortu , którego w Oplu nie potrafie odnaleźć Jak ktoś raz miał BMW ... nawet skromne e36 to wie o czym mowa ;p ... pozycja za kierownicą, prostota wnętrza ... wszystko na swoim miejscu ... Te auta są jak garnitur szyty na miare. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > I dodam , że nie szukam auta pod względem taniej eksploatacji ... Raz na jakiś czas w każdym aucie > trzeba coś zrobić byle nie było to przesadnie drogie ... jak np. rozrząd w 2.5 tdi > Szukam komfortu , którego w Oplu nie potrafie odnaleźć skoro szukasz: a Saab 95? na trase, pewne top 5 jakimi jeździłem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fazi87Fazi Napisano 17 Stycznia 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > skoro szukasz: a Saab 95? na trase, pewne top 5 jakimi jeździłem. już pisałem ... tylko AWD lub RWD ... jest 95 w wersji AWD? .... jeśli tak to z jakim motorem ? 95 to nie czasem Opel Vectra w innej budzie ? EDIT : nieeeee , deska rozdzielcza w tych z lat 2000-2003 to paskudztwo ;p .... Lubie prostote , ale to wygląda jak z epoki kamienia łupanego ;D Nigdy nie miałem doświadczeń z saabem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jimbo22 Napisano 17 Stycznia 2014 Udostępnij Napisano 17 Stycznia 2014 > już pisałem ... tylko AWD lub RWD ... jest 95 w wersji AWD? .... jeśli tak to z jakim motorem ? > 95 to nie czasem Opel Vectra w innej budzie ? nie zauważyłem nigdzie AWD albu RWD ale luz > EDIT : nieeeee , deska rozdzielcza w tych z lat 2000-2003 to paskudztwo ;p .... Lubie prostote , > ale to wygląda jak z epoki kamienia łupanego ;D Nigdy nie miałem doświadczeń z saabem kumam. ale przejedź się! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.