Fili_P Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 minął rok przejechano 6500km przód lewa: 67% prawa: 60% tył lewa: 70% prawa: 63% badanie przy częstotliwości 15Hz 60% po roku i 6500km (w tym połowa po gładkiej trójmiejskiej obwodnicy) ??? :-OOO !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 > minął rok > przejechano 6500km > przód > lewa: 67% > prawa: 60% > tył > lewa: 70% > prawa: 63% > badanie przy częstotliwości 15Hz > 60% po roku i 6500km (w tym połowa po gładkiej trójmiejskiej obwodnicy) ??? :-OOO !!! Te testy to sobie mozna w d... wsadzic. Rzadko kiedy w zupelnie nowym aucie wynik przekracza 85%. A i zupelnie zuzyte potrafia pokazywac 60+. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 Monroe? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 4 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 > Monroe? nie wiem co tam oryginalnie w Swifcie siedzi... :-|| Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
natek Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 oczekujesz tłumienia 100%? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 4 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 > oczekujesz tłumienia 100%? nie wiem, Was pytam na wydruku mam zakresy: 99-60% = bardzo dobrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 W Swifcie podejrzewał bym że Kayaby - bo chyba nikt tego shitu monroe nie montuje na pierwszy montaż Przychlił bym się do opinii że ten test nie wiele pokazuje - podobne wyniki mam w Mitsu na oryginalnych od nowości amorkach co mają na jechane 300 tys + pewnie ekstra za 100 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
czajnior Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 BMW miesięczne pokazuje 20-30 % ale to podobno przez runflaty a testery tego nie ogarniają Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 4 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 > W Swifcie podejrzewał bym że Kayaby - bo chyba nikt tego shitu monroe nie montuje na pierwszy > montaż > Przychlił bym się do opinii że ten test nie wiele pokazuje - podobne wyniki mam w Mitsu na > oryginalnych od nowości amorkach co mają na jechane 300 tys + pewnie ekstra za 100 wyszło bo coś stuka w prawym z przodu na drodze typu płyty betonowe albo kostka brukowa nierówna... przy pojedynczych nierównościach spokój w pierwszej chwili myslalem, że jakieś mocowanie puszki filtra powietrza się poluzowało albo jakis plastik w komorze silnika bo takie głuche dudnienie... mechanior twierdzi, że mocowanie góne amora(całej kolumny-ponoć jakieś elastyczne połączenie tam pada) ale zmóżdżają się na razie z Suzuki Motor Poland co z tym zrobić... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
darkdude Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 Też twierdzę, że to kwestia testu. W Astrze F, która po 14 latach i 260kkm wiejskich dróg zachowywała się na drodze jak wielki gumiak, test na sprawność amortyzatorów pokazywał 75-80%... Ten pewnie przekłamuje w drugą stronę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
grogi Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 > Też twierdzę, że to kwestia testu. W Astrze F, która po 14 latach i 260kkm wiejskich dróg > zachowywała się na drodze jak wielki gumiak, test na sprawność amortyzatorów pokazywał > 75-80%... Ten pewnie przekłamuje w drugą stronę. Te testy testują tłumienność całego zawieszenia: opony, sprężyn i amortyzatorów. Mają tylko wyłapać duże nierówności między stronami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BONUS Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 > Monroe? NIGDY. Kup Kayaba i będzie OK. Nigdy z nimi nie ma problemów i reklamacje (jeśli są) to uznają w najlepszy możliwy sposób, czyli wzrot gotówki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MattiHC5d Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 > W Swifcie podejrzewał bym że Kayaby - bo chyba nikt tego shitu monroe nie montuje na pierwszy > montaż No to się popisałeś wiedzą. Monroe montowane jest na pierwszy montaż do większości samochodów na rynku. To największy dostawca amortyzatorów OEM. I tak, właśnie Monroe jest w Swifcie. http://www.tenneco.com/original_equipment/oem_customers/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
cesarz Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 No to wiele wyjąsnia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 U mnie po ponad 150kkm był lewy przód 91% prawy 90%, ale to chyba głównie patrzy się na różnicę miedzy stronami. Bardzo dużo zależy od ciśnienia w oponach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
pawel_78 Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 > Te testy testują tłumienność całego zawieszenia: opony, sprężyn i amortyzatorów. Mają tylko wyłapać > duże nierówności między stronami. a dokładniej sprawdzają czy zawieszenie jest w stanie wytłumić drgania masy nieresorowanej, a nie czy auto się będzie bujać czy nie. pozdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
chris_66 Napisano 4 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 4 Lutego 2014 > minął rok > przejechano 6500km > przód > lewa: 67% > prawa: 60% > tył > lewa: 70% > prawa: 63% badane wylane amorki i nowe zmienione na następny dzień pokazywały koło 70 i 60 % te testy można sobie w buty wsadzić Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
fred77 Napisano 5 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2014 Założyłem kiedyś nowe amortyzatory i wyszło to samo. Gdybyś chciał 100% to byś jechał jak wozem drabiniastym. Jak nic nie wycieka to zostawić i nie myśleć o tym. Większość samochodów jedzie na złom z fabrycznymi amortyzatorami, które nadal działają. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 5 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2014 > U mnie po ponad 150kkm był lewy przód 91% prawy 90%, ale to chyba głównie patrzy się na różnicę > miedzy stronami. Bardzo dużo zależy od ciśnienia w oponach I ogolnie od tego jakie sa te opony. Czy maja miekka scianke, czy twardsza, czy sa runflat itp. Dlatego ten test jest w sumie bez sensu, tylko do porownania stron sie nadaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
PAWELwaw84 Napisano 5 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2014 Dlatego warto najpierw zadbać by ciśnienie w oponach było takie samo, bo na jednej osi rodzaj opon powinien być ten sam, więc budowę opony można wykluczyć. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
BlacKnight Napisano 5 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 5 Lutego 2014 > 60% po roku i 6500km (w tym połowa po gładkiej trójmiejskiej obwodnicy) ??? :-OOO !!! Jak już powiedzieli poprzednicy te testy włożyć należy między bajki, ja w poprzednim 13letnim aucie miałem przód w granicy 70% tyl w granicy 60% i tak od pierwszego przeglądu po 3 latach i w każdym kolejnym aż do 13latek i przebiegu około 250kkm pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.