Skocz do zawartości

Jest cennik Civica kombi...


lmb

Rekomendowane odpowiedzi

Powiem że jak zwykle w nowościach, Honda przesadziła na maksa.

Civic Tourer 1.8 i-VTEC:

- Comfort: od 81 400 zł hahaha.gif

- Sport: od 86 100 zł

- Lifestyle: od 91 700 zł

- Executive: od 99 400 zł

Civic Tourer 1.6 i-DTEC:

- S: od 87 500 zł

- Comfort: od 92 700 zł

- Sport: od 97 400 zł

- Lifestyle: od 103 000 zł

- Executive: od 110 700 zł

Wyposażenie bardzo podobne do obecnego 5d w poszczególnych wersjach..

Jak dla mnie, to ceny przegięte na maksa. Kilka lat temu za accorda executive (oczywiście - schodzacy model) płaciłem tyle co teraz kosztuje najtańszy civic kombi... hahaha..

Wiem, że zaraz będą rabaty. Potem rabaty od rabatów, a na koniec wyprzedaże roczników. W tej chwili zeszłorocznego civica 5d mozna kupić około 12-13 tyś taniej niż cennikowo.

I wtedy ceny są normalne.

Tylko po co Honda tak kombinuje?

To wygląda trochę jakby popełniali harakiri.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> po prostu wiedzą, że jest grupa ludzi co się rzuci na nowość i oni zaplacą tyle ile jest do

> zapłacenia.

> A potem sie zejdzie z ceny

Ale też jest grupa osób, która by była zainteresowana, ale zobaczy ceny i popuka się w głowę i potem ponownie już cen nie będzie sprawdzać bo zafiksuje sobie że Honda jest bardzo droga..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale też jest grupa osób, która by była zainteresowana, ale zobaczy ceny i popuka się w głowę i

> potem ponownie już cen nie będzie sprawdzać bo zafiksuje sobie że Honda jest bardzo droga..

Jak ford wprowadza nowe modele, zwłaszcza jakies nowości typu B-max to tez ceny są kompletnie chore - potem normalnieją z czasem i tyle. Standardowa zagrywka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Honda tnie w pręta równo zlosnik.gif

Ceny w Holandii:

> Civic Tourer 1.8 i-VTEC:

> - Comfort: od 81 400 zł

25.590

> - Sport: od 86 100 zł

28.090

> - Lifestyle: od 91 700 zł

30.090

> - Executive: od 99 400 zł

32.090

> Civic Tourer 1.6 i-DTEC:

> - S: od 87 500 zł

22.990

> - Comfort: od 92 700 zł

25.890

> - Sport: od 97 400 zł

28.390

> - Lifestyle: od 103 000 zł

30.390

> - Executive: od 110 700 zł

32.390

Ceny w euro, dieselek droższy o 300 od benzynki.

W PL golasek diesel droższy niż comfort benzynka hahaha.gif

W NL tańszy o 2.500 euro hahaha.gif

BTW: nie przeliczajcie euro na złotówki.

Uwzględniając siłę nabywczą Civic w NL jest tańszy niż w PL zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powiem że jak zwykle w nowościach, Honda przesadziła na maksa.

A i tak będą klienci.

Jedni tacy właśnie odebrali CR-V, wersja raczej bieda, silnik ledwo 2.0 benzyna i zapłacili ponad 120 kzł yikes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Wychodzi na to, że albo celują w stałych klientów albo mają w poważaniu polski rynek.

jest jeszcze opcja, że na Polskę dostali bardzo małą pulę kombi i na razie kombinują, żeby za duzo tego nie sprzedawać (i żeby nie mówić klientom "nie mamy.. nie sprzedamy")

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

> Kurde, no obserwuje też te cenniki... Civic Tourer 1,8 Vtec Executive AUT 103k, a Civic 4D też

> Executive AUT 1,8 89k ... no 14k róznicy... wolałbym tourera... ale ta kasaaa....:/

Z tym, ze Sedan nawet w execu jest biedniejszy niz 5D/Tourer.

No a Exec Tourer z 1.6 to 110k. Sporo. Aczkolwiek auto fajne, bylem w weekend pomacac w salonie. Jakby pojawila sie jakas 180-200KM wersja w przyszlosci to bym rozwazal oink.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Z tym, ze Sedan nawet w execu jest biedniejszy niz 5D/Tourer.

> No a Exec Tourer z 1.6 to 110k. Sporo. Aczkolwiek auto fajne, bylem w weekend pomacac w salonie.

> Jakby pojawila sie jakas 180-200KM wersja w przyszlosci to bym rozwazal

No ja jestem zainteresowany tylko i wyłącznie benzynowym motorem:) ale wciąż drogo ... :/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> jest jeszcze opcja, że na Polskę dostali bardzo małą pulę kombi i na razie kombinują, żeby za duzo

> tego nie sprzedawać (i żeby nie mówić klientom "nie mamy.. nie sprzedamy")

Przy okazji dzisiejszej wizyty w ASO miałem okazję obejrzeć Tourera na żywo - u mnie na wsi dealer ma dwie sztuki. Samochód z bliska dużo traci - poskładany jest dużo bardziej niechlujnie niż 5D:

F1_zps186d339e.jpg

F2_zps283732b8.jpg

Fakt, że Civic nigdy nie miał cudownego wnętrza ale takie spasowanie, a zwłaszcza sterczące z boku tego srebrnego plastiku nadlewki to po prostu kpiny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przy okazji dzisiejszej wizyty w ASO miałem okazję obejrzeć Tourera na żywo - u mnie na wsi dealer

> ma dwie sztuki. Samochód z bliska dużo traci - poskładany jest dużo bardziej niechlujnie niż

> 5D:

> Fakt, że Civic nigdy nie miał cudownego wnętrza ale takie spasowanie, a zwłaszcza sterczące z boku

> tego srebrnego plastiku nadlewki to po prostu kpiny.

to jest premium smile.gif dostajesz troche wiecej plastiku gratis 270751858-jezyk.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> to jest premium dostajesz troche wiecej plastiku gratis

To na zdjęciu to była wersja Lifestyle z paroma dodatkami, więc jeszcze nie topowa - mimo wszystko po dołożeniu 7 tysięcy złotych do ceny z tabliczki stojącej przy tym Civicu można u tego samego dealera kupić Accorda 2.0 Executive 2013 (sedan) albo (wciąż u tego samego dealera, tylko w sąsiednim budynku) w podobnej cenie stał Citroen DS5 2.0 HDI. Biorąc to wszystko pod uwagę raczej nie jest to oferta mogąca uchodzić za rozsądną. no.gif W sumie to najbardziej ciekaw jestem, ile będzie kosztował nowy Type R. grinser006.gif

BTW. na listwę progową czekałem grubo ponad miesiąc:

2014-03-15125153_zps7dbdcb4d.jpg

2014-03-15125157_zpsad63347a.jpg

Stara w ostatniej chwili przed wymianą zaczęła znowu działać alien.gif, więc ją zatrzymałem:

2014-03-15125240_zpsd5ca2892.jpg

Wymiana zajęła ponad 2 godziny facepalm%5B1%5D.gif ale przynajmniej lakieru nie uszkodzili tym razem wink.gif

2014-03-15124957_zps66b43703.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> To na zdjęciu to była wersja Lifestyle z paroma dodatkami, więc jeszcze nie topowa

Bardziej chodzilo mi o to, ze te nadlewki to ten gratis wink.gif

A co do cen ... przy calym moim uwielbieniu dla wygladu Accorda. sedan ma bagaznik do bolu niepraktyczny a Tourer ... ma bagaznik mniejszy niz Civic 5D, a Civic Tourer bije bo o ponad 200litrow.

No i Accord jest modelem, ktory na dobra sprawe powinien juz miec nastepce. Jest juz 6 lat na rynku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Bardziej chodzilo mi o to, ze te nadlewki to ten gratis

Nie wiem, czy to kwestia pierwszych egzemplarzy, czy tak zostanie - w 5D tak źle to nie wygląda. grinser006.gif

> A co do cen ... przy calym moim uwielbieniu dla wygladu Accorda. sedan ma bagaznik do bolu

> niepraktyczny a Tourer ... ma bagaznik mniejszy niz Civic 5D, a Civic Tourer bije bo o ponad

> 200litrow.

Wczoraj gdy siedziałem w ASO obejrzałem cennik - konfiguracja, która byłaby dla mnie akceptowalna, wyceniona została na 119300 - trochę dużo jak na kompakta z wolnossącym silnikiem 1.8 i dość dyskusyjną jakością wykonania.

> No i Accord jest modelem, ktory na dobra sprawe powinien juz miec nastepce. Jest juz 6 lat na

> rynku.

Ta sytuacja może mieć swoje plusy. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> IMO 150k PLN albo i lepiej

Megane R.S. 265 z pakietem Cup i fotelami Recaro ze skórzaną tapicerką (materiałowa się masakrycznie wyciera - dlatego taki wybór) plus parę drobiazgów, dopłata za lakier metalik, itp. to w tej chwili 125470 wg. oficjalnego cennika, w praktyce da się taniej. grinser006.gif Zakładałem, że Civic będzie celował gdzieś w okolice 140 kzł w najgorszym razie - jeśli faktycznie przekroczy 150, to nawet nie będę próbował się umówić na jazdę próbną. hehe.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Przy takiej cenie bedzie pozycja cennikowa za tyle mozna wyjechac STi albo EVO z salonu

Chyba z salonu aut używanych grinser006.gif Zwłaszcza jeśli chodzi o STI crazy.gif

Co nie zmienia faktu, że jeśli hothache kosztują od 106550 za podstawowe Megane R.S. (cennikowo) to IMHO już cena powyżej 120 spowoduje że Type-R pozostanie tylko pozycją w cenniku oslabiony.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Chyba z salonu aut używanych Zwłaszcza jeśli chodzi o STI

> Co nie zmienia faktu, że jeśli hothache kosztują od 106550 za podstawowe Megane R.S. (cennikowo) to

> IMHO już cena powyżej 120 spowoduje że Type-R pozostanie tylko pozycją w cenniku

Ok, z tym 150 lekko przesadzilem, na innym forum ktos napisal

Quote:

Dowiadywałem się w ASO Wrocławskich i Miśka EVO GSR z 2013 można łyknąć za 154 tyś. a Subarynę WRX STI za 160 tyś. myślę, że jakby doszło do konkretu to jeszcze coś można by było z tej sumy urwać.


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Co nie zmienia faktu, że jeśli hothache kosztują od 106550 za podstawowe Megane R.S. (cennikowo) to

> IMHO już cena powyżej 120 spowoduje że Type-R pozostanie tylko pozycją w cenniku

IMHO beda to bardziej benchmark'owac do nowego Golfa R 300KM (cena od ok. 150k PLN), potencjalnie tez do Evo X.

Moze z czasem zrobia jakas tansza odmiane bazujaca na tym silniku ale z moca ok. 200KM - taki Type-S / VTi ale pewnie pojda na latwizne i jedynie doloza kilka dodatkow stylistycznych z Type-R do standardowych modeli z 1.8 140KM crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> IMHO beda to bardziej benchmark'owac do nowego Golfa R 300KM (cena od ok. 150k PLN), potencjalnie

> tez do Evo X.

benchmarkować to oni sobie mogą wink.gif A ich pobożne życzenia zweryfikuje rynek.

Wszystko zależy od tego jak to będzie naprawdę jeździło.

> Moze z czasem zrobia jakas tansza odmiane bazujaca na tym silniku ale z moca ok. 200KM - taki

> Type-S / VTi ale pewnie pojda na latwizne i jedynie doloza kilka dodatkow stylistycznych z

> Type-R do standardowych modeli z 1.8 140KM

tak, to możliwe hahaha.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> IMHO beda to bardziej benchmark'owac do nowego Golfa R 300KM (cena od ok. 150k PLN), potencjalnie

> tez do Evo X.

> Moze z czasem zrobia jakas tansza odmiane bazujaca na tym silniku ale z moca ok. 200KM - taki

> Type-S / VTi ale pewnie pojda na latwizne i jedynie doloza kilka dodatkow stylistycznych z

> Type-R do standardowych modeli z 1.8 140KM

Tez uwazam, ze majac silnik turbo jest potencjal na zrobienie kilku alternatyw. Tak jak piszesz, 200KM bylby dobra opcja - takze w Tourerze. Ma sie tez pojawic 1.5T ale to zapewne dopiero w X gen, bo oprocz tego, ze powiedzieli, ze pracuja nad tym silnikiem zadnych konkretow nie ma. A tu tez bylby potencjal na jakies przyjemne 180 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ok, z tym 150 lekko przesadzilem, na innym forum ktos napisal

> Quote:

> Dowiadywałem się w ASO Wrocławskich i Miśka EVO GSR z 2013 można łyknąć za 154 tyś. a Subarynę WRX

> STI za 160 tyś.

W przypadku informacji pochodzących z salonu JM Auto we Wrocławiu niczego bym nie zakładał do momentu, aż nie zostanie to zweryfikowane konkretnym przykładem - tam potrafią opowiadać takie rzeczy, że głowa mała. grinser006.gif Z ich serwisem z resztą jest podobnie - jesli chodzi o obrzydzenie marki Subaru jako takiej to bez wątpienia robią kawał dobrej roboty. sick.gif Ogolnie dość popularna jest opinia, że we Wrocławiu Subaru kupuje się w Jeleniej Górze a serwisuje w Dzierżoniowie. zlosnik.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> IMHO beda to bardziej benchmark'owac do nowego Golfa R 300KM (cena od ok. 150k PLN)

Ale Civic z założenia ma być "prostszym" autem: Golf R to haldex, opcjonalnie skrzynia DSG itd. - w przypadku Civica nie sądzę, żeby przewidywano np. w ogóle jakąś inną skrzynię poza manualem niewiem.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Ale Civic z założenia ma być "prostszym" autem: Golf R to haldex, opcjonalnie skrzynia DSG itd. - w

> przypadku Civica nie sądzę, żeby przewidywano np. w ogóle jakąś inną skrzynię poza manualem

Nie, Manual only.

Honda ma 7-biegowy dwusprzeglowiec ale montuje go do Fita/Jazza Hybrid wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Nie, Manual only.

No właśnie - czyli klasyka: napęd na jedną oś, ręczna skrzynia, itd. Kwestią otwartą jest to, jak będzie jeździć, ale niezależnie od tego próba równania z ceną choćby do Evo świadczyłaby o sporej megalomanii. grinser006.gif

Mnie od jakiegoś czasu chodzi po głowie zmiana Civica na coś innego, tylko problem w tym, że tak do końca nie wiem, na co, a do tego też jakoś nie bardzo mi się z tym spieszy. Szybki hatchback to jeden z pomysłów, dlatego właśnie czekam na premierę Type R. ok.gif Nie spodziewam się, żeby cena była zbliżona do Megane (chociaż wziąwszy pod uwagę charakter auta zapewne będzie to główny konkurent), ale tak szczerze mówiąc to nie wiem, czego się spodziewać. spineyes.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie - czyli klasyka: napęd na jedną oś,

Szkoda tylko ze na zla oś grinser006.gif

> Mnie od jakiegoś czasu chodzi po głowie zmiana Civica na coś innego, tylko problem w tym, że tak do

> końca nie wiem, na co, a do tego też jakoś nie bardzo mi się z tym spieszy.

IMO z nowych to Megane RS jest fajna i rozsądna cenowo. Za troche wiecej GT86 albo BMW 1er. Zgadzam sie jednak ze operując mniejwiecej w ww. przedzialach trudno obecnie o cos co by porywalo i motywowalo do zakupu crazy.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Megane R.S. 265 z pakietem Cup i fotelami Recaro ze skórzaną tapicerką (materiałowa się

> masakrycznie wyciera - dlatego taki wybór) plus parę drobiazgów, dopłata za lakier metalik,

> itp. to w tej chwili 125470 wg. oficjalnego cennika, w praktyce da się taniej.

Chyba nie dodales xenonu smile.gif A nie, sorry, w modelu po lifcie nie mozna grinser006.gifgrinser006.gifgrinser006.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> No właśnie - czyli klasyka: napęd na jedną oś, ręczna skrzynia, itd. Kwestią otwartą jest to, jak

> będzie jeździć, ale niezależnie od tego próba równania z ceną choćby do Evo świadczyłaby o

> sporej megalomanii.

Czy ja wiem. Evo X dynamicznie nie jest niczym specjalnym jako seria. Plus baaaardzo juz widac wiek tego auta, zwlaszcza wewnatrz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Powaznie w poliftowym RS nie ma xenonu w serii i nie ma go takze na liscie opcji. Przynajmniej na

> razie.

a moze to te nowe ksenony ponizej 2 tys lumenow? Wtedy jest bez spryska. Ale pewnie by to ujeli w spisie wyposazenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 lat temu Accord 30 Year Limited Edition kosztowal tyle samo co dzisiejszy Civic Kombi, tyle, ze w Accord'zie silnik 2,2 a nie 1,6.

Pozatym to miedzy w/w autami poziom wyposazenia to lata swietlne, i o tym tez warto pamietac.

Niemniej w przyszlym roku kupuje.

wink.gif

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> Zamieniam się w słuch

"Modne" to najglupsze slowo jakie tylko mozna uzyc w tym przypadku. Hondy CRV kupuja ludzie ktorzy szukaja najlepszego na swiecie kompromisu niezawodnosci, ladownosci, wygody i ceny. Nie ma auta na rynku ktore moze sie pod tym wzgledem rownac. Sa wygodniejsze albo szybsze ale zadne nie dorowna niezawodnoscia a o cenie nie wspomne. Jesli na rynku nie ma konkurencji (moze poza Rav4, ktora ma specyficzny wyglad) to zaplacenie 10 tys wiecej lub mniej nie robi roznicy.

Auta "modne" to kupuja gowniarze, stare wypierdziane modele Audi i Bmw, zeby pokazac "prestiz" na ktory ich nie stac. Auto takie psuje sie co 4 miesiace, a ze nie ma na czesci to kupuja kradzione z Allegro i leza pod garazem sami naprawiaja. To jest oznaka "mody".

CRV to oznaka czegos raczej odwrotnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> "Modne" to najglupsze slowo jakie tylko mozna uzyc w tym przypadku. Hondy CRV kupuja ludzie ktorzy

> szukaja najlepszego na swiecie kompromisu niezawodnosci, ladownosci, wygody i ceny. Nie ma

> auta na rynku ktore moze sie pod tym wzgledem rownac. Sa wygodniejsze albo szybsze ale zadne

> nie dorowna niezawodnoscia a o cenie nie wspomne. Jesli na rynku nie ma konkurencji (moze poza

> Rav4, ktora ma specyficzny wyglad) to zaplacenie 10 tys wiecej lub mniej nie robi roznicy.

> Auta "modne" to kupuja gowniarze, stare wypierdziane modele Audi i Bmw, zeby pokazac "prestiz" na

> ktory ich nie stac. Auto takie psuje sie co 4 miesiace, a ze nie ma na czesci to kupuja

> kradzione z Allegro i leza pod garazem sami naprawiaja. To jest oznaka "mody".

> CRV to oznaka czegos raczej odwrotnego.

Ale pisałem o modzie w ogólności na auta typu SUV, czy Van.

Takie są tryndy.

Idąc za tryndem jedni wybierają Dacię, inni Hondę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

> "Modne" to najglupsze slowo jakie tylko mozna uzyc w tym przypadku. Hondy CRV kupuja ludzie ktorzy

> szukaja najlepszego na swiecie kompromisu niezawodnosci, ladownosci, wygody i ceny. Nie ma

> auta na rynku ktore moze sie pod tym wzgledem rownac.

Ja cie prosze...troche obiektywizmu. Owszem, jest to dobry samochod. Ale CX5 czy Forester sa rownie dobre, jesli nie lepsze.

> Jesli na rynku nie ma konkurencji (moze poza

> Rav4, ktora ma specyficzny wyglad) to zaplacenie 10 tys wiecej lub mniej nie robi roznicy.

Jak nie ma jak jest. Poza tym skoro nie tak nie ma konkurencji i taki to swietny samochod to dlaczego jest tak daleko w ilosci sprzedazy?

> Auta "modne" to kupuja gowniarze, stare wypierdziane modele Audi i Bmw, zeby pokazac "prestiz" na

> ktory ich nie stac.

Ale bzdura. SUVy i wszelkiej masci crossovery sa obecnie zwyczajnie modne. Marketing kazdego producenta cisnie teraz SUVy ile wlezie. Tradycyjne kompakty i segment D sa wlasnie w odwrocie. I oznaka odwrotnego niz modnego gustu jest kupno Accorda, a nie CRV. Pomijam juz w zupelnosci fakt, ze Accord jest lepszy pod kazdym wzgledem poza podjazdem na zablocony kraweznik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić obrazków. Dodaj lub załącz obrazki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Używając tego serwisu, wyrażasz zgodnę na naszą Polityka prywatności oraz Warunki użytkowania.