lmb Napisano 13 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2014 Powiem że jak zwykle w nowościach, Honda przesadziła na maksa. Civic Tourer 1.8 i-VTEC: - Comfort: od 81 400 zł - Sport: od 86 100 zł - Lifestyle: od 91 700 zł - Executive: od 99 400 zł Civic Tourer 1.6 i-DTEC: - S: od 87 500 zł - Comfort: od 92 700 zł - Sport: od 97 400 zł - Lifestyle: od 103 000 zł - Executive: od 110 700 zł Wyposażenie bardzo podobne do obecnego 5d w poszczególnych wersjach.. Jak dla mnie, to ceny przegięte na maksa. Kilka lat temu za accorda executive (oczywiście - schodzacy model) płaciłem tyle co teraz kosztuje najtańszy civic kombi... hahaha.. Wiem, że zaraz będą rabaty. Potem rabaty od rabatów, a na koniec wyprzedaże roczników. W tej chwili zeszłorocznego civica 5d mozna kupić około 12-13 tyś taniej niż cennikowo. I wtedy ceny są normalne. Tylko po co Honda tak kombinuje? To wygląda trochę jakby popełniali harakiri. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 13 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2014 po prostu wiedzą, że jest grupa ludzi co się rzuci na nowość i oni zaplacą tyle ile jest do zapłacenia. A potem sie zejdzie z ceny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lmb Napisano 13 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2014 > po prostu wiedzą, że jest grupa ludzi co się rzuci na nowość i oni zaplacą tyle ile jest do > zapłacenia. > A potem sie zejdzie z ceny Ale też jest grupa osób, która by była zainteresowana, ale zobaczy ceny i popuka się w głowę i potem ponownie już cen nie będzie sprawdzać bo zafiksuje sobie że Honda jest bardzo droga.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Vadero Napisano 13 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2014 > Ale też jest grupa osób, która by była zainteresowana, ale zobaczy ceny i popuka się w głowę i > potem ponownie już cen nie będzie sprawdzać bo zafiksuje sobie że Honda jest bardzo droga.. Jak ford wprowadza nowe modele, zwłaszcza jakies nowości typu B-max to tez ceny są kompletnie chore - potem normalnieją z czasem i tyle. Standardowa zagrywka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 13 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2014 > Tylko po co Honda tak kombinuje? > To wygląda trochę jakby popełniali harakiri. Chca byc premium :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kalkstein Napisano 13 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2014 Honda tnie w pręta równo Ceny w Holandii: > Civic Tourer 1.8 i-VTEC: > - Comfort: od 81 400 zł 25.590 > - Sport: od 86 100 zł 28.090 > - Lifestyle: od 91 700 zł 30.090 > - Executive: od 99 400 zł 32.090 > Civic Tourer 1.6 i-DTEC: > - S: od 87 500 zł 22.990 > - Comfort: od 92 700 zł 25.890 > - Sport: od 97 400 zł 28.390 > - Lifestyle: od 103 000 zł 30.390 > - Executive: od 110 700 zł 32.390 Ceny w euro, dieselek droższy o 300 od benzynki. W PL golasek diesel droższy niż comfort benzynka W NL tańszy o 2.500 euro BTW: nie przeliczajcie euro na złotówki. Uwzględniając siłę nabywczą Civic w NL jest tańszy niż w PL Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 13 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2014 pomimo, że nie moja działka to wiadomo to juz od dawna i nie dotyczy tylko civica ale w zasadzie każdego produktu (w sensie jego cyklu życia) gwiazdy dla gadżeciarzy, dojne krowy dla emerytów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
iwik Napisano 14 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2014 Grubo... Może pomylili cenniki z Accordem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 14 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2014 > Powiem że jak zwykle w nowościach, Honda przesadziła na maksa. A i tak będą klienci. Jedni tacy właśnie odebrali CR-V, wersja raczej bieda, silnik ledwo 2.0 benzyna i zapłacili ponad 120 kzł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
wujek Napisano 14 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 14 Lutego 2014 Za duzo o 10k. Ciekawe jakie beda realne ceny sprzedazy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Tenenberg Napisano 15 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 15 Lutego 2014 Wychodzi na to, że albo celują w stałych klientów albo mają w poważaniu polski rynek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lmb Napisano 17 Lutego 2014 Autor Udostępnij Napisano 17 Lutego 2014 > Wychodzi na to, że albo celują w stałych klientów albo mają w poważaniu polski rynek. jest jeszcze opcja, że na Polskę dostali bardzo małą pulę kombi i na razie kombinują, żeby za duzo tego nie sprzedawać (i żeby nie mówić klientom "nie mamy.. nie sprzedamy") Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
karolKK Napisano 20 Lutego 2014 Udostępnij Napisano 20 Lutego 2014 Honda jak zwykle ceni się kosmicznie. Szkoda tylko, że po Civicu 6g żaden kolejny nie miał już legendarnej niezawodności poprzednich generacji. Poza tym w dalszym ciągu mówimy o kompakcie w cenie segmentu D. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koral20 Napisano 10 Marca 2014 Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 Kurde, no obserwuje też te cenniki... Civic Tourer 1,8 Vtec Executive AUT 103k, a Civic 4D też Executive AUT 1,8 89k ... no 14k róznicy... wolałbym tourera... ale ta kasaaa....:/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 10 Marca 2014 Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 > Kurde, no obserwuje też te cenniki... Civic Tourer 1,8 Vtec Executive AUT 103k, a Civic 4D też > Executive AUT 1,8 89k ... no 14k róznicy... wolałbym tourera... ale ta kasaaa....:/ Z tym, ze Sedan nawet w execu jest biedniejszy niz 5D/Tourer. No a Exec Tourer z 1.6 to 110k. Sporo. Aczkolwiek auto fajne, bylem w weekend pomacac w salonie. Jakby pojawila sie jakas 180-200KM wersja w przyszlosci to bym rozwazal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Koral20 Napisano 10 Marca 2014 Udostępnij Napisano 10 Marca 2014 > Z tym, ze Sedan nawet w execu jest biedniejszy niz 5D/Tourer. > No a Exec Tourer z 1.6 to 110k. Sporo. Aczkolwiek auto fajne, bylem w weekend pomacac w salonie. > Jakby pojawila sie jakas 180-200KM wersja w przyszlosci to bym rozwazal No ja jestem zainteresowany tylko i wyłącznie benzynowym motorem:) ale wciąż drogo ... :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 > jest jeszcze opcja, że na Polskę dostali bardzo małą pulę kombi i na razie kombinują, żeby za duzo > tego nie sprzedawać (i żeby nie mówić klientom "nie mamy.. nie sprzedamy") Przy okazji dzisiejszej wizyty w ASO miałem okazję obejrzeć Tourera na żywo - u mnie na wsi dealer ma dwie sztuki. Samochód z bliska dużo traci - poskładany jest dużo bardziej niechlujnie niż 5D: Fakt, że Civic nigdy nie miał cudownego wnętrza ale takie spasowanie, a zwłaszcza sterczące z boku tego srebrnego plastiku nadlewki to po prostu kpiny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 > Przy okazji dzisiejszej wizyty w ASO miałem okazję obejrzeć Tourera na żywo - u mnie na wsi dealer > ma dwie sztuki. Samochód z bliska dużo traci - poskładany jest dużo bardziej niechlujnie niż > 5D: > Fakt, że Civic nigdy nie miał cudownego wnętrza ale takie spasowanie, a zwłaszcza sterczące z boku > tego srebrnego plastiku nadlewki to po prostu kpiny. to jest premium dostajesz troche wiecej plastiku gratis Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 > to jest premium dostajesz troche wiecej plastiku gratis To na zdjęciu to była wersja Lifestyle z paroma dodatkami, więc jeszcze nie topowa - mimo wszystko po dołożeniu 7 tysięcy złotych do ceny z tabliczki stojącej przy tym Civicu można u tego samego dealera kupić Accorda 2.0 Executive 2013 (sedan) albo (wciąż u tego samego dealera, tylko w sąsiednim budynku) w podobnej cenie stał Citroen DS5 2.0 HDI. Biorąc to wszystko pod uwagę raczej nie jest to oferta mogąca uchodzić za rozsądną. W sumie to najbardziej ciekaw jestem, ile będzie kosztował nowy Type R. BTW. na listwę progową czekałem grubo ponad miesiąc: Stara w ostatniej chwili przed wymianą zaczęła znowu działać , więc ją zatrzymałem: Wymiana zajęła ponad 2 godziny ale przynajmniej lakieru nie uszkodzili tym razem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 15 Marca 2014 Udostępnij Napisano 15 Marca 2014 > To na zdjęciu to była wersja Lifestyle z paroma dodatkami, więc jeszcze nie topowa Bardziej chodzilo mi o to, ze te nadlewki to ten gratis A co do cen ... przy calym moim uwielbieniu dla wygladu Accorda. sedan ma bagaznik do bolu niepraktyczny a Tourer ... ma bagaznik mniejszy niz Civic 5D, a Civic Tourer bije bo o ponad 200litrow. No i Accord jest modelem, ktory na dobra sprawe powinien juz miec nastepce. Jest juz 6 lat na rynku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 > Bardziej chodzilo mi o to, ze te nadlewki to ten gratis Nie wiem, czy to kwestia pierwszych egzemplarzy, czy tak zostanie - w 5D tak źle to nie wygląda. > A co do cen ... przy calym moim uwielbieniu dla wygladu Accorda. sedan ma bagaznik do bolu > niepraktyczny a Tourer ... ma bagaznik mniejszy niz Civic 5D, a Civic Tourer bije bo o ponad > 200litrow. Wczoraj gdy siedziałem w ASO obejrzałem cennik - konfiguracja, która byłaby dla mnie akceptowalna, wyceniona została na 119300 - trochę dużo jak na kompakta z wolnossącym silnikiem 1.8 i dość dyskusyjną jakością wykonania. > No i Accord jest modelem, ktory na dobra sprawe powinien juz miec nastepce. Jest juz 6 lat na > rynku. Ta sytuacja może mieć swoje plusy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 16 Marca 2014 Udostępnij Napisano 16 Marca 2014 > W sumie to najbardziej ciekaw > jestem, ile będzie kosztował nowy Type R. IMO 150k PLN albo i lepiej Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > IMO 150k PLN albo i lepiej Przy takiej cenie bedzie pozycja cennikowa za tyle mozna wyjechac STi albo EVO z salonu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > IMO 150k PLN albo i lepiej Megane R.S. 265 z pakietem Cup i fotelami Recaro ze skórzaną tapicerką (materiałowa się masakrycznie wyciera - dlatego taki wybór) plus parę drobiazgów, dopłata za lakier metalik, itp. to w tej chwili 125470 wg. oficjalnego cennika, w praktyce da się taniej. Zakładałem, że Civic będzie celował gdzieś w okolice 140 kzł w najgorszym razie - jeśli faktycznie przekroczy 150, to nawet nie będę próbował się umówić na jazdę próbną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > Przy takiej cenie bedzie pozycja cennikowa za tyle mozna wyjechac STi albo EVO z salonu Chyba z salonu aut używanych Zwłaszcza jeśli chodzi o STI Co nie zmienia faktu, że jeśli hothache kosztują od 106550 za podstawowe Megane R.S. (cennikowo) to IMHO już cena powyżej 120 spowoduje że Type-R pozostanie tylko pozycją w cenniku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > Chyba z salonu aut używanych Zwłaszcza jeśli chodzi o STI > Co nie zmienia faktu, że jeśli hothache kosztują od 106550 za podstawowe Megane R.S. (cennikowo) to > IMHO już cena powyżej 120 spowoduje że Type-R pozostanie tylko pozycją w cenniku Ok, z tym 150 lekko przesadzilem, na innym forum ktos napisal Quote: Dowiadywałem się w ASO Wrocławskich i Miśka EVO GSR z 2013 można łyknąć za 154 tyś. a Subarynę WRX STI za 160 tyś. myślę, że jakby doszło do konkretu to jeszcze coś można by było z tej sumy urwać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > Co nie zmienia faktu, że jeśli hothache kosztują od 106550 za podstawowe Megane R.S. (cennikowo) to > IMHO już cena powyżej 120 spowoduje że Type-R pozostanie tylko pozycją w cenniku IMHO beda to bardziej benchmark'owac do nowego Golfa R 300KM (cena od ok. 150k PLN), potencjalnie tez do Evo X. Moze z czasem zrobia jakas tansza odmiane bazujaca na tym silniku ale z moca ok. 200KM - taki Type-S / VTi ale pewnie pojda na latwizne i jedynie doloza kilka dodatkow stylistycznych z Type-R do standardowych modeli z 1.8 140KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
misiekwaw Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > IMHO beda to bardziej benchmark'owac do nowego Golfa R 300KM (cena od ok. 150k PLN), potencjalnie > tez do Evo X. benchmarkować to oni sobie mogą A ich pobożne życzenia zweryfikuje rynek. Wszystko zależy od tego jak to będzie naprawdę jeździło. > Moze z czasem zrobia jakas tansza odmiane bazujaca na tym silniku ale z moca ok. 200KM - taki > Type-S / VTi ale pewnie pojda na latwizne i jedynie doloza kilka dodatkow stylistycznych z > Type-R do standardowych modeli z 1.8 140KM tak, to możliwe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > IMHO beda to bardziej benchmark'owac do nowego Golfa R 300KM (cena od ok. 150k PLN), potencjalnie > tez do Evo X. > Moze z czasem zrobia jakas tansza odmiane bazujaca na tym silniku ale z moca ok. 200KM - taki > Type-S / VTi ale pewnie pojda na latwizne i jedynie doloza kilka dodatkow stylistycznych z > Type-R do standardowych modeli z 1.8 140KM Tez uwazam, ze majac silnik turbo jest potencjal na zrobienie kilku alternatyw. Tak jak piszesz, 200KM bylby dobra opcja - takze w Tourerze. Ma sie tez pojawic 1.5T ale to zapewne dopiero w X gen, bo oprocz tego, ze powiedzieli, ze pracuja nad tym silnikiem zadnych konkretow nie ma. A tu tez bylby potencjal na jakies przyjemne 180 KM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > Ok, z tym 150 lekko przesadzilem, na innym forum ktos napisal > Quote: > Dowiadywałem się w ASO Wrocławskich i Miśka EVO GSR z 2013 można łyknąć za 154 tyś. a Subarynę WRX > STI za 160 tyś. W przypadku informacji pochodzących z salonu JM Auto we Wrocławiu niczego bym nie zakładał do momentu, aż nie zostanie to zweryfikowane konkretnym przykładem - tam potrafią opowiadać takie rzeczy, że głowa mała. Z ich serwisem z resztą jest podobnie - jesli chodzi o obrzydzenie marki Subaru jako takiej to bez wątpienia robią kawał dobrej roboty. Ogolnie dość popularna jest opinia, że we Wrocławiu Subaru kupuje się w Jeleniej Górze a serwisuje w Dzierżoniowie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > IMHO beda to bardziej benchmark'owac do nowego Golfa R 300KM (cena od ok. 150k PLN) Ale Civic z założenia ma być "prostszym" autem: Golf R to haldex, opcjonalnie skrzynia DSG itd. - w przypadku Civica nie sądzę, żeby przewidywano np. w ogóle jakąś inną skrzynię poza manualem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > Ale Civic z założenia ma być "prostszym" autem: Golf R to haldex, opcjonalnie skrzynia DSG itd. - w > przypadku Civica nie sądzę, żeby przewidywano np. w ogóle jakąś inną skrzynię poza manualem Nie, Manual only. Honda ma 7-biegowy dwusprzeglowiec ale montuje go do Fita/Jazza Hybrid Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > Nie, Manual only. No właśnie - czyli klasyka: napęd na jedną oś, ręczna skrzynia, itd. Kwestią otwartą jest to, jak będzie jeździć, ale niezależnie od tego próba równania z ceną choćby do Evo świadczyłaby o sporej megalomanii. Mnie od jakiegoś czasu chodzi po głowie zmiana Civica na coś innego, tylko problem w tym, że tak do końca nie wiem, na co, a do tego też jakoś nie bardzo mi się z tym spieszy. Szybki hatchback to jeden z pomysłów, dlatego właśnie czekam na premierę Type R. Nie spodziewam się, żeby cena była zbliżona do Megane (chociaż wziąwszy pod uwagę charakter auta zapewne będzie to główny konkurent), ale tak szczerze mówiąc to nie wiem, czego się spodziewać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mjedruszak Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > No właśnie - czyli klasyka: napęd na jedną oś, Szkoda tylko ze na zla oś > Mnie od jakiegoś czasu chodzi po głowie zmiana Civica na coś innego, tylko problem w tym, że tak do > końca nie wiem, na co, a do tego też jakoś nie bardzo mi się z tym spieszy. IMO z nowych to Megane RS jest fajna i rozsądna cenowo. Za troche wiecej GT86 albo BMW 1er. Zgadzam sie jednak ze operując mniejwiecej w ww. przedzialach trudno obecnie o cos co by porywalo i motywowalo do zakupu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > Megane R.S. 265 z pakietem Cup i fotelami Recaro ze skórzaną tapicerką (materiałowa się > masakrycznie wyciera - dlatego taki wybór) plus parę drobiazgów, dopłata za lakier metalik, > itp. to w tej chwili 125470 wg. oficjalnego cennika, w praktyce da się taniej. Chyba nie dodales xenonu A nie, sorry, w modelu po lifcie nie mozna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > No właśnie - czyli klasyka: napęd na jedną oś, ręczna skrzynia, itd. Kwestią otwartą jest to, jak > będzie jeździć, ale niezależnie od tego próba równania z ceną choćby do Evo świadczyłaby o > sporej megalomanii. Czy ja wiem. Evo X dynamicznie nie jest niczym specjalnym jako seria. Plus baaaardzo juz widac wiek tego auta, zwlaszcza wewnatrz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > Chyba nie dodales xenonu A nie, sorry, w modelu po lifcie nie mozna Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 Powaznie w poliftowym RS nie ma xenonu w serii i nie ma go takze na liscie opcji. Przynajmniej na razie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > Powaznie w poliftowym RS nie ma xenonu w serii i nie ma go takze na liscie opcji. Przynajmniej na > razie. W czasie prezentacji na Frankfurt Motor Show nie było, więc może po prostu tak zostanie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Filipfm Napisano 17 Marca 2014 Udostępnij Napisano 17 Marca 2014 > Powaznie w poliftowym RS nie ma xenonu w serii i nie ma go takze na liscie opcji. Przynajmniej na > razie. a moze to te nowe ksenony ponizej 2 tys lumenow? Wtedy jest bez spryska. Ale pewnie by to ujeli w spisie wyposazenia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skrimin Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 > A i tak będą klienci. > Jedni tacy właśnie odebrali CR-V, wersja raczej bieda, silnik ledwo 2.0 benzyna i zapłacili ponad > 120 kzł Moze wiedza cos o czym ty jeszcze nie wiesz.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 18 Marca 2014 Udostępnij Napisano 18 Marca 2014 > Moze wiedza cos o czym ty jeszcze nie wiesz.. Zamieniam się w słuch Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 > Zamieniam się w słuch Auta tej klasy sa drogie. Bo sa modne. Zobacz sobie na cennik np Mazdy CX5. Albo jeszcze lepiej na Kie/Hyundaia - jak chcesz jakas lepsza wersje to kosztuje tyle, ze duzo lepiej kupic "normalny" samochod. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
andy7 Napisano 19 Marca 2014 Udostępnij Napisano 19 Marca 2014 6 lat temu Accord 30 Year Limited Edition kosztowal tyle samo co dzisiejszy Civic Kombi, tyle, ze w Accord'zie silnik 2,2 a nie 1,6. Pozatym to miedzy w/w autami poziom wyposazenia to lata swietlne, i o tym tez warto pamietac. Niemniej w przyszlym roku kupuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Skrimin Napisano 20 Marca 2014 Udostępnij Napisano 20 Marca 2014 > Zamieniam się w słuch "Modne" to najglupsze slowo jakie tylko mozna uzyc w tym przypadku. Hondy CRV kupuja ludzie ktorzy szukaja najlepszego na swiecie kompromisu niezawodnosci, ladownosci, wygody i ceny. Nie ma auta na rynku ktore moze sie pod tym wzgledem rownac. Sa wygodniejsze albo szybsze ale zadne nie dorowna niezawodnoscia a o cenie nie wspomne. Jesli na rynku nie ma konkurencji (moze poza Rav4, ktora ma specyficzny wyglad) to zaplacenie 10 tys wiecej lub mniej nie robi roznicy. Auta "modne" to kupuja gowniarze, stare wypierdziane modele Audi i Bmw, zeby pokazac "prestiz" na ktory ich nie stac. Auto takie psuje sie co 4 miesiace, a ze nie ma na czesci to kupuja kradzione z Allegro i leza pod garazem sami naprawiaja. To jest oznaka "mody". CRV to oznaka czegos raczej odwrotnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
rwIcIk Napisano 20 Marca 2014 Udostępnij Napisano 20 Marca 2014 > "Modne" to najglupsze slowo jakie tylko mozna uzyc w tym przypadku. Hondy CRV kupuja ludzie ktorzy > szukaja najlepszego na swiecie kompromisu niezawodnosci, ladownosci, wygody i ceny. Nie ma > auta na rynku ktore moze sie pod tym wzgledem rownac. Sa wygodniejsze albo szybsze ale zadne > nie dorowna niezawodnoscia a o cenie nie wspomne. Jesli na rynku nie ma konkurencji (moze poza > Rav4, ktora ma specyficzny wyglad) to zaplacenie 10 tys wiecej lub mniej nie robi roznicy. > Auta "modne" to kupuja gowniarze, stare wypierdziane modele Audi i Bmw, zeby pokazac "prestiz" na > ktory ich nie stac. Auto takie psuje sie co 4 miesiace, a ze nie ma na czesci to kupuja > kradzione z Allegro i leza pod garazem sami naprawiaja. To jest oznaka "mody". > CRV to oznaka czegos raczej odwrotnego. Ale pisałem o modzie w ogólności na auta typu SUV, czy Van. Takie są tryndy. Idąc za tryndem jedni wybierają Dacię, inni Hondę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
A_Kras Napisano 20 Marca 2014 Udostępnij Napisano 20 Marca 2014 > "Modne" to najglupsze slowo jakie tylko mozna uzyc w tym przypadku. Hondy CRV kupuja ludzie ktorzy > szukaja najlepszego na swiecie kompromisu niezawodnosci, ladownosci, wygody i ceny. Nie ma > auta na rynku ktore moze sie pod tym wzgledem rownac. Ja cie prosze...troche obiektywizmu. Owszem, jest to dobry samochod. Ale CX5 czy Forester sa rownie dobre, jesli nie lepsze. > Jesli na rynku nie ma konkurencji (moze poza > Rav4, ktora ma specyficzny wyglad) to zaplacenie 10 tys wiecej lub mniej nie robi roznicy. Jak nie ma jak jest. Poza tym skoro nie tak nie ma konkurencji i taki to swietny samochod to dlaczego jest tak daleko w ilosci sprzedazy? > Auta "modne" to kupuja gowniarze, stare wypierdziane modele Audi i Bmw, zeby pokazac "prestiz" na > ktory ich nie stac. Ale bzdura. SUVy i wszelkiej masci crossovery sa obecnie zwyczajnie modne. Marketing kazdego producenta cisnie teraz SUVy ile wlezie. Tradycyjne kompakty i segment D sa wlasnie w odwrocie. I oznaka odwrotnego niz modnego gustu jest kupno Accorda, a nie CRV. Pomijam juz w zupelnosci fakt, ze Accord jest lepszy pod kazdym wzgledem poza podjazdem na zablocony kraweznik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.