DoLeCk Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Co możecie powiedzieć po zdjęciach? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Co możecie powiedzieć po zdjęciach? Kiera obszyta (a wierz mi skórzana wytrzymuje bardzo długo, wiadomo, że zależy jak kto używa, ale u kumpla ma 430 tyś i powycierana jest delikatnie na bokach, akurat w tych latach skóra w audi szła porządna, ja miałem 345 tys w A4 B5 i również kierat był ori w ładnym stanie). Do sprawdzenia lewy tył bądź lewe drzwi, pomacaj sobie dokładnie słupek i próg. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Z tego co już wiem to chyba prawa strona była lakierowana gdzieś w dolnych partiach, ale z posiadanych danych była to jakaś rysa parkingowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Z tego co już wiem to chyba prawa strona była lakierowana gdzieś w dolnych partiach, ale z > posiadanych danych była to jakaś rysa parkingowa. Ja piszę o lewym tyle, więc skoro i z prawej było robione to sprawdź sobie cały tył. Auto ma kilkanaście lat i wiadomo, że stłuczkę jakąś mogło mieć, ale mi bardziej chodzi o to, czy to nie jest fantazyjnie wyrzeźbiony ze szpachli ulep. Na podnośnik i sprawdzanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
johnson Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 w a4 tak jak w a3 też były miksy poliftowych lamp i starego środka? Klamki też przedliftowe. Poza tym jakiś taki różnosrebrny może światło tak padało Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Zostanie sprawdzony miernikiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Auto jak auto, normalnie zrobione na handel, srodek jak nowy, co tu oceniac. Przygotuj się na przebieg ok.400 tys i bierz jak ładnie jeździ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 4 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Auto jak auto, normalnie zrobione na handel, srodek jak nowy, co tu oceniac. Przygotuj się na > przebieg ok.400 tys i bierz jak ładnie jeździ Wedle VIN'u i danych z zeszłego roku jakie posiadam 160000 to oryginalny przebieg... Ale w dzisiejszych czasach cholera wie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Milczar Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Rocznik modelowy '98 tzw. mini-lift. Światła przednie ma od poliftowego modelu (od 1999r.) a więc nie ma przeciwmgłowych z przodu, mimo, że jest przycisk na desce, ponieważ w przedliftach PM są w lampach a w poliftach w kratkach zderzaka. Zmienione boczne kierunki z pomarańczowych na dymione. Ogólnie przekładka lamp na polifty to chyba najczęściej spotykana modyfikacja w b5 przedliftowych. Optycznie odmładzają auto. Aby to zrobić trzeba zmienić wtyczki w wiązce i przyciąć lekko błotnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ghost2255 Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Co możecie powiedzieć po zdjęciach? Jak się podoba, to odłożyć 3 tys. na potrzebne naprawy i brać. Jak już koledzy napisali-lampy przednie założone tzw "poliftowe", kierownica świeżo obszyta, jak fotel kierowcy niewysiedziany za mocno, to ma <300tys.km pewnie. Sprawdzić miernikiem, nie powinno też być żadnej rdzy. Obejrzeć dolne listwy na drzwiach, czy nie czai się rude pod nimi. Posłuchać silnka(1.8?) czy łańcuszek między wałkami nie hałasuje. Nastawić się na wymianę kpl. wahaczy z przodu. Średni zestaw 600zł, porządny 1200zł. Ogólnie auta żywotne, ale wbrew pozorom wcale nie takie tanie w naprawach jak inne popularne z podobnych roczników(ASTRA, GOLF, MEGANE). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Co możecie powiedzieć po zdjęciach? sprawdzic lewy tył plus prawe przednie drzwi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Aragorn Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Z tego co już wiem to chyba prawa strona była lakierowana gdzieś w dolnych partiach, ale z > posiadanych danych była to jakaś rysa parkingowa. prawe przednie drzwi imho Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mrBEAN Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 Że jest wypucowane do granic możliwości, że jest z komisu i jest srebrne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Wedle VIN'u i danych z zeszłego roku jakie posiadam 160000 to oryginalny przebieg... > Ale w dzisiejszych czasach cholera wie... Nie lepiej zrezygnować z tego "prestiżu" i kupić tańszą markę ale coś nowszego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Nie lepiej zrezygnować z tego "prestiżu" i kupić tańszą markę ale coś nowszego? Z jakiego pretiżu? Tu nie ma prestiżu, po prostu porządny samochod. Co kupić młodszego? Francuza, Włocha? Lepsze to to będzie niż Audi? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Z jakiego pretiżu? Tu nie ma prestiżu, po prostu porządny samochod. Co kupić młodszego? Francuza, > Włocha? Lepsze to to będzie niż Audi? Jak miałbym do wyboru 16 letnie Audi i 10 letnie cokolwiek innego to wolę cokolwiek innego. Tym bardziej że nastoletnie produkty VAG to przeważnie 3 krotnie skręcone sztrucle albo po grubych dzwonach bo całych się brać nie opłaca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Jay Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Jak miałbym do wyboru 16 letnie Audi i 10 letnie cokolwiek innego to wolę cokolwiek innego. A ja odwrotnie Także każdy bierze to co woli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
necro Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Jak miałbym do wyboru 16 letnie Audi i 10 letnie cokolwiek innego to wolę cokolwiek innego. Tym > bardziej że nastoletnie produkty VAG to przeważnie 3 krotnie skręcone sztrucle albo po grubych > dzwonach bo całych się brać nie opłaca. Kup sobie nowy skuter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
2Rotor Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Kup sobie nowy skuter Dzięki, nie mam gdzie trzymać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
seteman Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 szukasz benzyny, tak? jakby cie zainteresowalo to moja kolezanka bedzie sprzedawała a4 ale 1.9tdi... bardzo podobny do tego... ale nic wiecej nie wiem ... jak nim jechałem to fajnie jedzie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Maxiu Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > Co możecie powiedzieć po zdjęciach? Co mi się rzuciło w oczy, a o czym tu jeszcze nie napisano, to brak plastikowych nakładek na prowadnice przednich foteli. Powinny być takie upiększające plastiki optycznie chowające rynienkę i krawędź wykładziny. Jedno mogło się połamać, ale żeby nie było ani jednego Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Mihó1435053663 Napisano 4 Marca 2014 Udostępnij Napisano 4 Marca 2014 > A ja odwrotnie Także każdy bierze to co woli Nie znasz się, albo byłeś na urlopie, jak dowiedziono na AK, że Panda i tak jest lepsza. Tam chyba było porównanie do Paśnika B6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrofinger Napisano 5 Marca 2014 Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 Brak dziury w oparciu fotela kierowcy - powinna być Silnik 1.8 (być może 1.6) trochę słabe i spalanie niemałe. Podobno dobrze się "gazują". Nie zdziw się jak coś się zacznie tłuc i naprawisz, a potem zacznie się tłuc co innego... Zestaw dobrych wahaczy 1600 zeta, regenerowana maglownica 600zeta, rozrząd z paskami, napinaczami ok. 1800zeta... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 5 Marca 2014 Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 > Brak dziury w oparciu fotela kierowcy - powinna być Przy jakim przebiegu powinna być?Bo przy 430 tysiach wciąż tej dziury nie ma w A4 B5 i fotel nawet jakoś mega wygnieciony nie jest na allegrowe 160 tys. > Silnik 1.8 (być może 1.6) trochę słabe i spalanie niemałe. > Podobno dobrze się "gazują". 1.8 jeździ już dobrze.1.6 do spokojnych jazd w zupełności również styka. > Nie zdziw się jak coś się zacznie tłuc i naprawisz, a potem zacznie się tłuc co innego... > Zestaw dobrych wahaczy 1600 zeta, regenerowana maglownica 600zeta, rozrząd z paskami, napinaczami > ok. 1800zeta... Nie dramatyzuj z tym zawieszeniem...na przestrzeni 250 tys przejechanych zmienione 4 sztuki, łączniki i końcówki, 2 wahacze są jeszcze oryginalne od nowości, przebieg 430 tys, każdy kto miał samochód z takim zawieszeniem wie, że dramatu nie ma, chyba, że ktoś sobie profilaktycznie zmienił zestaw na chińczyka za 500zł wszystkie (a takie na allegro są) więc specjalnie nie powinien być zdziwiony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
electrofinger Napisano 5 Marca 2014 Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 > Przy jakim przebiegu powinna być?Bo przy 430 tysiach wciąż tej dziury nie ma w A4 B5 i fotel nawet > jakoś mega wygnieciony nie jest na allegrowe 160 tys. Jak kupowałem to miał 203tys.km i dziura była - ja nalatałem już 40tys.km i niewiele się powiększyła. Natomiast kierownica prawie jak nowa. > 1.8 jeździ już dobrze.1.6 do spokojnych jazd w zupełności również styka. Do spokojnej jazdy to i Cinquecento wystarczy. Mówię o tym, że trochę dużo pali, jak na uzyskiwane osiągi (1.8 i 1.6). Ja zawsze mogę się tłumaczyć, że "turbo żyje, turbo pije" > Nie dramatyzuj z tym zawieszeniem...na przestrzeni 250 tys przejechanych zmienione 4 sztuki, > łączniki i końcówki, 2 wahacze są jeszcze oryginalne od nowości, przebieg 430 tys, każdy kto > miał samochód z takim zawieszeniem wie, że dramatu nie ma, chyba, że ktoś sobie > profilaktycznie zmienił zestaw na chińczyka za 500zł wszystkie (a takie na allegro są) więc > specjalnie nie powinien być zdziwiony. U mnie po 4 miesiącach jazdy po polskich drogach zawieszenie nadawało się do wymiany. Wymontowano oryginalne jeszcze części. Zamontowałem Ruvill`a - niestety to były moje maksymalne możliwości finansowe. Teraz byłby to Lemforder. Jeden wahacz nośny z tego kompletu już wymieniłem, pozostałe zaczynają trzeszczeć/skrzypieć na większych progach zwalniających. Ale i tak lubię to auto Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
erjotes Napisano 5 Marca 2014 Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 > Jak kupowałem to miał 203tys.km i dziura była - ja nalatałem już 40tys.km i niewiele się > powiększyła. Natomiast kierownica prawie jak nowa. wczesniejsze fotele szybciej dziura wypadala, mialem a4 z 96 roku dziura w fotelu byla, przebieg na liczniku 250 tys a4 z 97 roku przebieg na liczniku 170 i dziuru nie bylo i nie wygladalo na to ze bedzie, w nowszych rocznikach podobnno lepiej z tymi fotelami > Do spokojnej jazdy to i Cinquecento wystarczy. Mówię o tym, że trochę dużo pali, jak na uzyskiwane > osiągi (1.8 i 1.6). Ja zawsze mogę się tłumaczyć, że "turbo żyje, turbo pije" 1.8 n/a ma jakies 10sek do 100, w miare dobrze jezdzi na wyzszych biegach, nie jest to wyscigowka, ale do do cc nie przyrownujmy, no i te 10-11 l lpg /100km spalania przy aucie co wazy 1250 kg jest limuzyna to tez nie jest nic nadzwyczajnego , po prostu srednia > U mnie po 4 miesiącach jazdy po polskich drogach zawieszenie nadawało się do wymiany. Wymontowano > oryginalne jeszcze części. Zamontowałem Ruvill`a - niestety to były moje maksymalne możliwości > finansowe. Teraz byłby to Lemforder. Jeden wahacz nośny z tego kompletu już wymieniłem, > pozostałe zaczynają trzeszczeć/skrzypieć na większych progach zwalniających. > Ale i tak lubię to auto u nas poszly komplety po 550 zl , puki co 15 tys km przebiegu na nim i nie daje znakow zuzycia w drugiej (a6) po 25 tys 1 gorny mial luz poszly do wymiany oba ale mozna trafic na kpl ktory nie wytrzyma wiele z reszta przeszlo mi przez rece pare takich aha no i wymienialem rozrzad , kpl z pompa wody, zadne chinole, chlodnica byla tylko "najtansza" i do 1800 braklo jeszcze spoooro ale nie mowie ze jest to swietne auto, taniutkie w utrzymaniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 5 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 Dziękuję wszystkim za wskazówki i opinie Tak motor to 1.8 benzyna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
AkuQ Napisano 5 Marca 2014 Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 > Dziękuję wszystkim za wskazówki i opinie > Tak motor to 1.8 benzyna. Byłeś/oglądałeś to na żywo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
DoLeCk Napisano 5 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 5 Marca 2014 > Byłeś/oglądałeś to na żywo? Sam zainteresowany oglądał wraz z mechanikiem i na miejscu okazało się, że styrany strasznie. Po więcej szczegółów mogę się zwrócić i dopytać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.