sherif Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > No to pokaż mi proszę te różnice które odczuwasz. > Outback: > 0-100km/h: 9,7s > Vmax: 195km/h > Captiva: > 0-100km/h: 9,7s > Vmax: 200km/h > Pisałem: bycie fanem musi mieć swoje granice. Czy teraz może przeczytam że dane kłamią i Subaru > robi 100 w 7s a Captiva w 15? A automat ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Insignie skresliłbym bo nie lubię opli, nie ma w nich nic fajnego. Ciasno trochę. > Ja bym wybrał outbacka ale jak > ciągle drażni Cie to subaru Nie drażni mnie ani trochę. To niektórych kącikowiczów drażni, że nie dostrzegam w nim niczego więcej jak tylko przeciętnego dupowozu i śmiem rzeczowo porównywać do innych nie wierząc w jakieś magiczne moce, których producent nie ujął w danych technicznych. > wybierz skodę (mam deja vu czy już miałeś dylemat między subaru a > skodą w innym wątku ?? albo kilku wątkach), superb to akurat bardzo fajne auto Między Subaru a Skodą chyba nie. Pisałem kiedyśtam o Superbie bo Skoda też ma parę wad, które mnie drażnią. Gdyby było auto idealne to bym je kupił i przestał marudzić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > A automat ? Przecież pisałem wyżej. Z automatem różnica jest dramatyczna bo ten z Subaru jest fenomenalny. Dlatego nie wybrałbym raczej Captivy z automatem i tyle. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > pismaki czasami sie przydają: > przyziemne problemy - ranking prześwitów Ooooo, świetne - dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Ooooo, świetne - dzięki. prosz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Lubię wysoko siedzieć. A i tak nie przekraczam 130km/h więc hałas i spalanie aż tak nie bolą. Kup S-Maxa i przestań truć. Masz tam 2.0 Ecoboosta, 240KM i do wyboru manual lub dwusprzęgłówkę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Kup S-Maxa 2.5 i przestań truć. A to ma napęd na 4 koła? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Taki ten RAV ciężki? Myślałem że jak SUV nieduży to też niedużo waży. Waży podobnie jak avensis. ok 1.5 T Ale z silnikiem D-4D 2.0 126 KM daleko mu do mistrza sprintu Bardziej do kulania, do 100 km/h ma jakoś z 11-12 sekund chyba. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yack Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Nie drażni mnie ani trochę. To niektórych kącikowiczów drażni, że nie dostrzegam w nim niczego > więcej jak tylko przeciętnego dupowozu i śmiem rzeczowo porównywać do innych nie wierząc w > jakieś magiczne moce, których producent nie ujął w danych technicznych. Magicznych mocy nie ma ale coś ma w sobie. Zmieniłem subaru na cytryne i choć cytryna ma zdecydowanie więcej plusów to jednak mam sentyment do subarynek.A może Ty cytrynę byś chciał ? > Gdyby było auto idealne to bym je kupił i przestał marudzić. Nigdy nie znajdziesz auta idealnego, NIGDY Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kenickie Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > A to ma napęd na 4 koła? Nie, ale jakoś to zniesiesz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Przecież pisałem wyżej. Z automatem różnica jest dramatyczna bo ten z Subaru jest fenomenalny. > Dlatego nie wybrałbym raczej Captivy z automatem i tyle. Chyba sam najpierw musisz sie okreslic co chcesz o ile pamietam poprzednio porywnywales automaty .. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Magicznych mocy nie ma ale coś ma w sobie. Zmieniłem subaru na cytryne i choć cytryna ma > zdecydowanie więcej plusów to jednak mam sentyment do subarynek.A może Ty cytrynę byś chciał ? Chcę napęd na 4 koła. Gdybym nie chciał to myślałbym nad C5 lub DS5 ( ). > Nigdy nie znajdziesz auta idealnego, NIGDY No to się mnie nie pozbędziecie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
G.O.A.T. Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Tak z innej beczki - widziałeś na HP wątek o bordowym forku ? Widziałeś Znam jednego mocniejszego, Pan Fiodor często bywał w Poznaniu na torze GrenTopem. Mój pierwszy kontakt z tym autem zmienił całkowicie znaczenie słów "mocny samochód". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yack Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Chcę napęd na 4 koła. Gdybym nie chciał to myślałbym nad C5 lub DS5 ( ). Jeszcze zostaje Volvo V70 lub XC70 - tez fajne auto > No to się mnie nie pozbędziecie. Trzeba będzie ignorować Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Chyba sam najpierw musisz sie okreslic co chcesz o ile pamietam poprzednio porywnywales automaty .. Mam porównanie i tak i tak bo jeździłem obydwoma autami z każdą skrzynią biegów. Automat Captivy nie jest zły. Trochę dziwnie zmienia biegi bo dużo pracuje torque converterem i obroty niewiele się zmieniają co daje niezły komfort. Ale zabiera dużo osiągów więc bym go w tym aucie nie wybrał. CVT Subaru w połączeniu z dieslem lub doładowaną benzyną w Forku XT to bajka. IMO jedna z najlepszych skrzyń z jakimi miałem do czynienia. Tu obawiałbym się tylko ewentualnych ukrytych fakapów bo to rozwiązanie (z dieslem) jest krótko na rynku. Outbacka wybrałbym jednak mimo wszystko z automatem bo z manualem auto mi aż tak nie pasowało. Tylko cenę też wywindowali trochę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Nie, ale jakoś to zniesiesz. Podoba mi się Twoje podejście do tematu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mokrii Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Chcę napęd na 4 koła. Gdybym nie chciał to myślałbym nad C5 lub DS5 ( ). > No to się mnie nie pozbędziecie. czy mnie sie wydaje czy DS5 ma naped na 4 w wersji hybrydowej ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Jeszcze zostaje Volvo V70 lub XC70 - tez fajne auto Volvo odpada bo kolega takimi jeździ i jest fanem marki. Nie chcę żeby każde spotkanie zamieniało się w głupie gadanie o samochodach. Żony się z nami rozwiodą. > Trzeba będzie ignorować Ten kącik IMO jest właśnie do takich dylematów. Na co dzień jest tu śmiertelnie nudno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > czy mnie sie wydaje czy > DS5 ma naped na 4 w wersji hybrydowej ? 508 na pewno ma. Ale Francuzi+diesel+hybryda+CośCzegoNieRobiliWcześniejINieMająOTymPojęcia to chyba zbyt duże ryzyko. Nie wspomnę o cenie, za którą można przebierać w takich autach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yack Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > 508 na pewno ma. Citroen C5 tez ma teraz wyjść w jakiejś wersji cross tourer czy jakośtak ale jeśli prawdopodobnie napęd zostanie tylko na jedną oś co jest debilizmem bo jeśli tak to wersja roznić się będzie chyba tylko nadkolami, felgami i osłoną alu pod silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > zdecydowanie więcej plusów to jednak mam sentyment do subarynek.A może Ty cytrynę byś chciał ? hmmm taka cytrynka na hydro-czy jakims tam pneuamtyku...bzyyyt w góre , bzyyyt w dół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Citroen C5 tez ma teraz wyjść w jakiejś wersji cross tourer czy jakośtak ale jeśli prawdopodobnie > napęd zostanie tylko na jedną oś co jest debilizmem bo jeśli tak to wersja roznić się będzie > chyba tylko nadkolami, felgami i osłoną alu pod silnik Teraz taka moda, żeby wyglądało "sportowo" lub "terenowo". Ale niekoniecznie pod tymi plastikami musi takie być. Horrendalne ceny za zestaw plastików to już chyba są oczywiste. To chyba znak dzisiejszych czasów. Łatwy sposób na większą kasę to obudowanie auta plastikiem. W sumie mogliby do C5 wsadzić głupiego Haldexa. Z regulowanym prześwitem auto dawałoby przecież bardzo fajne możliwości. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Volvo odpada bo kolega takimi jeździ i jest fanem marki. Nie chcę żeby każde spotkanie zamieniało > się w głupie gadanie o samochodach. Żony się z nami rozwiodą. łoooo matko a to kolega będzie jeżdził czy Ty nooo proszę Cię... tego sie po Koledze nie spodziewałem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > W sumie mogliby do C5 wsadzić głupiego Haldexa. Z regulowanym prześwitem auto dawałoby przecież > bardzo fajne możliwości. no przeciez napisałem bzyyyk, bzyyyk a i cos jeszcze zawszee można by zmajstrować co by sie na pewno kącikowej braci spodobało .... znaczy sie pobzykać np ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > łoooo matko a to kolega będzie jeżdził czy Ty nooo proszę Cię... tego sie po Koledze nie > spodziewałem Nie, po prostu gadałby ciągle o tym (ma 2 sztuki i już ciągle gada). Byłby tak upierdliwy jak nie przymierzając ja na Autokąciku. Tyle że Autokącik można w każdej chwili zamknąć. Na żywo byłoby to nie do zniesienia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > no przeciez napisałem bzyyyk, bzyyyk a i cos jeszcze zawszee można by zmajstrować co by sie na > pewno kącikowej braci spodobało .... znaczy sie pobzykać np ;-) No, to byłoby fajne. Kombi 4x4 z regulowanym prześwitem - chyba tylko Audi Allroad tak ma. Za 2x takie pieniądze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
sherif Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > O, alltrack. Ale to w sumie to samo co Superb. 2.0 TDI 170KM. Tyle że ma jakiś prześwit. A propos - > wie ktoś jaki? Chcesz, moge Ci zmierzyc bo wlasnie taki ujezdzam (my13 Superb tdi) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Chcesz, moge Ci zmierzyc bo wlasnie taki ujezdzam (my13 Superb tdi) Wg rankingu który kolega powyżej wrzucił powinna mieć 14cm. Można by sprawdzić czy dziennikarze dobrze zmierzyli. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
danielei_punto Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > czy mnie sie wydaje czy > DS5 ma naped na 4 w wersji hybrydowej ? DS5 nie ma zawieszenia hydro w żadnej wersji - nie można więc go podnieść, co jest dośc istotnym mankamentem w porównaniu do C5 na przykład. A ten napęd na 4 koła jest dość specyficzny - tylna oś jest napędzana silnikiem elektrycznym, przednia - spalinowym. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > DS5 nie ma zawieszenia hydro w żadnej wersji - nie można więc go podnieść, co jest dośc istotnym > mankamentem w porównaniu do C5 na przykład. A ten napęd na 4 koła jest dość specyficzny - > tylna oś jest napędzana silnikiem elektrycznym, przednia - spalinowym. ale to dobrze, czy źle? ze śniegu się wykula? pewnie wykula... :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > DS5 nie ma zawieszenia hydro w żadnej wersji - nie można więc go podnieść, co jest dośc istotnym > mankamentem w porównaniu do C5 na przykład. A ten napęd na 4 koła jest dość specyficzny - > tylna oś jest napędzana silnikiem elektrycznym, przednia - spalinowym. A Mazda CX-7 2.3 benzyna? W sumie i SUV i nieźle jedzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rado_ Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > A Mazda CX-7 2.3 benzyna? W sumie i SUV i nieźle jedzie. Znajomi mają taką, kompletnie bezawaryjna na razie ma ok 120 tys km. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
krzychuk Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Ze swojego doświadczenia mogę powiedzieć że średni SUV jest średnim pomysłem na autostrady, no > chyba że lubisz wysokie spalanie + wysoki poziom hałasu. nie zawsze prawdziwe jeżdżę drugi rok X1 i jest absolutnie genialne na autostrady zarówno jak chodzi o komfort oraz zestawieni kosztów do poczucia bezpieczeństwa. przy licznikowych 170 nic specjalnie nie przeszkadza w rozmowie, a średnie spalanie mieści się w 10 l przy turbo benzynie > SUVa - kupuje się po to żeby móc np. jeździć po jakiś bydowach, lasach itp. jeśli jest trochę > uterenowiony, bo jak ma mieć 20" koła i naleśnik zamiast opony to to nawet bez sensu jeżdżę na naleśnikach i zima i lato i nie ma problemu z przejazdem polną drogą, zaspami itp itd - oczywiscie w granichach rozsądku, mając na uwadze, że to pojazd szosowy a nie offroadowy > Choć w nowej Ravie ledwo zmieniłem koła pod garażem na podnośniku do 2 ton, musiałem ratować się > płytami betonowymi robiąc "fundament" waga przy napędach, automacie i gadżetach faktycznie robi się spora - u mnie przekracza 1,7 t Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Znajomi mają taką, kompletnie bezawaryjna na razie ma ok 120 tys km. mój "profesór" ma taką i chwilę nia juz jeździ-a zazwyczaj auta goni szybko jak mu cos nie pasuje, bo przebiegi też trzepie niezłe roczne niestety dieselka nie benzynkę więc nie pomoge - narzeka tylko trochę na hamulce (ale dośc dynamicznie jeździ-więc dla normalnego użyszkodnika może być ok) aaa ma jakis domek gdzieś na zadupiu i na ryby często jeździ więc terenowo też auto mu się sprawuje ponoć Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
K3 Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Choć w nowej Ravie ledwo zmieniłem koła pod garażem na podnośniku do 2 ton, musiałem ratować się > płytami betonowymi robiąc "fundament" Całą ją podnosiłeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
volkov Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 Ja bym wybrał dobrego kombiaka 4x4. SUV-y mnie nie przekonują. Wcale nie oferują jakoś szczególnie więcej miejsca. Osobiście nie potrzebuję większego prześwitu. W SUV-ach masz większe spalanie, droższe części i nie przekonują mnie za bardzo. Ale to moje zdanie i kto inny mże się z nim nie zgodzić. Może codziennie podjeżdża pod 15 cm krawężniki i do tego SUV będzie mu niezbędny. Albo podczas naszej srogiej zimy potrzebuje dojechać spod swojej posesji do drogi 50 metrów w głębokim śniegu. To rozumiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > mój "profesór" ma taką i chwilę nia juz jeździ-a zazwyczaj auta goni szybko jak mu cos nie pasuje, > bo przebiegi też trzepie niezłe roczne > niestety dieselka nie benzynkę więc nie pomoge - narzeka tylko trochę na hamulce (ale dośc > dynamicznie jeździ-więc dla normalnego użyszkodnika może być ok) > aaa ma jakis domek gdzieś na zadupiu i na ryby często jeździ więc terenowo też auto mu się sprawuje > ponoć Ten diesel ma całkiem fajną moc na papierze (173KM), która gdzieś potem znika bo auto 0-100 jedzie 11.3s. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Całą ją podnosiłeś? Ten fundament posłużył mi do podniesienia terenu, podnośnik wymiękł i zabrakło mu z 4 cm żeby unieść auto Jednak większy prześwit będzie mi co sezon sprawiał kłopoty z podnoszeniem auta. Muszę zerknąć jak wygląda sprawa z fabrycznym podnośnikiem w bagażniku o ile taki istnieje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
komor Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Ja bym wybrał dobrego kombiaka 4x4. SUV-y mnie nie przekonują. Wcale nie oferują jakoś szczególnie > więcej miejsca. Osobiście nie potrzebuję większego prześwitu. W SUV-ach masz większe spalanie, > droższe części i nie przekonują mnie za bardzo. > Ale to moje zdanie i kto inny mże się z nim nie zgodzić. Może codziennie podjeżdża pod 15 cm > krawężniki i do tego SUV będzie mu niezbędny. Albo podczas naszej srogiej zimy potrzebuje > dojechać spod swojej posesji do drogi 50 metrów w głębokim śniegu. To rozumiem Zgadzam się w 100%. Krawężniki to zaleta SUVów, ja swoim kompaktowym kombiakiem nieraz muszę odpuszczać wiele miejsc parkingowych szukając te bez krawężników czy jakiś skosów bo już zderzak zarysowałem, tyle że mój jest nieco niższy niż standardowe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Fili_P Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Ten diesel ma całkiem fajną moc na papierze (173KM), która gdzieś potem znika bo auto 0-100 jedzie > 11.3s. masa/opory... robią swoje niestety Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > masa/opory... robią swoje niestety IMO coś z przełożeniami popsuli. Nissan X-Trail 2.0 175KM przyspiesza do 100km/h w 10s. Masa/opory podobne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Keryp_ Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 Przy Twoich przebiegach nie bierz suva - tylko kombiak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
VIOLATOR74 Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > To Ty zdajesz się nie widzieć różnicy w przyspieszeniu do 100km/h w okolicach 10s (Subaru, Captiva, > Kia) a 8s (Insignia). To jest różnica, i to ogromna. Akurat przyspieszenie 10s nie jest zle I wolalbym miec auto co ma 10 s niz 8s ale jest elastyczniejsze bo wazniejsza jest elastycznosc niz male roznice w przyspieszeniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ppmarian Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 do czego to auto? Do jazdy głównie po autostradach - kombi 4x4 lepsze (chociaż przy tym zastosowaniu ośka wystarczy) Do jazdy mieszanej - suv 4x4 lepszy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jetbang Napisano 6 Marca 2014 Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 weź sobie SUV-a w dieslu jedź do jakiegoś sensownego zakładu wywal DPF i zrób program ... bedziesz miał to co chcesz ... jeździłem ostatnio nówką sztuką kombiakiem superB platinum 2,0 170 4x4 dsg .... nie porywa mnie to ... ani w osiągach ... ani w wygodzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > do czego to auto? 90% to trasy, w tym dużo autostrad. > Do jazdy głównie po autostradach - kombi 4x4 lepsze (chociaż przy tym zastosowaniu ośka wystarczy) Mam duże auto do jazdy po autostradach z napędem na przód. Znudziło mi się. > Do jazdy mieszanej - suv 4x4 lepszy Tak naprawdę nie potrzebuję 4x4 na co dzień. Raz na rok na wakacjach chciałbym do plaży lub na stok narciarski podjechać bliżej niż inni. Wiem, że to głupi powód ale tak samo dobry jak każdy inny. Poza tym mam podjazd trochę pod górkę i nie chce mi się go odśnieżać. W SUVach podoba mi się wysoka pozycja za kierownicą i ogólna wielkość auta. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > weź sobie SUV-a w dieslu > jedź do jakiegoś sensownego zakładu > wywal DPF i zrób program ... > bedziesz miał to co chcesz ... To ma niby sens, ale boję się wirusowania silnika jeśli mam zamiar nim potem co najmniej 200kkm zrobić. > jeździłem ostatnio nówką sztuką kombiakiem superB platinum 2,0 170 4x4 dsg .... nie porywa mnie to > ... ani w osiągach ... ani w wygodzie Też mnie na kolana nie rzuciła. Sęk w tym że wybór aut 4x4 w klasie D jest stosunkowo niewielki - trzeba iść na kompromisy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Ryb Napisano 6 Marca 2014 Autor Udostępnij Napisano 6 Marca 2014 > Akurat przyspieszenie 10s nie jest zle I wolalbym miec auto co ma 10 s niz 8s ale jest > elastyczniejsze bo wazniejsza jest elastycznosc niz male roznice w przyspieszeniu. No, wszystkie wymienione auta mają turbosprężarki więc z tym nie ma problemu. A 2s to nie jest mała różnica tylko przepaść. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
OZI Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 Nie chce mi sie calosci czytac ale Za SUV: #5 - ilosc luda w srodku + bagaz + co mozesz pociagnac 7 osob - SUV tak + SUV da sie duzo pociagnac, SW - nie - nie wyobrazam sobie ciagnac moich skuterow czy lodki w SW (mowie o EU autach)[...] Z reszta to dobrze oddaje #4 perception - czyli ludowi wydaje sie ze jest SUV jest bezpieczniejszy - masa + wielkosc ... #3 SUV zapakujesz wiecej, po prostu wiecej cm3 - sam powiedz - zmiescisz to do SW? Jedyna rzecz, ze bagaznik w SW potrafi byc dluzszy ... [...] ale Cm3 nie pobijesz SUV #2 SUV - chyba ze masz Outback, Alltrack, Allroad - SUV ma wiecej mm od drogi - #1 Off-road - co z tego ze SW potrafi byc 4x4 jak nie da sie porownac SUV na ramie[...] Moze Everest do EU trafi - 3.2l I5 Diesel -147kW - cos dla ciebie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
jetbang Napisano 7 Marca 2014 Udostępnij Napisano 7 Marca 2014 > To ma niby sens, ale boję się wirusowania silnika jeśli mam zamiar nim potem co najmniej 200kkm > zrobić. ale jaki z tym masz problem ??? jeżeli zrobią Ci to ludki które maja pojęcie o robocie to przecież nie bedzie problemów. w salonach mitsubishi do słabszych wersji wręcz sie pytają przed wyjazdem nówka sztuką czy nie podnieść mocy i nie wgrać mocniejszej wersji ... spotkałem sie tym jak odbierali chłopaki L200 ... wg mnie to najlepsza opcja. ewentualnie możesz sprawdzić jak autko bez wirusa sie sprawuje w codziennej eksploatacji, wjeździć sie (czym innym jest jazda testowa a czym innym jest nauczenie sie danego samochodu) ... dwa miesiace pojeździć i wtedy zdecydujesz ... chip, zmiana oprogramowania albo zostaje tak jak jest i już ... Jesli jeździsz po terenie a z tego co wiem to czasem musisz zjechać z dróg asfaltowych to klasa superB może być problematyczna tak wiem wszystko sie da, ja po budowie drogi też 1,5 roku jeździłem kilka razy w miesiacu meganką II ale teraz mam komfort taki ze podjeżdzam pod wykop a nie staje na serwisówce i na nogach ... choć w tamtym tygodniu przytarłem dół samochodu i cóż meganka czy superB by był problemem ... weź sobie fajne 4x4 z dobrym silnikiem wyżej zawieszone > Też mnie na kolana nie rzuciła. Sęk w tym że wybór aut 4x4 w klasie D jest stosunkowo niewielki - > trzeba iść na kompromisy. ja traktuje te autka jako samochody którymi można pojechać na ryby , na narty, albo lansować sie na bulwarze ... jesli chodzi o to żeby słuzyły do pracy to jednak tak jak wyżej napisałem, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.